Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Lew_Ashby

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: ons des 08, 2021 5:54 pm Hvor mange flagga sitter dere med a, boys. 4 kukær her etter å ha shippet ut Kein.
0 flagg.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Helsike. Mangler 0,1 til å gjøre: Toney, Raph og Wilson til Ronaldo, Bowen og King. Jeg skulle bare gjort bytter i går selv om det ikke er anbefalt midt i uken,

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

silkyglenjohnson skrev: ons des 08, 2021 5:54 pm Hvor mange flagga sitter dere med a, boys. 4 kukær her etter å ha shippet ut Kein.
5 gulflagga + Kane :(

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

Har selv denne gjengen:

Guaita (Foster)
White, James, Cancelo (Livramento, Ait Nouri)
Jota, Calah, Bowen, Son(Smith-Rowe)
Jesus, Antonio, Dennis

Son skal selvsagt ut i kveld med tanke på utbruddet i Spurs-leiren. Det står mellom 3 spillere å ta inn. Bernardo, Mount og Fernandes. Sistnevnte har potensiale til å bli en different som enkelte kanskje har glemt i skyggen av Ronaldo og dårlig United-form. Programmet deres må så absolutt tas med i beregningen her.

Spørsmålet er om man skal gå for en av de billigere på midten og oppgradere Jesus til Ronaldo i neste runde. Men er det ikke gøyere å spille litt anerledes enn alle andre?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kane covid? James spiller stopper?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: ons des 08, 2021 6:01 pm
silkyglenjohnson skrev: ons des 08, 2021 5:54 pm Hvor mange flagga sitter dere med a, boys. 4 kukær her etter å ha shippet ut Kein.
0 flagg.
Glemte at du wildcardet tidlig og fikk inn Danjuma, Depay og Monreal. I tillegg til Vardy såklabert.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Noen som har underliggende stats på Demarai Gray?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Hansiso skrev: ons des 08, 2021 6:07 pm Har selv denne gjengen:

Guaita (Foster)
White, James, Cancelo (Livramento, Ait Nouri)
Jota, Calah, Bowen, Son(Smith-Rowe)
Jesus, Antonio, Dennis

Son skal selvsagt ut i kveld med tanke på utbruddet i Spurs-leiren. Det står mellom 3 spillere å ta inn. Bernardo, Mount og Fernandes. Sistnevnte har potensiale til å bli en different som enkelte kanskje har glemt i skyggen av Ronaldo og dårlig United-form. Programmet deres må så absolutt tas med i beregningen her.

Spørsmålet er om man skal gå for en av de billigere på midten og oppgradere Jesus til Ronaldo i neste runde. Men er det ikke gøyere å spille litt anerledes enn alle andre?
Kommer nok til å få litt målpoeng, men straffene tar nok Ronaldo når han er med. Og hvor aktuell burde Bruno være til 11,6 uten straffe-ansvar?

guru

Legg inn av guru »

Er faktisk en god mulighet for at vi ikke vet om Spurs-kampen blir utsatt før deadline....Det gjør ikke saken lettere.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Chelsea ikke veldig solide bakover

guru

Legg inn av guru »

United stiller et tilnærmet komplett B-lag mot Young Boys. AWB er en del av dette B-laget. Tyder nok på at Dalot har spilt seg til fast plass på laget.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: ons des 08, 2021 7:40 pm Chelsea ikke veldig solide bakover
Chelsea helt elendig defensivt idag, men vi snakker Sarr på venstra stopper, James/Barkley sentralt og CHO/Saul på vingbackene. Dette er ikke i nærheten av å være normalt Chelsea-lag.

Werner og Lukaku viser for øvrig at de liker å spille med en partner. Begge vært ganske svake spillemessig, men Werner med 1 mål og 1 assist, Lukaku med 1 mål.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Huff, nå vekker det gamle minner til forrige FPL sesong… stadig flere utbrudd hos klubbene.

Leicester mangler 7 spillere i morgendagens tropp pga. sykdom/covid.


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Werner med 2 mål og 1 assist idag, andremålet meget pent. Og folk prater om Ronaldo i juleprogrammet...

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

silkyglenjohnson skrev: man des 06, 2021 8:24 pm Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane
Spenstig! -4?

guru

Legg inn av guru »

Leicester-Newcastle blir vel fort utsatt også om 7 av Leicester-spillerne har Covid. Har Wilson. Nå handler alt bare om flaks og tilfeldigheter igjen dessverre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: ons des 08, 2021 8:39 pm Leicester-Newcastle blir vel fort utsatt også om 7 av Leicester-spillerne har Covid. Har Wilson. Nå handler alt bare om flaks og tilfeldigheter igjen dessverre.
Ikke ta sorgene på forskudd. Ta en opptelling fredag ettermiddag og puste rolig, begge kampene kan fortsatt spilles.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Derfor må man prøve å få spilt kamper selv med mye fravær når det er mulig og lovlig.

Så man får gjort unna flest mulig kamper.

