Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Sir-Alex »

Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Auba begynt å finne scoringsformen.

Deila

Legg inn av Deila »

Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 10:07 pm Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀
Ikke fra Haaland vi henter inn poeng, når hele verden har han som kaptein :P KDB derimot er fortsatt fin.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reece James tilbake på vingback og HERJER offensivt for Chelsea. Mål og målgivende.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deila skrev: ons okt 05, 2022 10:19 pm
Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 10:07 pm Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀
Ikke fra Haaland vi henter inn poeng, når hele verden har han som kaptein :P KDB derimot er fortsatt fin.
Vel, er vel noen luringer som prøver seg på Salah C mot Arsenal på søndag...

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Er Chilwell sin plass trygg? Spilte 90 i dag. Starter han til helgen?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Bror1 skrev: ons okt 05, 2022 10:58 pm Er Chilwell sin plass trygg? Spilte 90 i dag. Starter han til helgen?
Han spilte vel hele kampen fordi Cucurella skal spille til helgen.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 11:02 pm
Bror1 skrev: ons okt 05, 2022 10:58 pm Er Chilwell sin plass trygg? Spilte 90 i dag. Starter han til helgen?
Han spilte vel hele kampen fordi Cucurella skal spille til helgen.
Tja, mulig du har rett. Cucurella skada (i halsen) og sto over kampen mot Palace i helga. Satt på benken hele kampen mot Milan i kveld. Han er nok tilbake. Men spilte jo Potters første kamp som den venstre av 3 midtstoppere. Fofana ut med skade i kveld, så kanskje Cucu havner i midtforsvaret igjen mot Wolves til helga? I så fall spiller Chilwell vestre vingback.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 9:01 pm
BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 8:49 pm

Kehrer og Foden inn for Cancelo og Dasilva er kanskje bedre?

Eller Arnold til Kehrer og Dasilva til Maddison?

Vanskelig dette.
Synes begge de alternativene du skisserer der er gode, men mulig Maddison er et bedre valg på grunn av tryggere spilletid..?
Blir WC til GW12 uansett. Nå vurderer jeg bare Toney ut og inn med Wilson til helga for å ikke miste byttet mitt. Får gjøre to bytter til GW11 og så kjøre WC til 12.
Om du kjører WC til gw 12 hvor Arsenal og Man C har blank, hvordan får du da spillerne fra de lagene fort inn igjen til GW 13 ? Selv faser jeg rolig ut spillere fra de lagene til 12, men kommer til å ha Martinelli og Håland på benken i 12, med bare en aktiv spiller på benk i reserve. Hos meg blir det da WC i GW 13, for å få innpå iallefall 3 City og minst 2 Arsenal spillere til runde 13.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Prisøkninger i natt.🚀

⬆️ Haaland #MCI £12.2m

Prisnedganger i natt 📉

⬇️ Alexander-Arnold #LIV £7.3m
⬇️ Kamara #AVL £4.8m
⬇️ Toffolo #NFO £4.4m
⬇️ Ward-Prowse #SOU £6.4m
⬇️ Edozie #SOU £4.9m
⬇️ Emerson Royal #TOT £5.0m
⬇️ Antonio #WHU £7.1m
⬇️ Fornals #WHU £5.3m

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kapteinhivoghoi skrev: tor okt 06, 2022 9:52 am Om du kjører WC til gw 12 hvor Arsenal og Man C har blank, hvordan får du da spillerne fra de lagene fort inn igjen til GW 13 ? Selv faser jeg rolig ut spillere fra de lagene til 12, men kommer til å ha Martinelli og Håland på benken i 12, med bare en aktiv spiller på benk i reserve. Hos meg blir det da WC i GW 13, for å få innpå iallefall 3 City og minst 2 Arsenal spillere til runde 13.
Er sikkert mange som har 4-6 spillere fra City og Arsenal, hvordan løser folk det i den runden? FH pga 6 spillere er kanskje innafor i noens synd, men mtp kommende DGWs og kanskje "verre" runder syns jeg det er for drøyt. (Selv sparer jeg to transfers, belager meg kanskje på en hit og ellers litt begredelig poengfangst, tror mange andre er i samme båt).

