Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: søn mar 19, 2023 9:40 pm Arsenal skumle gode nå 😃
Lukter ligagull lang vei dette.

Tør ikke og ta sjansen på at Arsenal mister formen under pausen og spiller helt sikkert med Saka i neste gw.
For en spiller han har blitt. Lekestue mot svimle Palace-forsvarere.
Tipper Leeds-Forsvaret skal få kjørt seg de også.

Brentford med tøffere kamper fremover, mulig man gjør noe der før neste frist.
Tar du ut Brentford-spillere før en dgw?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn mar 19, 2023 9:54 pm
TLee skrev: søn mar 19, 2023 9:40 pm Arsenal skumle gode nå 😃
Lukter ligagull lang vei dette.

Tør ikke og ta sjansen på at Arsenal mister formen under pausen og spiller helt sikkert med Saka i neste gw.
For en spiller han har blitt. Lekestue mot svimle Palace-forsvarere.
Tipper Leeds-Forsvaret skal få kjørt seg de også.

Brentford med tøffere kamper fremover, mulig man gjør noe der før neste frist.
Sitter selv med både Raya, Mee og Toney. Er dette som plager meg litt i forhold til BB. Regner ikke med den store fangsten der.

Bør vel komme ett ett oppsett om ikke lenge på de utatte kampene? Håper ikke folk går bananas på å få inn Haaland før etter neste runde. Tenker da at prisen ikke bør stige for mye.


Tok først inn Raya for Sanchez for ett par runder siden. Nå må jeg jammen bruke det ene byttet jeg har for å få ut Ward. DdG er for øyeblikket han jeg har i tankene der.
Enig i at Brentford ikke har de letteste kampene fremover, men tar de ikke ut før en dgw-uansett. Har kun 1FT og tror jeg må bruke det på å få Ward ut. Har tenkt på DDG selv de siste dagene. Kommer DDG inn for Ward så blir sjansen mindre at jeg tar inn Shaw inn da jeg har 5 spillere i forsvar allerede med dgw og vil ikke ha dobbel Man U defensivt slik de fremstår uten Casemiro.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 7:53 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn mar 19, 2023 7:33 pm Takket være Caka ble det ikke helt den krisen det lå an til ei stund. 60 poeng med 11 spillere er dog ikke rare snittet, når Saka alene besørger 36 av dem. Hadde en plan om at Ward skulle få en sjelden sjanse i neste, da Raya har mere vriene kamper, men plutselig spiller Iversen. Da blir det Raya i buret også i dobbelen, selv om det neppe blir mere enn 2x 2 poeng ut av det. Ødegård forsvinner ut fordel Rashford, og stiller da 10 spillere med dobbel + Haaland. Kan bare håpe at det holder noenlunde stand mot alle de som spiller BB neste.
Høres ut som en fin plan! :)
Hvordan ser laget ditt ut og hvilke chipper har du igjen? :)
Innen jeg bytter noen, ser laget ut som følger til neste. Raya, Schar, Tillier, Chilwell, Mitoma, Mac Allister ( C ), Saka, Maddison, Toney, Watkins, Haaland. Benk: Ward, Mee, Gabriel, Ødegaard. Får se hva som skjer av skader innen neste frist, men i utgangspunktet er tanken Ødegaard ut for Rashford, og da Saka fremst på benken. Vil nok spille Haaland over Saka som den med enkel kamp. Ligger nå 14 poeng bak deg på 107 K, og blir nok mere etter du har benyttet BB. Selv har jeg kun FH tilbake, og min egen BB var ingen høydare.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:20 pm
TLee skrev: søn mar 19, 2023 10:15 pm Bør vel komme ett ett oppsett om ikke lenge på de utatte kampene?

Crellin har lagt ut oppsett 😃
Veldig få blanks altså. Skal være lett å få ut Brighton, Man City, Man Utd og Chelsea spillere før den tid. Da lener jeg meg mot FH/BB neste runde, FH/BB/TC i 34 + WC33 eller FH/BB/TC i 37 + WC36. TC bli garantert brukt i en av de to rundene på Haaland. Forhåpentligvis er de ute av CL innen den tid også.

