Fantasy Premier League 2021-22

Svar
clivewarren

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av clivewarren »

Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 9:09 am 70-4 p med DDG, Royal, Bruno(C), Dennis og King igjen. Har foreløpig hoppet fra 270K i GW20 til 112K nå. 84K GR forrige runde og foreløpig 64K GR gjør underverker for rankingen sånn sett. Nå håper jeg bare CR7 kommer inn får 1p mot Brentford, slik at de få som har Bruno som VC ikke får poengene hans :-)
Ronaldo har for øvrig lagt ut et bilde på Instagram i et utendørs svømmebasseng og folk er i gang med å spekulere om det er oppvarmet, et isbad eller om fyren har reist til utlandet. Det blir også etterlyst botanikere for å finne ut om blomstene i bakgrunnen stammer fra England. Folk leker ikke Fantasy :)

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

clivewarren skrev: man jan 17, 2022 10:05 am
Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 9:09 am 70-4 p med DDG, Royal, Bruno(C), Dennis og King igjen. Har foreløpig hoppet fra 270K i GW20 til 112K nå. 84K GR forrige runde og foreløpig 64K GR gjør underverker for rankingen sånn sett. Nå håper jeg bare CR7 kommer inn får 1p mot Brentford, slik at de få som har Bruno som VC ikke får poengene hans :-)
Ronaldo har for øvrig lagt ut et bilde på Instagram i et utendørs svømmebasseng og folk er i gang med å spekulere om det er oppvarmet, et isbad eller om fyren har reist til utlandet. Det blir også etterlyst botanikere for å finne ut om blomstene i bakgrunnen stammer fra England. Folk leker ikke Fantasy :)
Finnes jo noen gloheite reumatisme bad rundt omkring i landet ( kanskje ikke aktive med dagens el priser :) ), kanskje det er noe slikt han bruker. Hoftene er jo ofte de som knirker tidlig på en aldrende kropp. Og helt riktig, jeg leker ikke Fantasy lengre, siden jeg er i rute mot min beste sesong er det blitt blodig alvor :oops:

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 10:38 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:27 pm
HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
Tenker egentlig å få de ut ASAP, såfremt det ikke tar fyr andre steder i laget mitt. Spørs litt på dobbeltrunder hvem som tas inn og om hits er verdt det, men noe ala Ronaldo + Brownhill til Watkins + Foden/Raphinha/Maddison (spørs dobbel) er definitivt i mine tanker neste runde, mens Bruno tas ut når Salah kommer tilbake.
Ser den tankegangen. Litt tricky dette Man U scenarioet syns jeg. De har noen gode kamper fremover, samtidig har ikke spillet deres overbevist meg mye. Bruno blir til Salah igjen her straks han er tilbake. Siden jeg har lyst til å ha på KDB for en Bernardo som har stoppet opp i målpoengene for lengst, blir det ikke penger til noen Ronaldo. Noe offensivt fra Man U skulle jeg gjerne hatt i perioden GW 24 til og med 27, men aner ikke hvem av de utenom Bruno som kan gi avkastning.. Ser etter noen som kan sitte i laget mens Mount er borte, Mount skal inn igjen til GW 28.
Tror det er noen sneaky kamper der for United med Soton og Leeds, mens lag som Villa, City og West Ham har nydelige kamper i samme periode. Fyll opp resterende plasser med DGW-spillere så er det bedre verdi i disse enn i United offensivt. Når det gjelder Watford-kampen vurderes det sterkt å bruke Free Hit #1 i runde 27, når Liverpool, Arsenal, Chelsea og Leicester sannsynligvis blanker. Dette gjør at jeg kan beholde 3x Pool, Rudiger og Saka til de nydelige kampene fra runde 28, når andre forhåpentligvis har tatt disse ut, og Chelsea/Arsenal har mange doble runder til gode. Hvis jeg går for dette kan jeg også fylle på med en ekstra Arsenal-spiller hjemme mot Brentford i 26.

