Fantasy Premier League 2021-22

Svar
urbeka

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av urbeka »

Noen som vet om Raphinha sov godt på flyet?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Benrahma til Mount eller Jota til Foden?

Mount: Brentford, Norwich, Newcastle og Burnley
Foden: Burnley, Brighton, C. Palace og Man Utd

urbeka

Legg inn av urbeka »

Spørsmålet blir da hvem som har høyest forventningsverdi (hensyntatt sannsynlighet på spilletid, kamprogram osv)
av a) Benrahma, Jota b) Benrahma, Foden og c) Jota, Mount. Kan rangere forventede poeng som 1. Foden 2. Benrahma 3. Jota 4. Mount så svaret blir soleklart b) (imho)

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Kjører "safe" med Azpi inn, og stiller med følgende gjeng;

Raya
TAA - Cancelo - Azpi - Duffy - Livramento
Salah - Gallagher - Benrahma
Ronaldo - Antonio

Steele; Sarr, Dennis, Raphinha

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Jota starter mest sannsynlig ikke. Vært skadet og borte med landslaget. Firmino har ikke vært tatt ut på landslaget og kompis med Klopp. Firmino starter nok de neste ligakampene frem mot neste landslagspause. Jota blir innbytter, og får starte i ligacupen og muligens CL.

guru

Legg inn av guru »

To Spurs-spillere smittet av Covid. Ryktes Son og Gil.


TLee

Legg inn av TLee »

Er vi sikre på at Pool leverer mot Watford da?
Fabinho/Allison er i Spania, Jones skadet. Jota har vært skadet, det samme med Trent.
Møter et lag med ny Manager.

Kan det være lurere med Bruyne(c) enn Salah?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Er det noen flere rykter på om Foden starter?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: fre okt 15, 2021 9:39 pm To Spurs-spillere smittet av Covid. Ryktes Son og Gil.
Skade/slitne landslagspiller-bonanza denne runden altså. Av viktige FPL-spillere er da følgende ute?

Rudiger, Jesus, Raphinha (rekker nok kampen), Ederson, Allison, Son (rykte), Torres. Noen andre?

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 10:33 pm
guru skrev: fre okt 15, 2021 9:39 pm To Spurs-spillere smittet av Covid. Ryktes Son og Gil.
Skade/slitne landslagspiller-bonanza denne runden altså. Av viktige FPL-spillere er da følgende ute?

Rudiger, Jesus, Raphinha (rekker nok kampen), Ederson, Allison, Son (rykte), Torres. Noen andre?
Bekreftes nå at Son og Gil har fått Covid.


urbeka

Legg inn av urbeka »

... fra en ikke-offisiell kilde, må nevnes

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: fre okt 15, 2021 11:13 pm ... fra en ikke-offisiell kilde, må nevnes
Jepp, men O Keefe har nok kontroll på den der.

Jeg har veldig flaks her med kum Raphinha som er begrenset. I tillegg er det usikkert om Chilwell starter, ellers skal alle være ok.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Har Bielsa uttalt seg om Raph i dag?

Har tre røde nå. Usikker på om jeg skal satse på at Raph får rikelig med spilletid; eller om jeg skal ha han på benk og bruke fire poeng for å få ut Torres nå.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Hvilken keeper bør jeg gå for på WC og hvorfor?
Jeg har byttet førstekeeper fra Sanchez til Ramsdale, men vet ikke helt om dette er noe jeg liker.. men har ingen andre defensive fra Arsenal.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Expekt skrev: lør okt 16, 2021 1:06 am Hvilken keeper bør jeg gå for på WC og hvorfor?
Jeg har byttet førstekeeper fra Sanchez til Ramsdale, men vet ikke helt om dette er noe jeg liker.. men har ingen andre defensive fra Arsenal.
Har både Ramsdale og White, skal se det går dunken :)

guru

Legg inn av guru »

Dette blir jo en helt nydelig runde :)

Bytte: Semedo+Jota -> Cancelo+Saka

Sanchez
TAA- Livramento-Cancelo-Williams
Salah(C)-Saka-Raphinha-Gray
Ronaldo-Antonio

Benk:
Gunn, McArthur, Jesus, Rüdiger

Mest sannsynlig er vel Raphinha ute, og da blir det McArhtur inn. Starter likevel Raphinha. Han kan gjøre mye på 20 minutter, og i allefall mer enn McArthur :) Cancelo måtte jeg bare få inn, selv om det er en ørliten risk for at han roteres. Jota også usikker mtp. start.
Hadde jeg visst med 100% sikkerhet at Chilwell starter, hadde jeg tatt enda en hit og gått tilbake til det jeg skulle gjort forrige runde, Chilwell i stedet for Rüdiger. Nå er det bare å krysse fingrene for Brentford holder nullen og scorer (helst ikke Toney eller Mbuemo), så vi det bli en god dag. Scorer Chilwell igjen, sletter jeg laget mitt :)

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: lør okt 16, 2021 12:41 am Har Bielsa uttalt seg om Raph i dag?
Det han sa tidligere var det avhenger av spilletid for Brasil, og hvordan formen var. Han spilte 71 minutter. Det er i overkant spør du meg. Jeg tipper han starter på benk, og blir sittende om Leeds leder komfortabelt. Kan kanskje få siste 20-30 min. om Leeds må ha mål.
Raphinha er så fordømt viktig for Leeds, at de ikke kommer til å risikere noe som helst.

Jeg ser noen mener han vil starte fordi Leeds har 1 uke til neste kamp. Det er egentlig ganske uvesentlig spør du meg. Dette handler om hva som er forsvarlig, og å spille 2 kamper på toppnivå på mindre enn 48 timer er i utgangspunktet galskap.

