Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn mai 15, 2022 11:14 am
silkyglenjohnson skrev: søn mai 15, 2022 11:09 am
Nevi skrev: søn mai 15, 2022 11:04 am Zaha er inne her og. Litt kjedelig på en måte siden jeg har dobbel bak hos Villa. Det samme om jeg går for dobbel bak hos Everton

Pickford eller Kasper. Mykolenko eller Castagne. Blir minst en fra Everton her.
Tror man castagne starter begge kampene? Orker ikke roteringshelvete.
Usikker. De har vel Justin, Thomas og Castagne som tilgjengelige backer etter det kan se.
Men tror jeg har landet på Mykolenko her.

Mulig jeg kjører dobbelt bak siden Everton tross alt har to hjemmekamper. Satser på at Pickford er i samme humør som sist hjemmekamp.
Her blir det dobbel Everton bak med Mykolenko + Pickford. Castagne frister, men redd for rotasjon.

beroys

Legg inn av beroys »

Sir-Alex skrev: søn mai 15, 2022 11:14 am Står nå mellom Maddison VS Zaha... ? What to do?
Zaha med 7 mål på siste 10, allikevel har jeg valgt Maddison foran. Magefølelse, selv om det fornuftige valget ut fra tallene nok er Zaha.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tror jeg gjør Kane - Vardy.

guru

Legg inn av guru »

Mye rykter på twitter om at Kulu ikke spiller. Men ingen veldig store kontoer som rapporter dette.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Sir-Alex skrev: søn mai 15, 2022 11:14 am Står nå mellom Maddison VS Zaha... ? What to do?
Hvem har du ellers valgt på midtbanen?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Nevi skrev: søn mai 15, 2022 11:22 am
Sir-Alex skrev: søn mai 15, 2022 11:14 am Står nå mellom Maddison VS Zaha... ? What to do?
Hvem har du ellers valgt på midtbanen?

Ender nok opp med både Maddison og Zaha, siden jeg ikke klarer å velge bort en av de. Sammen med De Bruyne og Son.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Leicester er vel uten noen særlige håp om å komme seg til Europa neste år? Topp sju som gjelder? Eller er det topp åtte?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jeg gambler på Vardy fremfor Kane.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Sir-Alex skrev: søn mai 15, 2022 11:24 am
Nevi skrev: søn mai 15, 2022 11:22 am
Sir-Alex skrev: søn mai 15, 2022 11:14 am Står nå mellom Maddison VS Zaha... ? What to do?
Hvem har du ellers valgt på midtbanen?

Ender nok opp med både Maddison og Zaha, siden jeg ikke klarer å velge bort en av de. Sammen med De Bruyne og Son.
Samme her. Da står det mellom Kane / Vardy. Kan Leicester nå Europa?

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: søn mai 15, 2022 11:11 am Hvorfor Mings i stedet for Digne? Er Digne sin plass truet?
Mer usikre minutter på Digne, har vært lenge ute og kampene kommer tett, noen spekulerer også i at Young får seg en start, osv Men mest trolig starter Digne begge. Spørsmål om hvordan man vurderer minuttene.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn mai 15, 2022 11:28 am
K-Torget skrev: søn mai 15, 2022 11:11 am Hvorfor Mings i stedet for Digne? Er Digne sin plass truet?
Mer usikre minutter på Digne, har vært lenge ute og kampene kommer tett, noen spekulerer også i at Young får seg en start, osv Men mest trolig starter Digne begge. Spørsmål om hvordan man vurderer minuttene.

Jeg gikk for Mings til slutt, orker ikke faren for rotasjon + Vardy. Vardy spilte 90 minutt mot Norwich så håper han er frisk igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ble noen endringer rett før frist som sikkert ikke var lurt, men ble denne gjengen.
Pickford
Cash Mings Mykolenko
Son Maddison Zaha KdB
Ings Vardy Richarlison(C)
Pope Castagne Andersen Amartey

Lykke til alle sammen :)

guru

Legg inn av guru »

Schmeichel benket?


Nevi

Legg inn av Nevi »

Jeg rakk ikke å gjøre noe med Digne.

