Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

Almiron - Bruno eller Casemiro? Har 5,2 i bank.

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 9:35 am
guru skrev: fre feb 03, 2023 8:52 am Jeg hater dette dilemmaet. Det står selvsagt mellom å selge KdB eller Kane for å finansiere Bruno.

Ser vi fremover noen runder, så er det nok ganske åpenbart at å selge Kane gjør det vesentlig enklere fremover. Da vil det mest naturlige byttet være Kane+Martinelli -> Fernandes+Nketiah, og deretter Bruno ut for Saka eller Ødegaard i GW23.

Et annet alternativ er å gjøre Kane+Andreas -> Gnonto+Fernandes, og deretter Fernandes ut for Saka/Ødegaard i GW23.

Men hater virkelig tanken på å kvitte meg med Kane. Han møter City, men kan selvsagt score mot dem, og i GW23 møter han sin favorittmotstander Leicester som han alltid scorer mot. West Ham hjemme i GW24. Og har egentlig et strålende program fremover.

Tanken har slått meg å bare gå uten Fernandes faktisk. Bare ta inn Casemiro og gamble litt. Da kan man ha det litt gøy :)
Hva med KdB - Bruno nå og så Bruno - Mahrez / Saka / Ødegaard i 23?

Hva tenker du om Almiron - Bruno?
Det er en tanke jeg også vurderer ja. Almiron->Bruno virker fornuftig ja. Har du råd til å gjøre det ene direktebyttet, eller må du selge andre også for å finansiere det.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Har 2 FT og vurderer:


Cancelo, Almiron, Mitrovic. Til --> Lewis, Fernandes, Gnonto. (-4)

Sitter da med Rashford, Fernandes, DeBruyne, Martinelli denne runden.
Så gjør jeg Fernandes til Saka neste runde.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kun jeg som syns det er litt risky med dobbel-Newcastle i forsvar? Det er så sykt uvant at det laget er stabilt defensivt at det sitter langt inne...

Laget pdd

Sanchez (vurderer Kepa)

Trippier. Schar-Shaw
Bruno-Rach C-Mahrez-Ødis-Saka
Nketiah-EBH

Castagne og Mee alternativer i forsvar, Mitro benkes.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: fre feb 03, 2023 12:25 pm Kun jeg som syns det er litt risky med dobbel-Newcastle i forsvar? Det er så sykt uvant at det laget er stabilt defensivt at det sitter langt inne...
Har kjørt dobbel bak siden GW17, funket fint det med Trippier og Pope.

GW17: Pope 6, Trippier 12
GW18: Pope 6, Trippier 8
GW19: Pope 10, Trippier 8
GW20: Pope 5, Trippier 9
GW21: Pope 6, Trippier 8

Lezah

Legg inn av Lezah »

Den er nice, absolutt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

guru skrev: fre feb 03, 2023 8:52 am ... Men hater virkelig tanken på å kvitte meg med Kane. Han møter City, men kan selvsagt score mot dem, og i GW23 møter han sin favorittmotstander Leicester som han alltid scorer mot. West Ham hjemme i GW24. Og har egentlig et strålende program fremover.

Tanken har slått meg å bare gå uten Fernandes faktisk. Bare ta inn Casemiro og gamble litt. Da kan man ha det litt gøy :)
Sitter i litt samme dilemma ift Kane, har forsøkt sette opp to alternative planer frem mot 26-27, med andre ønsker jeg har og regne forventingsverdier med ffs som kilde. Jeg kommer endel bedre ut på den mer aggressive varianten, selv med en hit, så jeg ender med å flytte penger fra kane til bruno.

guru

Legg inn av guru »

Bare å få ut Aké så raskt jeg kan.


urbeka

Legg inn av urbeka »

Tror Ake vil få mer konkurranse om minuttene fra spesielt Laporte, i opplegget med treer bak i angrep. Selv vurderer jeg punte på Rico Lewis fra neste, det er såpass billig at det kan være verdt det. Har også vurdert Mahrez som city-asset nr 3, men det kan potensielt være å kjøpe seg problemer - kan bli foretrukket i CL fremfor ligaen når det drar seg til, ønsker ikke å være tungt inne i de pep-greiene, mer enn nok annet å styre med på byttene sine fremver, på blanke game weeks og doble som kommer og går.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: fre feb 03, 2023 2:04 pm Bare å få ut Aké så raskt jeg kan.
► Show Spoiler
Angrer på at jeg har hentet Ake allerede

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 8:07 am
startelver skrev: tor feb 02, 2023 11:39 pm Da har jeg tatt inn Mitoma mot Almiron.

