Hva vet vi om Arfan Bhatti?

Svar
Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7835

Re: Hva vet vi om Arfan Bhatti?

Legg inn av Big George »

Fyren er oppvokst i Fjellstuveien. At han ble et stort navn med den adressen var lett å gjette.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Texas_John skrev: tor jun 30, 2022 10:15 pm
Hva er det egentlig du ikke har skjønt om denne ideologien, har du ikke fått med deg noen verdens ting fra hvordan muslimske land funker? Er det de offentlige henrettelsene av homser du ikke har fått med deg?
Men nå er det vel ikke Henningsen som bestemmer hvordan det norske lovverket skal praktiseres i forhold til religiøs ekstremisme.

Kai Spurkland, som er doktorgradsstipendiat ved forskningsavdelingen ved Politihøgskolen, med spørsmål om hva som må til før en religiøs ytring er straffbar etter straffelovens § 185 som omhandler det som kalles «hatefulle ytringer».I forbindelse med imamers ekstreme uttalelser i den lite omtalte Lister-saken:

– Når det gjelder religiøst funderte utsagn, så heves terskelen for hva som kan regnes som hatefulle ytringer på grunn av hensynet til religionsfriheten, sier Spurkland.

Hovedregelen er at utlegninger fra religiøse tekster ikke regnes som hatefulle ytringer.

– Men det å komme med hatefulle ytringer basert på en religiøs oppfatning er ikke vernet hvis det ikke fremstår som en utlegning av den aktuelle læren. Her er det en hårfin grense, sier Spurkland.

I Listers reportasje ble det blant annet uttalt følgende:

«Det er på grunn av lesbiske og homofile at vi har mange sykdommer i Europa».

– Er uttalelsen over grensen eller innenfor lovverket?

– Hvis dette har forankring i Koranen eller andre religiøse kilder og er presentert som en utlegning av disse vil det neppe være en hatefull ytring, men hvis det ikke er tilfellet mener jeg det vil være en hatefull ytring etter straffelovens § 135.


https://www.lister24.no/nyheter/i/awmMj ... -provosert

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

LANISTA skrev: tir jun 28, 2022 4:33 am At han har fra naturen side, et veldig godt gengrunnlag for å anlegge tett skjeggvekst.
Han ser jo ut som en skrubbekost eller Skaftetryne.
► Show Spoiler

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Av ren nysgjerrighet. Bhatti ser vel på seg selv som veldig relgiøs, samtidig så er han en rundbrenner og konebanker. Er det greit å rote med andre damer som veldig relgiøs muslim? Å slå kona, er det greit?

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Lurer på om kaviarkrysset hans fikk kjørt seg mens han satt innelåst i Pakistan.

FROG

Legg inn av FROG »

Henningsen skrev: tor jun 30, 2022 9:42 pm
Corvus skrev: tor jun 30, 2022 9:14 pm
Henningsen skrev: ons jun 29, 2022 8:23 pm

Disse uttalelsene må jo være straffbart.
Det er jo samme type retorikk som nynazister bruker.
Sykt om dette får passere.
Har det blitt anmeldt?
Selvsagt ikke. Og det lå også ute på Facebook i lang tid, uten at Facebook fant det bryet verdt å gjøre noe
Ganske sykt. Jeg er i den oppfattelse at det er klar hatretorikk.
Men så fikk jeg noen argumenter i mot meg (i denne tråden) om at det var noe med at det kan være direkte sitat fra en religiøs skrift (står mye dritt i utsnitt av mange religiøse tekster) og at det dermed kanskje kan forsvares strafferettslig med at det er et sitat og ikke hans mening og oppfordring.
Det kan være rett i forhold til loven, men fy F... som det skjærer i rettferdighetssansen min.
Men da må man jo forby koranen som han eventuelt siterer! Hvordan tror du det går ? Det samme gjelder jo politisk ideologi som kommunisme også, det er jo ideologi som sprer om seg med død og elendighet. Så slutt å bruke "religiøse skrifter" fordi du ikke tør å bruke utrykket islam og Koranen. Du møter bare deg selv i døren her.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

FROG skrev: ons jul 06, 2022 8:10 pm
Henningsen skrev: tor jun 30, 2022 9:42 pm
Corvus skrev: tor jun 30, 2022 9:14 pm