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 9:01 pm
BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 8:49 pm

Kehrer og Foden inn for Cancelo og Dasilva er kanskje bedre?

Eller Arnold til Kehrer og Dasilva til Maddison?

Vanskelig dette.
Synes begge de alternativene du skisserer der er gode, men mulig Maddison er et bedre valg på grunn av tryggere spilletid..?
Blir WC til GW12 uansett. Nå vurderer jeg bare Toney ut og inn med Wilson til helga for å ikke miste byttet mitt. Får gjøre to bytter til GW11 og så kjøre WC til 12.
Kan være en fin løsning det😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 10:07 pm Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀
Jepp!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons okt 05, 2022 9:47 pm Må si Sergio Gomez er solid. Tenk om han spiller seg til fast plass.... Koster bare 4.5M.
Jepp!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: ons okt 05, 2022 10:19 pm
Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 10:07 pm Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀
Ikke fra Haaland vi henter inn poeng, når hele verden har han som kaptein :P KDB derimot er fortsatt fin.
Tørr du å cappe KdB til helgen?😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: ons okt 05, 2022 10:23 pm Reece James tilbake på vingback og HERJER offensivt for Chelsea. Mål og målgivende.
Fin kamp av James i går. Tror han vil plukke godt med poeng fremover😊

guru

Legg inn av guru »

Walker ute i flere uker. Gomez er nå på min radar. Kan vi få en fast City-forsvarer til 4.5M?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor okt 06, 2022 10:13 am Prisøkninger i natt.🚀

⬆️ Haaland #MCI £12.2m

Prisnedganger i natt 📉

⬇️ Alexander-Arnold #LIV £7.3m
⬇️ Kamara #AVL £4.8m
⬇️ Toffolo #NFO £4.4m
⬇️ Ward-Prowse #SOU £6.4m
⬇️ Edozie #SOU £4.9m
⬇️ Emerson Royal #TOT £5.0m
⬇️ Antonio #WHU £7.1m
⬇️ Fornals #WHU £5.3m
Takk for info😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: tor okt 06, 2022 1:15 am
Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 11:02 pm
Bror1 skrev: ons okt 05, 2022 10:58 pm Er Chilwell sin plass trygg? Spilte 90 i dag. Starter han til helgen?
Han spilte vel hele kampen fordi Cucurella skal spille til helgen.
Tja, mulig du har rett. Cucurella skada (i halsen) og sto over kampen mot Palace i helga. Satt på benken hele kampen mot Milan i kveld. Han er nok tilbake. Men spilte jo Potters første kamp som den venstre av 3 midtstoppere. Fofana ut med skade i kveld, så kanskje Cucu havner i midtforsvaret igjen mot Wolves til helga? I så fall spiller Chilwell vestre vingback.
Virker vel som om Fofana pådro seg en kneskade i går og er vel da sannsynlig at han er ute en stund?
I såfall spiller vel fort både Cucurella og Chilwell til helgen?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 11:09 am Virker vel som om Fofana pådro seg en kneskade i går og er vel da sannsynlig at han er ute en stund?
I såfall spiller vel fort både Cucurella og Chilwell til helgen?
Kan like gjerne være Chalobah som kommer inn for Fofana og Koulibaly fortsetter på venstre stopperplass.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: tor okt 06, 2022 10:39 am
Kapteinhivoghoi skrev: tor okt 06, 2022 9:52 am Om du kjører WC til gw 12 hvor Arsenal og Man C har blank, hvordan får du da spillerne fra de lagene fort inn igjen til GW 13 ? Selv faser jeg rolig ut spillere fra de lagene til 12, men kommer til å ha Martinelli og Håland på benken i 12, med bare en aktiv spiller på benk i reserve. Hos meg blir det da WC i GW 13, for å få innpå iallefall 3 City og minst 2 Arsenal spillere til runde 13.
Er sikkert mange som har 4-6 spillere fra City og Arsenal, hvordan løser folk det i den runden? FH pga 6 spillere er kanskje innafor i noens synd, men mtp kommende DGWs og kanskje "verre" runder syns jeg det er for drøyt. (Selv sparer jeg to transfers, belager meg kanskje på en hit og ellers litt begredelig poengfangst, tror mange andre er i samme båt).
Jeg har nokså lik plan.
Sparer opp til to bytter den runden og kanskje jeg kjører en hit i tillegg. Videre blir det maks en spillende på benk, kanskje ingen.
FH er ikke aktuelt for min del, da jeg er sikker på at det kommer bedre runder for den chippen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor okt 06, 2022 11:06 am Walker ute i flere uker. Gomez er nå på min radar. Kan vi få en fast City-forsvarer til 4.5M?
Godt mulig!
Selv har jeg Cancelo, KdB og Haaland så får ikke inn Gomez med det første uansett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 11:11 am
K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 11:09 am Virker vel som om Fofana pådro seg en kneskade i går og er vel da sannsynlig at han er ute en stund?
I såfall spiller vel fort både Cucurella og Chilwell til helgen?
Kan like gjerne være Chalobah som kommer inn for Fofana og Koulibaly fortsetter på venstre stopperplass.
Takk for info 😊