Har et bytte til, men er nå usikker på om KDB skal ut.
Hvordan ser laget ditt ut nå?
Laget denne runden ser ut til å bli Pope,
White, Trippier, Saliba
Mitoma, KDB, Martinelli, Rashford, Casemiro
Mitro/Kane, Haaland

Men har 1 FT igjen, og har ikke veldig troen på hverken Mitro eller Kane. Eller KDB for den saks skyld.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Vurderer Chaw. Noen United-supportere som kan bekrefte at han nok spiller begge?

Deila

Legg inn av Deila »

Bytter gjort. Da stiller jeg følgende lag:
Kepa
Trippier Ake Shaw White
Rashford(C) Martinelli KDB Fernandes
Haaland Nketiah

Ward, Mitrovic, Andreas, Bueno

Neste runde tror jeg Martinelli ryker for Ødegaard/Saka. Enda litt i tvil om det blir trippelcap på Rash eller ikke..

startelver

Legg inn av startelver »

Ja Shaw er kanskje viktig å få inn nå

Deila

Legg inn av Deila »

Astonstian skrev: fre feb 03, 2023 3:39 pm Vurderer Chaw. Noen United-supportere som kan bekrefte at han nok spiller begge?
Dristig, men liker det! Trippel C også eller? ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre feb 03, 2023 10:43 am
K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 9:35 am
guru skrev: fre feb 03, 2023 8:52 am Jeg hater dette dilemmaet. Det står selvsagt mellom å selge KdB eller Kane for å finansiere Bruno.

Ser vi fremover noen runder, så er det nok ganske åpenbart at å selge Kane gjør det vesentlig enklere fremover. Da vil det mest naturlige byttet være Kane+Martinelli -> Fernandes+Nketiah, og deretter Bruno ut for Saka eller Ødegaard i GW23.

Et annet alternativ er å gjøre Kane+Andreas -> Gnonto+Fernandes, og deretter Fernandes ut for Saka/Ødegaard i GW23.

Men hater virkelig tanken på å kvitte meg med Kane. Han møter City, men kan selvsagt score mot dem, og i GW23 møter han sin favorittmotstander Leicester som han alltid scorer mot. West Ham hjemme i GW24. Og har egentlig et strålende program fremover.

Tanken har slått meg å bare gå uten Fernandes faktisk. Bare ta inn Casemiro og gamble litt. Da kan man ha det litt gøy :)
Takk for tips. Heller litt mot Casemiro istedet siden Bruno har jeg planer om å kun å ha i denne runden.. Men samtidig kan vel Bruno plukke mange flere poeng enn Casemiro i denne dobbelen...
Hva med KdB - Bruno nå og så Bruno - Mahrez / Saka / Ødegaard i 23?

Hva tenker du om Almiron - Bruno?
Det er en tanke jeg også vurderer ja. Almiron->Bruno virker fornuftig ja. Har du råd til å gjøre det ene direktebyttet, eller må du selge andre også for å finansiere det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: fre feb 03, 2023 11:42 am Har 2 FT og vurderer:


Cancelo, Almiron, Mitrovic. Til --> Lewis, Fernandes, Gnonto. (-4)

Sitter da med Rashford, Fernandes, DeBruyne, Martinelli denne runden.
Så gjør jeg Fernandes til Saka neste runde.
Fin plan! :) Gjort byttene?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: fre feb 03, 2023 12:37 pm
Lezah skrev: fre feb 03, 2023 12:25 pm Kun jeg som syns det er litt risky med dobbel-Newcastle i forsvar? Det er så sykt uvant at det laget er stabilt defensivt at det sitter langt inne...
Har kjørt dobbel bak siden GW17, funket fint det med Trippier og Pope.

GW17: Pope 6, Trippier 12
GW18: Pope 6, Trippier 8
GW19: Pope 10, Trippier 8
GW20: Pope 5, Trippier 9
GW21: Pope 6, Trippier 8
Samme her, bare med Botman istedet for Pope. Fortsetter med dobbel bak hos Newcastle frem til det ikke lenger gir avkastning!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: fre feb 03, 2023 12:48 pm
guru skrev: fre feb 03, 2023 8:52 am ... Men hater virkelig tanken på å kvitte meg med Kane. Han møter City, men kan selvsagt score mot dem, og i GW23 møter han sin favorittmotstander Leicester som han alltid scorer mot. West Ham hjemme i GW24. Og har egentlig et strålende program fremover.