Selvsagt ikke. Og det lå også ute på Facebook i lang tid, uten at Facebook fant det bryet verdt å gjøre noe
Ganske sykt. Jeg er i den oppfattelse at det er klar hatretorikk.
Men så fikk jeg noen argumenter i mot meg (i denne tråden) om at det var noe med at det kan være direkte sitat fra en religiøs skrift (står mye dritt i utsnitt av mange religiøse tekster) og at det dermed kanskje kan forsvares strafferettslig med at det er et sitat og ikke hans mening og oppfordring.
Det kan være rett i forhold til loven, men fy F... som det skjærer i rettferdighetssansen min.
Men da må man jo forby koranen som han eventuelt siterer! Hvordan tror du det går ? Det samme gjelder jo politisk ideologi som kommunisme også, det er jo ideologi som sprer om seg med død og elendighet. Så slutt å bruke "religiøse skrifter" fordi du ikke tør å bruke utrykket islam og Koranen. Du møter bare deg selv i døren her.
Om du leser ulike hellige skrifter så leser du mye morbide holdninger, uavhengig om det er Koranen, bibelen, talmud eller hva det skulle være. Bedritne, utdaterte holdninger finner man ikke bare i Koranen, om du ikke vet det, så må du jaggu meg oppdatere deg på de ulike religiøse skriftene, sånn apropos å møte seg selv i døra...,

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Arfan Bhatti sine venner i islam.net sin "take" om hendelsen nylig:


Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Ka9nen skrev: ons jul 06, 2022 9:05 pm Arfan Bhatti sine venner i islam.net sin "take" om hendelsen nylig:

Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:11 pm
Ka9nen skrev: ons jul 06, 2022 9:05 pm Arfan Bhatti sine venner i islam.net sin "take" om hendelsen nylig:

Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.
Du havner nok i klinsj med dem en dag du også. Håper Fanny beskytter deg med rød-sprayen når den dagen kommer.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:11 pm
Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.
Hvis det ikke er trygt å drive (dårlig, riktignok) islamkritikk selv i Norge så bærer det riktig galt av sted. Ikke rart at vi har nær 50 muslimske land, men ikke et eneste skikkelig demokrati. Denne Arfan Bhatti er jo også en vemmelig islam-skikkelse som misbruker Norge. Det er islamister i Norge som driver noe nært mafiavirksomhet og gjemmer seg bak at det er religion/ideologi.
Sist redigert av Ka9nen den ons jul 06, 2022 9:15 pm, redigert 1 gang totalt.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 9:13 pm
Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:11 pm
Ka9nen skrev: ons jul 06, 2022 9:05 pm Arfan Bhatti sine venner i islam.net sin "take" om hendelsen nylig:

Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.
Du havner nok i klinsj med dem en dag du også. Håper Fanny beskytter deg med rød-sprayen når den dagen kommer.
Jeg glemte å nevne at da vil mange her inne juble. De er syke nok til det.

Kane

Legg inn av Kane »

At han er en tulling som sannsynligvis vil koste Norge en formue. Hver gang han går over streken står diverse profilerte advokater i kø for å forsvare bermen på statens regning.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:15 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 9:13 pm
Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:11 pm

Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.
Du havner nok i klinsj med dem en dag du også. Håper Fanny beskytter deg med rød-sprayen når den dagen kommer.
Jeg glemte å nevne at da vil mange her inne juble. De er syke nok til det.
Det går nok bra så lenge bulke-Thorsen ikke setter seg bak rattet på en stund fremover.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 9:13 pm
Du havner nok i klinsj med dem en dag du også.
Mener du da at disse utgjør noen fare for de som er i mot slike hendelser?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Ka9nen skrev: ons jul 06, 2022 9:15 pm
Neptun skrev: ons jul 06, 2022 9:11 pm
Muslimkjerringene er helter i sitt eget miljø.
Forrige gang steinkasting, denne gang lyktes de nesten ved påkjørsel på landeveien. Neste gang lykkes de.
Denne Arfan Bhatti er jo også en vemmelig islam-skikkelse som misbruker Norge. Det er islamister i Norge som driver noe nært mafiavirksomhet og gjemmer seg bak at det er religion/ideologi.
Her treffer du innertier.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Guttorm123 skrev: ons jul 06, 2022 9:36 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 9:13 pm
Du havner nok i klinsj med dem en dag du også.
Mener du da at disse utgjør noen fare for de som er i mot slike hendelser?
De utgjør ikke noen fare for meg. Men siden de involverte seg med disse SIAN-brødskallene og ting gikk som de gikk, får de ta sin straff.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 10:05 pm

De utgjør ikke noen fare for meg.
De som tar kraftig avstand fra slike hendelser, er vel mer utsatt ja.