Forresten er det ikke bare flaks og tilfeldigheter. Nå gjelder det å navigere best utfra situasjonen som oppstår. Sånn er spillet, og man må regne med at slikt kan skje når vi lever i en pandemi.

Har heldigvis ingen fra Leicester og Newcastle, mens jeg lever fint med at Sanchez og Dier blanker.

emin

Legg inn av emin »

Twitter-rykte:

"The seven players who haven't travelled are Lookman, Amartey, Iheanacho, Vestergaard, Perez, Benkovic, and Daley-Campbell.

All left at home. Some have tested positive for Covid, some have an illness."

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Astonstian skrev: ons des 08, 2021 8:34 pm
silkyglenjohnson skrev: man des 06, 2021 8:24 pm Har allerede kuket Kane ut til fordel for Kane
Spenstig! -4?
En annen debattant har allerede påpekt denne feilen. Fortsetter denne mobbingen anmelder jeg dere til Lezah.

guru

Legg inn av guru »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Som sagt, det eneste Tottenham trengte å gjøre, var å kjøre Man City-taktikken. Steng ned anlegget, så får man utsatt det meste.

Det skal dog sies at utbruddet hos Tottenham er langt større enn det Man City hadde når de fikk en ferie midt under det harde kampprogrammet.
Sist redigert av Knaxern den ons des 08, 2021 10:57 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Knaxern skrev: ons des 08, 2021 10:36 pm Som sagt, det eneste Tottenham trengte å gjøre, var å kjøre Man City-taktikken. Steng ned anlegget, så får man utsatt det meste.
For leicesters kamp imorgen går sin gang?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Lumanza skrev: ons des 08, 2021 10:53 pm
Knaxern skrev: ons des 08, 2021 10:36 pm Som sagt, det eneste Tottenham trengte å gjøre, var å kjøre Man City-taktikken. Steng ned anlegget, så får man utsatt det meste.
For leicesters kamp imorgen går sin gang?
Ja, ikke hørt noe annet.

emin

Legg inn av emin »

Fortsatt rart at Villa måtte spille mot Liverpool i FA Cupen med 30-40 spillere ute (hele førstelaget + stort sett hele U-23 laget som hadde vært på treningsanlegget samtidig med A-laget).

guru

Legg inn av guru »

Bekreftet at kampen i morgen utsettes.
https://www.bbc.com/sport/football/59576387

Expekt

Legg inn av Expekt »

guru skrev: ons des 08, 2021 8:08 pm United stiller et tilnærmet komplett B-lag mot Young Boys. AWB er en del av dette B-laget. Tyder nok på at Dalot har spilt seg til fast plass på laget.
Dalot er et spennende valg, men ikke glem at både Shaw og AWB har vært ute med skade og sikkert bare trengte litt kamptrening. Nå ble jo AWB muligens skadet helt på slutten der, så kanskje spilletiden til Dalot er trygg i noen uker fremover.. men hvis AWB ikke ble skadet, så ville jeg ikke følt meg veldig sikker på at Dalot har tatt plassen hans. Men at sistnevnte starter helgas match mot Norwich føles ganske bankers.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Expekt skrev: ons des 08, 2021 11:18 pm
guru skrev: ons des 08, 2021 8:08 pm United stiller et tilnærmet komplett B-lag mot Young Boys. AWB er en del av dette B-laget. Tyder nok på at Dalot har spilt seg til fast plass på laget.
Dalot er et spennende valg, men ikke glem at både Shaw og AWB har vært ute med skade og sikkert bare trengte litt kamptrening. Nå ble jo AWB muligens skadet helt på slutten der, så kanskje spilletiden til Dalot er trygg i noen uker fremover.. men hvis AWB ikke ble skadet, så ville jeg ikke følt meg veldig sikker på at Dalot har tatt plassen hans. Men at sistnevnte starter helgas match mot Norwich føles ganske bankers.
Dalot har plassen nå, så får vi se om han virkelig fortsetter å gripe den. Har bidratt langt mer enn det AWB har gjort hele sesongen.
Vil tro han er langt mer en type Ralf liker enn Bisken pdd.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

1 eller 2?

1: Raphinha -> Foden
2: Raphinha og Antonio - > Bowen og Ronaldo (-4)

Hvis jeg velger alternativ 1 får jeg inn Ronaldo når Salah reiser bort om et par runder. Det samme med City-dekning dersom jeg velger alternativ 2. Da kan jeg få inn Antonio også om to runder igjen hvis jeg skulle ønske det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hvor mange av COVID-gjengen har vi inne på laget nå da? Jeg har kun Sanchez og Vardy som er i fare for å miste kampene denne helgen. Altså ingen krise, men håper virkelig Leicester-kampen går av stabelen. Å holde på Vardy mot Villa for å ha ham i Newcastle-kampen ikke ideelt om kampen blir utsatt. Eller om han blir benket forsåvidt...
Sist redigert av Lew_Ashby den ons des 08, 2021 11:31 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»