Lureste er nok FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37.
Støtter deg veldig i FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37! Blir også TC Haaland her i dgw for City.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:29 pm
Nevi skrev: søn mar 19, 2023 9:54 pm
TLee skrev: søn mar 19, 2023 9:40 pm Arsenal skumle gode nå 😃
Lukter ligagull lang vei dette.

Tør ikke og ta sjansen på at Arsenal mister formen under pausen og spiller helt sikkert med Saka i neste gw.
For en spiller han har blitt. Lekestue mot svimle Palace-forsvarere.
Tipper Leeds-Forsvaret skal få kjørt seg de også.

Brentford med tøffere kamper fremover, mulig man gjør noe der før neste frist.
Sitter selv med både Raya, Mee og Toney. Er dette som plager meg litt i forhold til BB. Regner ikke med den store fangsten der.

Bør vel komme ett ett oppsett om ikke lenge på de utatte kampene? Håper ikke folk går bananas på å få inn Haaland før etter neste runde. Tenker da at prisen ikke bør stige for mye.


Tok først inn Raya for Sanchez for ett par runder siden. Nå må jeg jammen bruke det ene byttet jeg har for å få ut Ward. DdG er for øyeblikket han jeg har i tankene der.
Enig i at Brentford ikke har de letteste kampene fremover, men tar de ikke ut før en dgw-uansett. Har kun 1FT og tror jeg må bruke det på å få Ward ut. Har tenkt på DDG selv de siste dagene. Kommer DDG inn for Ward så blir sjansen mindre at jeg tar inn Shaw inn da jeg har 5 spillere i forsvar allerede med dgw og vil ikke ha dobbel Man U defensivt slik de fremstår uten Casemiro.
I tillegg kan bør man ikke ha for mange utespillerer fra Untied, Brighton og City. De blanker i runde 32. Slik sett er det lettere med DDG. Men hadde ikke det vært for de nødvendige byttene på keeperplassen hadde nok Shaw kommet inn til neste runde, var tanken.
Men blir det ikke BB klarer jeg meg muligens uten ett keeperbytte. Men spørs om det lønner seg å spare BB.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn mar 19, 2023 10:32 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 7:53 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn mar 19, 2023 7:33 pm Takket være Caka ble det ikke helt den krisen det lå an til ei stund. 60 poeng med 11 spillere er dog ikke rare snittet, når Saka alene besørger 36 av dem. Hadde en plan om at Ward skulle få en sjelden sjanse i neste, da Raya har mere vriene kamper, men plutselig spiller Iversen. Da blir det Raya i buret også i dobbelen, selv om det neppe blir mere enn 2x 2 poeng ut av det. Ødegård forsvinner ut fordel Rashford, og stiller da 10 spillere med dobbel + Haaland. Kan bare håpe at det holder noenlunde stand mot alle de som spiller BB neste.
Høres ut som en fin plan! :)
Hvordan ser laget ditt ut og hvilke chipper har du igjen? :)
Innen jeg bytter noen, ser laget ut som følger til neste. Raya, Schar, Tillier, Chilwell, Mitoma, Mac Allister ( C ), Saka, Maddison, Toney, Watkins, Haaland. Benk: Ward, Mee, Gabriel, Ødegaard. Får se hva som skjer av skader innen neste frist, men i utgangspunktet er tanken Ødegaard ut for Rashford, og da Saka fremst på benken. Vil nok spille Haaland over Saka som den med enkel kamp. Ligger nå 14 poeng bak deg på 107 K, og blir nok mere etter du har benyttet BB. Selv har jeg kun FH tilbake, og min egen BB var ingen høydare.
Fint lag og fin plan! :)
Vi får telle opp etter sesongen, blir ikke overrasket om du ender foran meg til slutt :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn mar 19, 2023 10:34 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:29 pm
Nevi skrev: søn mar 19, 2023 9:54 pm

Sitter selv med både Raya, Mee og Toney. Er dette som plager meg litt i forhold til BB. Regner ikke med den store fangsten der.

