Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Knaxern

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Knaxern »

Lumanza skrev: ons nov 24, 2021 4:14 pm Håper vi får avklaring før fredag
Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Alonso inn er nok byttet mitt denne uken, kanskje en hit for å få inn feks Gallagher for Gray og benke Antonio mot City. Nitrist å ikke sitte med Cancelo, han skulle egentlig inn denne runden om ikke Chilwell hadde blitt skadet.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
[/quote]

Kjipt, det mest naturlige byttet ville vært chilwell til alonso nå, men jeg liker reguillon også.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm
Lumanza skrev: ons nov 24, 2021 4:14 pm Håper vi får avklaring før fredag
Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Greit å få det avklart. Det løser faktisk litt av floken min tror jeg, siden jeg da får cashet inn en del. Da blir jeg kvitt en av Kovacic/Gray i samme slengen.

Noen som forresten vet noe om hvor lenge Kovacic og Gray er ute?

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 4:27 pm
Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Alonso inn er nok byttet mitt denne uken, kanskje en hit for å få inn feks Gallagher for Gray og benke Antonio mot City. Nitrist å ikke sitte med Cancelo, han skulle egentlig inn denne runden om ikke Chilwell hadde blitt skadet.
Sitter og vurderer Rüdiger inn for Chilwell. Er Alonso 100% fast selv om Chilwell er ute? Chilwell er etter min mening også vesentlig bedre enn Alonso. Rüdiger har også overraskende gode tall i år. Mye oppe på dødballer og hissig på grøten. 2 mål og 1 assist på 12 kamper er ikke verst for en midtstopper.

Heldigvis ser Raphinha ut til å bli klar. Ett mindre problem å håndtere.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Blir vel inn med Reguilon da kanskje.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell ihvertfall ute ut året, Chelsea skal ta ny evaluering da om Chilwell kan spille mer denne sesongen. Blir trist, men faktisk bedre enn fryktet. Det isåfall ikke røket korsbånd, da hadde vel automatisk hele sesongen gått i vasken.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 6:34 pm Chilwell ihvertfall ute ut året, Chelsea skal ta ny evaluering da om Chilwell kan spille mer denne sesongen. Blir trist, men faktisk bedre enn fryktet. Det isåfall ikke røket korsbånd, da hadde vel automatisk hele sesongen gått i vasken.
Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 7:37 pm Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?
Det er ikke kommet noe offisielt enda, men Matt Law har kildene på plass og kan 95% sikkert stole på storyen hans.

Slik jeg forstår er det snakk om et delvis avrevet korsbånd som man i utgangspunktet ikke alltid må operere. For toppidrettsutøvere medfører det, avhengig av riften i korsbåndet, imidlertid ofte at stabiliteten i kneet ikke er kompatibel med toppidrett, og man må isåfall operere. Såvidt skjønner skal Chelsea la hevelsen roe seg ned og ta en ny vurdering av kneet om 4-6 uker. Ser det ut til å være god stabilitet i kneet kan man unngå operasjon og Chilwell vil kunne være tilbake utover vinter/vår. Hvis ikke opererer man og Chilly er tilbake til oppkjøring/sesongstart neste sesong.

Uansett: FPL-messig må han ut av alle lagene om ikke Chelsea helt uventet skulle komme med andre nyheter enn det Matt Law har rapportert.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jota benk, altså skade sannsynligvis ikke noe som holder ham ute til helgen.

Trent, Fabinho og VVD hviles også fra start idag.

Foden ikke med på benk engang for City er et problem. Cancelo eller Zinchenko indreløper/kant idag, Mahrez, Sterling, Bernardo og Gundo starter også.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 4:27 pm
Knaxern skrev: ons nov 24, 2021 4:23 pm Chillwell blir ute en stund. Eneste avklaringen man får før fredag er om han blir noen måneder eller resten av sesongen.
Alonso inn er nok byttet mitt denne uken, kanskje en hit for å få inn feks Gallagher for Gray og benke Antonio mot City. Nitrist å ikke sitte med Cancelo, han skulle egentlig inn denne runden om ikke Chilwell hadde blitt skadet.
Du tenker altså at Alonso blir fast fremover? Han bør bli det. Men overraskene at han ikke fikk minutter på banen i går.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 7:46 pm
K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 7:37 pm Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?
Det er ikke kommet noe offisielt enda, men Matt Law har kildene på plass og kan 95% sikkert stole på storyen hans.

