Fantasy Premier League 2021-22

Svar
bj1

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av bj1 »

K-Torget skrev: søn okt 17, 2021 10:02 pm
Deila skrev: søn okt 17, 2021 9:51 pm
K-Torget skrev: søn okt 17, 2021 9:48 pm Kane må inn i vurderingen for hvem som skal inn for Ronaldo. I tillegg til Vardy, Jimenez og Bamford / DCL om de blir klar!
Enig i det, er selv i tvil om jeg skal gå uten premium på topp og heller legge mer midler i midtbanen eller kjøre inn Kane/Lukaku for Ronaldo.
Tenker litt det samme selv.
Har Lukaku, Ronaldo og Antonio på topp. Vurderer en billig-spiss inn for Ronaldo og for eksempel KDB inn på midten, men må se nærmere på det. Blir ikke gjort bytter før rundt frist på lørdag uansett.. :)

Ser jeg kan gjøre følgende for (-4) og med 0,1 i banken
Veltman - Cancelo
Ronaldo - Hwang
Benhrama - KDB

Tanker?
Er vel ingen umiddelbare kriser for priser verken opp eller ned, så ville kanskje kanskje sett an City-oppstillingen på tirsdag først.
Om det er mulig å lese noenting ut av Peps tanker da.
Bortsett fra det, gode valg.
Har selv en Benhrama som vurderes ut til neste runde. Det blir han eller Antonio.
Evt Lukaku hvis jeg kaster alle planer om å cappe han inn i det programmet han nå får.
Serikke bekvem ut

TLee

Legg inn av TLee »

Soda:
Ok, ble bra det da :)

emin

Legg inn av emin »

Husk at fristen er på fredag i den kommende runden.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Blur ca 62 poeng her! Not bad! Raphina spilte ikke dakommer norrmann inn med 3 og Ajer byttes ut med Manquillo med 4 p fornyd med det når lukaku maddison antonio ikke leverer

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Meh, 67p etter dagens matcher. Bare White og Gallagher igjen som kan gjøre dette til en godkjent runde.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Snaue 10p over average og fullt av røde piler i flere ligaer var ikke helt det jeg hadde håpet på etter å ha spilt WC.
Det hjelper på med Livramento inn fra benk, men jeg er neppe den eneste som får inn han fra benken..

Og det var ikke helt etter planen at Dias, Jimenez OG Mount skulle sitte på benken fra start.. og kun gi meg 3 poeng denne runden. Det var heller ikke i beregningen at Armstrong skulle sitte igjen med 0 minutter etter lørdagens kamp, men Saints har en fin match også neste GW, så satser på at han får litt spilletid der i det minste. Hvis ikke skulle jeg bare gått for Toney med en gang..

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

I morgen finner jeg ut nøyaktig hvor mange poeng jeg taper på at jeg glemte å bytte keeper. Frykter det blir en helt forferdelig dag.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Capper man Salah neste?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Megapixsel skrev: man okt 18, 2021 2:42 am Capper man Salah neste?
Jepp.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Er liksom vanskelig å ikke cappe Lukaku hjemme mot Norwich, er jo derfor man har hentet ham. Men faen as. Salah er Salah. Tipper det tas et valg sent på fredag som jeg ender opp med å angre på.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lukaku cap her og.

Pinnock og Jansson spiller stopper og har fått målpoeng. Henry spiller vingback men står uten målpoeng. Hvem av de bør man velge? Mings ryker

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Expekt skrev: man okt 18, 2021 12:04 am Snaue 10p over average og fullt av røde piler i flere ligaer var ikke helt det jeg hadde håpet på etter å ha spilt WC.
Synes dette er regelen heller enn unntaket i mine fleste år som FPL-spiller :P

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Raphinha, Rudiger, Grealish, Jimenez og Dias på laget, runda etter wildcard :)

Vet det er ille når man er fornøyd med 1-poengerene til de to sistnevnte, så får man i det minste 11 mann på banen, etter Luiz og Brownhill inn fra benk. Katastrofalt med landslagspauser.

