Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av k9b »

Da var Shaw og Bruno inne for Gabriel og Ødegaard(15).

Nå er spørsmålet om jeg skal brenne av noen minuspoeng på å ta inn noen av Bowen, Barnes, Macca, Nacho, Ings eller Solanke for Saka eller Kane. Blytung vurdering som kommer til å vare helt fram til deadline kjenner jeg. Liker dobbelen til Bowen, men Macca er den opplagte. Samtidig er -4 en idiotisk ting når spilleren som skal ut enten har en kremkamp, eller har 3 fine framover. Ender nok opp med å sitte stille i båten.

FH32 er locked btw.

Trooney

Legg inn av Trooney »

Havertz merket. Hmm. Er vel muligens snakk om noe influensa e. l. Noen som vet noe mer?

Ser at ETH har troen på at Rash er med mot Newcastle. Martial er også muligens tilbake her.

Tinkler

Legg inn av Tinkler »

guru skrev: fre mar 31, 2023 8:40 am 99% sikker på at vi vil få null info hos Pep på pressekonferansen.
Haaland «føler seg bra» ifølge Pep.

startelver

Legg inn av startelver »

Tinkler skrev: fre mar 31, 2023 3:50 pm
guru skrev: fre mar 31, 2023 8:40 am 99% sikker på at vi vil få null info hos Pep på pressekonferansen.
Haaland «føler seg bra» ifølge Pep.
Jeg ville heller stolt på twitterkontoen hans. Pleier alltid å legge ut noe, men denne gangen har ingen hørt noe siden 19. mars. Landslaget ble helt ignorert på twitter.

Hører vi ikke noe i dag fra Braut starter han neppe i morgen.

guru

Legg inn av guru »

For de som tør å stole på serverne i morgen, så er det muligheter for at man kan få City-laget før deadline siden de spiller første kamp.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

Ingen bekreftelse på om Mitoma og Rashford er tilgjengelig/utilgjengelig ? Haaland ? Darwin er 100 prosent klar?

Det er altså en tåskade Rash sliter med? Og Aguerd neste mann fra mitt lag på usikker til kamp-liste.

Benchboost deaktivert og Ings kaptein med De Gea som visekap.

Vurderer å hente inn Bowen for Rashford.

Ser nå at Rashford trolig blir klar søndag.

James Evans(Troverdig?) melder at Haaland er "in contention to play " mot oss i morgen
Sist redigert av BrannLFC den fre mar 31, 2023 6:37 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hansiso skrev: fre mar 31, 2023 1:14 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:11 pm
Hansiso skrev: ons mar 29, 2023 3:34 pm Jeg har selvsagt satt meg i den situasjonen at BB er oppbrukt etter en løs finger i en helt alminnelig runde 10 runder tilbake.
Så nå sitter man i en situasjon der jeg må vurdere å benke dobbeltspillere.

Raya
Chilwell - Shaw - Trippier
March - Mitoma(C) - Saka - Rashford
Toney - Haaland - Kane
Benk: Ward, Martinelli, Botman, Pinnock

Både Pinnock og Botman er aktuelle på første benk, men jeg vurderer kampene til Brentford som vanskelige fra et defensivt perspektiv. Newcastle kan få med seg en smultring mot West Ham og faktisk mot United, men nå er Botman i tvil. Da blir plutselig Martinelli det beste alternativet på første benk i mine øyne. Potensielt Kane ut er en mulighet.
Synes du oppsummerer det fint selv! Hadde nok personlig vurdert å bytte Martinelli - Kane :)
Ja, problemet er også den at Jesus er på vei tilbake, og det er vanskelig å vite hvem som forsvinner ut av Trossard og Martinelli for han. Nå er jeg i et tastetrykk unnde å hitte ut Haaland mot Isak også, men jeg venter til man får høre litt mer.
Enig, tror du kan hitte inn Isak for Haaland nå om du ikke har gjort det :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

k9b skrev: fre mar 31, 2023 2:16 pm Da var Shaw og Bruno inne for Gabriel og Ødegaard(15).

Nå er spørsmålet om jeg skal brenne av noen minuspoeng på å ta inn noen av Bowen, Barnes, Macca, Nacho, Ings eller Solanke for Saka eller Kane. Blytung vurdering som kommer til å vare helt fram til deadline kjenner jeg. Liker dobbelen til Bowen, men Macca er den opplagte. Samtidig er -4 en idiotisk ting når spilleren som skal ut enten har en kremkamp, eller har 3 fine framover. Ender nok opp med å sitte stille i båten.

