Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
eppaen

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av eppaen »

Tenker ikke Haaland er så klink som man kanskje ser ved første øyekast nei. Litt vrien dobbel. United sin er jo bedre.

startelver

Legg inn av startelver »

Haaland får ikke samme spillerom som han gjorde mot Wolves, og da blir det vanskelig med målkalas.

startelver

Legg inn av startelver »

KDB ut og Fernandes inn denne runden? Tror det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: fre jan 27, 2023 5:40 pm Tenker ikke Haaland er så klink som man kanskje ser ved første øyekast nei. Litt vrien dobbel. United sin er jo bedre.
Har begynt mer og mer å tenke det samme!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre jan 27, 2023 6:17 pm KDB ut og Fernandes inn denne runden? Tror det.
1 eller 2 FT?
Har selv 2FT og KDB - Bruno blir fort et av mine bytter TORSDAG / FREDAG i neste uke :)

Deila

Legg inn av Deila »

Stones med strekk, er nok ute en stund.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:47 pm Stones med strekk, er nok ute en stund.
Jepp, ingen kontakt før han satt seg ned!

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 9:51 pm
Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:47 pm Stones med strekk, er nok ute en stund.
Jepp, ingen kontakt før han satt seg ned!
En klassisk strekk i hamstringen det der. Lukter et par mnd på sidelinjen.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Lagene som unngår omkamp i FA cupen, kan vel også få DGW slik Man Utd-Leeds sannsynligvis får?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:52 pm
K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 9:51 pm
Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:47 pm Stones med strekk, er nok ute en stund.
Jepp, ingen kontakt før han satt seg ned!
En klassisk strekk i hamstringen det der. Lukter et par mnd på sidelinjen.
Ja, mye mindre aktuelt nå å gjøre et sideveis bytte bak hos City nå. Såg litt på Cancelo - Stones tidligere i uken. Derfor man ikke gjør tidlige bytter :)

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 10:00 pm
Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:52 pm
K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 9:51 pm

Jepp, ingen kontakt før han satt seg ned!
En klassisk strekk i hamstringen det der. Lukter et par mnd på sidelinjen.
Ja, mye mindre aktuelt nå å gjøre et sideveis bytte bak hos City nå. Såg litt på Cancelo - Stones tidligere i uken. Derfor man ikke gjør tidlige bytter :)
Absolutt! Jeg bryr meg ikke om prisendringer nå. Venter til nærme frist med å bytte.

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 6:22 pm
startelver skrev: fre jan 27, 2023 6:17 pm KDB ut og Fernandes inn denne runden? Tror det.
1 eller 2 FT?
Har selv 2FT og KDB - Bruno blir fort et av mine bytter TORSDAG / FREDAG i neste uke :)
2 bytter ja, er bare sikker på Bruno foreløpig. Har Rash og Casemiro inne fra før.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Halvparten av PL lagene ute. Arsenal-Palace fjerde kampen i GW28 som ikke blir blank.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre jan 27, 2023 10:01 pm
K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 10:00 pm
Deila skrev: fre jan 27, 2023 9:52 pm

En klassisk strekk i hamstringen det der. Lukter et par mnd på sidelinjen.
Ja, mye mindre aktuelt nå å gjøre et sideveis bytte bak hos City nå. Såg litt på Cancelo - Stones tidligere i uken. Derfor man ikke gjør tidlige bytter :)
Absolutt! Jeg bryr meg ikke om prisendringer nå. Venter til nærme frist med å bytte.
Kjører samme opplegget!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre jan 27, 2023 11:08 pm
K-Torget skrev: fre jan 27, 2023 6:22 pm
startelver skrev: fre jan 27, 2023 6:17 pm KDB ut og Fernandes inn denne runden? Tror det.
1 eller 2 FT?
Har selv 2FT og KDB - Bruno blir fort et av mine bytter TORSDAG / FREDAG i neste uke :)
2 bytter ja, er bare sikker på Bruno foreløpig. Har Rash og Casemiro inne fra før.
Tror Bruno må på om det blir dgw!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 11:21 pm Halvparten av PL lagene ute. Arsenal-Palace fjerde kampen i GW28 som ikke blir blank.
:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre jan 27, 2023 10:00 pm Lagene som unngår omkamp i FA cupen, kan vel også få DGW slik Man Utd-Leeds sannsynligvis får?
Burde vel være en mulig for det ja!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Leeds og Leicester videre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Soton videre, Fulham må ha omkamp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

United og Spurs videre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:10 pm
K-Torget skrev: lør jan 28, 2023 11:07 pm United og Spurs videre.
Casemiro helt enorm.
Ja!

Vurderer du han inn til dobbelen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:39 pm
K-Torget skrev: lør jan 28, 2023 11:37 pm
Ale skrev: lør jan 28, 2023 11:10 pm

Casemiro helt enorm.
Ja!