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Guttorm123 skrev: ons jul 06, 2022 10:11 pm
Folk_flesk skrev: ons jul 06, 2022 10:05 pm

De utgjør ikke noen fare for meg.
De som tar kraftig avstand fra slike hendelser, er vel mer utsatt ja.
Ja, havguden er litt av en helt.

Bliss

Legg inn av Bliss »

https://www.dagbladet.no/video/spor-nor ... g/DXecdMZg

Fahad Qureishi og gjengen der altså. Alle elsker steining, inshallah.

Det er vel all grunn til å tro at disse damene som kjørte på SIAN tilhører dette miljøet? SIAN-lederen og Fahad hadde vertfall en barnehagediskusjon ("Du er pedofil!" "Nei, du og profeten din er pedofil!" og så videre ...) som varte i over en halvtime like før SIAN ble omringet av sinte muslimer på alle kanter og senere kjørt av veien.

joplina

Legg inn av joplina »

Det som er verdt å vite om Arfan Bhatti ble gjort kjent allerede i 1998.

https://no.wikipedia.org/wiki/Arfan_Bhatti
"I 1998 ble Bhatti idømt sikring for å ha skutt en person under et torpedo-oppdrag.
Under rettssaken der politiet prøvde å få forlenget forvaringsdommen var det rettspsykiater Berthold Grünfeld som foretok diagnosen av Bhatti. Han konkluderte at Bhatti led av en dyssosial personlighetsforstyrrelse."

https://no.wikipedia.org/wiki/Dyssosial ... rstyrrelse
"Dyssosial personlighetsforstyrrelse blir antatt å være en kronisk lidelse, og blir karakterisert ved sosialt uansvarlig, eksplosiv og manglende samvittighetsfull atferd. Manipulasjon, bedrageri og problemer med å knytte mellommenneskelige relasjoner går også igjen i denne pasientgruppen.
Personer med lidelsen har ofte hatt en livslang historie med antisosial atferd, og en fellesnevner synes å være problematisk oppvekst med lite tilfredsstillende familiære relasjoner. 80 prosent av pasientene anslås å være i fengsel.[1] Pasientgruppen består av individer som er spesielt vanskelig å håndtere, og søken etter en effektiv behandling, både på et medisinsk og psykologisk plan, har vist seg å være en utfordring"

***************
Siden 1998 har det altså vært klart som dagen at denne figuren er kronisk loco og kronisk farlig med manglende selvinnsikt og derfor uten håp om bedring.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Vil ikke svare på om Bhatti-post ble fanget opp:

14. juni postet den norske islamisten Arfan Bhatti en oppfordring til drap på homofile på Facebook. Hverken Oslo-politiet eller PST vil svare på om dette ble oppdaget og vurdert.

Lørdag 25. juni, dagen etter skytingen, spurte VG PST-sjef Roger Berg hva som er kjedereaksjonen av en post av denne typen fra en aktør som Bhatti.

Det er lov å si ting, å mene ting sterkt i det liberale demokratiet vi lever i. Det er i det øyeblikket man går til handling at man reagerer."""""


Vil det si det samme som at det er lov å komme med drapstrusler, så lenge man ikke....dreper?

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/z ... fanget-opp

FjodorDVD

Legg inn av FjodorDVD »

Det vesle jeg vet om Arfan Bhatti har jeg egentlig bare fra denne tråden. Wikipedia viser jo en temmelig hardkokt kriminell. Forunderlig og veldig kjipt at han i tillegg blir et verktøy i slut-shaming. Fy f**n så simpelt.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Arfan Bhatti etterlyst for terroren ved utestedene London pub og Per på hjørnet i Oslo i sommer.

https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/ar ... /15098401/

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»