Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Odysseen

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Odysseen »

Så hvem søren tar man inn for Lukaku da? Sesongen flopp det for min del, ikke et eneste målpoeng har jeg fått ut av han.

Skåredalen

Legg inn av Skåredalen »

Er det helt sikkert at Lukaku ikke blir klar på 2 uker? Hvis han bare er ute 1 uke vil jeg droppe det byttet og heller bytte ut noen som ikke spiller fast.

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Lukaku-skaden bikket meg over wildcard-kneika. Hvem må på?

Første draft ser slik ut:

Raya (Foster)

Trent - Azpi - Laporte (Livramento, Johnson)

Salah - Son - Mbeumo - Raphinha (Smith- Rowe)

Vardy - Jesus (Broja)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Vurderer Kane inn her. Har 1 FT.

animals

Legg inn av animals »

WC aktivert

Guaita (Foster)
Chilwell - Rudiger - Cancelo - TAA - (Livramento)
Havertz - Salah - Raphina - (Mbuemo) - (Brownhill)
Vardy - Antonio - Toney

Noen innspill? 0,9M i banken.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Mye verdi her og mange av disse har jeg selv. Gitt mye plassering av penger i forsvar, som jeg tror er greit nå, så har man typisk bare råd til to premiums av typen 10m+. Spørsmålet da hvor de gir mest verdi. For eksempel: hvem gir mest verdi av Vardy/Son/KdB/Sane osv på mellomlang sikt. Det kan være noe å gruble på.

guru

Legg inn av guru »

Dårlig nytt for oss med Saka. Han har fortsatt ikke trent med laget. Skal undersøkes i dag. Jeg tviler sterkt på at han blir klar til i morgen.

I følge Bielsa er Bamford fortsatt ute. Raphinha er klar.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

urbeka skrev: tor okt 21, 2021 2:44 pm Sane
Hehe, TC på denne skallen for en del sesonger tilbake glemmes ikke med det første..

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vardy og Chilwell inn for Lukaku og White.

Spille Tierney eller Cresswell?

Cappe Vardy eller Salah?

Foreløpig velger jeg Cresswell og Salah

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haha. Ben Dinnery, med null connections innad i klubbene, og null kompetanse på idrettsskader, og som har bygget sin twitterkonto på å videreformidle direkte sitater fra bla managere, blir sur når noen setter spørsmålstegn ved skadeomfang på spillere.

Tidenes lengste setning men gidder ikke å omformulere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tror jeg for øvrig jeg går bort fra regelen min om å avvente bytter til frist, og kjører Lukaku->Vardy ikveld. Begge ser ut til å gå hhv ned og opp i pris ila natten. ESR->Havertz skjer kanskjen imorgen om jeg føler meg sykt frisky.

Lukaku har slitt med ankelskader før, og aldri vært tilbake før det har gått 20 dager. Gambler på at han mister minimum 2 PL-kamper, og kjører byttet basert på det. Tuchel sa at Timo og Lukaku er borte "i noen dager", men han sier alltid mye random ting når det gjelder skader. Ordlagte seg noenlunde på samme måte da James fikk en lignende skade som Lukaku sin ankelskade.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

2-3 uker på Lukaku meldes det fra britiske medier. Var Telegraph eller independent tror jeg.

Fare for at Vardy benkes til helga? Startet ikke igår, og Daka scoret 4

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: tor okt 21, 2021 7:44 pm 2-3 uker på Lukaku meldes det fra britiske medier. Var Telegraph eller independent tror jeg.

Fare for at Vardy benkes til helga? Startet ikke igår, og Daka scoret 4
Vardy starter.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Når tror dere DCL er tilbake? Jeg har Vardy allerede, og vil helst ha inn DCL nå frem til jeg kjører WC etter neste landslagspause og får inn Kane.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Antonio hviles i kveld. Da er han klar til helgen.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Liker ikke å ende med Toney OG Mbeumo, men tror det ender slik. Vardy er også et veldig godt alternativ, men rundens bytte avhenger også litt hva man velger å gjøre med Son og Kane fra GW 12.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Knaxern skrev: tor okt 21, 2021 7:50 pm Når tror dere DCL er tilbake? Jeg har Vardy allerede, og vil helst ha inn DCL nå frem til jeg kjører WC etter neste landslagspause og får inn Kane.
Ute et par uker til vertfall, Richarlison kanskje klar denne helga
Sist redigert av Sodajr den tor okt 21, 2021 8:35 pm, redigert 2 ganger totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: ons okt 20, 2021 9:35 pm
Deila skrev: ons okt 20, 2021 8:35 pm Ville dere spilt Mbuemo eller Livramento til helgen?
Denne er vanskelig! Uaktuelt å spille begge? Tror jeg personlig hadde spilt førstnevnte..
Tja. Per nå ser laget sånn her ut:

Sanchez
TAA Chilwell Dias Cancelo
Mbuemo Raphinha Jota Salah
Ronaldo Antonio

Hvem benkes i så fall for å få plass til Livramento?