Vurderer du han inn til dobbelen?
Absolutt. Jeg mener han er den beste spilleren i Premier League. Uten ham, er United helt uten brodd på midten.
Enig i at han er meget viktig for Unitet og blant de beste i PL. Dog mer usikker på hva jeg tenker om han i fantasy-sammenheng. Har Shaw og Rashford fra United per nå og frister mye mer med Bruno inn enn Casemiro før kommende dgw.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Jeg kan ikke hente Casemiro foran Bruno. Går ikke.

guru

Legg inn av guru »

Min plan med 2FT har vært KdB+Mitro -> Bruno+Nketiah. Så får vi se om jeg ender opp med det. Skulle jo gjerne hatt Ødegaard inn, men det blir litt vrient uten å ta hits. Men jeg må innrømme at jeg er litt redd for spilletiden til Martinelli nå når Trossard har kommet. Han spilte en god kamp sist.

Da har jeg 3 Unitedsspillere, 3 Arsenalspillere og 2 Cityspillere, og er klar for både DGW22 og DGW23. Så var tanken å vurdere Andreas->Mahrez i GW23, men det vil jeg med 99% sannsynlighet ikke ha mulighet til p.g.a. prisendringer. Pr. nå hadde jeg klart det akkurat, men Mahrez vil garantert stige i pris før GW23. I tillegg vil et slikt bytte gitt meg et enda større benkedilemman. Måtte ha benket Mitoma og Shaw. I tillegg til James som straks er tilbake. Så nå gjelder det ikke å gå seg vill i denne typen planlegging og heller sørge for at man har 3 United-spillere til GW22, så tar man GW23 etterhvert.

Pr. nå ligger jeg an til å stille følgende lag i GW22:

Kepa
Trippier-Shaw-White
Mitoma-Rashford(C)-Bruno-Martinelli
Nketiah-Haaland-Kane
(Ward, Aké, Andreas, White)

Å benke en City-forsvarer føles helt feil, men hadde det vært frist i dag, hadde jeg gjort det. For det første aner vi ikke om Aké starter. For det andre har jeg Kane, og der jeg kan prøver jeg å unngå å ha forsvarer og spiss fra to møtende lag. For tet tredje har ikke City imponert nevneverdig i forsvar, og har oppsiksvekkende få CS.

Men her kan mye skje utover uka. Nye opplysninger om doble og blanke game weeks, skader etc. Byttene gjør jeg ikke før opp mot fristen, og prisendringer er helt uaktuelle å følge med på nå.

Men hvis det utrolige skulle skje at Mahrez ikke stiger mer (og Andreas ikke synker), og jeg kan gjøre Andreas->Mahrez, så kan dette fort bli laget i DGW23:

Kepa
Aké-Trippier-White
Rashford-Bruno-Martinelli-Mahrez
Haaland(C)-Kane-Nketiah
(Ward, Mitoma, Shaw, James)

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn jan 29, 2023 8:52 am Jeg kan ikke hente Casemiro foran Bruno. Går ikke.
Samme her.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn jan 29, 2023 9:27 am Min plan med 2FT har vært KdB+Mitro -> Bruno+Nketiah. Så får vi se om jeg ender opp med det. Skulle jo gjerne hatt Ødegaard inn, men det blir litt vrient uten å ta hits. Men jeg må innrømme at jeg er litt redd for spilletiden til Martinelli nå når Trossard har kommet. Han spilte en god kamp sist.

Da har jeg 3 Unitedsspillere, 3 Arsenalspillere og 2 Cityspillere, og er klar for både DGW22 og DGW23. Så var tanken å vurdere Andreas->Mahrez i GW23, men det vil jeg med 99% sannsynlighet ikke ha mulighet til p.g.a. prisendringer. Pr. nå hadde jeg klart det akkurat, men Mahrez vil garantert stige i pris før GW23. I tillegg vil et slikt bytte gitt meg et enda større benkedilemman. Måtte ha benket Mitoma og Shaw. I tillegg til James som straks er tilbake. Så nå gjelder det ikke å gå seg vill i denne typen planlegging og heller sørge for at man har 3 United-spillere til GW22, så tar man GW23 etterhvert.

Pr. nå ligger jeg an til å stille følgende lag i GW22:

Kepa
Trippier-Shaw-White
Mitoma-Rashford(C)-Bruno-Martinelli
Nketiah-Haaland-Kane
(Ward, Aké, Andreas, White)

Å benke en City-forsvarer føles helt feil, men hadde det vært frist i dag, hadde jeg gjort det. For det første aner vi ikke om Aké starter. For det andre har jeg Kane, og der jeg kan prøver jeg å unngå å ha forsvarer og spiss fra to møtende lag. For tet tredje har ikke City imponert nevneverdig i forsvar, og har oppsiksvekkende få CS.

Men her kan mye skje utover uka. Nye opplysninger om doble og blanke game weeks, skader etc. Byttene gjør jeg ikke før opp mot fristen, og prisendringer er helt uaktuelle å følge med på nå.

Men hvis det utrolige skulle skje at Mahrez ikke stiger mer (og Andreas ikke synker), og jeg kan gjøre Andreas->Mahrez, så kan dette fort bli laget i DGW23:

Kepa
Aké-Trippier-White
Rashford-Bruno-Martinelli-Mahrez
Haaland(C)-Kane-Nketiah
(Ward, Mitoma, Shaw, James)
Liker planen din! Men er nok lurt å ta en GW om gangen ja :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn jan 29, 2023 11:45 am
Takker :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Var det ikke snakk om å få inn Liverpool - Wolves også i GW22? Hvis Liverpool slipper omkamp i FA Cupen

Springer

Legg inn av Springer »

Selvsagt blir det omkamp

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»