Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Mysterio19

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Mysterio19 »

ElGuaje skrev: tir jul 05, 2022 5:30 pm
guru skrev: tir jul 05, 2022 5:27 pm Skjønner ikke denne greia med å få lavest mulig ID? Tror jeg begynner å bli gammel :)

Gabriel Jesus er for øvrig 8M. Rett inn på min første draft.
Er vel at hvis man kommer likt med noen, noe som er relativt sannsynlig når det gjelder «overall» i verden, så er det lavest ID som gjelder.
Det er "kun" når det kommer til premier, f.eks. FPL-tittelen og månedspremier ID-en kommer i spill. Og det gjør den først når både antall poeng og antall transfers er likt. Men som 'Kærlighed' skriver under; gjør det enklere å bruke LiveFPL osv, selv om man lærer seg det raskt når man bruker det en del ganger.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kjedelig at man får tre wildcards denne sesongen altså. I fjor ble det gitt et ekstra FH pga covid og året før et ekstra WC pga covid. Det positive er at dette er bestemt før sesongen settes i gang hvertfall.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Men det er helt riktig å gjøre.

TLee

Legg inn av TLee »

Inn på 110 tusen i ID 😃
Fått inn Son/Salah/Trent/Cancelo
Lite cash igjen til Håland 😦

Nevi

Legg inn av Nevi »

TLee skrev: tir jul 05, 2022 7:31 pm Inn på 110 tusen i ID 😃
Fått inn Son/Salah/Trent/Cancelo
Lite cash igjen til Håland 😦
Kun Haaland inne som koster minst 10 mill. For øyeblikket.
Nå har jeg ett lag inne. Så bruker det ikke skje så mye mer før ei uke eller to før seriestart

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har rimelig template lag, men planlegger å få inn Son. Det at vi har en ekstra WC gjør at man kan spille kortsiktig, så jeg tror jeg skal gamble mer enn jeg hadde gjort ellers.

Kane

Legg inn av Kane »

Viktig med lav Id ? Hmm, trodde det var viktigst med flest poeng, men hva vet jeg.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

TLee skrev: tir jul 05, 2022 7:31 pm Inn på 110 tusen i ID 😃
Fått inn Son/Salah/Trent/Cancelo
Lite cash igjen til Håland 😦
Hvor ser man ID?

Yesil

Legg inn av Yesil »

En av de som driftet forrige sesongs liga som vil opprette ny tråd med ligakode?

guru

Legg inn av guru »

BrannLFC skrev: tir jul 05, 2022 8:38 pm
TLee skrev: tir jul 05, 2022 7:31 pm Inn på 110 tusen i ID 😃
Fått inn Son/Salah/Trent/Cancelo
Lite cash igjen til Håland 😦
Hvor ser man ID?
Gå inn på "Gameweek Histroy". Da ser du ID i adressefeltet.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Salah, Haaland og Trent rett opp på rundt 60% eierskap.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som har eller kan opprette ny tråd med ligakode? :)

Robin

Legg inn av Robin »

Kærlighed skrev: tir jul 05, 2022 7:57 pm Har rimelig template lag, men planlegger å få inn Son. Det at vi har en ekstra WC gjør at man kan spille kortsiktig, så jeg tror jeg skal gamble mer enn jeg hadde gjort ellers.
Kan bli en god taktikk dette. Frie bytter under VM dessverre fordel dårligere spillere. Krever mye mindre planlegging. Er absolutt noe i det å være aggressiv fra start!

TLee

Legg inn av TLee »

Yesil:

Salah/Trent/Haaland er spillere som de fleste vil ha inne det der så lenge de er skadefrie.
8 plasser igjen da, frykter det blir mange like lag denne sesongen også.

Keeperne er billige denne sesongen, i tillegg er det en del gode forsvarere til 4.5.

Blir nok ikke så populært med den tradisjonelle
3-4-3.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TLee skrev: tir jul 05, 2022 10:01 pm Yesil:

Salah/Trent/Haaland er spillere som de fleste vil ha inne det der så lenge de er skadefrie.
8 plasser igjen da, frykter det blir mange like lag denne sesongen også.

