Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 10:05 pm
Forhåpentligvis ikke noe alvorlig :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 9:54 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.
Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).
Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 10:34 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 9:54 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Guaita og Watkins tvilsomme, mens Salah og Robbo fort hviles mot Soton. Og jeg som skulle ha benchboost. 120 min for Alonso også som ikke har mye å spille for resten av sesongen.

Fristen i morgen kl 11.30..... Salah til KdB en no brainer nå? Bør jeg hitte ut en til? Robertson som gikk ut (med skade?). Ser ut som Guaita er tilbake i trening, og Watkins skulle trene idag. Men ingen bekreftelse på noen av de.

Benchboost må brukes, og den blir neppe bedre å bruke i siste runden.
Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).
Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.
Salah til Zaha høres fornuftig ut! Blir overrasket om Alonso og Robbo starter denne runden.

guru

Legg inn av guru »

Får satse på at vi får høre mer nytt om Kulusevski i morgen. Får vi lekkasjer om at han er ute, så blir Kulusevski -> Zaha et rimelig fristende bytte for -4.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mai 14, 2022 10:49 pm Får satse på at vi får høre mer nytt om Kulusevski i morgen. Får vi lekkasjer om at han er ute, så blir Kulusevski -> Zaha et rimelig fristende bytte for -4.
Er du ikke fristet uavhengig om Kulu er ute eller ikke?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Virker som om både Virgil, Robbo og Salah ikke sliter med noe alvorlig:

https://www.tv2.no/sport/14793955/

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Yesil

Legg inn av Yesil »

chelsea8 skrev: lør mai 14, 2022 11:31 pm
97% sikker på at man uansett ikke tar noen risiko med Salah mot Southampton.

Deila

Legg inn av Deila »

Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 10:48 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 10:34 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 9:54 pm

Blir overrasket om Klopp tar noen sjanser med Salah mot Soton (selv om det kun skal være snakk om en litt sår lyske). Hadde jeg ikke vært på FH nå i 37 så hadde jeg lett gjort Salah til KdB/ Son.
Blir fort Salah - Mane / Son i 38 (Har KdB).
Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.
Salah til Zaha høres fornuftig ut! Blir overrasket om Alonso og Robbo starter denne runden.
Alonso kamp torsdag. Ingenting å hviles for. De trenger en seier til for å sikre topp 4. Han er nok bankers.

Robertson eller Salah ut? Ingen spiller vel tirsdag allerede? Verdt minus 4 for Zaha + en forsvarer inn. Spurs? Er på BB!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 11:58 pm
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 10:48 pm
BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 10:34 pm

Tror jeg kjører Salah til Zaha nå. Satser på at Guaita og Watkins får minst en kamp. Får litt å rutte med før GW38 da.

Det som gnager meg litt er at jeg tviler litt på om Robertson og Alonso starter i midtuken.
Salah til Zaha høres fornuftig ut! Blir overrasket om Alonso og Robbo starter denne runden.
Alonso kamp torsdag. Ingenting å hviles for. De trenger en seier til for å sikre topp 4. Han er nok bankers.

Robertson eller Salah ut? Ingen spiller vel tirsdag allerede? Verdt minus 4 for Zaha + en forsvarer inn. Spurs? Er på BB!
Jeg hadde kvittet meg med to av Salah, Alonso, Robbo for -4.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tok ut Salah for KDB, satt inn Kane for Ings, så blir Kane, Vardy og Richarlison på topp.

Hvorfor stoler folk på at Zaha får to kamper? Vieira har vel sagt han skal rotere masse?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Mane
Skal ikke Mane hvile etter 120 minutter mot Chelsea? Han har vel ikke hvilt siden Watford i starten av april.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Trolljegeren skrev: søn mai 15, 2022 3:44 am Tok ut Salah for KDB, satt inn Kane for Ings, så blir Kane, Vardy og Richarlison på topp.

Hvorfor stoler folk på at Zaha får to kamper? Vieira har vel sagt han skal rotere masse?
Høres ikke bra ut. KdB er et bedre valg altså?

Og så tar man Robbo ut og Davies inn for -4?