Tanken har slått meg å bare gå uten Fernandes faktisk. Bare ta inn Casemiro og gamble litt. Da kan man ha det litt gøy :)
Sitter i litt samme dilemma ift Kane, har forsøkt sette opp to alternative planer frem mot 26-27, med andre ønsker jeg har og regne forventingsverdier med ffs som kilde. Jeg kommer endel bedre ut på den mer aggressive varianten, selv med en hit, så jeg ender med å flytte penger fra kane til bruno.
Har vurdert Kane ut jeg også, men jeg tørr ikke med det kampprogrammet Spurs har fremover!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre feb 03, 2023 2:04 pm Bare å få ut Aké så raskt jeg kan.

Glad jeg ikke gikk for Ake da jeg byttet ut Cancelo!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre feb 03, 2023 2:20 pm
guru skrev: fre feb 03, 2023 2:04 pm Bare å få ut Aké så raskt jeg kan.
► Show Spoiler
Angrer på at jeg har hentet Ake allerede
Hatt han lenge eller gjort et tidlig bytte? :(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre feb 03, 2023 2:24 pm
K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 8:07 am
startelver skrev: tor feb 02, 2023 11:39 pm Da har jeg tatt inn Mitoma mot Almiron.

Har et bytte til, men er nå usikker på om KDB skal ut.
Hvordan ser laget ditt ut nå?
Laget denne runden ser ut til å bli Pope,
White, Trippier, Saliba
Mitoma, KDB, Martinelli, Rashford, Casemiro
Mitro/Kane, Haaland

Men har 1 FT igjen, og har ikke veldig troen på hverken Mitro eller Kane. Eller KDB for den saks skyld.
Hvem tenker du å ta inn / ut med det siste bytte? Eller skal du spare det?

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 5:31 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 2:20 pm
guru skrev: fre feb 03, 2023 2:04 pm Bare å få ut Aké så raskt jeg kan.
► Show Spoiler
Angrer på at jeg har hentet Ake allerede
Hatt han lenge eller gjort et tidlig bytte? :(
Gjorde to bytter i dag, men Ake hentet jeg i går eller dagen før. Tabbe!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre feb 03, 2023 3:40 pm Bytter gjort. Da stiller jeg følgende lag:
Kepa
Trippier Ake Shaw White
Rashford(C) Martinelli KDB Fernandes
Haaland Nketiah

Ward, Mitrovic, Andreas, Bueno

Neste runde tror jeg Martinelli ryker for Ødegaard/Saka. Enda litt i tvil om det blir trippelcap på Rash eller ikke..
Fint lag, bortsett fra kanskje Ake.
Ellers rundt 99 % sjanse for at jeg sparer TC.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Astonstian skrev: fre feb 03, 2023 3:39 pm Vurderer Chaw. Noen United-supportere som kan bekrefte at han nok spiller begge?
Er ikke United supporter med tror han starter begge.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre feb 03, 2023 3:45 pm Ja Shaw er kanskje viktig å få inn nå
Kjør på!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: fre feb 03, 2023 5:32 pm
K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 5:31 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 2:20 pm

Angrer på at jeg har hentet Ake allerede
Hatt han lenge eller gjort et tidlig bytte? :(
Gjorde to bytter i dag, men Ake hentet jeg i går eller dagen før. Tabbe!
Kjedelig.. For Cancelo?
Hadde selv gjort Cancelo - Ake om det ikke var for at jeg ikke hadde Arsenal bak. Endte derfor på White.

startelver

Legg inn av startelver »

Prøver meg på en ny formasjon og endte opp med disse. Kunne tatt poengtap -4 på KdB men har beholdt han......

Benket Kane og Mitro :lol:

Bilde

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre feb 03, 2023 5:35 pm Prøver meg på en ny formasjon og endte opp med disse. Kunne tatt poengtap -4 på KdB men har beholdt han......

Benket Kane og Mitro :lol:

Bilde
Fint lag! Ville vurdert å starte Kane, men vet dog ikke hvem for.. :lol:

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 5:35 pm
Deila skrev: fre feb 03, 2023 5:32 pm
K-Torget skrev: fre feb 03, 2023 5:31 pm

Hatt han lenge eller gjort et tidlig bytte? :(
Gjorde to bytter i dag, men Ake hentet jeg i går eller dagen før. Tabbe!
Kjedelig.. For Cancelo?
Hadde selv gjort Cancelo - Ake om det ikke var for at jeg ikke hadde Arsenal bak. Endte derfor på White.
Jepp! Hva gjør du med TC? Sparer du den fortsatt?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»