2022 Wimbledon

Svar
Skraevadottir

Re: 2022 Wimbledon

Legg inn av Skraevadottir »

Ble en veldig grei seier for Djokovic, dette. Lot ikke Norrie få være med i de to siste settene.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Må være de to kvalmeste typene i en og samme finale noen sinne. Helt umulig å like noen av dem.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sertono skrev: fre jul 08, 2022 7:42 pm Må være de to kvalmeste typene i en og samme finale noen sinne. Helt umulig å like noen av dem.
Hehe, ja. Men hvis man sier at Kyrgios er pest og at Djokovic er kolera, så vil jeg helt klart si at kolera er å foretrekke denne gangen.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Heia Kyrgios

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 9:25 pm
sertono skrev: fre jul 08, 2022 7:42 pm Må være de to kvalmeste typene i en og samme finale noen sinne. Helt umulig å like noen av dem.
Hehe, ja. Men hvis man sier at Kyrgios er pest og at Djokovic er kolera, så vil jeg helt klart si at kolera er å foretrekke denne gangen.
Etter hva jeg har hørt er alltid kolera å foretrekke fremfor pest. Nå er ikke Nick pest for meg, så foretrekker han fremfor kolera.
Er ellers i England nå, men er en annen turnering jeg er her for (så dog anlegget fra flyet, som var SAS!).

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

sexxes skrev: fre jul 08, 2022 10:13 pm
Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 9:25 pm
sertono skrev: fre jul 08, 2022 7:42 pm Må være de to kvalmeste typene i en og samme finale noen sinne. Helt umulig å like noen av dem.
Hehe, ja. Men hvis man sier at Kyrgios er pest og at Djokovic er kolera, så vil jeg helt klart si at kolera er å foretrekke denne gangen.
Etter hva jeg har hørt er alltid kolera å foretrekke fremfor pest. Nå er ikke Nick pest for meg, så foretrekker han fremfor kolera.
Er ellers i England nå, men er en annen turnering jeg er her for (så dog anlegget fra flyet, som var SAS!).
Ja, har også hørt at kolera er vesentlig bedre. Eller mindre ille. Hvilken turnering skal du på? Fotball-EM for damer?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 11:04 pm
sexxes skrev: fre jul 08, 2022 10:13 pm
Skraevadottir skrev: fre jul 08, 2022 9:25 pm Hehe, ja. Men hvis man sier at Kyrgios er pest og at Djokovic er kolera, så vil jeg helt klart si at kolera er å foretrekke denne gangen.
Etter hva jeg har hørt er alltid kolera å foretrekke fremfor pest. Nå er ikke Nick pest for meg, så foretrekker han fremfor kolera.
Er ellers i England nå, men er en annen turnering jeg er her for (så dog anlegget fra flyet, som var SAS!).
Ja, har også hørt at kolera er vesentlig bedre. Eller mindre ille. Hvilken turnering skal du på? Fotball-EM for damer?
Jepp, sett Norge-Nord Irland. Skal se de to andre gruppespillkampene til Norge, samt Danmark-Spania.

R66

Legg inn av R66 »

Rybakina er helt ut av det, misser på alt
Lukter første grand slam for Tunisia

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Noen her som har vært på en Wimbledon-finale før? Er svært høyt oppe på min bucket list, men virker jo helt umulig å få fatt i, med mindre man er styrtrik, kjendis eller har posh venner.

R66

Legg inn av R66 »

Også gir Jabeur break med en gang i andre sett
Klarer russiske jenta å ta være på sjansen?

R66

Legg inn av R66 »

Da blir det avgjort i tredje sett

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Rybakina tar det! Vi gratulerer og retter fokus mot morgendagen.

R66

Legg inn av R66 »

Jenta fra Moskva vinner, det var svak finale

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Fikk ikke sett finalen i dag, men er ikke så overraskende at Rybakina vinner på grunnlag av det spillet hun viste i semien. Uansett holdt jeg vel en liten knapp på Jabeur før finalen.

Så får man bare se hva som skjer i morgen. Jeg er på reise, så usikkert om jeg får sett den også. Uansett en finale som er en aldri så liten tap-tap-situasjon, men jeg håper på Djokovic.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

LittleSteven skrev: søn jul 10, 2022 3:29 am
sertono skrev: fre jul 08, 2022 7:42 pm Må være de to kvalmeste typene i en og samme finale noen sinne. Helt umulig å like noen av dem.
Roland Garros-finalen var for 5 uker siden ;)
:roll: :D

spårt

Legg inn av spårt »

Heia Djokovic. Synd Federer endelig blir parkert i GS-racet, men Kyrgios som Wimbledon-vinner ønsker jeg ikke å se.

Atom Vinter

Legg inn av Atom Vinter »

Wimbledon-titler (Open era):

Federer 8
Sampras 7
Djokovic 6

Med seier i dag holder jeg Djokovic som favoritt til å minimum tangere Federers 8 titler, men også å overgå hans antall.
En eventuell ytterligere pris å betale for finalen i 2019 for Federer.

Number4

Legg inn av Number4 »

Heier selvfølgelig på Kyrgios. Om ikke annet bare for å fåkke opp Skraevadottir som jeg ellers er veldig glad i. 😊

Staten

Legg inn av Staten »

Atom Vinter skrev: søn jul 10, 2022 12:08 pm Wimbledon-titler (Open era):

Federer 8
Sampras 7
Djokovic 6

Med seier i dag holder jeg Djokovic som favoritt til å minimum tangere Federers 8 titler, men også å overgå hans antall.
En eventuell ytterligere pris å betale for finalen i 2019 for Federer.
Hvem holder du som favoritt til dette om Djokovic taper idag?

Atom Vinter

Legg inn av Atom Vinter »

Staten skrev: søn jul 10, 2022 12:31 pm
Atom Vinter skrev: søn jul 10, 2022 12:08 pm Wimbledon-titler (Open era):

Federer 8
Sampras 7
Djokovic 6

Med seier i dag holder jeg Djokovic som favoritt til å minimum tangere Federers 8 titler, men også å overgå hans antall.
En eventuell ytterligere pris å betale for finalen i 2019 for Federer.
Hvem holder du som favoritt til dette om Djokovic taper idag?
Da holder jeg Federer som favoritt til å holde unna på toppen av lista, enten alene eller delt med Djokovic.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Håper på Kyrgios. Har egentlig aldri likt Djokovic. Også er jeg Nadal fan.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Da er øl og potetgull tatt frem. Wimbledon-finale er høytid.

Staten

Legg inn av Staten »

Deilig å være nøytral, bare å nyte tennisen.

Meget god start av Kyrgios, vinner han også sett to blir nok Novak småstressa :D

Regner likevel med at Novak tar det til slutt.

R66

Legg inn av R66 »

:oops: Nick kaster bort tredje sett, og Nole har stor sjanse her, for Nick er sinna

Investor

Legg inn av Investor »

Temperamentet ødelegger matchen for Kyrgios her.
Det går ikke an å skylde på "boksen" sin når han misser!

Investor

Legg inn av Investor »

Hva faen feiler det fyren!!??

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Investor skrev: søn jul 10, 2022 5:34 pm Hva faen feiler det fyren!!??
Første gang du ser Kyrgios?

Investor

Legg inn av Investor »

Hehe, ja....

R66

Legg inn av R66 »

Fire på rad og nr 7 her, bra gjort Nole

Grattis alle Nole fans

Nick kan skylde på seg selv

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Race on.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»