Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
TLee

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av TLee »

Leicester er fortsatt med i kampen om å overleve. Selv med tap i morgen kan de klare det om Everton og Leeds taper om de vinner sin avslutning mot West Ham på hjemmebane.

Villa/Tottenham/Brentford spiller for Europa-Cup spill neste sesong.

Brighton er sikkert sugen på 5.pl, men spiller egentlig liten rolle om man blir 5 eller 6 da begge plasseringene gir EL.

ermathi

Legg inn av ermathi »

Knax skrev: søn mai 21, 2023 7:50 pm 51p med BB, det er faktisk helt krise. Burde vært langt mer med BB i forhold til når andre brukte sin BB.
58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.🙄 Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.

Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ermathi skrev: søn mai 21, 2023 8:36 pm
Knax skrev: søn mai 21, 2023 7:50 pm 51p med BB, det er faktisk helt krise. Burde vært langt mer med BB i forhold til når andre brukte sin BB.
58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.🙄 Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.

Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Kjører selv TC på Haaland denne runden..

Knax

Legg inn av Knax »

ermathi skrev: søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.🙄 Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.

Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Jepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mai 21, 2023 9:23 pm
ermathi skrev: søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.🙄 Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.

Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Jepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.
Skulle selv kjørt TC tidligere..

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2492

Legg inn av BrannLFC »

22 poeng med 9 mann igjen. Rashford blir klar torsdag?

guru

Legg inn av guru »

TLee skrev: søn mai 21, 2023 8:36 pm Leicester er fortsatt med i kampen om å overleve. Selv med tap i morgen kan de klare det om Everton og Leeds taper om de vinner sin avslutning mot West Ham på hjemmebane.

Villa/Tottenham/Brentford spiller for Europa-Cup spill neste sesong.

Brighton er sikkert sugen på 5.pl, men spiller egentlig liten rolle om man blir 5 eller 6 da begge plasseringene gir EL.
Nøkkelkamp for Leicester i kveld.

Leicester har i praksis alt i egne hender p.g.a. vesentlig bedre målforskjell enn Everton. Om de vinner sine 2 siste, kan Everton masimalt klare samme poengsum, men har pr. nå 6 plussmål mindre enn Leicester. De har også vesentlig færre scorede mål, så i praksis er det 7 plussmål bak. Hvis Leicester vinner sine to siste med 1-0, må Everton slå Bournemouth med 9 mål. Det skjer selvsagt ikke. (Selv om et lag fra Liverpool har klart det tidligere i sesongen ;) )

Taper Leicester i kveld er de i seriøs trøbbel. Da må de vinne siste kamp, og er avhengig av at Everton taper OG Leeds avgir poeng.

Uavgjort i kveld vil være ekstremt mye bedre enn tap. De må fortsatt vinne siste kamp, men vil ikke være avhengig av hva Leeds gjør, da de er foran Leeds på målforskjell (Leeds må i såfall vinne med tosifret antall mål), og da holder det at Everton ikke vinner sin siste kamp.

Problemet er at Leicester møter Newcastle borte som er i solid form, og spiller om CL-plass. Det blir ikke lett å ta poeng.

Må si det er spesielt at to av Leeds, Everton og Leicester rykker ned til helga, mens Forest og Bournemouth holder seg.
Sist redigert av guru den man mai 22, 2023 8:08 am, redigert 1 gang totalt.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

I dag heies det på Newcastle!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man mai 22, 2023 6:59 am 22 poeng med 9 mann igjen. Rashford blir klar torsdag?
Er vel ingen som vet enda.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

40 poeng og grønn pil faktisk. Trippier & Wilson kan myrde meg i kveld, som sist gang de spilte, men ellers ser det tålig lyst ut vil jeg si. Har veldig få differ i laget, Bruno og Alvarez er de som virkelig kan gjøre en forskjell. Gidder ikke bry meg om Kaptein Haaland, han ble irrelevant denne runden. Hadde naturligvis vært gøy å diffe der, men da hadde det blitt Bruno, og jeg vet ikke hvor mye det hadde betydd. Tror Haaland starter mot Brighton, og det kan bli ekkelt om jeg ikke hadde cappet han.

