Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:48 pm Da burde de legge inn dette i spillet snart + fjerne de blanke kampene i 32 :!: :D

Utover dette, er det de to blanke kampene i 32 + den ene blanke kampen i 25 som mangler ny dato.
Ikke noe å stresse med ;)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 8:01 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:48 pm Da burde de legge inn dette i spillet snart + fjerne de blanke kampene i 32 :!: :D

Utover dette, er det de to blanke kampene i 32 + den ene blanke kampen i 25 som mangler ny dato.
Ikke noe å stresse med ;)
Liker å ha oversikt. Men nå er det lagt inn alt sammen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 8:25 pm
K-Torget skrev: fre mar 24, 2023 8:01 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:48 pm Da burde de legge inn dette i spillet snart + fjerne de blanke kampene i 32 :!: :D

Utover dette, er det de to blanke kampene i 32 + den ene blanke kampen i 25 som mangler ny dato.
Ikke noe å stresse med ;)
Liker å ha oversikt. Men nå er det lagt inn alt sammen.
Såbra :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:48 pm

Utover dette, er det de to blanke kampene i 32 + den ene blanke kampen i 25 som mangler ny dato.
Er vel GW37 to av kampene trolig legges? Men den siste kampen må legges inn et annet sted. Newcastle vs Brighton. Håper den legges inn i god tid. Har for øyeblikket ingen Newcastle-spillere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 11:53 pm
BrannLFC skrev: fre mar 24, 2023 7:48 pm

Utover dette, er det de to blanke kampene i 32 + den ene blanke kampen i 25 som mangler ny dato.
Er vel GW37 to av kampene trolig legges? Men den siste kampen må legges inn et annet sted. Newcastle vs Brighton. Håper den legges inn i god tid. Har for øyeblikket ingen Newcastle-spillere.
Bare å få inn Trippier!

guru

Legg inn av guru »

Det er 10 runder igjen. Bare 5 av disse er helt vanlige runder uten doble eller blanke (30, 31, 33, 35, 38). Det skal bli en fryd å (forhåpentligvis) få en mer normal sesong fra høsten av. Hadde de i tillegg kunnet fjerne den latterlige BB-chipsen hadde det blitt enda bedre.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

guru skrev: lør mar 25, 2023 12:38 pm Det er 10 runder igjen. Bare 5 av disse er helt vanlige runder uten doble eller blanke (30, 31, 33, 35, 38). Det skal bli en fryd å (forhåpentligvis) få en mer normal sesong fra høsten av. Hadde de i tillegg kunnet fjerne den latterlige BB-chipsen hadde det blitt enda bedre.
Selv i normale sesonger har man 3 DGWs og 3 blanker mot slutten pga. ligacupfinalen og FA Cup-kvartfinaler og semier. Disse DGWene fra 20-27 har vært litt uvanlige, men nå er vi inne i en vanlig periode.

Hvorfor liker du ikke BB? Morsom chip synes jeg personlig.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Syns også BB er en ubrukelig chip. Er den jeg bruker minst tid på å planlegge.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:05 pm Syns også BB er en ubrukelig chip. Er den jeg bruker minst tid på å planlegge.
Det handler vel mest om hvordan den brukes, og hvordan den planlegges. Henter ofte 25-35 poeng på denne benken. Det synes jeg er verdifulle poenger å ta med seg.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Er enig at dette ville gjort ting lettere. Men er det noe poeng i seg selv da? Gir jo en ny anledning til å legge "casuals" bak seg ;)

guru

Legg inn av guru »

Kærlighed skrev: lør mar 25, 2023 12:59 pm Hvorfor liker du ikke BB? Morsom chip synes jeg personlig.
Fordi den ødelegger mye av planlegginga. Og man er nesten nødt til å vente med å bruke den til en DGW hvis man skal ha muligheter mot rivaler i ligaer. Hadde den vært vekk, så kunne man satset mye mer tunvt på en 11´er. Vet om en del som svir av BB i GW1 bare for å bli kvitt den.

Hadde jeg fått bestemme hadde vi hatt 1 WC + 1 Free Hit for hver halvel av sesongen, og vekk med BB og TC.

Og hvis de på død og liv skal ha disse chipsene, så hadde det i det minste vært litt kult om de hadde rullert litt på dem, slik at det er litt variasjon fra år til år.

guru

Legg inn av guru »


eppaen

Legg inn av eppaen »

DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:13 pm
eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:05 pm Syns også BB er en ubrukelig chip. Er den jeg bruker minst tid på å planlegge.
Det handler vel mest om hvordan den brukes, og hvordan den planlegges. Henter ofte 25-35 poeng på denne benken. Det synes jeg er verdifulle poenger å ta med seg.
Virkelig? Ofte? Da skjønner jeg du liker den. Personlig har det vært mye sorgen. DGW'ere med nada bidrag. Føles veldig tilfeldig hvilken runde benken er så bra.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:43 pm
DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:13 pm
eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:05 pm Syns også BB er en ubrukelig chip. Er den jeg bruker minst tid på å planlegge.
Det handler vel mest om hvordan den brukes, og hvordan den planlegges. Henter ofte 25-35 poeng på denne benken. Det synes jeg er verdifulle poenger å ta med seg.
Virkelig? Ofte? Da skjønner jeg du liker den. Personlig har det vært mye sorgen. DGW'ere med nada bidrag. Føles veldig tilfeldig hvilken runde benken er så bra.
Ja, man må jo planlegge opp mot den runden man velger å kjøre denne chip'en. Gjerne med WC kort tid før, slik at man får inn flest mulig med doble kamper. Per nå sitter jeg med 12 spillere med doble, men jeg har 3 Arsenal-spillere med enkeltkamp. Har to fri bytter, så spørsmålet er om jeg skal bytte noen av Zinchenko, Martinelli eller Saka - som spiller hjemme mot Leeds. Den kan fort ende 5-0 ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: lør mar 25, 2023 12:59 pm
guru skrev: lør mar 25, 2023 12:38 pm Det er 10 runder igjen. Bare 5 av disse er helt vanlige runder uten doble eller blanke (30, 31, 33, 35, 38). Det skal bli en fryd å (forhåpentligvis) få en mer normal sesong fra høsten av. Hadde de i tillegg kunnet fjerne den latterlige BB-chipsen hadde det blitt enda bedre.
Selv i normale sesonger har man 3 DGWs og 3 blanker mot slutten pga. ligacupfinalen og FA Cup-kvartfinaler og semier. Disse DGWene fra 20-27 har vært litt uvanlige, men nå er vi inne i en vanlig periode.

