Kamptråd: Rosenborg vs Hafnarfjördur

Svar
Kjappfot1917

Re: Kamptråd: Rosenborg vs Hafnarfjördur

Legg inn av Kjappfot1917 »

qbah skrev: tor jul 29, 2021 9:49 pm
Kjappfot1917 skrev: tor jul 29, 2021 9:08 pm Dagens kaktus til intervjueren etter kampen. Makan til kleine spørsmål og kunnskapsløshet. Klarte ikke se ferdig intervjuet med Ceide-brødrene
Hva var greia?
Med Vecchia ble det bare kleint med latterlig uorginale spørsmål og repetisjon av ting han hadde spurt om to-tre ganger like før. Mikkel og Emil ble intervjua samtidig, og selv om Emil scora to så ble fokuset kun på det selv til Mikkel som fikk sin e-cup debut. Da slo jeg av. Helt teit hvor lite fingerspitsgefuhl det går an å ha. Klart Mikkel er glad på Emil sine vegne, men han har akkurat debutert på Lerkendal i e-cup for svarte. Mulig han henta seg inn etter jeg slo av, men da var allerede skaden skjedd spør du meg. Ikke rart at intervjuere får frekke svar innimellom

Kjappfot1917

Legg inn av Kjappfot1917 »

bønna1/2 skrev: tor jul 29, 2021 9:56 pm
Kjappfot1917 skrev: tor jul 29, 2021 9:29 pm
bønna1/2 skrev: tor jul 29, 2021 9:10 pm


Fulgte slutten via VGLive, som også hadde Edvard som vår desidert beste spiller. Flotters.
Ja han minner mer og mer om Ørjan Berg. Han har til og med begynt å slå lange krossere. Foreløpig med blandet hell, men det kommer etterhvert som selvtilliten vokser. Ser han koser seg utpå der. Bryter ofte, vinner taklinger og kommer seg ut av dueller og gjør flere gode valg enn dårlige. Lover godt!!

Som jeg har tidligere. ET kan også være sittende for oss, om man tenker mest offensivt. Han er faktisk ok i gjenvinningen, selv om han mangler duellstyrke, men har har normalt veldig god førstetouch, OG ser fremover, noe som gjør at han er god til å trenge pasninger gjennom pressledd. Som indreløper er han også god, drar på seg press og spiller videre gjennom. Som indreløper kan vi neppe forvente særlig til mål fra ham, men diverse assist kan han jo bidra med. Han er på et nivå og av slik kvalitet at det er nødvendig for ham å spille.
Jeg synes han veier opp ren duellstyrke i smartness. Han stjeler ball ofte med å "se" hvor driblinga går og kommer seg mellom ball og spiller. Forskjellen nå fra før er hva han gjør etter å fått tak i ballen. Blitt mye flinkere til å vende framover og slår oftere gode pasninger. Mye småslurv fortsatt, men som du sier så tror jeg han kan bli svært god me tillit og spilletid

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»