Fantasy Premier League 2021-22

Svar
TheIceman10

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av TheIceman10 »

Hvor mange stolpetreff har egentlig Mbeumo hittil denne sesongen? Skal uansett inn nå som Brentford går inn i en fin rekke med kamper.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 8:10 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:09 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:07 pm
Hva snakker du om? Ble vel dømt offside? Riktignok med 7 øl innabords her.

For øvrig helt fuckings absurd at Mbuemo står med kun 1 mål til sammen etter West Ham og 79 min her. Dere som har ham inne har marginer dønn imot.
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.
Haha nei aldri onside. Ta av deg scouserbrillene dine.
Klar onside. Bare Chelsea- bermen som ikke har selvinnsikt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lukaku blanker for fjerde kamp på rad. Ikke fått noe som helst fra han siden jeg hentet han inn.

Conte har helt rett, Tuchel vet ikke hvordan han skal bruke Lukaku.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:15 pm
Trolljegeren skrev: lør okt 16, 2021 8:10 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 8:09 pm
Ut ifra bildene var Toney onside, men VAR gadd ikke å sjekke det.
Haha nei aldri onside. Ta av deg scouserbrillene dine.
Klar onside. Bare Chelsea- bermen som ikke har selvinnsikt.
Mens Lumanza har masse, eller hva?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:20 pm
TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.
Jeg skriver mye løkt, men denne treffer vel greit idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 8:16 pm Lukaku blanker for fjerde kamp på rad. Ikke fått noe som helst fra han siden jeg hentet han inn.

Conte har helt rett, Tuchel vet ikke hvordan han skal bruke Lukaku.
Ærlig talt synes jeg Tuchel har fremstått litt håpløs denne sesongen.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:17 pm
Lew_Ashby skrev: fre okt 15, 2021 2:20 pm
TheIceman10 skrev: fre okt 15, 2021 12:21 pm Tror sannelig jeg går for James, ettersom benken er høvelig bra. Blir spennende å se hva Tuchel kommer med av info..
Har ved flere anledninger sagt at jeg mener Chilwell er bedre alternativ enn James.

- Spilletid: James kan spille både høyre vingback og stopper,
men per nå kan både CHO og Azpi ta spilletid fra ham på vingback, Christensen, Azpi og Chalobah på høyre stopper. Ser egentlig på ham kun som aktuell som høyre vingback etter Chalobah sin elleville utvikling. CHO kan fort få spilletid i de enklere kampene, men sist fikk han starte mot venstre, noe som kan åpne for mer James på høyre i de kampene vi virkelig ønsker ham der. I de kampene vil imidlertidofte Chalobah spille høyre stopper, og gjøreat en av Tuchels viktigste menn i Azpi dytter ut James.

Chilwell er kun alternativ på vingback men kjemper i realiteten kun med Alonso på sin plass. Selv om det er en formidabel konkurrent i den posisjonen, så mistenker jeg fortsatt at Tuchel foretrekker Chilwell, noe vi så mot slutten av fjorårssesongen da Chilwell startet absolutt alt av betydning foruten FA-cupfinalen.

- Fare for innbytte: sjekket for noen uker siden, og husker ikke helt tallene nå, men Chilwell har kun blitt byttet inn 2-3 ganger siden Tuchel overtok. Enten starter han, eller så sitter han som oftest på benk i 90 min. James har derimot kommet innpå 10-12 ganger under Tuchel, og vil derfor oftere være risiko for 20 min og 1 poeng. Selvsagt kan han da få målpoeng, men tar heller 90 min fra første alternativ på benk.

- Offensive bidrag: James tar litt dødballer, særlig når Mount er ute. Han har også et tungt skudd og kommer mye til innlegg.
Etter mitt syn er Chilwell derimot langt mer målfarlig offensivt, noe vi så sist. Kunne fort hatt flere mål, og han er ekstrem på å komme seg i farlige posisjoner offensivt. Kan ikke underbygge med stats her, og husker ikke helt status sist jeg sjekket, mulig jeg tar feil.

Personlig valgte jeg som Chelsea-supporter derfor Chilwell for FPL-fornål.
Jeg skriver mye løkt, men denne treffer vel greit idag.
:idea:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Om det var onside på Toney så beklager jeg. Forholdvis full her. Synes fortsatt han faller helt fette lett på den der.

Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

5 CS i backrekka er gledelig.

guru

Legg inn av guru »

Hadde spikret Ronaldo->Lukaku, men nå lurer jeg på om jeg heller gjør Ronaldo til Vardy i stedet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Knallsterkt borteseier av Chelsea. Brentford kjemper hardt.