Hvorfor liker du ikke BB? Morsom chip synes jeg personlig.
Litt blandet tanker rundt BB, ville heller hatt et ekstra WC og / eller FH.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Heller et ekstra WC og / eller FH ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:05 pm Syns også BB er en ubrukelig chip. Er den jeg bruker minst tid på å planlegge.
Enig, bruker dog mye tid på å planlegge den :lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mar 25, 2023 3:18 pm
Kærlighed skrev: lør mar 25, 2023 12:59 pm Hvorfor liker du ikke BB? Morsom chip synes jeg personlig.
Fordi den ødelegger mye av planlegginga. Og man er nesten nødt til å vente med å bruke den til en DGW hvis man skal ha muligheter mot rivaler i ligaer. Hadde den vært vekk, så kunne man satset mye mer tunvt på en 11´er. Vet om en del som svir av BB i GW1 bare for å bli kvitt den.

Hadde jeg fått bestemme hadde vi hatt 1 WC + 1 Free Hit for hver halvel av sesongen, og vekk med BB og TC.

Og hvis de på død og liv skal ha disse chipsene, så hadde det i det minste vært litt kult om de hadde rullert litt på dem, slik at det er litt variasjon fra år til år.
Støtter dette! :) Selv om jeg forstår argumentene til Duncan også :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør mar 25, 2023 3:21 pm
Tidenes kjeks / troll! Glad jeg ikke gikk i fellen og tok han inn på WC i 27! Vurderte det dog sterkt.. men gikk for Chilwell!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:53 pm
eppaen skrev: lør mar 25, 2023 3:43 pm
DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 3:13 pm

Det handler vel mest om hvordan den brukes, og hvordan den planlegges. Henter ofte 25-35 poeng på denne benken. Det synes jeg er verdifulle poenger å ta med seg.
Virkelig? Ofte? Da skjønner jeg du liker den. Personlig har det vært mye sorgen. DGW'ere med nada bidrag. Føles veldig tilfeldig hvilken runde benken er så bra.
Ja, man må jo planlegge opp mot den runden man velger å kjøre denne chip'en. Gjerne med WC kort tid før, slik at man får inn flest mulig med doble kamper. Per nå sitter jeg med 12 spillere med doble, men jeg har 3 Arsenal-spillere med enkeltkamp. Har to fri bytter, så spørsmålet er om jeg skal bytte noen av Zinchenko, Martinelli eller Saka - som spiller hjemme mot Leeds. Den kan fort ende 5-0 ;)
Planlegging er alfa og omega her! :)
Skal også kjøre BB i 29 og har selv 12 med dobbel + Saka, Zin og Kane. Har kun 1 bytte + den ene med dobbel er Ward. Står vel mellom å gjøre Ward - DDG / Pope / Areola eller Zin - Shaw å satse på at Ward spiller.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

K-Torget skrev: lør mar 25, 2023 7:04 pm
Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Heller et ekstra WC og / eller FH ja.
Enig i at et ekstra WC el FH ville gjort ting enklere. Men jeg ønsker, i utgangspunktet, at dette skal være så utfordrende som mulig ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

DuncanE skrev: lør mar 25, 2023 9:30 pm
K-Torget skrev: lør mar 25, 2023 7:04 pm
Knax skrev: lør mar 25, 2023 2:31 pm Kunne gjerne fjernet BB og heller gitt én ekstra FH eller TC som må brukes innen GW19 på lik linje som WC.
Heller et ekstra WC og / eller FH ja.
Enig i at et ekstra WC el FH ville gjort ting enklere. Men jeg ønsker, i utgangspunktet, at dette skal være så utfordrende som mulig ;)
Jeg synes FPL er utfordrende nok i seg selv :lol:

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
2 - 4 uker er vanlig. Mister definitivt kampen mot Liverpool og Soton.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Conte har fått sparken (som forventet)!:
https://www.tv2.no/sport/fotball/antoni ... /15598939/

guru

Legg inn av guru »

Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
Mahrez burde vel være ganske sikker de 2-3 neste kampene da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mar 27, 2023 8:09 am
Sodajr skrev: søn mar 26, 2023 3:58 pm Foden har blitt operert for akutt blindtarmbetennelse å blir uten noen uker
Mahrez burde vel være ganske sikker de 2-3 neste kampene da.
Ja, om City hadde en annen manager en Pep :lol: Vet jo aldri med han :lol:

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: man mar 27, 2023 12:33 pm
Betyr dette en enda dypere rolle for Bruno?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»