Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
emin

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av emin »

[/quote]
Elsker for øvrig Broja (5.5) om han skulle gå til West Ham.
[/quote]

For å spille siste 15 minuttene for Antonio?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

emin skrev: tir jul 12, 2022 7:03 pm
Elsker for øvrig Broja (5.5) om han skulle gå til West Ham.
[/quote]

For å spille siste 15 minuttene for Antonio?
[/quote]
Du tenker Broja kjøpes inn for 35 mill for å spille 15 minutter som innbytter for Antonio?

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: tir jul 12, 2022 6:15 pm
Deila skrev: tir jul 12, 2022 6:15 pm
guru skrev: tir jul 12, 2022 6:13 pm

Vil påstå at den kampen har omtrent null verdi.
Dristig påstand! Første kamp under pre-season i Bangkok er ikke til å spøke med.
Sancho var god da :)
Har akkurat byttet ut samtlige Pool-spillere på utkastet mitt og erstattet de med United-spillere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tir jul 12, 2022 7:41 pm
guru skrev: tir jul 12, 2022 6:15 pm
Deila skrev: tir jul 12, 2022 6:15 pm

Dristig påstand! Første kamp under pre-season i Bangkok er ikke til å spøke med.
Sancho var god da :)
Har akkurat byttet ut samtlige Pool-spillere på utkastet mitt og erstattet de med United-spillere.
:lol: :lol:

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Lew_Ashby skrev: tir jul 12, 2022 7:09 pm
emin skrev: tir jul 12, 2022 7:03 pm
Elsker for øvrig Broja (5.5) om han skulle gå til West Ham.
For å spille siste 15 minuttene for Antonio?
[/quote]
Du tenker Broja kjøpes inn for 35 mill for å spille 15 minutter som innbytter for Antonio?
[/quote]
Antonio er vel uansett en kjeks som er ute 1/3 av sesongen uansett, tror det blir bra med spilletid for Broja om han havner i WH.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Broja til West Ham hadde vært helt nydelig. Da kan man faktisk kjøre 3-4-3 ganske ofte, og rullere det med 4-4-2 og 5-3-2.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vi er vel avhengig av at Declan Rice går motsatt vei da. Det virker ikke så sannsynlig denne sommeren.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Folk legger greit mye i disse tidlige preseason-kampene. Gabriel Jesus, en spiller som er noe av det mest ineffektive ligaen har sett, gikk fra noen og 20% til nå å ha nøyaktig lik eierandel som TAA (55,7), med kun Salah og Haaland over seg. Etter 2 mål mot Nurnberg i en treningskamp 1 mnd før seriestart.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: ons jul 13, 2022 12:20 pm Folk legger greit mye i disse tidlige preseason-kampene. Gabriel Jesus, en spiller som er noe av det mest ineffektive ligaen har sett, gikk fra noen og 20% til nå å ha nøyaktig lik eierandel som TAA (55,7), med kun Salah og Haaland over seg. Etter 2 mål mot Nurnberg i en treningskamp 1 mnd før seriestart.
Enig i at de første kampene i preseason har begrenset verdi. Men Jesus var vel ikke Arsenal-spiller på FPL sånn fram til noen dager før Nurnberg-kampen? Han ble offentliggjort 4. juli og byttet vel lag på spillet 2 dager det, spilte kamp igjen den 8. juli. At han er en angriper til kun 8.0, som tidligere har hatt høyt poengsnitt pr min og nå blir fast i et presumtivt godt offensivt lag, har nok mer å gjøre med populariteten enn de to målene.

Jeg er for øvrig ikke stor fan av spilleren selv, men så er jo spørsmålet om FOMO medfører at han er inne på laget til seriestart. Tungt å sitte uten spiller med eierandel 50+%. Var slitsomt uten Ings i fjor, og han var vel da den mest eide angriperen med sånn 30-35%.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: ons jul 13, 2022 12:40 pm
Yesil skrev: ons jul 13, 2022 12:20 pm Folk legger greit mye i disse tidlige preseason-kampene. Gabriel Jesus, en spiller som er noe av det mest ineffektive ligaen har sett, gikk fra noen og 20% til nå å ha nøyaktig lik eierandel som TAA (55,7), med kun Salah og Haaland over seg. Etter 2 mål mot Nurnberg i en treningskamp 1 mnd før seriestart.
Enig i at de første kampene i preseason har begrenset verdi. Men Jesus var vel ikke Arsenal-spiller på FPL sånn fram til noen dager før Nurnberg-kampen? Han ble offentliggjort 4. juli og byttet vel lag på spillet 2 dager det, spilte kamp igjen den 8. juli. At han er en angriper til kun 8.0, som tidligere har hatt høyt poengsnitt pr min og nå blir fast i et presumtivt godt offensivt lag, har nok mer å gjøre med populariteten enn de to målene.

Jeg er for øvrig ikke stor fan av spilleren selv, men så er jo spørsmålet om FOMO medfører at han er inne på laget til seriestart. Tungt å sitte uten spiller med eierandel 50+%. Var slitsomt uten Ings i fjor, og han var vel da den mest eide angriperen med sånn 30-35%.
Jada, ser at noe av utviklingen er naturlig mtp. tidspunktet på overgangen også.

