2022 Wimbledon

Svar
Skraevadottir

Re: 2022 Wimbledon

Legg inn av Skraevadottir »

Mysterio19 skrev: lør jul 02, 2022 10:34 pm For en herlig spiller Kyrgios er. Løser opp den ekstremt stive Wimbledon-stemningen. At McEnroe av alle hisser seg opp på sendinga er bare et stort pluss.

Håper han går hele veien.
Jepp, herlig å syte og kommentere noe etter hvert poeng, skrike og hyle mot egen familie i boksen og konstant klage på dommeren. Det er herlig.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Kyrgios var ikke fornøyd når Tsitsipas slo en ball mot publikum...

https://www.vgtv.no/video/240920?utm_so ... _term=tabs

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Veldig skuffende kamp av Alcaraz. Han taper i dag.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

TheBaseline skrev: søn jul 03, 2022 6:22 pm Veldig skuffende kamp av Alcaraz. Han taper i dag.
Når du skriver dette vurderer jeg å sette penger på spanjolen

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Goffin første herrespiller videre til kvartfinale :)

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Imponerende av Sinner å vinne såpass greit mot Alcaraz. Jeg er særlig imponert over bevegeligheten og variasjonen til Sinner i dag. Det er noe man ikke har sett på dette nivået fra ham tidligere.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

For en deilig nederlender, utrolig gøy å se på...koker bra.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

1-1 i sett, det var et nervøst servegame for å ta settet fra Rijthoven - men han klarte det til slutt. Spennende å se hva som skjer nå i tredje sett.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Imponerende av Van Rijthoven å ta et sett, syns jeg. Da er Djoko videre til kvartfinale. Møter en Sinner i storform der, men er selvfølgelig favoritt uansett. Men det kan nok bli hans tøffeste match i denne turneringa.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Ser favoritt-tungt ut i dag, kommer noen av de fire favorittene til å gi fra seg sett? Kyrgios er vel den som kan tape om han har stått opp på feil fot.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

sexxes skrev: søn jul 03, 2022 6:25 pm
TheBaseline skrev: søn jul 03, 2022 6:22 pm Veldig skuffende kamp av Alcaraz. Han taper i dag.
Når du skriver dette vurderer jeg å sette penger på spanjolen
Jeg hadde faktisk rett denne gangen :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: fre jul 01, 2022 3:18 pm Det Rijthoven har gjort de siste ukene er heeelt konge. Kan ta sett mot Djokovic, men tviler på at det blir veldig jevnt.
Traff ok. Uansett en ufattelig gressesong for Rijthoven med 4.runde i Wimbledon og tittelen i Hertogenbosch, såvidt jeg forstår også første gang han spiller gresskamper i karrieren. Slår fire topp 20-spillere (Opelka, Medvedev, FAA og Fritz) i samme periode. Har jo nesten ikke spilt kamper på ATP-nivå som 25-åring før den siste måneden.

Liveranket 99 nå, tvilsomt om han klarer å følge opp dette i hardcourtsesongen som kommer opp. Håper imidlertid at han fortsetter å spille bra tennis.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fantastisk kamp mellom De Minaur og Garín. Sistnevnte vinner etter å ha ligget under to sett mot null.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Nesten en lidelse å høre Nicolai Herlofson kommentere Kyrgios her. Kommer så tydelig fram at han er fanboy, og så er det noe litt selvgodt over kommenteringen som jeg ikke helt liker. Har lagt merke til det noen ganger før, men jeg syns det har blitt litt verre. For all del, han er ikke ille og har ganske bra tennisfaglig kompetanse, men han er definitivt ikke min favoritt av kommentatorene på Eurosport.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Taylor Fritz slår Kubler 3-0 i sett og er med det den eneste amerikaneren igjen i turneringa, etter at det var hele åtte av dem inn i 3. runde. Fritz er også den eneste spilleren som når kvartfinalen uten å ha avgitt sett.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Ons Jabeur er eneste av de toppseedete igjen, og med god margin. Kan hun bli historisk som første afrikaner til å vinne en Grand Slam i singel (rett meg om det er feil, og tenkte på Kevin Curren. To finaler, men ingen seier). Jabeur vil ha useedet motstand I både kvart og semi. Egentlig burde det være sjokkerende om hun ikke nådde finale, men. Andre halvdelen ser sterkere ut med Halep som en naturlig? favoritt. At jeg holder med Tomljanovic kommer neppe som en overraskelse.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Ellers vil jeg anbefale bane 3 kl 13 for de som har tilgang. Ikke ofte jeg interesserer meg for disse kampene.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Kriek

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

lok1 skrev: man jul 04, 2022 11:10 pmKriek
Jepp. Bare jeg som overså det gamle Sør Afrikanske flagget. Representerte Amerikas forente stater da han vant sin andre tittel.
Første afrikanske kvinne i singel da. Doublemestere har de jo nok av. Notererer tre forskjellige flagg på Sør Afrika, men finner faktisk en spiller med fire forskjellige flagg i oversikten på Wikipedia. Alle på 1990-tallet!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: man jul 04, 2022 11:03 pm Ons Jabeur er eneste av de toppseedete igjen, og med god margin. Kan hun bli historisk som første afrikaner til å vinne en Grand Slam i singel (rett meg om det er feil, og tenkte på Kevin Curren. To finaler, men ingen seier). Jabeur vil ha useedet motstand I både kvart og semi. Egentlig burde det være sjokkerende om hun ikke nådde finale, men. Andre halvdelen ser sterkere ut med Halep som en naturlig? favoritt. At jeg holder med Tomljanovic kommer neppe som en overraskelse.
Jabeur er utvilsomt favoritten på damesida nå, men der skjer det jo såpass mye rart at det er umulig å spå. Sånn i utgangspunktet tenker man jo at finalen skal utkjempes mellom Jabeur og Halep, som du jo er inne på, selv om Halep nok har den tøffeste motstanden i kvartfinalen.

Ellers er jo Djokovic-Sinner dagens store høydepunkt. Djokovic selvsagt stor favoritt, men Sinner har vært veldig bra i denne turneringa, særlig i de to siste kampene mot Isner og Alcaraz.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Niemeier gjør det enkelt og greit ved å bryte med en gang i begge sett. Så er det bare å holde serve resten av kampen.

R66

Legg inn av R66 »

Nole hadde breakball for 5-1 isteden er vi tilbake på serv, det var direkte svakt av Djokovic, to ganger dobler og to elendige dropshoots

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Lukter Novak i fem.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Novak med nettruller nr. 53 i dag.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Dæven. 2-0 i sett, gitt.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Da blir det minimum fire sett.

R66

Legg inn av R66 »

Zanick skrev: tir jul 05, 2022 3:58 pm Lukter Novak i fem.
Ok Nosterdamus :D

R66

Legg inn av R66 »

Sinner kunne ikke holde nivå oppe hele tiden, til slutt ganske enkelt for Nole

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Jepp, ble litt etter manus, dette.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Cameron Norrie går til semifinale etter å ha slått Goffin i fem sett. Lå under både 0-1 og 1-2 i sett. Det blir en helt annen motstander for Djokovic enn Sinner var. Djoko selvsagt favoritt, men Norrie er en ekkel spiller å møte.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»