Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 19, 2022 12:37 pm Jeg tenkte kjøre en hit i GW38. Må mest sannsynlig få ut Salah, så da blir det enten De bruyne eller Son inn.
Men sitter også med Diaz i forsvaret, har fra før TAA og Cancelo. Spørsmålet da er hvem DEF skal jeg ta inn? Pris har ingen ting å si.
Tror det blir en hit her også. Har lyst på både Son / Kane og Sessegnon. Vurderer Salah + Tomi til Son og Sessegnon.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Flere her inne som cappet Ings fremfor Richarlison? Frykter fort at det kan bli benk. Men Watkins som var noe usikker sist kamp splite vel hele kampen da.

guru

Legg inn av guru »

Chilwell får trolig spilletid mot Watford. Flott å se han tilbake.

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: tor mai 19, 2022 4:13 pm Flere her inne som cappet Ings fremfor Richarlison? Frykter fort at det kan bli benk. Men Watkins som var noe usikker sist kamp splite vel hele kampen da.
Tipper egentlig begge starter. Men hva vet jeg 😄
Har for øvrig cappa Richarlison.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor mai 19, 2022 4:13 pm Flere her inne som cappet Ings fremfor Richarlison? Frykter fort at det kan bli benk. Men Watkins som var noe usikker sist kamp splite vel hele kampen da.
Håper Ings starter, men tror vel egentlig at både Ings og Watkins starter. Har cappet Richarlison.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Håper det blir slik dere tror. At Ings starter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Alle spillere som er relevante for FPL starter i Everton-CP-kampen. Noen veldig få sitter vel kanskje med Gallagher som er benket i denne.

Chelsea:

Mendy
Chalo-Silva-Rudi
James-Kante-Jorg-Alonso
Zyiech-Pulisic
Lukaku

Barnes benket for Leicester, Nacho på topp med Vardy. Castagne klar til å herje som vingback mot Alonso:

Schmeichel
Amartey-Evans-Fofana
Castagne-Mendy-KDH-Thomas
Maddison
Nacho-Vardy
Sist redigert av Lew_Ashby den tor mai 19, 2022 8:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Mount og Havertz benka

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Ings og Coutinho benka

Nevi

Legg inn av Nevi »

Sodajr skrev: tor mai 19, 2022 8:02 pm Ings og Coutinho benka
Huff. At jeg ikke fulgte strømmen og gikk for Richarlison.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: tor mai 19, 2022 8:02 pm Ings og Coutinho benka
Smell med Ings altså. James, Maddison og Andersen som må levere for meg da. Tar gjerne et cornermål fra Andersen mot et shaky Everton-forsvar.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Watkins til Ings 11p i minus and counting :'(

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Mangler bare Ings, ellers bra.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Kjedelig hvor mange som ikke starter her. WC og Benchboost burde jeg fått mye mer ut av. Satser på at de jeg har leverer. Tross alt 7 stk fra start ikveld, men kapteinen er benket sammen med 3 andre hvor en av dem er keeper og ikke kommer inn. Han siste er ikke med i kveld en gang. Fryktelig.

guru

Legg inn av guru »

Kun Barnes som er benke av mine. Det er forsåvidt helt greit, han sitter allerede med 16p denne runden. Har også James som jeg gjerne vil ha en CS på. Ser gjerne at James byttes ut etter 65 minutter med et par scoringer, og at Barnes kommer inn på slutten og scorer et par mål etter at James er bytta ut ;)

urbeka

Legg inn av urbeka »

Det gjør så ufattelig vondt å stå med Ings-kaptein.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Sodajr skrev: tor mai 19, 2022 8:06 pm Watkins til Ings 11p i minus and counting :'(
Denne var jeg nære på selv også, etter alt snakket om at Watkins kanskje ikke ble klar. Jeg hadde heldigvis allerede tatt -8, så jeg droppet det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Heldigvis "kun" Ings som er benket av mine. 8 spillere fra start, kjør :D

emin

Legg inn av emin »

Ble også lurt av at Watkins var usikker. Tok -4 for Ings og gjorde han til Kaptein. Spilte nå Watkins-scoring @2.90 for i alle fall å kunne tjene litt på galskapen....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 8:48 pm Heldigvis "kun" Ings som er benket av mine. 8 spillere fra start, kjør :D
Er gjerne deg jeg møter i FD-cupen denne runden? Hehe. Det blir rimelig knockoutseier til deg altså.

emin

Legg inn av emin »

Hadde potensielt 9 spillere i kveld, men ble bare 6 fra start. Schmeichel, Cash, Alonso, Gordon, Maddison + Fofana som kommer inn fra benk. Mount, Ings og Coutinho på benken var ikke etter min plan.

emin

Legg inn av emin »

Maddison scorer.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hjelpes meg, at jeg gikk i dobbel Everton bak fella. Men men

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Maddison ass! Nydelig

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Maddison man skulle cappet. Men flott at han leverer. Everton blir fort avhengig av hjelp for å ikke rykke ned.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Herlig med Maddison!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor mai 19, 2022 9:00 pm
K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 8:48 pm Heldigvis "kun" Ings som er benket av mine. 8 spillere fra start, kjør :D
Er gjerne deg jeg møter i FD-cupen denne runden? Hehe. Det blir rimelig knockoutseier til deg altså.
Trodde jeg var ute av FD-cupen for lengst :lol: Men ja du møter meg denne runden.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Haha Everton ass

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Everton får an i der Zweite. Zaha->Ayew vel.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Når 2 x Everton CS er rett i dass tar jeg vertfall en assist fra Zaha.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»