Ble dobbel bak hos Everton - Villa

Pickford

Mykolenko - Cach - Digne

Saha - Maddison - Son - KdB

Ings (c) - Richarlison - Vardy


Håper jeg kan ta inn litt i private ligaer som ikke har FH.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ble Digne, Maddison og Kane ut for Cancelo, Coutinho og Vardy i siste liten her.
Satte i tillegg bindet på Coutinho. Håper på en positiv "fast-kontrakt-effekt".

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Jeg har hatt bindet på Richarlison hele uken, men flyttet til Zaha minuttet før fristen siden jeg må jage i miniligaene mine. Rimelig template FH-lag. Identisk ellever som K-torget utenom Kane i stedet for Zaha. Jeg hadde De Bruyne inne på laget mitt i stedet for Salah fra starten av, så litt trist at alle skal gjøre samme bytte nå.

Edit: Har Digne i stedet for Mings også!
Sist redigert av Kærlighed den søn mai 15, 2022 11:42 am, redigert 1 gang totalt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

mashadar skrev: søn mai 15, 2022 11:35 am Ble Digne, Maddison og Kane ut for Cancelo, Coutinho og Vardy i siste liten her.
Satte i tillegg bindet på Coutinho. Håper på en positiv "fast-kontrakt-effekt".
Er ikke så dum den der, jeg så også på mulighet til å rotere inn Coutihno for Maddison men klarte ikke bli enig med meg selv på verdifull nok forsvarer ifht verdien man hadde på Digne/Mings , jeg så på Andersen osv. Cancelo i enkeltkamp kan fort være svaret.
Sist redigert av urbeka den søn mai 15, 2022 11:38 am, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn mai 15, 2022 11:35 am Jeg rakk ikke å gjøre noe med Digne.

Ble dobbel bak hos Everton - Villa

Pickford

Mykolenko - Cach - Digne

Saha - Maddison - Son - KdB

Ings (c) - Richarlison - Vardy


Håper jeg kan ta inn litt i private ligaer som ikke har FH.
Helt likt som her, bortsett fra at jeg tok inn Mings 11.29.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: søn mai 15, 2022 11:35 am Jeg har hatt bindet på Richarlison hele uken, men flyttet til Zaha minuttet før fristen siden jeg må jage i miniligaene mine. Rimelig template FH-lag. Identisk ellever som K-torget utenom Kane i stedet for Zaha. Jeg hadde De Bruyne inne på laget mitt i stedet for Salah fra starten av, så litt trist at alle skal gjøre samme bytte nå.
Kjør! :D

urbeka

Legg inn av urbeka »

urbeka skrev: søn mai 15, 2022 9:45 am Pickford
Mykolenko Mings Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison Ings (C) Kane
Etter mye frem og tilbake, en halvtime med to samtidige livestreams og konstante twitter-refresher, så endte jeg med å beholde dette utkastet. Lykke til alle sammen!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Etter å ha vært på fylla til kl 0530 i morges, og funnet ut kl 11 at fristen var kl 1130 og ikke 1330, så gjorde jeg noen teite ting med null forarbeid. Endte med Maddison framfor Zaha (stoler ikke på CP borte) og KdB inn framfor Vardy (usikker på minuttene hans). Kulu skulle egentlig ut pga sykdommen i dag, men med Norwich i siste så liker jeg ham bedre enn Saka der. KDB og City kommer til å kjøre på i begge de to siste kampene, så liker ham framfor en DGW-spiller i denne. Ville gjerne ha Villa defensivt til dobbeltrunden men med GW38 for øye så droppet jeg det. Cash/Digne blir tungt å sitte uten i DGW37. Everton med to fine kamper burde vært aktuelt, men stoler ikke nok på dem. Fikk ikke sjekket om spådommer for Mahrez-start, men der har jeg allerede truffet isfjellet og går ned med båten.

Salah ut og ingen Liverpool offensivt mot Southampton er jo toskete, men jeg tror rett og slett at City vinner med 2+ mål i dag og i realiteten avgjør tittelracet. Da kuler muligens Klopp an noe mot Soton, og med den kjenningen Salah fikk igår var det et greit valg.