Keeperne er billige denne sesongen, i tillegg er det en del gode forsvarere til 4.5.

Blir nok ikke så populært med den tradisjonelle
3-4-3.
Det blir det alltid etter noen runder uansett, av naturlige årsaker. Folk hopper på de som leverer.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Finner ingen ny tråd enda med FPL 2022/2023.

Jeg er klar med ID 248

Raya
James Chilwell TAA Perisic Cancelo
Neto Salah Diaz
Håland Jesus

Benk: billig.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Får ikke opprettet eller registrert ny bruker på fantasy. Noen andre med det problemet. Får ikke Mail tilbake til å «verify my account» så kommer ikke videre. Frustrert. Forsøkt med flere forskjellige Mail ,men kommer ingen Mail i retur så jeg får verifisert min konto.
Sist redigert av Sportsidiot den tir jul 05, 2022 10:55 pm, redigert 1 gang totalt.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Noen tips om ligaer med pengepremier eller pengeligaer. Satser på å gjøre rent bord.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Sportsidiot skrev: tir jul 05, 2022 10:51 pm Får ikke opprettet eller registrert ny bruker på fantasy. Noen andre med det problemet. Får ikke Mail tilbake til å «verify my account» så kommer ikke videre. Frustrert.
Så flere på FFS som slet. Kan ta litt tid.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sportsidiot skrev: tir jul 05, 2022 10:51 pm Får ikke opprettet eller registrert ny bruker på fantasy. Noen andre med det problemet. Får ikke Mail tilbake til å «verify my account» så kommer ikke videre. Frustrert.
Jeg fikk mailen ca. halvannentime etter jeg trykket på linken. Den kommer nok, bare å være tolmodig å vente :)

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

Firminoooo skrev: tir jul 05, 2022 10:53 pm
Sportsidiot skrev: tir jul 05, 2022 10:51 pm Får ikke opprettet eller registrert ny bruker på fantasy. Noen andre med det problemet. Får ikke Mail tilbake til å «verify my account» så kommer ikke videre. Frustrert.
Så flere på FFS som slet. Kan ta litt tid.
Ok 👍 Ikke bare meg som har problemer med andre ord 🙂

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Firminoooo skrev: tir jul 05, 2022 10:36 pm Finner ingen ny tråd enda med FPL 2022/2023.

Jeg er klar med ID 248

Raya
James Chilwell TAA Perisic Cancelo
Neto Salah Diaz
Håland Jesus

Benk: billig.
Har sett dette laget, med 1-2 endringer, kanskje 20 ganger på twitter allerede. Men ting endrer seg nok en del når vi sparker igang i august.

TLee

Legg inn av TLee »

Det laget som Firmino har lagt ut blir vel fasit 😃

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

TLee skrev: tir jul 05, 2022 11:15 pm Det laget som Firmino har lagt ut blir vel fasit 😃
Er litt kjedelig. Frister å gamble litt, men ofte lurt å kjøre safe første runde. Litt lyst å droppe Salah og kjøre Kane eller Son pluss Robertson. Men kan jo fort ende med hagleskudd etter GW1.

TLee

Legg inn av TLee »

Kjørte Mane(c) i første gw i fjor for å få et lite forsprang 😃
Det endte med katastrofe da Salah/Fernandes leverte høye summer og Mane endte uten målpoeng.
20p bak allerede i første gw er ikke noe å jakte etter.
Skal ikke gå i den fellen igjen i år.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Min første draft;

Mendy
James TAA Perisic Cancelo
Pereira Salah Saka Diaz
Haaland Toney

Klaesson, Colback, Patterson, Archer


En sterk 11er, men syltynn benk. Meningen er å rullere på Pereira/Colback.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ny thread og liga fikset.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: ons jul 06, 2022 8:19 am Ny thread og liga fikset.
Herlig Heskey :D

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Firminoooo skrev: tir jul 05, 2022 10:52 pm Noen tips om ligaer med pengepremier eller pengeligaer. Satser på å gjøre rent bord.
Jonas BJ pleier å ha en fin en hvert år. Skyhøyt nivå, men solide pengepremier.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»