Slik jeg forstår er det snakk om et delvis avrevet korsbånd som man i utgangspunktet ikke alltid må operere. For toppidrettsutøvere medfører det, avhengig av riften i korsbåndet, imidlertid ofte at stabiliteten i kneet ikke er kompatibel med toppidrett, og man må isåfall operere. Såvidt skjønner skal Chelsea la hevelsen roe seg ned og ta en ny vurdering av kneet om 4-6 uker. Ser det ut til å være god stabilitet i kneet kan man unngå operasjon og Chilwell vil kunne være tilbake utover vinter/vår. Hvis ikke opererer man og Chilly er tilbake til oppkjøring/sesongstart neste sesong.

Uansett: FPL-messig må han ut av alle lagene om ikke Chelsea helt uventet skulle komme med andre nyheter enn det Matt Law har rapportert.
Takk for solid oppdatering Lew! :D
Hvem ville du eller andre fått på av Cancelo / James / Rudiger?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 9:43 pm
Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 7:46 pm
K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 7:37 pm Veldig trist! Er vel slik at om korsbåndet ikke er røket så er han tilbake før sesongen er over en gang og om det er røket så ryker resten av sesongen?
Det er ikke kommet noe offisielt enda, men Matt Law har kildene på plass og kan 95% sikkert stole på storyen hans.

Slik jeg forstår er det snakk om et delvis avrevet korsbånd som man i utgangspunktet ikke alltid må operere. For toppidrettsutøvere medfører det, avhengig av riften i korsbåndet, imidlertid ofte at stabiliteten i kneet ikke er kompatibel med toppidrett, og man må isåfall operere. Såvidt skjønner skal Chelsea la hevelsen roe seg ned og ta en ny vurdering av kneet om 4-6 uker. Ser det ut til å være god stabilitet i kneet kan man unngå operasjon og Chilwell vil kunne være tilbake utover vinter/vår. Hvis ikke opererer man og Chilly er tilbake til oppkjøring/sesongstart neste sesong.

Uansett: FPL-messig må han ut av alle lagene om ikke Chelsea helt uventet skulle komme med andre nyheter enn det Matt Law har rapportert.
Takk for solid oppdatering Lew! :D
Hvem ville du eller andre fått på av Cancelo / James / Rudiger?
James må vel være det opplagte valget om man ikke har han. Sitter selv med både James og Cancelo.
Min feeling er Alonso fremfor Rudiger. Hørest det fornuftig ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: ons nov 24, 2021 9:48 pm
K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 9:43 pm
Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 7:46 pm
Det er ikke kommet noe offisielt enda, men Matt Law har kildene på plass og kan 95% sikkert stole på storyen hans.

Slik jeg forstår er det snakk om et delvis avrevet korsbånd som man i utgangspunktet ikke alltid må operere. For toppidrettsutøvere medfører det, avhengig av riften i korsbåndet, imidlertid ofte at stabiliteten i kneet ikke er kompatibel med toppidrett, og man må isåfall operere. Såvidt skjønner skal Chelsea la hevelsen roe seg ned og ta en ny vurdering av kneet om 4-6 uker. Ser det ut til å være god stabilitet i kneet kan man unngå operasjon og Chilwell vil kunne være tilbake utover vinter/vår. Hvis ikke opererer man og Chilly er tilbake til oppkjøring/sesongstart neste sesong.