Jeg er nok ikke like redd som mange andre å stå uten, spesielt siden han ikke bør ha straffeansvar (og om han har det er det negstivt, da han er ekstremt ineffektiv der også med sine 5 mål på 12 forsøk).

38 mål med en xG på 53,44 de siste 4 sesongene er skremmende. Dette er en spiller som beviselig trenger mange sjanser for hver scoring.

55,7% er galskap.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: ons jul 13, 2022 1:05 pm
Lew_Ashby skrev: ons jul 13, 2022 12:40 pm
Yesil skrev: ons jul 13, 2022 12:20 pm Folk legger greit mye i disse tidlige preseason-kampene. Gabriel Jesus, en spiller som er noe av det mest ineffektive ligaen har sett, gikk fra noen og 20% til nå å ha nøyaktig lik eierandel som TAA (55,7), med kun Salah og Haaland over seg. Etter 2 mål mot Nurnberg i en treningskamp 1 mnd før seriestart.
Enig i at de første kampene i preseason har begrenset verdi. Men Jesus var vel ikke Arsenal-spiller på FPL sånn fram til noen dager før Nurnberg-kampen? Han ble offentliggjort 4. juli og byttet vel lag på spillet 2 dager det, spilte kamp igjen den 8. juli. At han er en angriper til kun 8.0, som tidligere har hatt høyt poengsnitt pr min og nå blir fast i et presumtivt godt offensivt lag, har nok mer å gjøre med populariteten enn de to målene.

Jeg er for øvrig ikke stor fan av spilleren selv, men så er jo spørsmålet om FOMO medfører at han er inne på laget til seriestart. Tungt å sitte uten spiller med eierandel 50+%. Var slitsomt uten Ings i fjor, og han var vel da den mest eide angriperen med sånn 30-35%.
Jada, ser at noe av utviklingen er naturlig mtp. tidspunktet på overgangen også.

Jeg er nok ikke like redd som mange andre å stå uten, spesielt siden han ikke bør ha straffeansvar (og om han har det er det negstivt, da han er ekstremt ineffektiv der også med sine 5 mål på 12 forsøk).

38 mål med en xG på 53,44 de siste 4 sesongene er skremmende. Dette er en spiller som beviselig trenger mange sjanser for hver scoring.

55,7% er galskap.
Gode poeng fra dere begge to. Jeg har Jesus inne per nå, ene alene på grunn av eierprosenten. Så lenge den er 40 eller mer så tørr ikke jeg å gå uten..

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Surra meg inn i 3x Magpies jeg nå. Herregud…

guru

Legg inn av guru »

Jota har slått opp hamstringskaden igjen.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

guru skrev: tor jul 14, 2022 2:54 pm Jota har slått opp hamstringskaden igjen.

Da er Diaz få-det-på.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor jul 14, 2022 2:54 pm Jota har slått opp hamstringskaden igjen.

Får avvente å se hvor lenge han blir ute, men han er vel ikke veldig interessant fra start uansett?

Yesil

Legg inn av Yesil »

K-Torget skrev: tor jul 14, 2022 9:31 pm
guru skrev: tor jul 14, 2022 2:54 pm Jota har slått opp hamstringskaden igjen.

Får avvente å se hvor lenge han blir ute, men han er vel ikke veldig interessant fra start uansett?
Jota er i utgangspunktet helt uaktuelt på FPL, som spiss og samme pris som Nunez.

Men med Jota ute er spilletiden til Diaz og Nunez tryggere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: tor jul 14, 2022 9:33 pm
K-Torget skrev: tor jul 14, 2022 9:31 pm
guru skrev: tor jul 14, 2022 2:54 pm Jota har slått opp hamstringskaden igjen.

Får avvente å se hvor lenge han blir ute, men han er vel ikke veldig interessant fra start uansett?
Jota er i utgangspunktet helt uaktuelt på FPL, som spiss og samme pris som Nunez.

Men med Jota ute er spilletiden til Diaz og Nunez tryggere.
Det er et godt poeng :)

TLee

Legg inn av TLee »

Veldig mange som velger Perisic.
Er ikke han i dyreste laget med tanke på alder og at han muligens blir rullert?
Sessegnon var veldig god i fjor iallfall. Merkelig om ikke han får bra med spilletid også denne sesongen iom at han er fremtiden.

Doherty koster 0.5 mindre. Var til tider fantastisk når han endelig klarte å spille seg inn på laget før han var uheldig og skadet seg.

Skulle tro han er det naturlige valget på HVB.

Keeperne er sykt billige denne sesongen. Hvilken er den mest spennende til 4.5?
Henderson var veldig god den sesongen han spilte, var ikke det for Sheffield U?

Hvilke benkespillere velger man?
Williams til 4.0 må vel med om man ikke velger 5 bak?
Kan faktisk spille med Williams i en femmer også, flytte midlene frem i banen.

Pereira er spennende. Er vel den mest spennende til 4.5?