Jeg er i en så rævva situasjon med dårlig benkt, at jeg starter han. 20 min. med Raphinha er bedre enn 90 mih. med Williams og McArthur for å si det slik :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Harry Winters og CityXtra tipper at Grealish og Cancelo ikke starter idag. Tungt for undertegnede isåfall.

Emma på twitter har altså sitt tippeopplegg (det blir jo det med Pep) hvor kunnskapsrike City-fans og journalister gjetter laget dagen før kamp. Der tror man at både Grealish (75%) og Cancelo (84%) starter:

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Uhmm Raphina er han klar eller blir det benk? 🤔 har dette laget right now

Sanchez
Ajer(gul) Pereira Azpi

Raph (Gul) Benrahma Maddison Salah

Antonio Vardy Lukaku

Raya,Normann,Manquillo,Chambers

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Faen altså, nå ble jeg usikker på om jeg ønsker Cancelo inn til denne. Oser jo klassisk Pep-rotasjon i denne etter 90 min på tirsdag og Brugge borte om 3 dager. Zinch endelig tilbake, og Burnley hjemme perfekt match å få ham igang på City er desperat der mtp at Mendy er ute i overskuelig framtid.

Holder byttet tror jeg og kjører Reguilon første benk. Full gamblings.

Sanchez
Livramento-White-TAA-Chilwell
Salah(c)-Grealish-Gray-ESR
Antonio-Lukaku

(Steele-Reguilon-Raph-Scarlett) 3.2ITB + to bytter og masse fleksibilitet til neste runde.

Liker alle oppgjørene for spillerne mine, kanskje foruten Antonio som møter et gjerrig Everton. Livramento har nydelig motstand dersom Raph starter på benk. Leeds uten Bamford og Raph er ikke potent offensivt. White og ESR og motstand hjemme mot CP, samme med Gray som møter et WH som har slitt defensivt i år emm. Ganske halloy bakover, mot Brentford sist var det tidvis krise. Grealish og Chilwell har begge ok motstand, og håper minimum en av dem starter, mens den andre har 90 min på benk. Da kommer Reguilon inn mot et Newcastle som faktisk er ok offensivt. Håpet er at Reggy for bidra enda mer offensivt på venstresiden med Son ute, men 0-0 er vel det jeg må håpe på der.

Er både Grealish og Chilwell på benk i 90 min så er det litt krise - da får vi håpe Raph får seg 25 min+. Litt ambivalent til om han fåe med seg noe mtp at Livramento også starter for meg.

Dette blir en litt kjip runde mtp at mange kjører WC og jeg avventer bytter for å ha mye flex til GW9. Jeg har imidlertid "flaks" mtp mange skader på andre sine spillere, og håper på dobbeltflaks med Cancelo-hvile.

Lykke til alle sammen!
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 16, 2021 9:53 am, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 9:42 am Faen altså, Full gamblings.
No må du ikk glemme NFL tippe konk! Allerde mista Buccs😝😅

TLee

Legg inn av TLee »

Lurer på om jeg holder meg unna pep-roullette her også :)
Gjør et kjedelig forsvarsbytte istedenfor selv om jeg har veldig lyst til å få ut Greenwood.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laffano16 skrev: lør okt 16, 2021 9:47 am
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 9:42 am Faen altså, Full gamblings.
No må du ikk glemme NFL tippe konk! Allerde mista Buccs😝😅
Helvete da.. hehe. Takk for heads up.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

You're welcome

Hva tror du om laget jeg posta her isted?

TLee

Legg inn av TLee »

Hvem henter man for Shaw?
Har råd til Trent, men Liverpool har en vanskelig bortekamp mot United i neste.
Finnes det bedre alternativer?
Dias er muligens det trygge valget, men nå har det begynt å gå rykter om at også han kan bli benket mot Burnley.
Skal ikke være enkelt dette.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Tror dette blir endelig lag;

Ramsdale
TAA Cancelo Chilwell Dias
Salah (C) Foden Mbeumo
Hwang Lukaku Antonio

Foster, Raphinha, Livramento, Brownhill

Fant ut at jeg like godt kan få med Antonio siden det er så få alternativer i den prisklassen. Armstrong og dobbel Wolves angrep blir for meget.
Blir en tøff avgjørelse å finne ut hvem som skal starte av Mbeumo, Raphinha og Livramento. Kan være at 30 min med Raphinha er det beste

Yesil

Legg inn av Yesil »

TLee skrev: fre okt 15, 2021 10:17 pm Er vi sikre på at Pool leverer mot Watford da?
Fabinho/Allison er i Spania, Jones skadet. Jota har vært skadet, det samme med Trent.
Møter et lag med ny Manager.

Kan det være lurere med Bruyne(c) enn Salah?
Elliott og Thiago er også borte, så det blir sannsynligvis Henderson og Keita sammen med enten Milner, Ox eller Minamino. Enten det, eller at man går for den 4-2-3-1 varianten med Salah, Mane, Firmino og Jota i de 4 offensive rollene.

Med Watford aner man ikke hva man får, med managerbytte for 1 uke siden, men det er fremdeles spillere som Ekong, Rose, Cathcart og Femenia man skal opp mot.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dobbeltfaen. Walker hadde jo også 90 min på tirsdag, kan like gjerne være ham som hviler i denne om Zinch kommer inn. Får ta en vurdering kl 1158.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Er det noe info om hvor lenge Rudiger blir ute?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ble den mest safe løsningen - Dias inn. Ikke såå mye dårligere underliggende stats enn Cancelo, og er safe til å spille de aller fleste kampene.

Nå benkes vel Dias og Cancelo scorer 2 mål. Uansett - Reguilon ut og Dias inn for meg. White første benl. 2.1ITB til neste runde og kun 1 FT.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»