Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Yesil

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 4:53 pm Kjipe priser. Blir fort ganske template fra og med runde to-tre og ut sesongen.

Diaz, Nunez, Trent fra Liverpool. Cancelo, KdB og Haaland fra Man City. En død keeper og en 4.5 spillende. Reece og Tomiyasu . Død femteforsvarer og død tredjespiss. Saka, Maddison og Coutinho. Mulig det blir en død/billig spillende femtemann på midten.

Haaland autocap.
Salah blir en av de mest populære denne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Sist redigert av Yesil den lør jul 02, 2022 5:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Nevi skrev: lør jul 02, 2022 5:03 pm Tottenham sine priser er vel enda ikke kommet ut?
Kommer sannsynligvis mandag kl11.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:05 pm Salah blir en av de mest populæredenne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Nå skrev jeg fra runde to-tre. Så det blir fort en del bytter tidlig når folk ser hvor verdien ligger totalt sett.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:06 pm
Nevi skrev: lør jul 02, 2022 5:03 pm Tottenham sine priser er vel enda ikke kommet ut?
Kommer sannsynligvis mandag kl11.
Spent på prisen til Son. Sett ut fra de andre prisene snakker man vel om 11 / 11,5.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 5:06 pm
Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:05 pm Salah blir en av de mest populæredenne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Nå skrev jeg fra runde to-tre. Så det blir fort en del bytter tidlig når folk ser hvor verdien ligger totalt sett.
Ingen grunn til å tro at Salah ikke vil være et fantastisk godt valg også denne sesongen. Kanskje det beste, med sommerferie nå og fri under VM. Ingen forstyrrende kontraktssituasjon eller AFCON med 120 minutter i hver kamp.

Jeg er dog fristet til å gå uten jeg også, men da for å skille meg litt ut fra mengden. Det er stor gambling, og sesongen kan være over etter noen runder. Tviler på at veldig mange joiner meg etter et par kamper mot Fulham og Palace.

Uansett fint at han er såpass mye dyrere enn de andre premium-spillerne som er ute så langt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Fin pris på Mitrovic.

Yesil

Legg inn av Yesil »

I dag: Chelsea, West Ham, Newcastle, Sourhampton og Bournemouth.

I morgen: Tottenham, Leicester, Palace, Everton og Nottingham. Og/eller lansering av spillet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Darwin med samme pris som Jota er jo latterlig…

guru

Legg inn av guru »

Rashford til 6.5M kan fort bli et av årets scoop hvis TH får sving på United og Rashford blir fast på laget.

Ellers skuffende lave priser for de beste. Cancelo, TAA, Haaland m.fl. er minst 0.5M for billige. Nå mangler det bare at Son prises til 10.5M.....

Yesil

Legg inn av Yesil »


Fristende å gå dobbel Chelsea-def + Mount. Kanskje til og med trippel def.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Chilwell og James fra Chelsea = 12 mill
Trent, Diaz og Nunez fra Liverpool = 25 mill
Cancelo, KdB og Haaland fra City = 30,5 mill

Prisene er tatt fra hukommelsen. Så ikke sikkert det stemmer100 %. Men i såfall er vi oppe i 67,5 mill på åtte spillerer. Dvs 33,5 på de siste sju (ca 4,75 snitt pr spiller). Og Son skulle helst og vært inne på laget 😃.
Så selv om man kanskje føler at prisnivået var litt lavt så blir det jammen harde prioriteringer.

guru

Legg inn av guru »

Mendy til 5.0 er veldig interessant.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn jul 03, 2022 11:32 am Chilwell og James fra Chelsea = 12 mill
Trent, Diaz og Nunez fra Liverpool = 25 mill
Cancelo, KdB og Haaland fra City = 30,5 mill

Prisene er tatt fra hukommelsen. Så ikke sikkert det stemmer100 %. Men i såfall er vi oppe i 67,5 mill på åtte spillerer. Dvs 33,5 på de siste sju (ca 4,75 snitt pr spiller). Og Son skulle helst og vært inne på laget 😃.
Så selv om man kanskje føler at prisnivået var litt lavt så blir det jammen harde prioriteringer.
Men dropper man Diaz eller Nunez så tror jeg man kan lage et slagkraftig lag med de du ramser opp der + Son og kanskje Mendy på Chelsea :)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Nevi skrev: søn jul 03, 2022 11:32 am Chilwell og James fra Chelsea = 12 mill
Trent, Diaz og Nunez fra Liverpool = 25 mill
Cancelo, KdB og Haaland fra City = 30,5 mill

Prisene er tatt fra hukommelsen. Så ikke sikkert det stemmer100 %. Men i såfall er vi oppe i 67,5 mill på åtte spillerer. Dvs 33,5 på de siste sju (ca 4,75 snitt pr spiller). Og Son skulle helst og vært inne på laget 😃.
Så selv om man kanskje føler at prisnivået var litt lavt så blir det jammen harde prioriteringer.
Droppe Chillwell og heller bruke Tomiyasu. Da går det med Son inn.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Mange spekulasjoner og rykter om at det kommer en (eller flere) tvist. Maks 2 spillere fra samme klubb, færre poeng for CS, poeng for hockey-assist osv...