Bør vel komme ett ett oppsett om ikke lenge på de utatte kampene? Håper ikke folk går bananas på å få inn Haaland før etter neste runde. Tenker da at prisen ikke bør stige for mye.


Tok først inn Raya for Sanchez for ett par runder siden. Nå må jeg jammen bruke det ene byttet jeg har for å få ut Ward. DdG er for øyeblikket han jeg har i tankene der.
Enig i at Brentford ikke har de letteste kampene fremover, men tar de ikke ut før en dgw-uansett. Har kun 1FT og tror jeg må bruke det på å få Ward ut. Har tenkt på DDG selv de siste dagene. Kommer DDG inn for Ward så blir sjansen mindre at jeg tar inn Shaw inn da jeg har 5 spillere i forsvar allerede med dgw og vil ikke ha dobbel Man U defensivt slik de fremstår uten Casemiro.
I tillegg kan bør man ikke ha for mange utespillerer fra Untied, Brighton og City. De blanker i runde 32. Slik sett er det lettere med DDG. Men hadde ikke det vært for de nødvendige byttene på keeperplassen hadde nok Shaw kommet inn til neste runde, var tanken.
Men blir det ikke BB klarer jeg meg muligens uten ett keeperbytte. Men spørs om det lønner seg å spare BB.
Om Ward har tatt plassen tilbake innen neste runde så blir det nok Shaw inn her også. Tviler dog på det og da blir bytte fort Ward - DDG. Vurderer også å spare BB til 34 / 37, men usikker på om det vil lønne seg. Har også TC og FH igjen..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sitter med denne gjengen, 1 FT og 5,5 i bank:
Raya Ward
Trippier Zin Chilwell Henry Estupinan
Mitoma Mac Allister Rashford Maddison Saka
Toney Kane Watkins

Har BB, FH og TC igjen. Vurderer sterkt BB denne runden.
Tips til bytter? Ward - DDG?
Bør jeg kjøre BB eller spare det til 34 / 37..?

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:32 pm Støtter deg veldig i FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37! Blir også TC Haaland her i dgw for City.
Ja, litt for mange gode lag som møter hverandre runden som kommer og en del tøffe oppgjør på de lagene som har vist fin form. Tror det er bedre verdi med BB i 34 eller 37.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Blir altså blank på Man Utd - Chelsea i GW32 og som ventet Brighton-Man City

I tillegg skal de blanke kampene fra denne runden legges inn. Det er Liverpool-Fulham, Man City-West Ham og Brighton-Man Utd. Den utsatte kampen fra GW25 mellom Newcastle og Brighton har heller ikke fått ny dato.

Jeg har for øyeblikket 6 spillere med blank i 32. 3x Brighton, De Gea, Rash og Haaland. Planen er 2 Brighton spillere ut til GW32. Inn med Fulham som har kamp i 32 + sannsynligvis dobbel i 34. Da får jeg akkurat 11 mann til GW32.

Til GW34 er planen å få ut Brentford og inn igjen Brighton som har tre doble igjen. Og så videre fylle på med 1 til fra Man Utd, og videre Man City som har to doble til. Newcastle og Chelsea har også 1 DGW igjen.

