2022 Wimbledon

Svar
Mysterio19

Re: 2022 Wimbledon

Legg inn av Mysterio19 »

Jepp, derimot ser Becks sliten ut i Royal Box. Blitt for godt vant.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Vinnerskalle. Ikke annet å si.

R66

Legg inn av R66 »

Gleder meg til fredag, Nick vs Rafa

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Ekstremt imponerende.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa! Satan for en vinnerskalle!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Hvordan han greide å vinne denne kampen med den strekken i magen er altså helt utrolig. Fritz spilte bra i tillegg, det er det verste. Nå får man bare se hvilken forfatning Rafa er i på fredag. Må være bortimot helt fresh for å vinne den kampen, tror jeg. Samtidig vet man jo ikke helt hvilken form Kyrgios er i for dagen.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Var vel ganske tydelig i det intervjuet at Rafa ikke var sikker på at ganske blir klar. Kan bli w.o på Kyrgios...

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

TerryMcDermott skrev: ons jul 06, 2022 8:40 pm --- Var vel ganske tydelig i det intervjuet at Rafa ikke var sikker på at ganske blir klar. Kan bli w.o på Kyrgios...
Jepp, var ikke akkurat beroligende. Men bra at han er ærlig.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Jabeur tar første sett mot Maria med 6-2. Ser ikke helt hvordan hun ikke skal vinne denne kampen.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ble tre sett, men Jabeur greit til finale. Herlig match, fine scener etter mathchballen også.

CFN

Legg inn av CFN »

7 mm abdominal tear på Rafa

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

CFN skrev: tor jul 07, 2022 4:46 pm 7 mm abdominal tear på Rafa
Høres jo virkelig ikke bra ut, men jeg forstår det slik at det ikke er utenkelig at han kommer til å spille uansett.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Rybakina tar første sett mot Halep med 6-3. Imponerende spill, men får se om hun greier å holde feilprosenten såpass lavt i andre sett også. Gjør hun det, så kan hun vinne dette.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

6-3 i andre sett også, så Rybakina slår faktisk Halep ganske så lett. Egentlig en bortimot perfekt match av Rybakina; hun servet ekstremt bra og spilte aggressivt uten å gjøre for mange feil. Halep, på sin side, servet altfor dårlig.

Da får vi en ganske fin og spennende finale på papiret mellom Jabeur og Rybakina. To totalt forskjellige spillere, og begge har vist svært god form i turneringa.

TerryMcDermott

Legg inn av TerryMcDermott »

--- Nadal trekker seg melder flere nå...

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Trist at Nadal trekker seg, men er ikke overrasket. Og tenk at noen sa han faket skaden sin... fy faen.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Andre GS på rad hvor en semifinale ødelegges av skader. Denne gangen gikk det mot Nadal.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Utrolig, men jeg kommer faktisk til å heie på Djokovic i finalen. Kyrgios er for ille.

Tar det for gitt at han slår Norrie i dag.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Dette er muligens et dumt spørsmål, men er det noen her som vet hvorfor Nadal fikler så mye med ansiktet sitt foran hver serve?

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

LittleSteven skrev: tor jul 07, 2022 10:51 pm Da ble det ikke noe Grand Slam i år heller når Nadal trekker seg. Når ingen av de tre store har klart det til nå, tror jeg ikke vi vil se det på lang tid, kanskje ikke noen gang.
Klart hva?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mysterio19 skrev: fre jul 08, 2022 4:01 pm
LittleSteven skrev: tor jul 07, 2022 10:51 pm Da ble det ikke noe Grand Slam i år heller når Nadal trekker seg. Når ingen av de tre store har klart det til nå, tror jeg ikke vi vil se det på lang tid, kanskje ikke noen gang.
Klart hva?
Grand Slam, altså vinne alle fire Grand Slam-turneringene samme år. Tror nok det er det han refererer til.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 4:04 pm
Mysterio19 skrev: fre jul 08, 2022 4:01 pm Klart hva?
Grand Slam, altså vinne alle fire Grand Slam-turneringene samme år. Tror nok det er det han refererer til.
Det burde jeg klart å koble, ja. Bare hørt "Calender Slam" om det.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Mysterio19 skrev: fre jul 08, 2022 4:18 pm
Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 4:04 pm
Mysterio19 skrev: fre jul 08, 2022 4:01 pm Klart hva?
Grand Slam, altså vinne alle fire Grand Slam-turneringene samme år. Tror nok det er det han refererer til.
Det burde jeg klart å koble, ja. Bare hørt "Calender Slam" om det.
Det er egentlig det som er en Grand Slam, i hvert fall.

Da er vi i gang her! Norrie vinner første poeng i Djokovic' serve.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Norrie bryter direkte etter et vilt poeng!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

LeSorcier skrev: fre jul 08, 2022 3:58 pm Dette er muligens et dumt spørsmål, men er det noen her som vet hvorfor Nadal fikler så mye med ansiktet sitt foran hver serve?
Tvangstanker.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

En del senile lorder kan vel lett begynne å svette forventningsfullt under armene av en slik start.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Ble selvsagt direkte break tilbake.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Norrie bryter igjen. Spiller godt nå.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dobbelt break. Skal serve for settet nå.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Jadda, Norrie! Tar første sett. Djokovic litt ute av det så langt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»