Fantasy Premier League 2021-22

Svar
TLee

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av TLee »

Blir lite bakrom for Haaland helt til motstander må fremover i banen for å prøve å få med seg et resultat.

Yesil

Legg inn av Yesil »

TLee skrev: ons jun 29, 2022 8:33 pm Blir lite bakrom for Haaland helt til motstander må fremover i banen for å prøve å få med seg et resultat.
City får ekstremt sjelden store bakrom. Uansett stilling og tidspunkt i kampen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ingen lag går fremover mer enn de må mot City. Utenom Liverpool.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons jun 29, 2022 7:30 am
Kærlighed skrev: tir jun 28, 2022 8:31 pm Salah og KDB til 15, og Son til 14, ender bare opp med at alle sitter med Salah. Og kun Salah. Personlig håper jeg på Salah til 14, og Son og KdB til 11,5. Det vil tvinge folk til å ta noen tøffe avgjørelser. Da deler template seg i mye større grad. Samme med Kane og Haaland. Alle på twitter har Haaland på lagene sine for øyeblikket. Håper Haaland er minst en million dyrere, slik at flere tør å ta sjansen på Kane i stedet for Haaland.
Salah 15 og Son 14 skjer ikke. Derimot håper jeg virkelig at Salah blir 14M og Son 12M. Son er en av de beste spillerne i ligaen og ble toppscorer i fjor. Ingen som helst grunn til at han skal være lavere enn 12M. Alt under 12M for Son er et kupp spør du meg. SÅ god er han faktisk, og han blir ikke dårligere nå når Conte har fått Spurs i gang.

Jeg er 99% sikker på at TAA blir 8,0M, noe som er helt riktig priset. Kunne til og med forsvart 8,5 for han. Robertson og Cancelo kommer nok ganske sikkert inn på 7,5M.

Det er ikke vanlig at nye spillere i PL blir priset like høyt som etablerte premiums, men jeg tror det blir annerledes for Haaland. Han er et generasjonstalent, og skal spille for et lag som produserer helt enorme mengder sjanser. Jeg tipper 12M, men blir ikke overrasket om han ender opp på 12,5M. Ser at noen tipper 11,5 og til og med 11, det vil i såfall bety at ALLE vil ha han på sitt lag. Tror ikke FPL har noe annet valg enn å prise Haaland skyhøyt. De kan ikke gamble på at han får en treg start, selv om det ikke er så usannsynlig. Skulle han eksplodere fra start og ha umiddelbar suksess, er han kapabael til å score 25-30 mål i sin første sesong.

Mine tips:
Salah: 13,5M
Son: 12,0M
Kdb: 12,0M
TAA: 8,0M
Robertson: 7,5M
Cancelo: 7,5M
Haaland: 12M
Gode og realistiske tips! :)

Yesil

Legg inn av Yesil »

Jeg er kanskje mest spent på Diaz sin pris. Med Mane ute av bildet er plassen hans rimelig bankers, selv om det helt sikkert blir noe rullering med Jota og Firmino i miksen.

Var helt ekstremt god for Liverpool i vår, men akkurat antall målpoeng ble ikke det helt store så jeg har et lite håp om at han prises litt lavere enn kvaliteten hans tilsier.

Jeg vurderer å gå uten Salah, rett og slett for at jeg tror han blir veldig dyr og at det er mye god verdi i andre Liverpoolspillere. Kommer selvfølgelig an på pris, men Trent, Robertson, Diaz og Nunez er/kan bli veldig, veldig gode valg. Da er det litt fristende å heller gå for f.eks Haaland og Son/KdB/Kane.

Utvilsomt gambling, men før prisene slippes leker jeg med tanken. Dersom både Nunez og Diaz prises til 10+ er nok dette uaktuelt.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenker også å gå uten Salah inntil han beviser noe annet ;)

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Yesil skrev: tor jun 30, 2022 12:18 pm Jeg vurderer å gå uten Salah, rett og slett for at jeg tror han blir veldig dyr og at det er mye god verdi i andre Liverpoolspillere. Kommer selvfølgelig an på pris, men Trent, Robertson, Diaz og Nunez er/kan bli veldig, veldig gode valg. Da er det litt fristende å heller gå for f.eks Haaland og Son/KdB/Kane.
Inne på samme tanke. Fristes veldig av å kjøre komboen KdB + Haaland, og blir derfor veldig spennende å se hvor Diaz blir plassert prismessig.

TLee

Legg inn av TLee »

Trodde spillet skulle legges ut til helgen her, men ser dårlig ut.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Yesil skrev: tor jun 30, 2022 12:18 pm Jeg er kanskje mest spent på Diaz sin pris. Med Mane ute av bildet er plassen hans rimelig bankers, selv om det helt sikkert blir noe rullering med Jota og Firmino i miksen.

Var helt ekstremt god for Liverpool i vår, men akkurat antall målpoeng ble ikke det helt store så jeg har et lite håp om at han prises litt lavere enn kvaliteten hans tilsier.

Jeg vurderer å gå uten Salah, rett og slett for at jeg tror han blir veldig dyr og at det er mye god verdi i andre Liverpoolspillere. Kommer selvfølgelig an på pris, men Trent, Robertson, Diaz og Nunez er/kan bli veldig, veldig gode valg. Da er det litt fristende å heller gå for f.eks Haaland og Son/KdB/Kane.

Utvilsomt gambling, men før prisene slippes leker jeg med tanken. Dersom både Nunez og Diaz prises til 10+ er nok dette uaktuelt.
Blir heller ikke overrasket om jeg går uten Salah. Blir spennende når spillet slippes.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: tor jun 30, 2022 12:18 pm Jeg er kanskje mest spent på Diaz sin pris. Med Mane ute av bildet er plassen hans rimelig bankers, selv om det helt sikkert blir noe rullering med Jota og Firmino i miksen.