FH32 er locked btw.
Fine bytter! Tror ikke jeg hadde hittet inn noen av de da Saka har en fin kamp nå og Kane en ok kamp nå + fine kamper i de kommende rundene!
Støtter deg i FH32. Blir nok det samme her også :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: fre mar 31, 2023 4:05 pm
Tinkler skrev: fre mar 31, 2023 3:50 pm
guru skrev: fre mar 31, 2023 8:40 am 99% sikker på at vi vil få null info hos Pep på pressekonferansen.
Haaland «føler seg bra» ifølge Pep.
Jeg ville heller stolt på twitterkontoen hans. Pleier alltid å legge ut noe, men denne gangen har ingen hørt noe siden 19. mars. Landslaget ble helt ignorert på twitter.

Hører vi ikke noe i dag fra Braut starter han neppe i morgen.
Takk for innlegg! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trooney skrev: fre mar 31, 2023 2:56 pm Havertz merket. Hmm. Er vel muligens snakk om noe influensa e. l. Noen som vet noe mer?

Ser at ETH har troen på at Rash er med mot Newcastle. Martial er også muligens tilbake her.
Rashford forventes klar ja. Gir han sannsynligvis bindet..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: fre mar 31, 2023 4:53 pm For de som tør å stole på serverne i morgen, så er det muligheter for at man kan få City-laget før deadline siden de spiller første kamp.
Har ingen fra City og skal ikke ha noen derfra før Haaland kommer inn i GW30 (om han er skadefri). Stoler heller ikke på serverene!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:12 pm Ingen bekreftelse på om Mitoma og Rashford er tilgjengelig/utilgjengelig ? Haaland ? Darwin er 100 prosent klar?

Det er altså en tåskade Rash sliter med? Og Aguerd neste mann fra mitt lag på usikker til kamp-liste.

Benchboost deaktivert og Ings kaptein med De Gea som visekap.

Vurderer å hente inn Bowen for Rashford.

Ser nå at Rashford trolig blir klar søndag.

James Evans(Troverdig?) melder at Haaland er "in contention to play " mot oss i morgen
Rashford forventes klar! Darwin trener for fult!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 6:41 pm
BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:12 pm Ingen bekreftelse på om Mitoma og Rashford er tilgjengelig/utilgjengelig ? Haaland ? Darwin er 100 prosent klar?

Det er altså en tåskade Rash sliter med? Og Aguerd neste mann fra mitt lag på usikker til kamp-liste.

Benchboost deaktivert og Ings kaptein med De Gea som visekap.

Vurderer å hente inn Bowen for Rashford.

Ser nå at Rashford trolig blir klar søndag.

James Evans(Troverdig?) melder at Haaland er "in contention to play " mot oss i morgen
Rashford forventes klar! Darwin trener for fult!
Mitoma også er vel klar?

Aguerd er min akkilleshæl nå. Haaland og forsåvidt. Benchboost eller ikke.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

1 bytte, 5,2 i bank og denne gjengen:

Raya
Chilwell Trippier Estupinan Henry
Mitoma Mac Allister Rashford Maddison
Toney Watkins
Ward Saka Zinchenko Kane

Kjøre BB? Hvilke bytter bør jeg eventuelt gjøre?
Ward - Areola / DDG?
Zin - Shaw?
Saka - Bruno?
Kane - Isak?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:43 pm
K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 6:41 pm
BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:12 pm Ingen bekreftelse på om Mitoma og Rashford er tilgjengelig/utilgjengelig ? Haaland ? Darwin er 100 prosent klar?

Det er altså en tåskade Rash sliter med? Og Aguerd neste mann fra mitt lag på usikker til kamp-liste.

Benchboost deaktivert og Ings kaptein med De Gea som visekap.

Vurderer å hente inn Bowen for Rashford.

Ser nå at Rashford trolig blir klar søndag.

James Evans(Troverdig?) melder at Haaland er "in contention to play " mot oss i morgen
Rashford forventes klar! Darwin trener for fult!
Mitoma også er vel klar?

Aguerd er min akkilleshæl nå. Haaland og forsåvidt. Benchboost eller ikke.
Mitoma sannsynligvis klar ja.
Tror dette er den beste muligheten for BB. Har du andre chipper enn BB igjen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noe info om Ward er tilbake i buret?