Nevi

Legg inn av Nevi »

Yesil skrev: søn jul 03, 2022 12:46 pm Mange spekulasjoner og rykter om at det kommer en (eller flere) tvist. Maks 2 spillere fra samme klubb, færre poeng for CS, poeng for hockey-assist osv...
Huff. Håper ikke de rører i gryten her.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Nevi skrev: søn jul 03, 2022 12:47 pm
Yesil skrev: søn jul 03, 2022 12:46 pm Mange spekulasjoner og rykter om at det kommer en (eller flere) tvist. Maks 2 spillere fra samme klubb, færre poeng for CS, poeng for hockey-assist osv...
Huff. Håper ikke de rører i gryten her.
I alle fall ikke for mye. Men noen små justeringer kan være fint.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: søn jul 03, 2022 12:46 pm Mange spekulasjoner og rykter om at det kommer en (eller flere) tvist. Maks 2 spillere fra samme klubb, færre poeng for CS, poeng for hockey-assist osv...
Med de prisene er det nesten så man tror det kommer en tvist ja, feks en ekstra spiller i troppen.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: søn jul 03, 2022 1:41 pm
Yesil skrev: søn jul 03, 2022 12:46 pm Mange spekulasjoner og rykter om at det kommer en (eller flere) tvist. Maks 2 spillere fra samme klubb, færre poeng for CS, poeng for hockey-assist osv...
Med de prisene er det nesten så man tror det kommer en tvist ja, feks en ekstra spiller i troppen.
En del faktorer som peker i den retningen ja.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

K-Torget skrev: søn jul 03, 2022 6:40 pm En del faktorer som peker i den retningen ja.
Jepp, disse prisene her er bare ødeleggende og det regner jeg med at de skjønner. Må være en vri som ikke er blitt annonsert enda.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: søn jul 03, 2022 6:44 pm
K-Torget skrev: søn jul 03, 2022 6:40 pm En del faktorer som peker i den retningen ja.
Jepp, disse prisene her er bare ødeleggende og det regner jeg med at de skjønner. Må være en vri som ikke er blitt annonsert enda.
Jeg ser egentlig ikke hvordan det skal være ødeleggende. Folk har uansett ikke råd til å sette opp et lag uten at flere av de beste spillerne må vike, og det vil være likt for alle.

Ser ut til at det blir et noe romsligere budsjett enn forrige sesong, men ikke så mye at det ødelegger i særlig grad. Lag blir like uansett, mye eller lite penger.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 6:03 pm Ingen grunn til å tro at Salah ikke vil være et fantastisk godt valg også denne sesongen. Kanskje det beste, med sommerferie nå og fri under VM. Ingen forstyrrende kontraktssituasjon eller AFCON med 120 minutter i hver kamp.

Jeg er dog fristet til å gå uten jeg også, men da for å skille meg litt ut fra mengden. Det er stor gambling, og sesongen kan være over etter noen runder. Tviler på at veldig mange joiner meg etter et par kamper mot Fulham og Palace.

Uansett fint at han er såpass mye dyrere enn de andre premium-spillerne som er ute så langt.
Vil jo isolert sett være et godt valg, men til den prisen så får man fort flere totalt antall poeng med et sammensatt lag av andre spillere. Sommerferie har alle sammen i år, og VM-faktoren er en helt latterlig overvurdert faktor. Det blir 3 gruppespillskamper med langt lavere intensitet og tempo enn det er i en PL-kamp, og muligens noen sluttspillkamper for de beste.
Sist redigert av Knaxern den søn jul 03, 2022 7:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Med 5 bytter blir det mer rotasjon og behov for en sterkere benk. Kanskje det betyr at de gjør noen regelendringer sånn at spillere som f.eks. kommer inn etter 80 minutter automatisk blir byttet ut.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Det er så latterlig at folk kaller prisene ødeleggende hvert eneste år…

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: søn jul 03, 2022 7:00 pm
Yesil skrev: lør jul 02, 2022 6:03 pm Ingen grunn til å tro at Salah ikke vil være et fantastisk godt valg også denne sesongen. Kanskje det beste, med sommerferie nå og fri under VM. Ingen forstyrrende kontraktssituasjon eller AFCON med 120 minutter i hver kamp.

Jeg er dog fristet til å gå uten jeg også, men da for å skille meg litt ut fra mengden. Det er stor gambling, og sesongen kan være over etter noen runder. Tviler på at veldig mange joiner meg etter et par kamper mot Fulham og Palace.

Uansett fint at han er såpass mye dyrere enn de andre premium-spillerne som er ute så langt.
Vil jo isolert sett være et godt valg, men til den prisen så får man fort flere totalt antall poeng med et sammensatt lag av andre spillere. Sommerferie har alle sammen i år, og VM-faktoren er en helt latterlig overvurdert faktor. Det blir 3 gruppespillskamper med langt lavere intensitet og tempo enn det er i en PL-kamp, og muligens noen sluttspillkamper for de beste.
Hehe, ja et VM midt i sesongen er jo ingen belastning. Hverken fysisk eller psykisk.

Sommerferie har alle, men ikke alle har trengt det like mye som Salah. Sannsynligvis angrepsspilleren med flest minutter fotball forrige sesong. Kanskje i hele verden.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Yesil skrev: søn jul 03, 2022 7:19 pm
Hehe, ja et VM midt i sesongen er jo ingen belastning. Hverken fysisk eller psykisk.

Sommerferie har alle, men ikke alle har trengt det like mye som Salah. Sannsynligvis angrepsspilleren med flest minutter fotball forrige sesong. Kanskje i hele verden.
https://www.transfermarkt.com/meisteein ... e&yt0=Show

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»