Leste et sted at Bamford sliter fortsatt, skulle tro det blir litt spilletid på Greenwood til 4.5.

Vanskelig å få råd til nå mere enn 2 premium.
Mange som går for Haaland/Salah naturlignok.

Son var fantastisk ifjor når han fikk spille på topp med Kane.
Kan skje igjen det, bør vurderes som en av to premium.
Får muligens råd til alle 3, men blir tynn tropp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: fre jul 15, 2022 1:46 am Veldig mange som velger Perisic.
Er ikke han i dyreste laget med tanke på alder og at han muligens blir rullert?
Sessegnon var veldig god i fjor iallfall. Merkelig om ikke han får bra med spilletid også denne sesongen iom at han er fremtiden.

Doherty koster 0.5 mindre. Var til tider fantastisk når han endelig klarte å spille seg inn på laget før han var uheldig og skadet seg.

Skulle tro han er det naturlige valget på HVB.

Keeperne er sykt billige denne sesongen. Hvilken er den mest spennende til 4.5?
Henderson var veldig god den sesongen han spilte, var ikke det for Sheffield U?

Hvilke benkespillere velger man?
Williams til 4.0 må vel med om man ikke velger 5 bak?
Kan faktisk spille med Williams i en femmer også, flytte midlene frem i banen.

Pereira er spennende. Er vel den mest spennende til 4.5?

Leste et sted at Bamford sliter fortsatt, skulle tro det blir litt spilletid på Greenwood til 4.5.

Vanskelig å få råd til nå mere enn 2 premium.
Mange som går for Haaland/Salah naturlignok.

Son var fantastisk ifjor når han fikk spille på topp med Kane.
Kan skje igjen det, bør vurderes som en av to premium.
Får muligens råd til alle 3, men blir tynn tropp.
Fine refleksjoner!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg skal ikke ha Perisic. Akkurat nå har jeg TAA, Cancelo, Chilwell, Trippier og Neco. James er 50/50 opp mot Chilly.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Forskjellige rykter rundt Haaland. Noen sier skade, andre sier sponsorarbeid.

De som snakker om skade, sier at han visstnok vil være ute i seriestarten.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Coufal til 4.5 har overraskende lav eierandel. Han er vel nailed i ellveren til Moyes?

Elanga og Willock er begge inne hos meg,faktisk i elleveren min. Finner ingen mer fristende alternativ til den prisen.

Tok ut Perisic for Neco og Martinelli inn for Murphy.

Threewheeler.

Legg inn av Threewheeler. »

Da var det ny sesong - og fått lekt meg litt med et utkast, men ser ut til at dette er det samme laget alle andre har?

Pope, Gazzaniga
Tomiyasu, James, Perisic, Neco, Cancelo
Ødegaard, Mount, Salah, Diaz, Andreas
Haaland, Jesus, Greenwood

Ser diskusjonen rundt Jesus, men vil ikke fast spilletid gjøre sitt til bedre kvalitet? 🤔

TLee

Legg inn av TLee »

4% som har valgt Wilson, det var lite 😦
Målgarantist, ikke så dyr heller. 7.5

Maddison, var kjempegod på tampen av sesongen ifjor. Bare 6.1 som har valgt han. Litt dyr, kanskje det er derfor?
Leicester uten Europa-Cup spill.

Rashford, kan han få en ny vår under ny manager?
På billigsalg, kun 6.5. Begynt pre-season bra, kan være noe å følge med på i de to neste ukene.
10.1% eierandel så er noen som har fått øynene opp for han 😃

Yesil

Legg inn av Yesil »

Eriksen 6,5. Dersom fast plass kan det bli et meget fint valg.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Bernardo Silva på vei til Barca.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jul 15, 2022 10:46 pm Bernardo Silva på vei til Barca.
Ikke veldig overraskende isåfall, vært linket dit i hele sommer. De Jong ut og Bernardo inn?

Robin

Legg inn av Robin »

TLee skrev: fre jul 15, 2022 8:30 pm 4% som har valgt Wilson, det var lite 😦
Målgarantist, ikke så dyr heller. 7.5

Maddison, var kjempegod på tampen av sesongen ifjor. Bare 6.1 som har valgt han. Litt dyr, kanskje det er derfor?
Leicester uten Europa-Cup spill.

Rashford, kan han få en ny vår under ny manager?
På billigsalg, kun 6.5. Begynt pre-season bra, kan være noe å følge med på i de to neste ukene.
10.1% eierandel så er noen som har fått øynene opp for han 😃
Tror både Wilson og Maddo er gode valg. Ikke sjekket programmene deres så mulig det er en faktor også, men eierskapet er utvilsomt et resultat at de er priset like som Jesus, Diaz, Kulusevski, Mount og Saka bla. Noe som helt klart er et stort pluss når man fordele pengene, ser veldig bra ut å ha 2x 8.0 price points. Veldig lett å mobilisere til gode valg om de man går for ikke leverer.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

Olise eller Wizza? Eller Eze?

Alle er sikre startere? Alle er brukbare poengplukkere?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»