Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Mysterio19

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Mysterio19 »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:38 pm Laget ble lagret det, men jeg startet Foster i stedet for Ramsdale. Er det mulig.
Du får håpe Salah & co forholder seg rolige!

Succession sesong 3 på mandag i det minste! ;)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:38 pm Laget ble lagret det, men jeg startet Foster i stedet for Ramsdale. Er det mulig.
Jeg ville nok startet med Ramsdale hjemme mot Palace, men det er nå bare meg.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Mysterio19 skrev: lør okt 16, 2021 12:42 pm
Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:38 pm Laget ble lagret det, men jeg startet Foster i stedet for Ramsdale. Er det mulig.
Du får håpe Salah & co forholder seg rolige!

Succession sesong 3 på mandag i det minste! ;)
Salah, rolig? Neida, men hvis han først skal bli rolig er det faktisk veldig innafor denne runden når alle cappet han.

Fin trøst ;)

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

silkyglenjohnson skrev: lør okt 16, 2021 12:44 pm
Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:38 pm Laget ble lagret det, men jeg startet Foster i stedet for Ramsdale. Er det mulig.
Jeg ville nok startet med Ramsdale hjemme mot Palace, men det er nå bare meg.
Jepp. Det var Lew-nivå på denne fuckupen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Salah er C her, så godt mulig han svikter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:52 pm Jepp. Det var Lew-nivå på denne fuckupen.
Det er bare å henge seg inn i klubben jeg har stiftet, De Mindre Begavedes Fantasy Foræning. Velkommen!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Og der var den CSen borte!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 1:27 pm
Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 12:52 pm Jepp. Det var Lew-nivå på denne fuckupen.
Det er bare å henge seg inn i klubben jeg har stiftet, De Mindre Begavedes Fantasy Foræning. Velkommen!
Litt av en ære.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kaptein Salah i gang med en nydelig assist til Mane :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Dette kan bli stygt for de 100 personene som ikke har cappet Salah denne runden.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

guru skrev: lør okt 16, 2021 12:19 pmJota benk.
Helt forventet. Men spørs hvor lenge han blir sittende der, Firmino er helt håpløs.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 1:57 pm
guru skrev: lør okt 16, 2021 12:19 pmJota benk.
Helt forventet. Men spørs hvor lenge han blir sittende der, Firmino er helt håpløs.
Blir nok sittende lengre nå
Fin jinx forresten :P
Sist redigert av Sodajr den lør okt 16, 2021 2:08 pm, redigert 1 gang totalt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 1:57 pm Firmino er helt håpløs.
That aged well...

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Hvis Ramsdale får seg en CS på mandag kommer jeg til å være i dårlig humør.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Salah kunne igjen fått en haug med målpoeng idag. Kommer seg til en helt ufattelig mengde sjanser i år. Vurderer ham som autocap fram til vi ser antydning til forandringer.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

urbeka skrev: lør okt 16, 2021 2:08 pm
Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 1:57 pm Firmino er helt håpløs.
That aged well...
Flott at han får seg en scoring, men en 100%-scoring gjør ikke at han har vært god denne omgangen her.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 2:09 pm Salah kunne igjen fått en haug med målpoeng idag. Kommer seg til en helt ufattelig mengde sjanser i år. Vurderer ham som autocap fram til vi ser antydning til forandringer.
Lukaku møter Norwich hjemme mens Salah møter United borte. Sikker på at du klarer å holde på autocapen neste runde?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 2:14 pm Lukaku møter Norwich hjemme mens Salah møter United borte. Sikker på at du klarer å holde på autocapen neste runde?
Ser litt an hvordan Chelsea og Lukaku ser ut offensivt idag, men ja jeg er faktisk tilbøyelig til å kjøre Salah.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 1:57 pm
Flott at han får seg en scoring, men en 100%-scoring gjør ikke at han har vært god denne omgangen her.
Bare interessert: Hvordan ser en 65-70% scoring ut? :)

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Astonstian skrev: lør okt 16, 2021 2:23 pm
Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 1:57 pm
Flott at han får seg en scoring, men en 100%-scoring gjør ikke at han har vært god denne omgangen her.
Bare interessert: Hvordan ser en 65-70% scoring ut? :)
haha, vanskelig å si, men ikke tap-in fra 1m hvertfall 😅

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bobby x2

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 2:38 pmBobby x2
Ganske sykt at den ikke blir annullert egentlig, Cathcart gjør den involveringen pga Salah i en offsideposisjon.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Bobby til Salah

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 2:14 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 2:09 pm Salah kunne igjen fått en haug med målpoeng idag. Kommer seg til en helt ufattelig mengde sjanser i år. Vurderer ham som autocap fram til vi ser antydning til forandringer.
Lukaku møter Norwich hjemme mens Salah møter United borte. Sikker på at du klarer å holde på autocapen neste runde?
Sånn som forsvaret vårt er? Ja, Salah C er et like godt alternativ, særlig når man ser åssen Salah spiller for tiden.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Salah helt gud utpå der. Spørs om han ikke får bindet mot United også.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 2:41 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 2:38 pmBobby x2
Ganske sykt at den ikke blir annullert egentlig, Cathcart gjør den involveringen pga Salah i en offsideposisjon.
Det er jo slik man har praktisert regelen helt siden Kane vs Lovren-situasjonen for noen år siden. Latterlig regel, men helt åpenbart at reglene mener at det der skal være scoring. Og da skal ikke målet annulleres.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: lør okt 16, 2021 2:47 pm
Knaxern skrev: lør okt 16, 2021 2:41 pm
Sodajr skrev: lør okt 16, 2021 2:38 pmBobby x2
Ganske sykt at den ikke blir annullert egentlig, Cathcart gjør den involveringen pga Salah i en offsideposisjon.
Det er jo slik man har praktisert regelen helt siden Kane vs Lovren-situasjonen for noen år siden. Latterlig regel, men helt åpenbart at reglene mener at det der skal være scoring. Og da skal ikke målet annulleres.
Joda, klar over det. Jeg finner det bare like sykt hver gang det skjer. Det er kun engelske dommere som praktiserer den regelen slikt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Robertson CS :)
TAA også bytta ut

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Kan man håpe på at Ramsdale slipper inn mot Palace? Hvis ikke kommer jeg til å sitte med traumer.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kærlighed skrev: lør okt 16, 2021 2:14 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 2:09 pm Salah kunne igjen fått en haug med målpoeng idag. Kommer seg til en helt ufattelig mengde sjanser i år. Vurderer ham som autocap fram til vi ser antydning til forandringer.
Lukaku møter Norwich hjemme mens Salah møter United borte. Sikker på at du klarer å holde på autocapen neste runde?
Bortekamp for Liverpool er ikke noe stress denne sesongen virker det som:


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»