Bindet ble flyttet fra Ings til KDB, før det landet på Son 2 min før fristen. Den formen han er i nå er absurd, og tror han kjører på for toppscorertittelen idag mot et Burnley som slipper til en del sjanser om dagen. Det er dritkjipt om kapteinen blanker i første kamp i en dobbeltrunde som varer fram til onsdag... Stolte ikke nok på 150+ minutter for Ings over disse to kampene til å putte bindet på ham. Han er vel fortsatt en diff, så tar heller de poengene om han skulle herje.

Salah->KDB
Saka->Maddison (-4)

Dubravka
Laporte-James-Andersen-Matip-TAA
Son(c)-KdB-Mahrez-Maddison
Ings

(Ramsdale-Nketiah-Kulu-Greenwood) 1.ett eller annet ITB. 6.6k sammenlagt, håper på å avslutte topp 10k.

Lykke til alle sammen.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn mai 15, 2022 11:48 am, redigert 1 gang totalt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

K-Torget skrev: søn mai 15, 2022 11:38 am
Kærlighed skrev: søn mai 15, 2022 11:35 am Jeg har hatt bindet på Richarlison hele uken, men flyttet til Zaha minuttet før fristen siden jeg må jage i miniligaene mine. Rimelig template FH-lag. Identisk ellever som K-torget utenom Kane i stedet for Zaha. Jeg hadde De Bruyne inne på laget mitt i stedet for Salah fra starten av, så litt trist at alle skal gjøre samme bytte nå.
Kjør! :D
Egentlig en skikkelig idiotisk ting å gjøre når Zaha møter Everton og Villa, og jeg har Pickford, Mykolenko, Cash og Digne derfra. :lol:

guru

Legg inn av guru »

Den svir litt... Kulusevski ser ut til å starte likevel. Jaja, det valget får man leve med. Kan jo alltids håpe at han ikke er helt 100% og starter på benken.


Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

guru skrev: søn mai 15, 2022 11:52 am Den svir litt... Kulusevski ser ut til å starte likevel. Jaja, det valget får man leve med. Kan jo alltids håpe at han ikke er helt 100% og starter på benken.



Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Kulusevski benka!


Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Endte med -4 siden jeg ikke var trygg nok på verken Cou eller Zaha kaptein.

Schmeicel
TAA Alonso James Cancelo
Son Zaha KDB Coutinho
Richarlison (C) Watkins

Foster, Drewsbury-Hall, Fofana, Pukki.

Benken er en innrømmelse på at jeg gikk for tungt inn på Leicester på WC. Burde spredd risikoen med i hvert fall en fra Everton.

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

11:30 ja.. Da ble det (C)ash gitt. Og :

Pickford
Digne-Matip-Cash
Sterling-KDB-Son-Maddison
Kane-Richarlison-Ings

Gordon på første benk i tilfelle noe uforutsett. Lykke til folkens!

urbeka

Legg inn av urbeka »

Weghorst benka, ingen mee eller tarkowski.

guru

Legg inn av guru »

Endte opp slik (-4):

Ramsdale
Robertson-Cancelo-Cash-James
Saka-Son-Barnes
Richarlison(C)-Kane-Watkins
Dubravka, Ramsey, Kulusevski, White

Frykter at det var en tabbe å starte Robertson. Han starter neppe mot Southampton, men kan komme inn for en snasen 1-poenger, og blokkere Ramsey med sin dobbelkamp fra benk. Valgte slik da Ramsey nettopp er tilbake fra skade, og er vel ganske usikker mtp. å starte begge kamper. Men skulle Robertson faktisk starte mot Southampton, så tror jeg han har et høyere tak enn Ramsey, selv med dobbel.

Er vel heller ikke usannsynlig at Kulusevski også må inn fra benk. Reece James er jo et FPL-troll uten sidestykke :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: søn mai 15, 2022 12:03 pm Weghorst benka, ingen mee eller tarkowski.
Kan vi håpe på at Spurs scorer 4-5 mål i dag? Det Burnley-laget, og den benken der, er hårreisende svak. Håpet litt på at Cork også skulle misse denne, men det går fint. De stiller vel opp slik:

Pope
Lowton-Long-Collins-Taylor
Roberts-Cork-Brownhill-McNeill
Barnes-Cornet

Ett av de mest nitrist kjedelige lagene jeg har sett i PL. Og på benken er det faktisk 5 spillere jeg aldri har hørt om før.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»