Pushet mot topp 10K er avlyst, så justert mål blir topp 30K. Da er jeg meget fornøyd. Wilson vs Isak ble en forferdelig diff i forrige runde. De poengene hadde vært fine å ha i banken.

Spent på siste runde. Tror mange av lagene som ikke har så mye å spille for likevel kommer til å stille rimelig sterkt fordi hvorfor ikke? Så forventer Salah, TAA, Bruno og Brighton-gjengen på banen. Spørsmålet er bare hvor man skal diffe.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

k9b skrev: man mai 22, 2023 9:58 am 40 poeng og grønn pil faktisk. Trippier & Wilson kan myrde meg i kveld, som sist gang de spilte, men ellers ser det tålig lyst ut vil jeg si. Har veldig få differ i laget, Bruno og Alvarez er de som virkelig kan gjøre en forskjell. Gidder ikke bry meg om Kaptein Haaland, han ble irrelevant denne runden. Hadde naturligvis vært gøy å diffe der, men da hadde det blitt Bruno, og jeg vet ikke hvor mye det hadde betydd. Tror Haaland starter mot Brighton, og det kan bli ekkelt om jeg ikke hadde cappet han.

Pushet mot topp 10K er avlyst, så justert mål blir topp 30K. Da er jeg meget fornøyd. Wilson vs Isak ble en forferdelig diff i forrige runde. De poengene hadde vært fine å ha i banken.

Spent på siste runde. Tror mange av lagene som ikke har så mye å spille for likevel kommer til å stille rimelig sterkt fordi hvorfor ikke? Så forventer Salah, TAA, Bruno og Brighton-gjengen på banen. Spørsmålet er bare hvor man skal diffe.
Hvem tenker du å diffe med?

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 9:36 pm
Knax skrev: søn mai 21, 2023 9:23 pm
ermathi skrev: søn mai 21, 2023 8:36 pm 58 poeng her med BB. Latterlig å ta det så sent.🙄 Grealish og Rashford i laget, 0 min og 0 poeng. Så langt. Uten Haaland med Alvarez som C er det han som redder runden.

Siste runde i PL er alltid galskap. Litt kjedelig med nok en siste runde uten betydning. Everton redder seg og Leeds må ned. Dessverre. Tror jeg dytter inn en Everton midtbane. Har Pickford fra før.
Jepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.
Skulle selv kjørt TC tidligere..
Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Scoobs skrev: man mai 22, 2023 11:53 am
K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 9:36 pm
Knax skrev: søn mai 21, 2023 9:23 pm

Jepp, en lærdom hvertfall til neste sesong. Heller ta det i en tidlig dobbeltrunde, også lurt å sjekke terminlista og hvordan oppsettet er til eventuelle dobbeltrunder.
Skulle selv kjørt TC tidligere..
Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!
Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm
Scoobs skrev: man mai 22, 2023 11:53 am
K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 9:36 pm

Skulle selv kjørt TC tidligere..
Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!
Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Håper det ja 👍

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm
Scoobs skrev: man mai 22, 2023 11:53 am
K-Torget skrev: søn mai 21, 2023 9:36 pm

Skulle selv kjørt TC tidligere..
Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!
Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 1:15 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm
Scoobs skrev: man mai 22, 2023 11:53 am

Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!
Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
Kun Pep har fasiten, men selv tror jeg han starter begge de kommende kampene, men at han ikke spiller mer enn 60-70 i noen av dem.
Nå fikk han hvile det meste av kampen nå og da er det kun snakk om å sikre kampform frem til finalene.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ville vært rart å hvile Braut til finalene. Han er på sitt aller beste når han får holde kroppen i gang, så må belastningen bare tilpasses det.

En kald Braut bruker ofte litt tid på å komme skikkelig i gang igjen.

Og det er vel få klubber som tjener på å hvile seg inn mot en finale på slutten av sesongen. Man må hvile skikkelig, men ikke gå seg kalde. Tror Pep klarer å rullere fornuftig de siste kampene her nå, og det innebærer nok en del spilleminutter for Brauten også.

