Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør okt 09, 2021 9:36 pm
K-Torget skrev: lør okt 09, 2021 9:27 pm Enig, tipper han spiller mot Brentford kommende helg!
Hehe. Hva er egentlig "muscle fatigue"? 95% sikker på at det er snakk om hvile i en forholdvis ubetydelig landskamp.
Hehe, meget godt spørsmål :D

guru

Legg inn av guru »

1 FT og Raphinha, Jesus og Jota ute. Trolig også TAA. Foreløpig. Dette blir interessant....Lukter ikke akkurat en god runde :) Her blir det nok bruk for hele benken.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Cresswell ut og Cucurella inn? Vurderer sterkt dette.

Antonio også ut etter neste om han ikke leverer mot Everton. Hwang inn kanskje? Eller Jimenez?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Rudiger med ryggproblemer, stod over treninga med Die Mannschaft i dag

Yesil

Legg inn av Yesil »

urbeka skrev: søn okt 10, 2021 12:19 pm Rudiger med ryggproblemer, stod over treninga med Die Mannschaft i dag
Jeg håper disse landslagsforfallene er taktisk. For fy faen, mitt lag ser ikke spesielt bra ut med Lukaku, Trent, Raphinha og Rudiger på laget....

Måtte gjøre byttene mine tidlig denne gangen, da prisendringer gjorde det umulig for meg å vente uten å endre overgangsprioriteringer. Tok -4 allerede søndag. Idiotisk.

Deila

Legg inn av Deila »

Gjør ingen bytter her før nærmere frist i hvert fall. Bare å vente.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn okt 10, 2021 12:44 pm Gjør ingen bytter her før nærmere frist i hvert fall. Bare å vente.
Samme her! Slitasjen på spillerne blir bare større og større med den rovdriften av spillerne som er for tiden pga. det tette kampprogrammet som har vært de siste to årene!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg føler meg heldig nå som kun sitter med TAA (hvor står det at han ikke blir klar til neste helg?), Lukaku og Raph her + 1FT. Det er nok mange som har en eller flere av Jota, Jesus og Rudi også, i tillegg til feks Torres som måtte av sist.

Det er vel kun Raphinha, Allison og Jesus av FPL-relevante spillere som er bekreftet ute til GW6. De fleste andre kan greit bli klar til den runden.

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: søn okt 10, 2021 1:23 pm Jeg føler meg heldig nå som kun sitter med TAA (hvor står det at han ikke blir klar til neste helg?), Lukaku og Raph her + 1FT. Det er nok mange som har en eller flere av Jota, Jesus og Rudi også, i tillegg til feks Torres som måtte av sist.

Det er vel kun Raphinha, Allison og Jesus av FPL-relevante spillere som er bekreftet ute til GW6. De fleste andre kan greit bli klar til den runden.
Småskader og slitasje under landslagspauser er ikke uvanlig nei. Vi får vente til pressekonferansene nærmere neste helg. Ellers var vel det siste Klopp sa om TAA at de trodde han ville være tilbake etter pausen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Deila skrev: søn okt 10, 2021 1:35 pm Ellers var vel det siste Klopp sa om TAA at de trodde han ville være tilbake etter pausen.
Ja, det trodde jeg var siste nytt, men ser flere her skriver som om han sannsynligvis er ute. Kan ikke se at det har kommet nyheter som skulle tilsi at Klopp sin prognose var feil. Det er vel bare den vanlige krisestemningen :)

Glem det, ser at det kun var guru. Har du sett noe nytt som skulle tilsi at TAA er ute, guru?
Sist redigert av Lew_Ashby den søn okt 10, 2021 1:38 pm, redigert 1 gang totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: søn okt 10, 2021 1:37 pm
Deila skrev: søn okt 10, 2021 1:35 pm Ellers var vel det siste Klopp sa om TAA at de trodde han ville være tilbake etter pausen.
Ja, det trodde jeg var siste nytt, men ser flere her skriver som om han sannsynligvis er ute. Kan ikke se at det har kommet nyheter som skulle tilsi at Klopp sin prognose var feil. Det er vel bare den vanlige krisestemningen :)
Klopp om TAA 1.oktober: "We have a good team so we still have solutions and we have to use them and yeah, after the international break the boys will be back I think."

Kilde: https://www.premierinjuries.com/injury-table.php

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

KdB hviles fra start mot Italien

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hvilke Newcastle spillere tror dere blir fantasy-materiale nå som nye eiere dukker opp? Blir vel kanskje mest aktuelt etter jul, men kan nok hende vi får en liten effekt før det og. Bruce sitter foreløpig "trygt"?

guru

Legg inn av guru »

Dette er i ferd med å bli tragikomisk. Rudiger også med skade. Må jo bare le av dette. Det blir tidenes GW. Straffen for tabben med å gå Rüdiger foran Chilwell blir bare verre og verre.
Så får vi håpe noe av dette er småskader som ikke påvirker spill i GW8. Nå driter jeg langt i prisendringer. Nå gjøres ingen bytter før opp mot deadline.

Noen som vet status på TAA?