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 11:11 am
K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 11:09 am Virker vel som om Fofana pådro seg en kneskade i går og er vel da sannsynlig at han er ute en stund?
I såfall spiller vel fort både Cucurella og Chilwell til helgen?
Kan like gjerne være Chalobah som kommer inn for Fofana og Koulibaly fortsetter på venstre stopperplass.
Hva tror du? Ser noen tror Sterling er tilbake på vingback til helga og Chilwell benk.
Lurer på å doble Chelsea bak en kort periode, hvem ville du gått for i tillegg til James?

Lezah

Legg inn av Lezah »

K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 11:12 am
Sparer opp til to bytter den runden og kanskje jeg kjører en hit i tillegg. Videre blir det maks en spillende på benk, kanskje ingen.
FH er ikke aktuelt for min del, da jeg er sikker på at det kommer bedre runder for den chippen.
Tok en sjefsavgjørelse nå og freste av gårde en litt impulsiv men imo helt ok WC. Laget skal kunne stå veldig fint frem til Arsenal og City blanker, så får det bli som det blir. Om noen svir av FH her så vil de nok i det lange løpe tape på det når trippel-kamper og massive blanke runder dukker opp senere :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Bror1 skrev: tor okt 06, 2022 11:15 am Hva tror du? Ser noen tror Sterling er tilbake på vingback til helga og Chilwell benk.
Lurer på å doble Chelsea bak en kort periode, hvem ville du gått for i tillegg til James?
Det er rett og slett nærmest umulig å tippe hva vi stiller med til helgen pga skader, ny manager og Potters uforutsigbarhet i formasjon og tilnærming til kamper. I Brighton var det litt enklere å tippe med en svakere bredde i kampttroppen, men selv der var det vanskelig å tippe enkelte plasser.

Om jeg skulle gjette akkurat nå, så hadde jeg sagt noe slikt, men da med stort forbehold om at Cucurella er 100%:

Kepa
Chalo-Koulibaly-Cucu
James-Kova-RLC-Chilwell
Mount-Sterling
Auba

Men igjen, nesten umulig å gjette. Wolverhampton er jo også vanskelig mtp at Lage har fått sparken, noe som gjør Chelsea enda vanskeligere å tippe.

Jorg, Havertz, Silva og til og med Pulisic kan alle starte. Mtp at Potter byttet alle tre offensivt etter 65-75.min i går er det godt mulig de starter på nytt til helgen. Men kan også bli 4-2-2-2 og da er plutselig Chilwell mindre aktuell og Havertz mer sannsynlig. Skal heller si hva jeg tror på lørdag morgen :)

Per nå hadde oppsiden til Chilwell vært den mest spennende for min del. Evt en sjanse på Auba, men ser han koster 9.0, da er han utelukket. Trodde han lå på 8.0 maks 8.5.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: tor okt 06, 2022 11:20 am
K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 11:12 am
Sparer opp til to bytter den runden og kanskje jeg kjører en hit i tillegg. Videre blir det maks en spillende på benk, kanskje ingen.
FH er ikke aktuelt for min del, da jeg er sikker på at det kommer bedre runder for den chippen.
Tok en sjefsavgjørelse nå og freste av gårde en litt impulsiv men imo helt ok WC. Laget skal kunne stå veldig fint frem til Arsenal og City blanker, så får det bli som det blir. Om noen svir av FH her så vil de nok i det lange løpe tape på det når trippel-kamper og massive blanke runder dukker opp senere :)
Enig angående FH😊
Kjørte selv WC i runden som var. Sikkert ikke et dumt valg å kjøre WC nå😊

