Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

Deilig at det nå er over. En utrolig rotete sesong med dobbeltrunder annehver helg. Håper virkelig det blir en mer normal sesong til høsten.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

JAAA vant faen meg den ligaen jeg håpte på. Takk for CANE!!!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 7:26 pm JAAA vant faen meg den ligaen jeg håpte på. Takk for CANE!!!
Gratulerer! :)

Bliss

Legg inn av Bliss »

Ulidelig spennende. Liveranket 8000 OR, tror målet om top10k gikk i boks, men tør ikke feire enda.

Hva skjer med alle som hadde cappa Haaland? Har Livefpl regnet ut dette eller kommer jeg til å rase nedover når de får visekaptein aktivert?

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

34 (-4) pungsvette poeng. Dipper vel akkurat under 200k...

TLee

Legg inn av TLee »

Ederson slipper inn igjen.
Fikk han inn i gw20, kunne gått mye bedre om jeg bare hadde byttet keeper!
Pinnock på benk også, hvorfor har jeg ikke han som 1.sub? Huff!
Eze som var rundens bytte skuffer. Bombe!

(C)ane redder runden iallfall 👍
Vinner jobbliga med god margin 👍

Ender sesongen på rundt 73k, høyeste jeg har vært denne sesongen så får si meg fornøyd 😃

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Avslutter sesongen med 57 poeng og trolig innenfor topp 10k basert på LiveFPL. Happy med det 😊

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Treffer greit i siste runde med Kane cap og 32 poeng. Mange som rotet seg bort i Salah.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Gratulerer til Øystese som vinner av FD!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Taper pengeligaen som betydde mest med to poeng. Tenker tilbake på serverkræsjen i GW9 (?) hvor jeg ikke fikk gjennom kapteinsvalget mitt og tapte 11 poeng.

Hater dette spillet.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

10 målpoeng hos Arsenal. Ødegaard ikke innvolvert i en dritt.

Bliss

Legg inn av Bliss »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 7:26 pm JAAA vant faen meg den ligaen jeg håpte på. Takk for CANE!!!
Grattis! Cane leverte virkelig varene i dag.

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Mr.Meep skrev: søn mai 28, 2023 7:32 pm Gratulerer til Øystese som vinner av FD!
Takk for det 😊

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Jaja, ender opp med 50p denne runden her. Irriterende at både Wilson og Mitoma byttes inn mot slutten. De 13p fra Kiwior hadde vært fine å få inn.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:39 pm Jaja, ender opp med 50p denne runden her. Irriterende at både Wilson og Mitoma byttes inn mot slutten. De 13p fra Kiwior hadde vært fine å få inn.
Du avslutter sesongen med en sedvanlig "skulle gjort ditt eller datt" :)

eppaen

Legg inn av eppaen »

25 poeng. Herregud. Fikk en assist. Det var alt. Aldri sett makan.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 7:42 pm
Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:39 pm Jaja, ender opp med 50p denne runden her. Irriterende at både Wilson og Mitoma byttes inn mot slutten. De 13p fra Kiwior hadde vært fine å få inn.
Du avslutter sesongen med en sedvanlig "skulle gjort ditt eller datt" :)
Specsavers neste på deg. Leser ikke noe "skulle ditt eller datt."

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 7:42 pm
Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:39 pm Jaja, ender opp med 50p denne runden her. Irriterende at både Wilson og Mitoma byttes inn mot slutten. De 13p fra Kiwior hadde vært fine å få inn.
Du avslutter sesongen med en sedvanlig "skulle gjort ditt eller datt" :)
Det var vel ikke det...? Han sa ikke at han skulle spilt Kiwior.....

emin

Legg inn av emin »

For å finne en erstatter for Shaw for en hit stod valget mellom 3 spillere. Porro (13), White (6) og Tsimikas (-1). Jeg valgte sistnevnte...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Avslutter sesongen med 35 poeng..

Bliss

Legg inn av Bliss »

PScholes18 skrev: søn mai 28, 2023 7:32 pm Avslutter sesongen med 57 poeng og trolig innenfor topp 10k basert på LiveFPL. Happy med det 😊
Gratulerer med den. Du var vel relativt langt bak (20k) for et par runder siden om jeg husker rett? Godt å klatre inn i 10k på slutten.

Spilte selv som en gal mann de siste rundene, var ranket 16k før GW37. Kjørte -12 før den runden og -8 før denne. Smaker jævlig godt å treffe når man går for det så til de grader.

67 - 8 = 59 poeng her.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

emin skrev: søn mai 28, 2023 7:46 pm For å finne en erstatter for Shaw for en hit stod valget mellom 3 spillere. Porro (13), White (6) og Tsimikas (-1). Jeg valgte sistnevnte...
Jeg valgte Trent..3 poeng.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bliss skrev: søn mai 28, 2023 7:47 pm
PScholes18 skrev: søn mai 28, 2023 7:32 pm Avslutter sesongen med 57 poeng og trolig innenfor topp 10k basert på LiveFPL. Happy med det 😊
Gratulerer med den. Du var vel relativt langt bak (20k) for et par runder siden om jeg husker rett? Godt å klatre inn i 10k på slutten.

Spilte selv som en gal mann de siste rundene, var ranket 16k før GW37. Kjørte -12 før den runden og -8 før denne. Smaker jævlig godt å treffe når man går for det så til de grader.

67 - 8 = 59 poeng her.
Herlig! Gratulerer! 😊 hvor ender du?😊

Borealis88

Legg inn av Borealis88 »

emin skrev: søn mai 28, 2023 7:46 pm For å finne en erstatter for Shaw for en hit stod valget mellom 3 spillere. Porro (13), White (6) og Tsimikas (-1). Jeg valgte sistnevnte...
Kjørte Tierney istedet for Porro på FH..

56p etter bonus, ingen krise på FH, men hadde håpa på litt mer

Bliss

Legg inn av Bliss »

Herregud nå blir jeg usikker her. Var liveranket 8k, har nå falt ned på 9900 OR. Ett jævla poeng å gå på. LiveFPL må stabiliseres før hjertet ryker her.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:45 pm
Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 7:42 pm
Knax skrev: søn mai 28, 2023 7:39 pm Jaja, ender opp med 50p denne runden her. Irriterende at både Wilson og Mitoma byttes inn mot slutten. De 13p fra Kiwior hadde vært fine å få inn.
Du avslutter sesongen med en sedvanlig "skulle gjort ditt eller datt" :)
Specsavers neste på deg. Leser ikke noe "skulle ditt eller datt."
Hehe kanskje må ta meg en tur ja!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Lol kjørte en -36 opplegg fikk totalt 61 poeng og med det 3 fattige poeng unna 2300 😅😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ender viss runden på 40 poeng og ikke 35.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: søn mai 28, 2023 7:52 pm Lol kjørte en -36 opplegg fikk totalt 61 poeng og med det 3 fattige poeng unna 2300 😅😅
:lol: :lol:

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut til å ende på 54 points.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»