Når det gjelder Mount-erstatter, bare vent og se hvem som får dobbelrunder. Mange gode alternativer i denne prisklassen, som gjengen jeg nevnte i forrige innlegg + Coutinho.
Din plan for GW 27 ser veldig lukrativ ut ja, for der er utvilsomt litt som skal navigeres fremover med blanks og DGW. En får ta det steg for steg når man har mere sikre informasjoner. Sitter rolig på gjerdet hva GW 23 angjelder. Eneste jeg vet er at Tsimikas skal ut for å frigi Salah plass, byttes mot noe som kan bli ei stund.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg kan finne ut av det selv, men da er poenget med et fantastisk forum som dette borte:

Når er Salah sannsynligvis tilbake?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:38 am Jeg kan finne ut av det selv, men da er poenget med et fantastisk forum som dette borte:

Når er Salah sannsynligvis tilbake?
Kommer ann når Egypt ryker, hvis de ryker før semifinale har han 10 dager på seg til GW24. Bronsefinale og finale spilles begge 6.februar og Liverpool har kamp 10.februar, så spørs om de skal haste han tilbake eller vente til GW25 hvis Egypt tar seg videre fra kvartfinale.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 10:49 am Kommer ann når Egypt ryker, hvis de ryker før semifinale har han 10 dager på seg til GW24. Bronsefinale og finale spilles begge 6.februar og Liverpool har kamp 10.februar, så spørs om de skal haste han tilbake eller vente til GW25 hvis Egypt tar seg videre fra kvartfinale.
Takk for svar. Laget mitt står seg egentlig veldig godt til GW22, så kunne spart byttet, men føles litt rart å ha 3.8M i banken. Om jeg planlegger så jeg har 2FT til GW24, så bør jeg være trygg.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:52 am
HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 10:49 am Kommer ann når Egypt ryker, hvis de ryker før semifinale har han 10 dager på seg til GW24. Bronsefinale og finale spilles begge 6.februar og Liverpool har kamp 10.februar, så spørs om de skal haste han tilbake eller vente til GW25 hvis Egypt tar seg videre fra kvartfinale.
Takk for svar. Laget mitt står seg egentlig veldig godt til GW22, så kunne spart byttet, men føles litt rart å ha 3.8M i banken. Om jeg planlegger så jeg har 2FT til GW24, så bør jeg være trygg.
Håper virkelig laget ditt står seg godt til GW 22, for det er jo den vi spiller nå, og du får ikke gjort noe med laget videre :) . regner med du mener GW 23 laget står seg godt. For å ha 2 FT til GW 24, regner jeg med du ikke kan bytte noe foran GW 23. Og et bytte kan jo fort friste, alt ettersom hva som blir av DGW i 23.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 10:49 am
Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:38 am Jeg kan finne ut av det selv, men da er poenget med et fantastisk forum som dette borte:

Når er Salah sannsynligvis tilbake?
Kommer ann når Egypt ryker, hvis de ryker før semifinale har han 10 dager på seg til GW24. Bronsefinale og finale spilles begge 6.februar og Liverpool har kamp 10.februar, så spørs om de skal haste han tilbake eller vente til GW25 hvis Egypt tar seg videre fra kvartfinale.
Om Egypt ryker før semifinale, rekker han nok GW 24 selv med litt karantene. Ellers tror jeg det blir tidligst GW 25 han er tilbake, for spillerne er vel ikke helt untatt karantene ved hjemkomst fra Afrika i England, eller har jeg misset noe om fritakelse ?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kapteinhivoghoi skrev: man jan 17, 2022 11:18 am Håper virkelig laget ditt står seg godt til GW 22, for det er jo den vi spiller nå, og du får ikke gjort noe med laget videre :) . regner med du mener GW 23 laget står seg godt. For å ha 2 FT til GW 24, regner jeg med du ikke kan bytte noe foran GW 23. Og et bytte kan jo fort friste, alt ettersom hva som blir av DGW i 23.
Herregud, hodet mitt har virkelig blåmandag. Jeg hadde uansett ikke planer om å gjøre et bytte før fredag, så satser på jeg hadde oppdaget tankefeilen min før den tid! Da blir det å spare byttet, Livramento får bare sitte skadet ytterst på benken.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: man jan 17, 2022 10:05 am Ronaldo har for øvrig lagt ut et bilde på Instagram i et utendørs svømmebasseng og folk er i gang med å spekulere om det er oppvarmet, et isbad eller om fyren har reist til utlandet. Det blir også etterlyst botanikere for å finne ut om blomstene i bakgrunnen stammer fra England. Folk leker ikke Fantasy :)
Skjønner ikke hva du mener...