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

Kapteinhivoghoi skrev: tor okt 06, 2022 9:52 am
BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 9:24 pm
K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 9:01 pm

Synes begge de alternativene du skisserer der er gode, men mulig Maddison er et bedre valg på grunn av tryggere spilletid..?
Blir WC til GW12 uansett. Nå vurderer jeg bare Toney ut og inn med Wilson til helga for å ikke miste byttet mitt. Får gjøre to bytter til GW11 og så kjøre WC til 12.
Om du kjører WC til gw 12 hvor Arsenal og Man C har blank, hvordan får du da spillerne fra de lagene fort inn igjen til GW 13 ? Selv faser jeg rolig ut spillere fra de lagene til 12, men kommer til å ha Martinelli og Håland på benken i 12, med bare en aktiv spiller på benk i reserve. Hos meg blir det da WC i GW 13, for å få innpå iallefall 3 City og minst 2 Arsenal spillere til runde 13.
Har 5 derfra nå. Haaland på benk hvertfall. Ingen andre jeg må ha.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor okt 06, 2022 10:53 am
Deila skrev: ons okt 05, 2022 10:19 pm
Sir-Alex skrev: ons okt 05, 2022 10:07 pm Deilig at Haaland blir tatt av til pause. Sitter fint med han og Kdb til helgen da🚀
Ikke fra Haaland vi henter inn poeng, når hele verden har han som kaptein :P KDB derimot er fortsatt fin.
Tørr du å cappe KdB til helgen?😊
Nei, jeg ligger så godt til OVR og i pengeligaene at jeg ikke ser noe poeng i det ;) Om Mitro blir klar så tror jeg at jeg sparer opp bytte med denne gjengen:

Pope
Trippier Cancelo James
Diaz KDB Martinelli Maddison
Toney Haaland(C) Mitrovic

Iversen, Pereira, Neco, Emerson

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 11:37 am
Bror1 skrev: tor okt 06, 2022 11:15 am Hva tror du? Ser noen tror Sterling er tilbake på vingback til helga og Chilwell benk.
Lurer på å doble Chelsea bak en kort periode, hvem ville du gått for i tillegg til James?
Det er rett og slett nærmest umulig å tippe hva vi stiller med til helgen pga skader, ny manager og Potters uforutsigbarhet i formasjon og tilnærming til kamper. I Brighton var det litt enklere å tippe med en svakere bredde i kampttroppen, men selv der var det vanskelig å tippe enkelte plasser.

Om jeg skulle gjette akkurat nå, så hadde jeg sagt noe slikt, men da med stort forbehold om at Cucurella er 100%:

Kepa
Chalo-Koulibaly-Cucu
James-Kova-RLC-Chilwell
Mount-Sterling
Auba

Men igjen, nesten umulig å gjette. Wolverhampton er jo også vanskelig mtp at Lage har fått sparken, noe som gjør Chelsea enda vanskeligere å tippe.

Jorg, Havertz, Silva og til og med Pulisic kan alle starte. Mtp at Potter byttet alle tre offensivt etter 65-75.min i går er det godt mulig de starter på nytt til helgen. Men kan også bli 4-2-2-2 og da er plutselig Chilwell mindre aktuell og Havertz mer sannsynlig. Skal heller si hva jeg tror på lørdag morgen :)

Per nå hadde oppsiden til Chilwell vært den mest spennende for min del. Evt en sjanse på Auba, men ser han koster 9.0, da er han utelukket. Trodde han lå på 8.0 maks 8.5.
Enig, selv om jeg ikke følger Chelsea like tett som deg. Ville gjettet på samme lag, med unntak av Chalobah. Men, altså, Pulisic starter ikke! Han virker så langt nede i fryseboksen nå at jeg ikke tror det er noen som får øye på han ;)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»