Deila

Legg inn av Deila »

Brukte forøvrig byttet mitt på Alonso--->Chilwell. Så da er det bare å vente på at Alonso starter til helgen og Chilwell benkes.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Deila skrev: tor okt 21, 2021 8:30 pm
K-Torget skrev: ons okt 20, 2021 9:35 pm
Deila skrev: ons okt 20, 2021 8:35 pm Ville dere spilt Mbuemo eller Livramento til helgen?
Denne er vanskelig! Uaktuelt å spille begge? Tror jeg personlig hadde spilt førstnevnte..
Tja. Per nå ser laget sånn her ut:

Sanchez
TAA Chilwell Dias Cancelo
Mbuemo Raphinha Jota Salah
Ronaldo Antonio

Hvem benkes i så fall for å få plass til Livramento?
Jota, tvilsomt han starter

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: tor okt 21, 2021 8:36 pm
Deila skrev: tor okt 21, 2021 8:30 pm
K-Torget skrev: ons okt 20, 2021 9:35 pm

Denne er vanskelig! Uaktuelt å spille begge? Tror jeg personlig hadde spilt førstnevnte..
Tja. Per nå ser laget sånn her ut:

Sanchez
TAA Chilwell Dias Cancelo
Mbuemo Raphinha Jota Salah
Ronaldo Antonio

Hvem benkes i så fall for å få plass til Livramento?
Jota, tvilsomt han starter
Tror jeg også hadde benket Jota - Blir overrasket om Firmino ikke starter etter kampen mot watford!

guru

Legg inn av guru »

Moyes bekrefter at Antonio hviles og er klart til helgen. Nydelig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lukaku og Benhrama eller Omobamdiele forsvinner sannsynligvis ut av laget denne runden - Hvem ville dere tatt inn?
Kane / Vardy / Jesus
Raphinha / Foden / Silva / KDB / Raphinha / Mane
Chilwell, Dias, Cancelo

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

K-Torget skrev: tor okt 21, 2021 9:28 pm Lukaku og Benhrama eller Omobamdiele forsvinner sannsynligvis ut av laget denne runden - Hvem ville dere tatt inn?
Kane / Vardy / Jesus
Raphinha / Foden / Silva / KDB / Raphinha / Mane
Chilwell, Dias, Cancelo
Har du ingen av disse spillerne?

Jeg hadde gått for Kane hvis jeg ikke hadde manglet 0.1

Chilwell starter mest sannsynlig. Foden også. Cancelo er det stor mulighet for blir hvilt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lukaku og Werner mister som ventet sannsynligvis Norwich. Blir også overrasket om noen av dem starter mot Newcastle neste helg, men vi får se på pressekonferansen imorgen. Dersom Lukaku varsles klar allerede til neste helg er jeg ikke fornøyd med valget om å ta ham ut.

Glemte tweeten fra Kinsella. I artikkelenhan har skrevet for Goal melder Kinsella at Chelsea håper Lukaku er tilbakeinnen 2-3 uker. Ankelskade for en spillertype som Lukaku er nok noe Chelsea ønsker å ta alvorlig, og med det lille vi har av informasjon tipper jeg han tidligere returnerer til Burnley-kampen om 3 runder.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor okt 21, 2021 10:17 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Troygirl skrev: tor okt 21, 2021 9:48 pm
K-Torget skrev: tor okt 21, 2021 9:28 pm Lukaku og Benhrama eller Omobamdiele forsvinner sannsynligvis ut av laget denne runden - Hvem ville dere tatt inn?
Kane / Vardy / Jesus
Raphinha / Foden / Silva / KDB / Raphinha / Mane
Chilwell, Dias, Cancelo
Har du ingen av disse spillerne?

Jeg hadde gått for Kane hvis jeg ikke hadde manglet 0.1

Chilwell starter mest sannsynlig. Foden også. Cancelo er det stor mulighet for blir hvilt.
Takk for tips :)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: tor okt 21, 2021 10:00 pm Lukaku og Werner mister som ventet sannsynligvis Norwich. Blir også overrasket om noen av dem starter mot Newcastle neste helg, men vi får se på pressekonferansen imorgen. Dersom Lukaku varsles klar allerede til neste helg er jeg ikke fornøyd med valget om å ta ham ut.
Lukaku skal ikke inn på mitt lag mer på en god stund. Skaden var dråpen for dette trollet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor okt 21, 2021 10:00 pm Lukaku og Werner mister som ventet sannsynligvis Norwich. Blir også overrasket om noen av dem starter mot Newcastle neste helg, men vi får se på pressekonferansen imorgen. Dersom Lukaku varsles klar allerede til neste helg er jeg ikke fornøyd med valget om å ta ham ut.
Hvis Lukaku blir klar til Newcastle neste helg så sparer jeg det ene byttet mitt denne runden og beholder Lukaku!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Beholder Ronaldo. Fuck it, geita skal faen ikkje ut av dette laget. Vardy får det tøft mot Ajer

urbeka

Legg inn av urbeka »

Prøver å gjøre meg opp en mening på hvem jeg helst vil ha på laget mitt fremover av Foden og Antonio, gitt form, fixtures og spilletid...

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»