I øyeblikket har jeg 2 ute (Raphinha + Jesus) og 3 usikre (Rüdiger, Jota og TAA). Har 2 sikre på benk (Livramento + McArthur) + Williams som ikke spilte forrige kampe. Utgangspunktet ikke så aller verst. Livramento kan fort få med seg noe. De andre er 1- og 2-poengere.

Hvis TAA og Jota er bekreftet ute blir det -4 for Cancelo + en midtbane til max 9.0. Kan bli hvem som helst. Foden ser meget frisk ut om dagen, men rotassjonsrisken er enorm.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn okt 10, 2021 9:26 pm Dette er i ferd med å bli tragikomisk. Rudiger også med skade. Må jo bare le av dette. Det blir tidenes GW. Straffen for tabben med å gå Rüdiger foran Chilwell blir bare verre og verre.
Så får vi håpe noe av dette er småskader som ikke påvirker spill i GW8. Nå driter jeg langt i prisendringer. Nå gjøres ingen bytter før opp mot deadline.

Noen som vet status på TAA?

I øyeblikket har jeg 2 ute (Raphinha + Jesus) og 3 usikre (Rüdiger, Jota og TAA). Har 2 sikre på benk (Livramento + McArthur) + Williams som ikke spilte forrige kampe. Utgangspunktet ikke så aller verst. Livramento kan fort få med seg noe. De andre er 1- og 2-poengere.

Hvis TAA og Jota er bekreftet ute blir det -4 for Cancelo + en midtbane til max 9.0. Kan bli hvem som helst. Foden ser meget frisk ut om dagen, men rotassjonsrisken er enorm.
Enig i at for mange begynner å bli tragikomisk, men tør du da å gamle med Foden som er utsatt for Pep roulette? Har selv brent meg litt på Mahrez og Torres tidligere i sesongen (solgt de 1 runde for sent..) Samtdig enig i at oppsiden og taket er meget høyt på foden! :D

Deila

Legg inn av Deila »

Tenker at Torres må ut av mitt lag i hvert fall, men er det dumt før Burnley?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn okt 10, 2021 10:11 pm Tenker at Torres må ut av mitt lag i hvert fall, men er det dumt før Burnley?
I utgangspunktet er det vel dumt før Burnley hjemme og med Jesus som ikke er med, men samtidig vet man jo ikke noe om skaden hans enda og heller ikke med rulleringen til Pep om han skulle bli klar..
Hadde jeg vært deg hadde jeg ventet tett opp mot frist lørdag.. :)

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Tipper de spillerne som melder forfall er klar til helga, godt tegn at de ikke blir byttet ut i kampe. Er nok slitne bein og muligheten de har til pause.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jota er dessverre høyst usikker til helgen:

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: man okt 11, 2021 3:46 pm Jota er dessverre høyst usikker til helgen:
Kjipt om han er skadet, men det gjør tross alt mitt valg enklere. Å bytte ut Jota før Watford er ikke veldig kult. Håper vi får endelig svar før deadline. TAA+Jota kan da fort bli Cancelo + et eller annet for -4. Rekker TAA kampen, blir det Semedo+Jota for Cancelo+Saka evt. ESR.

Rüdiger ikke i troppen til Tyskland i dagens kamp.

Yesil

Legg inn av Yesil »

guru skrev: søn okt 10, 2021 9:26 pm
Noen som vet status på TAA?
Klar til kamp, i følge Bascombe (journo med god kontroll).

guru

Legg inn av guru »

Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

guru skrev: tir okt 12, 2021 7:58 pm Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?
Blir vel Bailly? Jones forresten ikke inne på spillet engang

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tir okt 12, 2021 7:58 pm Varane ute i flere uker. Med Maguire også ute, kan det bli fest for Vardy. Phil Jones og Lindelöf i midten vil jeg anta? Ronaldo->Vardy kanskje?
Kan vel fort bli Viktor og Bailly i midten? - hvertfall i CL der Jones ikke er registert! Mulig Jones spiller sammen Viktor i PL for at noen skal få hvilt litt.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Frister egentlig å beholde Ronaldo, spesielt om Lukaku er skadet..
Men det er vel mer å spille med hjertet enn logikken.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ser ut til at Raphinha og Duffy stiger i pris i natt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sir-Alex skrev: tir okt 12, 2021 11:30 pm Ser ut til at Raphinha og Duffy stiger i pris i natt.
Snodig, Raphinha har jo ikke kamp til helga. Mange som kaster bort et bytte der.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Deila skrev: søn okt 10, 2021 10:11 pm Tenker at Torres må ut av mitt lag i hvert fall, men er det dumt før Burnley?
Veldig gøy det, mtp at jeg lurer på å ta inn Torres.

Jota skal ut, jeg har lyst på noe City, men bør kanskje bare safe med Grealish…

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Deilig at man kom seg helt bort fra United, med alt skadetrøbbelet vet jeg ikke om jeg hadde taklet dobbel skuffelse.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ståa per nu på WC

Ramsdale - Foster
Azpi - Chilwell - Cancelo - Livramento - White
Saka - Salah - Raphinha - Mbuemo - Foden
Ronaldo - Antonio - Davis
2,5 i banken.

Bør vel kjøre uten Ronaldo og inn med Lukaku, men det kan gjøres på et bytte GW9 også.. Jimenez istedenfor Antonio?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»