Uansett: FPL-messig må han ut av alle lagene om ikke Chelsea helt uventet skulle komme med andre nyheter enn det Matt Law har rapportert.
Takk for solid oppdatering Lew! :D
Hvem ville du eller andre fått på av Cancelo / James / Rudiger?
James må vel være det opplagte valget om man ikke har han. Sitter selv med både James og Cancelo.
Min feeling er Alonso fremfor Rudiger. Hørest det fornuftig ut.
Har verken James eller Cancelo.... Valgte Dias og Chilwell for en stund tilbake.. (Spiller med 3 bak)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 9:55 pm
Nevi skrev: ons nov 24, 2021 9:48 pm
K-Torget skrev: ons nov 24, 2021 9:43 pm

Takk for solid oppdatering Lew! :D
Hvem ville du eller andre fått på av Cancelo / James / Rudiger?
James må vel være det opplagte valget om man ikke har han. Sitter selv med både James og Cancelo.
Min feeling er Alonso fremfor Rudiger. Hørest det fornuftig ut.
Har verken James eller Cancelo.... Valgte Dias og Chilwell for en stund tilbake.. (Spiller med 3 bak)
Har verken James eller Cancelo.... Valgte Dias og Chilwell for en stund tilbake.. (Spiller med 3 bak)

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Michail Antonio will not be involved against Rapid Vienna. "We've chosen to decide when we need players. We've got a busy week coming up next week - a full Premier League fixture list for everybody - so we want to give Mick a good chance of being ready for it."

#WHUFC #UEL

Hmm, sliter antonio med noe? Det laget mitt er et juletre om han også er usikker

Foden også tvilsom for dere uheldige som har han

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Er det fare for at Chilwell går ned i pris og Alonso opp i pris i natt?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Smurfejonny skrev: ons nov 24, 2021 10:24 pm Er det fare for at Chilwell går ned i pris og Alonso opp i pris i natt?
Nei. Ingen av delene skjer i natt.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

Yesil skrev: ons nov 24, 2021 10:33 pm
Smurfejonny skrev: ons nov 24, 2021 10:24 pm Er det fare for at Chilwell går ned i pris og Alonso opp i pris i natt?
Nei. Ingen av delene skjer i natt.
Det er perfekt, takk

guru

Legg inn av guru »

Har lenge tenkt at jeg må få Jesus ut av laget, spesielt når han ble benket forrige runde. Men så kommer han inn mot PSG og leverer assist og mål. Jeg anser mulighetene hans for store til å starte mot WH, og håper han kan levere varene. Jeg har haugevis med flagg, så da må Jesus bli værende enn så lenge. Han ser veldig god ut om dagen.

Spørsmålet er nå om man skal bytte Chilwell direkte til Rüdiger eller Alonso og fortsette med dobbel Chelsea-forsvar, eller om man skal benytte muligheten til å gå til f.eks. Reguilon.

guru

Legg inn av guru »

Smurfejonny skrev: ons nov 24, 2021 10:24 pm Er det fare for at Chilwell går ned i pris og Alonso opp i pris i natt?
Skal ikke si dette med sikkerhet, men mener å ha hørt at det kreves en høyere andel salg for spillere som er merket med rødt flagg for at de skal gå ned i pris. Dette ser også ut til å stemme når vi ser på fplstatistics. I går kveld så jeg at Chilwell lå på ca. -50. Etter dette har vesentlig flere solgt han (Solgt av 163k pr. nå), og nå ligger han kun på -6.1.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Blir en vurdering nå om hvem som skal inn for Chilwell. Står mellom Cancelo (ja, burde hatt ham, gikk fint lenge men ikke nå), Alonso og Reguilon. Lener mot Alonso nå, men avventer til fredag/lørdag og tar evt prisendringer.

Blir uansett en hit denne runden, og da blir det Gray->6,0-7,5-midtbane avhengig av hvem jeg henter inn i forsvaret.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tor nov 25, 2021 9:17 am Blir en vurdering nå om hvem som skal inn for Chilwell. Står mellom Cancelo (ja, burde hatt ham, gikk fint lenge men ikke nå), Alonso og Reguilon. Lener mot Alonso nå, men avventer til fredag/lørdag og tar evt prisendringer.