Nå er det landslagspause og det burde være en smal sak og sette inn alle kamper som enda ikke har fått ny dato. I det minste spikre DGW34.
Sist redigert av BrannLFC den søn mar 19, 2023 10:41 pm, redigert 1 gang totalt.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Steele er altså førstekeeper pdd. Dog ikke så veldig interessant med tanke på at Brighton har et tøft program etter DGW29.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:38 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:32 pm Støtter deg veldig i FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37! Blir også TC Haaland her i dgw for City.
Ja, litt for mange gode lag som møter hverandre runden som kommer og en del tøffe oppgjør på de lagene som har vist fin form. Tror det er bedre verdi med BB i 34 eller 37.
Takk for innlegget 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn mar 19, 2023 10:40 pm Blir altså blank på Man Utd - Chelsea i GW32 og som ventet Brighton-Man City

I tillegg skal de blanke kampene fra denne runden legges inn. Det er Liverpool-Fulham, Man City-West Ham og Brighton-Man Utd. Den utsatte kampen fra GW25 mellom Newcastle og Brighton har heller ikke fått ny dato.

Jeg har for øyeblikket 6 spillere med blank i 32. 3x Brighton, De Gea, Rash og Haaland. Planen er 2 Brighton spillere ut til GW32. Inn med Fulham som har kamp i 32 + sannsynligvis dobbel i 34. Da får jeg akkurat 11 mann til GW32.

Til GW34 er planen å få ut Brentford og inn igjen Brighton som har tre doble igjen. Og så videre fylle på med 1 til fra Man Utd, og videre Man City som har to doble til. Newcastle og Chelsea har også 1 DGW igjen.

Nå er det landslagspause og det burde være en smal sak og sette inn alle kamper som enda ikke har fått ny dato. I det minste spikre DGW34.
Takk for innlegget 😊
Vurderer noe av det samme, men også FH i 32.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:41 pm Steele er altså førstekeeper pdd. Dog ikke så veldig interessant med tanke på at Brighton har et tøft program etter DGW29.

Men Brighton har også noen kamper til gode..?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:38 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:32 pm Støtter deg veldig i FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37! Blir også TC Haaland her i dgw for City.
Ja, litt for mange gode lag som møter hverandre runden som kommer og en del tøffe oppgjør på de lagene som har vist fin form. Tror det er bedre verdi med BB i 34 eller 37.
Basert på oversikten til ben Crellin er det vil ikke så mange sexy doble i 34/37.
Joda, City kan få en fin dobbel. United kan få en OK. Begge trolig i GW34.
Så jeg kjører garantert BB nå i GW29.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ser frem til at oppsettet kommer.

Liverpool har ett ganske langt opphold etter kampen mot Arsenal hjemme i runde 30. Kanskje blir Liverpool - Fulham plassert inn der?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:41 pm Steele er altså førstekeeper pdd. Dog ikke så veldig interessant med tanke på at Brighton har et tøft program etter DGW29.

Nja. Tøft i 30, mulig dobbel i 31 (riktignok en tøff en) blank i 32 og så er det et fint program med (sannsynligvis) to dgw i 34 og 37. Om man kjører FH i 32 så er det verdi å beholde og/eller hente Brightonspillere synes jeg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: man mar 20, 2023 10:26 am
Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:38 pm
K-Torget skrev: søn mar 19, 2023 10:32 pm Støtter deg veldig i FH neste runde, og kjøre på med TC/BB i 34 og 37! Blir også TC Haaland her i dgw for City.
Ja, litt for mange gode lag som møter hverandre runden som kommer og en del tøffe oppgjør på de lagene som har vist fin form. Tror det er bedre verdi med BB i 34 eller 37.
Basert på oversikten til ben Crellin er det vil ikke så mange sexy doble i 34/37.
Joda, City kan få en fin dobbel. United kan få en OK. Begge trolig i GW34.
Så jeg kjører garantert BB nå i GW29.
Takk for innlegget 😊
Heller selv mot BB nå i 29. Jeg skal jo også kjøre TC Haaland i 34 eller 37 tross alt😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man mar 20, 2023 10:35 am Ser frem til at oppsettet kommer.

Liverpool har ett ganske langt opphold etter kampen mot Arsenal hjemme i runde 30. Kanskje blir Liverpool - Fulham plassert inn der?
😊👍

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: man mar 20, 2023 10:41 am
Knax skrev: søn mar 19, 2023 10:41 pm Steele er altså førstekeeper pdd. Dog ikke så veldig interessant med tanke på at Brighton har et tøft program etter DGW29.