Var helt ekstremt god for Liverpool i vår, men akkurat antall målpoeng ble ikke det helt store så jeg har et lite håp om at han prises litt lavere enn kvaliteten hans tilsier.

Jeg vurderer å gå uten Salah, rett og slett for at jeg tror han blir veldig dyr og at det er mye god verdi i andre Liverpoolspillere. Kommer selvfølgelig an på pris, men Trent, Robertson, Diaz og Nunez er/kan bli veldig, veldig gode valg. Da er det litt fristende å heller gå for f.eks Haaland og Son/KdB/Kane.

Utvilsomt gambling, men før prisene slippes leker jeg med tanken. Dersom både Nunez og Diaz prises til 10+ er nok dette uaktuelt.
Veldig enig i det du sier her og vurderer selv å gå uten Salah (kommer selvsagt an på hvordan prisene blir). Men Haaland + Diaz / Nunez + Son / KdB / Kane kan fort bli en realitet.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Endelig skjer det noe!


Ikke mye interessant der, men et par billige alternativer som kan bli aktuelt i perioder. Ødegaard til 6,5 og Martinelli til 6,0. Ramsdale til 5,0 er vel kanskje den som stikker seg ut for min del som den eneste jeg kan vurdere fra start.
Sist redigert av Yesil den fre jul 01, 2022 11:05 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Litt overraskende at White fortsatt er 4.5.

Tomi, White og Martinelli kanskje de mest interessante der. ESR om han hadde spilt seg til en sikrere plass.

guru

Legg inn av guru »

Med Saliba tilbake er vel ikke Whites plass trygg. Kun Ramsdale og Saka som pr. nå er aktuelle tror jeg. ESR er i praksis priset ut av spillet. 6M for en som neppe spiller fast er høyt.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Yesil skrev: fre jul 01, 2022 11:03 am Endelig skjer det noe!

Ikke mye interessant der, men et par billige alternativer som kan bli aktuelt i perioder. Ødegaard til 6,5 og Martinelli til 6,0. Ramsdale til 5,0 er vel kanskje den som stikker seg ut for min del som den eneste jeg kan vurdere fra start.
Tomiyasu også til de grader interessant som en rotasjonsforsvarer. 4,5 for både han og White er veldig lavt, men spesielt for Tomi som spiller på backen. Arsenal også et av lagene med best program i starten, så holder hele forsvaret + Ramsdale som høyaktuell, og sannsynligvis template med en defensiv spiller derfra.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »

KdB 12,0
Haaland 11,5
Foden og Mahrez 8,0
Cancelo, Silva og Grealish 7,0

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Saka 8,0? White 4,5? Jeg trodde Saka skulle på 9 og White på 5. Saka skal rett inn med Haaland av dagens reveals. Cancelo er et must.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sterling 10,0
Walker 5,0
Dias 6,0
Gundogan 7,5

Haaland er nok bankers for de fleste i starten nå. Ellers ser jeg Foden fremdeles står som midtbanespiller, blir spennende når Haaland blir skadet i 3 måneder.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

HeskeyTime skrev: fre jul 01, 2022 1:43 pm Sterling 10,0
Walker 5,0
Dias 6,0
Gundogan 7,5

Haaland er nok bankers for de fleste i starten nå. Ellers ser jeg Foden fremdeles står som midtbanespiller, blir spennende når Haaland blir skadet i 3 måneder.
Foden er nok enda bedre som option om han spiller til venstre for Haaland enn som 9er. Syntes ikke han ga så mye poeng forrige sesong når han stort sett spilte 9er hele veien.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

På tide med 22/23 tråd?

guru

Legg inn av guru »

Om Sterling drar, er Grealish til 7M meeeget fristende. Tror han blir mye bedre med Haaland på laget.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Trolljegeren skrev: fre jul 01, 2022 3:34 pm På tide med 22/23 tråd?
Best å vente til ligakode er klar vel?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Yesil skrev: fre jul 01, 2022 3:54 pm
Trolljegeren skrev: fre jul 01, 2022 3:34 pm På tide med 22/23 tråd?
Best å vente til ligakode er klar vel?
Godt innspill. Trekker herved forslaget mitt!

Yesil

Legg inn av Yesil »



Cucurella til 5,0 kan bli meget pent i Man City.

Og ny kontrakt på Salah.

Arsène Wenger

Legg inn av Arsène Wenger »

guru skrev: fre jul 01, 2022 3:41 pm Om Sterling drar, er Grealish til 7M meeeget fristende. Tror han blir mye bedre med Haaland på laget.
Mahrez til 8M er enda mer fristende om Sterling drar.

Yesil

Legg inn av Yesil »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: fre jul 01, 2022 12:13 pm
Yesil skrev: fre jul 01, 2022 11:03 am Endelig skjer det noe!

Ikke mye interessant der, men et par billige alternativer som kan bli aktuelt i perioder. Ødegaard til 6,5 og Martinelli til 6,0. Ramsdale til 5,0 er vel kanskje den som stikker seg ut for min del som den eneste jeg kan vurdere fra start.
Tomiyasu også til de grader interessant som en rotasjonsforsvarer. 4,5 for både han og White er veldig lavt, men spesielt for Tomi som spiller på backen. Arsenal også et av lagene med best program i starten, så holder hele forsvaret + Ramsdale som høyaktuell, og sannsynligvis template med en defensiv spiller derfra.
Enig! Blir overrasket om jeg ikke har Tomi, evt. White når fristen er passert.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»