I siste serierunde kommer dog Robbertson til å starte tenker jeg, så lurer på hvor vits det er å ta hit for å få inn en forsvarer. Man tjener ca 2 poeng på det i beste fall, og risikoen er større. Kanskje heller få inn en Burnley eller Palace forsvarer siden de har dobbel. Men hvis Palace skal rotere ender det opp med Burnley. Hvilke spillere i forsvar der er garantert to kamper? Ser at Pieters kom inn og ordnet assist sist, så da er vel Taylor truet? Mee og Tarkowski snart tilbake fra skader truer Collins, mens Lowton og Roberts har rotert mye denne sesongen.

Men er det 100 % sikkert at Liverpool vil hvile spillere selv med City seier mot West Ham? Om Villa slår City og Liverpool vinner med store seire mot Soton og Wolves kan det bli gull. Ligner ikke Klopp å resignere før det er over.

Kan også ta inn City forsvar i tillegg til Cancelo. Zinchenko er vel en klar starter resten av sesongen?

Tror det nå blir Kdb og Zinchenko for Salah og Robbo. Minus 4.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Hvem benker man av Alonso, James og Fofana? Akkurat nå er det Fofane med dobbel

guru

Legg inn av guru »

Trolljegeren skrev: søn mai 15, 2022 3:44 am Tok ut Salah for KDB, satt inn Kane for Ings, så blir Kane, Vardy og Richarlison på topp.

Hvorfor stoler folk på at Zaha får to kamper? Vieira har vel sagt han skal rotere masse?
Et godt poeng. De har to bortekamper i tillegg, mot bl.a. Everton som kjemper mot nedrykk. Men på et FH-lag mener jeg Zaha er et åpenbart valg p.g.a. dobbelen.

Jeg tok en råsjans på at City slår WH og at Liverpool hviler mange spillere. Kjørte Salah -> Son i går før de hhv. sank og steg i pris i natt. Ville kostet meg 0.2M å vente til i dag.

Nå er det bare å håpe at vi får lekkasjer fra Spurskampen om Kulusevski spiller. Hvis det kommer sterke signaler om at han fortsatt er syk, så er det fristende å gjøre Kulusevski til Zaha. Samtidig har jo Kulu den gode kampen i GW38, og da er han nok uansett tilbake. Spørsmåler det om jeg skal prioritere å gjøre Watkins -> Ings istedet....

I denne videoen sier Klopp rett ut at han vil vente å se resultatet mellom West Ham og City. Skulle City gå på et banaskall og tape kampen, så vil nok få se et toppe Liverpool-lag. Hvis City vinner, som er ca. 90% sannsynlig, er det nok full fokus på CL-finalen, og da tror jeg vi snakke rom ganske kraftig rotasjon. Robertson og Salah spiller nesten garantert ikke den kampen da. Men blir heller ikke overrasket om både TAA, VvD, Mané og Diaz blir hvilt/starter på benk. 2. plassen er sikret for lengst uansett.

Sist redigert av guru den søn mai 15, 2022 9:56 am, redigert 2 ganger totalt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 11:51 pm
Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane
Nesten det samme, nå er jeg her

Pickford
Mykolenko Mings Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison Ings (C) Kane

guru

Legg inn av guru »

Dejan_Stankovic89 skrev: søn mai 15, 2022 8:52 am Hvem benker man av Alonso, James og Fofana? Akkurat nå er det Fofane med dobbel
Ser mange tror at både Alonso og James hviles. Hvorfor det?

- Chelsea trenger fortsatt 1 poeng for å sikre topp 4, og de vil neppe ønske å ha kniven på strupen i siste kamp, selv om det er mot Watford.
- De er ute av alle cuper, og har kun 2 kamper igjen i PL
- Det er 4 dager mellom FA-cupfinalen og kampen mot Leicester. Deretter 3 kamper til Watfordkampen, der de trolig allerede har sikret topp 4.

Jeg kan selvsagt ta fryktelig feil, men jeg tror sjansen for at James og Alonso hviles er mye større i siste seriekamp (om de har sikret topp 4). James er en av lagets beste spillere, og på RWB er ingen i nærheten av han. Alonso har også funnet formen, og har vært det foretrukne valget på LWB.