Nja. Tøft i 30, mulig dobbel i 31 (riktignok en tøff en) blank i 32 og så er det et fint program med (sannsynligvis) to dgw i 34 og 37. Om man kjører FH i 32 så er det verdi å beholde og/eller hente Brightonspillere synes jeg.
Enig😊👍
Beholder mine tre, Mitoma Mac Allister og Estupinian, videre😊

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg FHer i 32 og vil fylle opp med brighton og manu fremover. Saka til Fernandes er neste planlagte bytte, men får se hvor mye det blir å rydde opp i på andre fronter etter landslagspausen. Akkurat nå ser det fint ut, ingen skader eller annet og jeg kan evt BB'e i 29 med 11 doble uten å gjøre endringer, eller bruke 1x FT på å ta inn en til.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Kjørte WC forrige runde. Har hatt Saka og White i lang tid. Bytta dem ut for Martinelli og Gabriel. Dunno why. Recency bias. I tillegg hadde jeg Jensen fra Brentford inne på laget en stund som en billig dobbelspiller. Forkaster ham kort tid før DL, og ender med fem utespillere som blanker, i tillegg til Maddison med 4p.

Dette spillet er bare vondt altså. Heldigvis har jeg en BB med potensielt 25 spilte kamper som kan gå skikkelig til skogen denne runden.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Rashford står over landskampene pga skade.
Får håpe han er ok til neste runde.
https://www.vg.no/sport/i/Xbawdn/rashfo ... tter-skade

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Har planlagt Zinchenko til Shaw med FT. Vurderer også en hit: Martinelli til Bruno eller Kane til Isak/Håland. Isak inn frister litt hvis Newcastle også får DGW i GW31.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: man mar 20, 2023 11:15 am Jeg FHer i 32 og vil fylle opp med brighton og manu fremover. Saka til Fernandes er neste planlagte bytte, men får se hvor mye det blir å rydde opp i på andre fronter etter landslagspausen. Akkurat nå ser det fint ut, ingen skader eller annet og jeg kan evt BB'e i 29 med 11 doble uten å gjøre endringer, eller bruke 1x FT på å ta inn en til.
Har samme plan! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: man mar 20, 2023 12:26 pm Kjørte WC forrige runde. Har hatt Saka og White i lang tid. Bytta dem ut for Martinelli og Gabriel. Dunno why. Recency bias. I tillegg hadde jeg Jensen fra Brentford inne på laget en stund som en billig dobbelspiller. Forkaster ham kort tid før DL, og ender med fem utespillere som blanker, i tillegg til Maddison med 4p.

Dette spillet er bare vondt altså. Heldigvis har jeg en BB med potensielt 25 spilte kamper som kan gå skikkelig til skogen denne runden.
Bestemt deg for BB i 29?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: man mar 20, 2023 5:39 pm Rashford står over landskampene pga skade.
Får håpe han er ok til neste runde.
https://www.vg.no/sport/i/Xbawdn/rashfo ... tter-skade
Takk for info! strek i BB-regningen min om han ikke er klar til kommende runde!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: man mar 20, 2023 5:42 pm Har planlagt Zinchenko til Shaw med FT. Vurderer også en hit: Martinelli til Bruno eller Kane til Isak/Håland. Isak inn frister litt hvis Newcastle også får DGW i GW31.
Høres fornuftig ut! :)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: man mar 20, 2023 6:04 pm
Bestemt deg for BB i 29?
Jepp, kjørte WC med det i sikte.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: man mar 20, 2023 7:09 pm
K-Torget skrev: man mar 20, 2023 6:04 pm
Bestemt deg for BB i 29?
Jepp, kjørte WC med det i sikte.
Samme her! Dog litt usikker på om det kan lønne seg å spare BB til 34 eller 37, men siden jeg har både TC og FH igjen heller jeg mot å holde meg til planen med BB nå i 29 :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»