Sian igjen

Låst
Texas_John

Re: Sian igjen

Legg inn av Texas_John »

Henningsen skrev: tir jul 05, 2022 1:06 pm Min formulering 'en rekke ganger' er nok overdrevet, men jeg har i hvert fall integritet nok til å innrømme det.
Det er jo fint at du velger å innrømme det, fremfor å kjøre Amber Heard-taktikken slik @fazz forsøkte seg på.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: tir jul 05, 2022 12:36 pm Er det ikke den episoden du siktet til? Hvilken er det da? Jeg har vel for øvrig ikke forsvart denne handlingen en eneste plass i hele tråden, men du kan jo gjerne vise til hvor jeg har forsvart dem. Tar jeg ikke helt feil så har jegogså ganske klart utrykt at vedkommende ikke burde ha hatt lappen overhodet.
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

fazz skrev: tir jul 05, 2022 1:42 pm

Dersom du ikke skjønte at det var ett tilsvar på de som helt mistet magemålet og slengte rundt seg med attentatforsøk, drapsforsøk, terror og angrep på demokratiet så deg om det. Litt besynderlig at du ikke brydde deg om å kommentere dem, betyr det da at du er enig i de beskrivelsene?
Jeg er uenig i disse beskrivelsene, selv om angrep på ytringsfriheten kanskje ikke er så fjernt. , men likevel så vil jeg ikke kalle dette for en trafikkulykke.

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 1:50 pm
fazz skrev: tir jul 05, 2022 12:36 pm Er det ikke den episoden du siktet til? Hvilken er det da? Jeg har vel for øvrig ikke forsvart denne handlingen en eneste plass i hele tråden, men du kan jo gjerne vise til hvor jeg har forsvart dem. Tar jeg ikke helt feil så har jegogså ganske klart utrykt at vedkommende ikke burde ha hatt lappen overhodet.
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.
Det er vel naturlig å snakke om den episoden som hele tråden gjelder, men da regner jeg med at du oppklarer missforståelsen og forteller oss hvilken hendelse du faktisk tenkte på.

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 1:50 pm
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.
Dette stusser jeg også på.

Det blir som om man setter fokus på kjøreferdighetene til en islamistisk terrorist som meier inn i folkemengder, og mener at han aldri burde hatt førerkort.

Prinsipielt mye likt.

fazz

Legg inn av fazz »

Guttorm123 skrev: tir jul 05, 2022 1:59 pm
Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 1:50 pm
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.
Dette stusser jeg også på.

Det blir som om man setter fokus på kjøreferdighetene til en islamistisk terrorist som meier inn i folkemengder, og mener at han aldri burde hatt førerkort.

Prinsipielt mye likt.
Selvsagt bare tull. Diskusjonen jeg var med på var i utgangspunktet hvilken straff disse jentene kunne forvente seg, der enkle sjeler som Texas John slenger rundt seg med ville fantasier om terror og atentatforsøk (som du besynderlig nok aldri gadd å kommentere, sikker en forglemmelse fra din side at det ikke kom noen oppklarende spørsmålstegn), jeg skrev at disse ikke kom til å få spesielt streng dom, og i alle fall ikke flere år i fengsel.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Guttorm123 skrev: tir jul 05, 2022 1:59 pm
Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 1:50 pm
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.
Dette stusser jeg også på.

Det blir som om man setter fokus på kjøreferdighetene til en islamistisk terrorist som meier inn i folkemengder, og mener at han aldri burde hatt førerkort.