Blir uansett en hit denne runden, og da blir det Gray->6,0-7,5-midtbane avhengig av hvem jeg henter inn i forsvaret.
Hva tenker du om Alonso nå? Er han 100% fast med Chilwell ute? Leser litt at CHO også er et alternativ på winback som Tuchel vurderer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tor nov 25, 2021 9:51 am Hva tenker du om Alonso nå? Er han 100% fast med Chilwell ute? Leser litt at CHO også er et alternativ på winback som Tuchel vurderer.
Alonso blir nok ganske fast om han ikke er svak. CHO er absolutt et alternativ slik han spiller om dagen, han leverer endelig det som forventes av ham både offensivt og enda viktigere - defensivt. Selv med alle offensive spillere snart tilbake hadde det vært ufortjent om han ble dyttet ut i kulden igjen, da kan en ledig plass på LWB åpne opp for at han kan fortsette å være inne.

Andre alternativer er:
- Pulisic - Tuchel uttalte at han kan spille på vingbacken og spilte der litt under Tuchel i Dortmund. Var ganske ok som høyre vingback mot Leeds i mars.
- Saul : spilte der for AM før han stakk til oss. Ville bli utleid for å slippe å spille vingback, sikkert kjempepoppis om han flyttes ut der igjen nå
- Azpi : kan absolutt vikariere der, men vi mister mye offensivt med ham i den rollen. Han leverer faktisk helt ok offensive bidrag både som høyre vingback og høyre stopper, men på venstresiden kan jeg ikke helt se at han kan bidra noe særlig offensivt.
- Harvey Vale: kanskje det største talentet fra akademiet som ikke er utleid. Er best som offensiv midtbane, men er anvendelig og venstrefotet og har spilt LWB. Kan få noen minutter, men ingen reell utforder.

Fra januar:
- Emerson: Kan ikke se at Chelsea har mulighet til å hente ham tilbake, tviler på at det er mulig
- Maatsen: Herjer i Coventry, men bør fortsette å spille fast for utviklingens skyld og hentes nok ikke tilbake
- Rahman: faktisk skikkelig god i Reading, men....
- Ny: enten kjøp eller lån. Tviler sterkt på at vi kjøper noen, men kan være det kommer en erfaren vingback i januar som kan spille for oss ut året.

Uansett: Alonso er det åpenbare alternativet som LWB nå i nærmeste periode. Tuchel KAN overraske og plassere CHO/Azpi der mot United, men tviler på det. Personlig håper jeg faktisk at CHO plasseres der framfor Alonso for å gi plass til Werner, Mount, Zyiech og CHO på banen samtidig.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Med Ragnick klar er Ronaldo på alles lepper igjen. Grattis til oss som var tålmodige

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: tor nov 25, 2021 5:05 pm Med Ragnick klar er Ronaldo på alles lepper igjen. Grattis til oss som var tålmodige
Ronaldo er nok fort drømmespissen til "gegenpressets far", Rangnick ja....

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ja nå må nok Ronaldo finne seg i å slite mye benk.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: tor nov 25, 2021 5:12 pm Ja nå må nok Ronaldo finne seg i å slite mye benk.
Sannsynligvis ikke, men jeg er spent på om Rangnick tillater at én spiller melder seg helt ut i presspillet.

Er jo heller ikke slik at Rangnick sine lag har bøttet inn med mål. Rykket opp med RB Leipzig til tross for at det bare ble 54 scoringer den sesongen, og i 18/19 sesongen ble det bare 63 scoringer. Dette er også hans 2 eneste sesonger som manager de siste 10 årene.

Ingen automatikk i at Man Utd nå skal bli et offensivt fyrverkeri.

bj1

Legg inn av bj1 »

Ok, Chilwell må ut den er klar.
Vil ha Cancelo inn, det var i utgangpunktet planen for runden uansett, men med en annen forsvarer ut.

Det betyr at det må tas en hit for å få til dette.
Hva tror folket om Foden/ASM vs Jota/Antonio
Sitter på Foden/Antonio i dag.
Hatt sistnevnte siden start, så det ryker litt verdi hvis han plutselig må inn igjen.
Samtidig virker Foden usikker?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gratulerer til alle dere som beholdt den nest dyreste spilleren gjennom den dårlige perioden og nå slipper å gjøre ett (1) bytte for å ta ham inn når en ok+ trener plutselig skal gjøre United til en offensiv juggernaut igjen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»