I andre nyheter meldes det på Burnley-forumet at bestilling av pai til Watford-kampen fortsatt står der, noe som tilsier at kampen blir spilt:

Bildescreen shot capture

urbeka

Legg inn av urbeka »

Er det noen ferske nyheter rundt Raphihnas angivelige overgang til Bayern Munchen? Blir det kun med en gameweek til for ham?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Hvem er det som ligger an til å få DGW i 23 da? Villa?

urbeka

Legg inn av urbeka »

Villa 45% , Burnley 27% , Leeds 18% sannsynlig

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Får se om Coufal eller Livramento ryker for en Villa-forsvarer da i så fall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ifølge The Athletic planlegger Burnley å spille morgendagens kamp, og har ikke sendt inn søknad om utsettelse. Så per nå er det mer sannsynlig at kampen spilles enn at den utsettes. Noen som har spillere i den kampen? Kun Dennis her. ''Kun'' 60% eiet i topp 10k, og 65% rundt min plassering, så håper den spilles selv om King blir en fare da. King har 40% EO og Dennis har 60% EO = jeg tjener ca 0,2 om de to får like mye poeng om jeg har forstått dette riktig. Så får jeg håpe at Dennis bøtter inn hat trick og at King går ut etter 45 min.

Tror ikke det er mange i topp 100k som eier Burnley-spillere (mtp at den ble utsatt før frist) eller andre Watford-spillere. Foster kanskje, men han er nok mye på benk mtp at man ikke visste om han startet før frist.

george_hincapie

Legg inn av george_hincapie »

urbeka skrev: man jan 17, 2022 1:48 pm Er det noen ferske nyheter rundt Raphihnas angivelige overgang til Bayern Munchen? Blir det kun med en gameweek til for ham?
Det er ingenting som tyder på at Raphinha blir solgt nå i januarvinduet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 2:35 pm Ifølge The Athletic planlegger Burnley å spille morgendagens kamp, og har ikke sendt inn søknad om utsettelse. Så per nå er det mer sannsynlig at kampen spilles enn at den utsettes. Noen som har spillere i den kampen? Kun Dennis her. ''Kun'' 60% eiet i topp 10k, og 65% rundt min plassering, så håper den spilles selv om King blir en fare da. King har 40% EO og Dennis har 60% EO = jeg tjener ca 0,2 om de to får like mye poeng om jeg har forstått dette riktig. Så får jeg håpe at Dennis bøtter inn hat trick og at King går ut etter 45 min.

Tror ikke det er mange i topp 100k som eier Burnley-spillere (mtp at den ble utsatt før frist) eller andre Watford-spillere. Foster kanskje, men han er nok mye på benk mtp at man ikke visste om han startet før frist.
Jeg har av en eller annen merkelig grunn ramla inn i begge. Rimelig lei spesielt King nå, men føles rart å ta ham ut før Norwich.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?
Krysser fingrene.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Lew_Ashby skrev: man jan 17, 2022 3:07 pm Tipper Ronaldo spiller uten tilbakefall, selv on det nok ikke var den tyngste treningen mtp at Pogba var med. I så fall en stor trussel for ranken til oss som sitter uten Ronaldo. Sannsynligvis ikke bra for Bruno-eiere heller.

Kan vi håpe på benk fra start og 20 min innhopp?
Mr. Bruno Visecap feller noen tårer hvis dette skjer.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Burnley utsetter kamper nå inntil de får på plass en erstatter for Wood. Suspekt.

Komisk å se hvilken linje PL holder for utsettelser. Denne går nok gjennom som alle de andre svake søknadene.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:36 pm
HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent
Men hvorfor er hele troppen dere konsekvent ute med positive prøver når de andre klarer å stille lag?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Burnley har vel som mål å få hele sesongen annulert.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kærlighed skrev: man jan 17, 2022 3:40 pm Burnley utsetter kamper nå inntil de får på plass en erstatter for Wood. Suspekt.

Komisk å se hvilken linje PL holder for utsettelser. Denne går nok gjennom som alle de andre svake søknadene.
Folk klager på Roman, Mansour og Saudi, når det største problemet er klovnene som styrer ligaen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:36 pm
HeskeyTime skrev: man jan 17, 2022 3:34 pm
Sodajr skrev: man jan 17, 2022 3:32 pm FUCK Burnley begynner å bli latterlige nå!
Hva er det de gjør som ikke andre lag gjør?
De nekter plent å spille kamper, blir 5 utsatte kampen vis anmodningen blir godkjent
Og det er kun denne runden det utsettes på grunn av at det er de som mangler spillere, ellers så er det motstanderlaget som har bedt om utsettelse.

At de venter på erstatter for Wood eller Cornet tilbake kan godt hende, men det skjer sikkert med flere av lagene som har fått utsatt kamper. FA sin feil at de kommer med så dumme regler.

guru

Legg inn av guru »

Der ryker Dennis sin kamp nr 2 ja. Får bare krysse alt vi har for at Robaldo spiller da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Okei, så lenge varte det. Burnley vil ha ny utsettelse ja. Et innsyn i søknadene hadde vært fint.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»