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg tror Pep ønsker å ha Haaland kampfit til første finalen så han får ihvertfall en omgang.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: man mai 22, 2023 2:49 pm
Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 1:15 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm

Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
Kun Pep har fasiten, men selv tror jeg han starter begge de kommende kampene, men at han ikke spiller mer enn 60-70 i noen av dem.
Nå fikk han hvile det meste av kampen nå og da er det kun snakk om å sikre kampform frem til finalene.
Tenker det samme!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 1:15 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm
Scoobs skrev: man mai 22, 2023 11:53 am

Ja jeg også. Ska faen ikke spares på chips neste sesong!
Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
Hvorfor skulle han få seg en ferie nå? :) Tror både Pep og Haaland selv ønsker å holde kroppen i gang gjennom kamper og ikke bare trening. Tviler dog på at han spiller 90 minutt, men kanskje +-60? Uansett kun Pep som har fasiten :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: man mai 22, 2023 2:58 pm Ville vært rart å hvile Braut til finalene. Han er på sitt aller beste når han får holde kroppen i gang, så må belastningen bare tilpasses det.

En kald Braut bruker ofte litt tid på å komme skikkelig i gang igjen.

Og det er vel få klubber som tjener på å hvile seg inn mot en finale på slutten av sesongen. Man må hvile skikkelig, men ikke gå seg kalde. Tror Pep klarer å rullere fornuftig de siste kampene her nå, og det innebærer nok en del spilleminutter for Brauten også.
Enig!

guru

Legg inn av guru »

I alle dager. Maddison og Barnes benket i årets viktigste kamp. Jeg har ingen av dem, men det er jo veldig merkelig. Spesielt Maddison.

La oss håpe Isak får seg et par målpoeng i dag....

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Dette blir et blodbad.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Tar gjerne 1 - 1 og to selvmål!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 5:16 pm
Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 1:15 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 12:34 pm

Nei!
Tror dog Braut starter mot Brighton!😊
Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
Hvorfor skulle han få seg en ferie nå? :) Tror både Pep og Haaland selv ønsker å holde kroppen i gang gjennom kamper og ikke bare trening. Tviler dog på at han spiller 90 minutt, men kanskje +-60? Uansett kun Pep som har fasiten :)
City har ingenting å spille for. Hvorfor risikere skader etc. med å spille med sine beste spillere?
Heller la de få litt hvile/ferie, så bruker de siste uken/ukene til trening inn mot finalen.

Tipper vi få se et B-preget lag som sist kamp, også kommer stjernene inn mot slutten hvis de er på benk.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Joelinton "skadd" besto ikke oppvarmingen. Starter derfor ikke, selvom han var i startelleveren.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 8:51 pm
K-Torget skrev: man mai 22, 2023 5:16 pm
Sir-Alex skrev: man mai 22, 2023 1:15 pm

Jeg tror Brauten får seg litt ferie nå jeg. Frem til finalene.

Hvorfor tror du han starter mot Brighton?
Hvorfor skulle han få seg en ferie nå? :) Tror både Pep og Haaland selv ønsker å holde kroppen i gang gjennom kamper og ikke bare trening. Tviler dog på at han spiller 90 minutt, men kanskje +-60? Uansett kun Pep som har fasiten :)
City har ingenting å spille for. Hvorfor risikere skader etc. med å spille med sine beste spillere?
Heller la de få litt hvile/ferie, så bruker de siste uken/ukene til trening inn mot finalen.

Tipper vi få se et B-preget lag som sist kamp, også kommer stjernene inn mot slutten hvis de er på benk.
Vi får se hva Pep med fasiten gjør :)

guru

Legg inn av guru »

Isak får gult kort etter en stygg takling. Skader seg, og byttes trolig ut..... Joda, runden fortsetter å levere.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mai 22, 2023 9:30 pm Isak får gult kort etter en stygg takling. Skader seg, og byttes trolig ut..... Joda, runden fortsetter å levere.
Jeg gjorde Isak - Alvarez før denne runden. Ser ut som jeg hadde en stor dose flaks!

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: man mai 22, 2023 9:34 pm
guru skrev: man mai 22, 2023 9:30 pm Isak får gult kort etter en stygg takling. Skader seg, og byttes trolig ut..... Joda, runden fortsetter å levere.
Jeg gjorde Isak - Alvarez før denne runden. Ser ut som jeg hadde en stor dose flaks!
Samme her. Men vi må ikke jinxe nå :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»