Yesil

Legg inn av Yesil »

silkyglenjohnson skrev: man okt 18, 2021 8:13 am Er liksom vanskelig å ikke cappe Lukaku hjemme mot Norwich, er jo derfor man har hentet ham. Men faen as. Salah er Salah. Tipper det tas et valg sent på fredag som jeg ender opp med å angre på.
Enig, men Lukaku har virkelig ikke sett god ut de siste kampene. Han har 3 avslutninger til sammen på de siste 3 kampene. 6 til sammen på de siste 4 kampene. Chelsea hadde totalt 49 avslutninger på de samme kampene. Han har vært helt off.

Skal man da gamble på at det løsner nå, mens Salah skal stoppe opp mot Man Utd? Jeg kommer ikke til å gjøre det, Salah, Man Utd og Lukakus form tatt i betraktning. Men selvfølgelig, det har skjedd større under før enn at Lukaku scorer mot Norwich samtidig som at Salah går målløs av banen mot Man Utd.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Expekt skrev: man okt 18, 2021 12:04 am Snaue 10p over average og fullt av røde piler i flere ligaer var ikke helt det jeg hadde håpet på etter å ha spilt WC.
Jeg ville heller brukt top10-average som en proxy på hvor godt man gjør det runde for runde: https://www.livefpl.net/top10k

Allerede er det flust av døde lag som spiller inn på total-avg., og det er vanskelig å hevde at det er representativt.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Mysterio19 skrev: man okt 18, 2021 9:49 am
Expekt skrev: man okt 18, 2021 12:04 am Snaue 10p over average og fullt av røde piler i flere ligaer var ikke helt det jeg hadde håpet på etter å ha spilt WC.
Jeg ville heller brukt top10-average som en proxy på hvor godt man gjør det runde for runde: https://www.livefpl.net/top10k

Allerede er det flust av døde lag som spiller inn på total-avg., og det er vanskelig å hevde at det er representativt.
Den er på 52/51.5 ser jeg

Er selv på 55 blir opp mot 60 når mine 2 fra benk kommer inn så yes!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

bj1 skrev: søn okt 17, 2021 10:31 pm
K-Torget skrev: søn okt 17, 2021 10:02 pm
Deila skrev: søn okt 17, 2021 9:51 pm

Enig i det, er selv i tvil om jeg skal gå uten premium på topp og heller legge mer midler i midtbanen eller kjøre inn Kane/Lukaku for Ronaldo.
Tenker litt det samme selv.
Har Lukaku, Ronaldo og Antonio på topp. Vurderer en billig-spiss inn for Ronaldo og for eksempel KDB inn på midten, men må se nærmere på det. Blir ikke gjort bytter før rundt frist på lørdag uansett.. :)

Ser jeg kan gjøre følgende for (-4) og med 0,1 i banken
Veltman - Cancelo
Ronaldo - Hwang
Benhrama - KDB

Tanker?
Er vel ingen umiddelbare kriser for priser verken opp eller ned, så ville kanskje kanskje sett an City-oppstillingen på tirsdag først.
Om det er mulig å lese noenting ut av Peps tanker da.
Bortsett fra det, gode valg.
Har selv en Benhrama som vurderes ut til neste runde. Det blir han eller Antonio.
Evt Lukaku hvis jeg kaster alle planer om å cappe han inn i det programmet han nå får.
Serikke bekvem ut
Takk for tilbakemelding :)
Planen er å vente frem mot frist fredag før jeg gjør byttene og planen er selvsagt å se ann lagoppstillingene i CL! Føler dette er ok bytter, men kan selvsagt ta inn Son for KDB for å spare litt midler eller få inn Kane / Jesus på topp og en billigere på midten.. :)
Sist redigert av K-Torget den man okt 18, 2021 11:11 am, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: man okt 18, 2021 2:42 am Capper man Salah neste?
Sannsynligvis, evt Lukaku