Aner ikke om Fofana forventes å starte begge kampene.

Deila

Legg inn av Deila »

urbeka skrev: søn mai 15, 2022 9:45 am
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 11:51 pm
Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane
Nesten det samme, nå er jeg her

Pickford
Mykolenko Mings Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison Ings (C) Kane
Fjernet Mane selv og kjørte inn KDB..

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

guru skrev: søn mai 15, 2022 9:55 am
Dejan_Stankovic89 skrev: søn mai 15, 2022 8:52 am Hvem benker man av Alonso, James og Fofana? Akkurat nå er det Fofane med dobbel
Ser mange tror at både Alonso og James hviles. Hvorfor det?

- Chelsea trenger fortsatt 1 poeng for å sikre topp 4, og de vil neppe ønske å ha kniven på strupen i siste kamp, selv om det er mot Watford.
- De er ute av alle cuper, og har kun 2 kamper igjen i PL
- Det er 4 dager mellom FA-cupfinalen og kampen mot Leicester. Deretter 3 kamper til Watfordkampen, der de trolig allerede har sikret topp 4.

Jeg kan selvsagt ta fryktelig feil, men jeg tror sjansen for at James og Alonso hviles er mye større i siste seriekamp (om de har sikret topp 4). James er en av lagets beste spillere, og på RWB er ingen i nærheten av han. Alonso har også funnet formen, og har vært det foretrukne valget på LWB.

Aner ikke om Fofana forventes å starte begge kampene.
Dette jeg har landet på også. Kanskje Fofana kun starter mot Chelsea i GW37 og det er ikke en fristende SGW

Deila

Legg inn av Deila »

chelsea8 skrev: søn mai 15, 2022 6:43 am
Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Mane
Skal ikke Mane hvile etter 120 minutter mot Chelsea? Han har vel ikke hvilt siden Watford i starten av april.
Ikke utenkelig det altså.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 11:51 pm
Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane
Klink samme lag. GG mann, dette blir bra :)

Terry_26

Legg inn av Terry_26 »

Megapixsel skrev: søn mai 15, 2022 10:05 am
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 11:51 pm
Deila skrev: lør mai 14, 2022 11:38 pm Kjører nok med dette på FH:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha Mane Son Coutinho
Richarlison Kane Ings(C)
Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane
Klink samme lag. GG mann, dette blir bra :)
Haha, klink samme selv!

Deila

Legg inn av Deila »

Skal man cappe Richarlison altså. Jeg stoler ikke en døyt på en spiss fra Everton som kaptein.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Terry_26 skrev: søn mai 15, 2022 10:21 am
Megapixsel skrev: søn mai 15, 2022 10:05 am
K-Torget skrev: lør mai 14, 2022 11:51 pm

Jeg er på dette nett nå:
Pickford
Mykolenko Digne Cash
Zaha KdB Son Maddison
Richarlison (C) Ings Kane
Klink samme lag. GG mann, dette blir bra :)
Haha, klink samme selv!
Veldig nærme det jeg tenker selv. Men har Rodgers uttalt seg noe om Vardy? Kane eller Vardy er en av de jeg er usikker på. Samme er på keeperplassen. Og Mykolenko / Castagne.

Deila

Legg inn av Deila »

Da er vi her da, tror ikke det blir noen endringer nå altså:
Pickford
Mykolenko Matip Cash
Zaha KDB Son Coutinho
Richarlison(C) Kane Ings

Mest usikker på hvem som blir kaptein egentlig..

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Fy faen, stå opp en søndag. Fyllesysk og jævlig en time før deadline.

Er på Free Hit.

Lærer aldri at man bør ordne laget klart dagen før!

Nevi

Legg inn av Nevi »

"Alle" har Kane fremfor dobbelen til Vardy. Er det pga litt usikkerhet omkring Vardy? Om han starter begge?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

BrannLFC skrev: lør mai 14, 2022 8:04 pm Fristen i morgen kl 11.30
Der reddet du faktisk runden for meg. Trodde den var kl 1330. Takker!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»