Prinsipielt mye likt.
En light-utgave av utspillet til @ulefos som mente at "når man ser på videoen er det tydeelig at sianisten var trygg på at en liten bil ikke var noen risiko for en Gelenderwagen, og det var vel derfor han kjørte fordi denne myggen av en bil , og stilte seg til rådighet for ytterligere konfrontasjoner, man kan vel ikke si at det er en trygg adferd av en sjåfør"

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: tir jul 05, 2022 2:03 pm Selvsagt bare tull. Diskusjonen jeg var med på var i utgangspunktet hvilken straff disse jentene kunne forvente seg, der enkle sjeler som Texas John slenger rundt seg med ville fantasier om terror og atentatforsøk (som du besynderlig nok aldri gadd å kommentere, sikker en forglemmelse fra din side at det ikke kom noen oppklarende spørsmålstegn), jeg skrev at disse ikke kom til å få spesielt streng dom, og i alle fall ikke flere år i fengsel.
Fikk du med deg at den ene gikk ut av bilen med en kniv i hånda, da?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 2:06 pm Fikk du med deg at den ene gikk ut av bilen med en kniv i hånda, da?
Men det så jo ut som en mann?

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 2:06 pm
fazz skrev: tir jul 05, 2022 2:03 pm Selvsagt bare tull. Diskusjonen jeg var med på var i utgangspunktet hvilken straff disse jentene kunne forvente seg, der enkle sjeler som Texas John slenger rundt seg med ville fantasier om terror og atentatforsøk (som du besynderlig nok aldri gadd å kommentere, sikker en forglemmelse fra din side at det ikke kom noen oppklarende spørsmålstegn), jeg skrev at disse ikke kom til å få spesielt streng dom, og i alle fall ikke flere år i fengsel.
Fikk du med deg at den ene gikk ut av bilen med en kniv i hånda, da?
Er det noe politiet har bekreftet? Det har ikke jeg hørt noe om.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: tir jul 05, 2022 2:08 pm Er det noe politiet har bekreftet? Det har ikke jeg hørt noe om.
Det fremgår tydelig to steder i videoen av hendelsen, det har blitt nevnt her flere ganger.

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 2:12 pm
fazz skrev: tir jul 05, 2022 2:08 pm Er det noe politiet har bekreftet? Det har ikke jeg hørt noe om.
Det fremgår tydelig to steder i videoen av hendelsen, det har blitt nevnt her flere ganger.
Jeg velger å forholde meg til de realitetene som politiet har bekreftet og valgt å tiltale deretter.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

B.O.B. skrev: tir jul 05, 2022 1:22 pm
Guttorm123 skrev: tir jul 05, 2022 1:14 pm
B.O.B. skrev: tir jul 05, 2022 12:50 pm Slipper nok billig unna disse muslimske jentene. Andre som hadde gjort noe slikt og gått ut av bilen med kniv hadde blitt varetektsfengslet.
Siden denne videoen er tilgjengelig for alle, så er det ikke sikkert de slipper så billig unna.
Kvinner slipper generelt mye billigere unna i domstolen, og med tanke på at disse jentene er muslimske så blir det nok ikke strenge straffen.
Jeg ser for meg frifinnelse grunnet "berettiget harme".

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

fazz skrev: tir jul 05, 2022 2:15 pm Jeg velger å forholde meg til de realitetene som politiet har bekreftet og valgt å tiltale deretter.
Beleilig. Jeg velger å forholde meg til virkeligheten.

fazz

Legg inn av fazz »

Texas_John skrev: tir jul 05, 2022 1:50 pm
fazz skrev: tir jul 05, 2022 12:36 pm Er det ikke den episoden du siktet til? Hvilken er det da? Jeg har vel for øvrig ikke forsvart denne handlingen en eneste plass i hele tråden, men du kan jo gjerne vise til hvor jeg har forsvart dem. Tar jeg ikke helt feil så har jegogså ganske klart utrykt at vedkommende ikke burde ha hatt lappen overhodet.
Det faktum at du automatisk antok at det var den episoden jeg siktet til viser jo hva du innerst inne tenker om saken. At det er førerkort og kjøreferdigheter som er i fokus i en så alvorlig sak er mildt sagt meget spesielt.
Er det noen spesiell grunn til at du ikke ønsker å oppgi hvilke(n) episoder du snakket om når du slenger ut slike kraftige anklager?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Da er tråden låst igjen, siden det tydeligvis er helt umulig å diskutere saken uten å fokusere på person og tillegge andre meninger og kjekle rundt det. /mod

Låst

Gå tilbake til «Aktuelt»