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: man okt 18, 2021 11:09 am Planen er å vente frem mot frist fredag før jeg gjør byttene og planen er selvsagt å se ann lagoppstillingene i CL! Føler dette er ok bytter, men kan selvsagt ta inn Son for KDB for å spare litt midler eller få inn Kane / Jesus på topp og en billigere på midten.. :)
Mine 5 cents: Selv om KdB kanskje har høyere forventningsverdi enn Son de neste par rundene så gir Son trolig mer verdi per million og kan være det bedre valget over tid, gitt at man klarer å bruke pengene man sparer tilsvarende fornuftig. Om 3 runder svinger også programmet litt for begge, i spurs favør. Men også KdB fremstår som god bruk av penger, og en trygg(ere) inngang til City enn oss som sitter med Foden osv.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man okt 18, 2021 11:23 am
K-Torget skrev: man okt 18, 2021 11:09 am Planen er å vente frem mot frist fredag før jeg gjør byttene og planen er selvsagt å se ann lagoppstillingene i CL! Føler dette er ok bytter, men kan selvsagt ta inn Son for KDB for å spare litt midler eller få inn Kane / Jesus på topp og en billigere på midten.. :)
Mine 5 cents: Selv om KdB kanskje har høyere forventningsverdi enn Son de neste par rundene så gir Son trolig mer verdi per million og kan være det bedre valget over tid, gitt at man klarer å bruke pengene man sparer tilsvarende fornuftig. Om 3 runder svinger også programmet litt for begge, i spurs favør. Men også KdB fremstår som god bruk av penger, og en trygg(ere) inngang til City enn oss som sitter med Foden osv.
Takk for tips! Må tenke mer på om KDB er verdt pengene da han sannsynligvis ikke skal cappes.. Son er høyaktuell :)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Antonio Rudiger returned to Chelsea training today following his back injury.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bmouth spiller og tidl fantasy spiller Brooks har fått kreft.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

HeskeyTime skrev: man okt 18, 2021 8:52 am Raphinha, Rudiger, Grealish, Jimenez og Dias på laget, runda etter wildcard :)

Vet det er ille når man er fornøyd med 1-poengerene til de to sistnevnte, så får man i det minste 11 mann på banen, etter Luiz og Brownhill inn fra benk. Katastrofalt med landslagspauser.
Rudiger tilbake på trening idag! Tipper alle disse 5 starter neste runde, og da er det fort poengflom for deg.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

For de av dere som tenker på å cappe Salah, nå hår det rundt i SoMe om "round two" av protester utenfor OT neste helg. Håper FA advarer i god tid denne gangen om at Man Utd taper på walkover om de ikke kontrollerer egne supportere som fører til at kampen blir avlyst.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Knaxern skrev: man okt 18, 2021 8:01 pm For de av dere som tenker på å cappe Salah, nå hår det rundt i SoMe om "round two" av protester utenfor OT neste helg. Håper FA advarer i god tid denne gangen om at Man Utd taper på walkover om de ikke kontrollerer egne supportere som fører til at kampen blir avlyst.
Takk for heads up.

Nå skal ESR og White redde runden min igjen etter fadesen fra Antonio og Gray igår. Uansett grønne piler og klatring godt inn i topp 200k denne runden. WC-gate i GW3 er snart rettet noe opp igjen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Palace uten Zaha

Deila

Legg inn av Deila »

Får vel si seg fornøyd med 54(-4) denne runden. Hadde Dias, Alonso, Raphinha og Jota på laget. På benk satt Gilmour og Scarlett som er død. Endte opp med 9 spillende. Hvorav Dias bare spilte rundt 20 min vel.

guru

Legg inn av guru »

Går noen rykter om ny protestaksjon på Old Trafford til helgen. Skulle tatt seg ut med en reprise fra forrige gang.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man okt 18, 2021 8:45 pm Går noen rykter om ny protestaksjon på Old Trafford til helgen. Skulle tatt seg ut med en reprise fra forrige gang.
Om disse ryktene skulle stemme så bør FA gi United beskjed i forkant om at hvis kampen ikke kan gjennomføres den dagen den er satt og så vinner Liverpool på walkover!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kærlighed skrev: man okt 18, 2021 12:55 am I morgen finner jeg ut nøyaktig hvor mange poeng jeg taper på at jeg glemte å bytte keeper. Frykter det blir en helt forferdelig dag.
Kan fort bli kjip den der dessverre. Tre redninger og CS til pause for Ramsdale. Kan fort bli 1-2 BP om Arsenal holder nullen idag. Ikke at de overbeviser stort defensivt for øyeblikket.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»