Ligaens beste keeper vipper det i vår favør.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Selv med tidenes bom i City-kampen så ender dagen med62 poeng med Antonio, Gray og ESR igjen. Runden blir bra!

bj1

Legg inn av bj1 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Om det var onside på Toney så beklager jeg. Forholdvis full her. Synes fortsatt han faller helt fette lett på den der.

Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Detter som en sekk.
Usikker på on-/offside. Måtte nok inn med både tykke og tynne streker for å avgjøre den.

14-1 i avslutninger på mål sa Kasper. Syk kamp av Mendy. Bare å legge opp, dette gjør han ikke igjen

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Hvis det er ufortjent, mener du nødvendigvis at Mendy hadde fortjent å slippe inn. Det synes jeg ikke.

15p på Chilwell som jeg valgte å vente med å hente. Fordi jeg heller hitta inn Cancelo og Grealish. Det flyter dårlig denne sesongen. Werner må inn i miksen. Det gikk ganske greit i fjor. Jeg antar at det er fordi de 10 andre på laget mitt innså at de måtte steppe opp gamet sitt for å veie opp for Werner.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 8:41 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Hvis det er ufortjent, mener du nødvendigvis at Mendy hadde fortjent å slippe inn. Det synes jeg ikke.

15p på Chilwell som jeg valgte å vente med å hente. Fordi jeg heller hitta inn Cancelo og Grealish. Det flyter dårlig denne sesongen. Werner må inn i miksen. Det gikk ganske greit i fjor. Jeg antar at det er fordi de 10 andre på laget mitt innså at de måtte steppe opp gamet sitt for å veie opp for Werner.
Lew og Jorge på Timo-toget? Høstens vakreste eventyr!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

73 poeng etter subs og kun Antonio igjen. Hvem er den største trusselen for ranken min? Hvis vi ser bort fra Benrahma så er det Ramsdale, som fint sitter på benken min etter feilen jeg gjorde. Forvent en CS, strafferedning og 3 bonuspoeng på mandag folkens.

ThisIsSeven

Legg inn av ThisIsSeven »

76 poeng med kun Antonio igjen.. Rimelig fornøyd. Foreløpig GW rank på 6200 sånn ca. Digg med en god runde etter WC!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Helt uvirkelig at jeg må vente to døgn før jeg finner ut hvor hardt tabben min straffer seg.

TLee

Legg inn av TLee »

Ronaldo ut, Vardy inn ga noen poeng 😃
Trent inn for Shaw endte med 2p. Synd skuddet til Trent snek seg på utsiden før han ble byttet ut.
56(-4) før Gray/Antonio/Tierny skal i aksjon.

Kunne klatret greit i dag om Lukaku hadde levert, men igjen skuffer han. Kjedelige greier ass, må nesten beholde han i neste med Norwich hjemme.

Fristende å få på Chilwell nå for Semedo, men mangler litt cash dessverre. Kan ta ut Greenwood for Mbeumo for å få råd.

Skulle også fått på Livramento, mye verdi der 😃
Mulig jeg gjør Semedo ut, Livra inn.

Skåredalen

Legg inn av Skåredalen »

64 poeng og 4 spillere igjen i morgen søndag 💪

urbeka

Legg inn av urbeka »

Blir Chillwell å finne i ellveren fremover altså?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
38 selvsagt. Salah bærer laget mitt på sine skuldre nå. Bør jeg cappe han mot Utd borte eller Lukaku hjemme mot Norwich?

Pontus Jansson 3 assist som midtstopper og 3 CS. Inn for Cresswell om han ikke leverer imorgen?

TLee

Legg inn av TLee »

Tuchel skrøt no veldig av Chilwell etter kampen iallfall.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Traff bra med Chilwell.
63p med Saka, Ramsdale, White og Antonio er jeg veldig fornøyd med. Grønne piler all around

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg synes liksom det er litt vanskelig å finne plass til Chillwell med TAA, Cancelo, Dias, Azpi i forsvarsrekka...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

48 poeng med 4 spillere igjen (vet ikke om bonus er med her) - men i det minste grønne piler! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

64p og ferdigspilt, greit nok

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: lør okt 16, 2021 10:38 pm Jeg synes liksom det er litt vanskelig å finne plass til Chillwell med TAA, Cancelo, Dias, Azpi i forsvarsrekka...
Den blir tøff ja. Personlig er jeg egentlig fan av å kjøre 2 billige forsvarere i år med Duffy, White og Livramento som alternativer. Så ikke ut til å være noen i nærheten av aktuelle før sesongen startet, men nå er emm alle disse 3 kanonalternativer som faste til under 4,5.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»