Og status på Fabianski / Areola?
Sist redigert av K-Torget den fre mar 31, 2023 6:46 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hvem capper dere denne runden?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 6:45 pm
BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:43 pm
K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 6:41 pm

Rashford forventes klar! Darwin trener for fult!
Mitoma også er vel klar?

Aguerd er min akkilleshæl nå. Haaland og forsåvidt. Benchboost eller ikke.
Mitoma sannsynligvis klar ja.
Tror dette er den beste muligheten for BB. Har du andre chipper enn BB igjen?
Tror jeg kjører nå. Aguerd visstnok på trening idag.

Bowen inn for JWP. Satser på at alle blir involvert i alle sine kamper.

Men cappen tror jeg setter på Ings... blir vel skadet etter 1 minutt mot soton :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:46 pm
K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 6:45 pm
BrannLFC skrev: fre mar 31, 2023 6:43 pm

Mitoma også er vel klar?

Aguerd er min akkilleshæl nå. Haaland og forsåvidt. Benchboost eller ikke.
Mitoma sannsynligvis klar ja.
Tror dette er den beste muligheten for BB. Har du andre chipper enn BB igjen?
Tror jeg kjører nå. Aguerd visstnok på trening idag.

Bowen inn for JWP. Satser på at alle blir involvert i alle sine kamper.

Men cappen tror jeg setter på Ings... blir vel skadet etter 1 minutt mot soton :lol:
Hvordan stiller du denne runden da? BB siste chip?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 6:51 pm Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.
Hva med Martinelli - Bruno / March / Mac Allister og Bueno - Shaw?

Nevi

Legg inn av Nevi »

PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 6:51 pm Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.
Med BB kan kanskje DDG vurderes inn for Ward?

Jeg tenker selv i den banen. Vi har faktisk de samme spillerne på midtbanen og i angrep. Ellers små forskjeller i forsvar.

Fordelen med å bruke, for min del, DDG nå erat det ikke betyr så mye i den blanke runden i 32. Siden jeg har Raya. Tror jeg klarer meg ganske greit den runden uten å måtte bruke FH.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: fre mar 31, 2023 6:59 pm
PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 6:51 pm Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.
Med BB kan kanskje DDG vurderes inn for Ward?

Jeg tenker selv i den banen. Vi har faktisk de samme spillerne på midtbanen og i angrep. Ellers små forskjeller i forsvar.

Fordelen med å bruke, for min del, DDG nå erat det ikke betyr så mye i den blanke runden i 32. Siden jeg har Raya. Tror jeg klarer meg ganske greit den runden uten å måtte bruke FH.
Støtter denne muligheten også :)

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »



Da er det helt trygt å sette bindet på han ✅️

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Nevi skrev: fre mar 31, 2023 6:59 pm
PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 6:51 pm Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.
Med BB kan kanskje DDG vurderes inn for Ward?

Jeg tenker selv i den banen. Vi har faktisk de samme spillerne på midtbanen og i angrep. Ellers små forskjeller i forsvar.

Fordelen med å bruke, for min del, DDG nå erat det ikke betyr så mye i den blanke runden i 32. Siden jeg har Raya. Tror jeg klarer meg ganske greit den runden uten å måtte bruke FH.
Shaw, Bruno, DDG, March, McAllistar og Bowen er de jeg foreløpig har på listen, men maks tre skal inn. Bruno var selvsagt, men er mer usikker på United uten Casemiro.
Martinelli kan vurderes ut, men han kan fort plukke 15 poeng mot Leeds...

Så tror jeg må se litt mer på forsvarsspillere ettersom det er der det er enklest å ta folk ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

chelsea8 skrev: fre mar 31, 2023 7:15 pm

Da er det helt trygt å sette bindet på han ✅️
Capper du han?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 7:22 pm
Nevi skrev: fre mar 31, 2023 6:59 pm
PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 6:51 pm Litt usikker på trekkene denne runden. Ward, Pinnock og Bueno utmerker seg. Vil egentlig ha inn en til Brighton på midten, men sliter med å ta noen ut.

Kepa - Ward
Pinnock - Trippier - Schär - Bueno - White
Maddison - Saka - Martinelli - Rashford - Mitoma
Kane - Watkins - Toney

Fire med singel (gitt at Bueno ryker), men det lever jeg greit med. Tar gjerne i mot noen tips. Tenker å kjøre BB. Har 1FT, men tar en hit (to om jeg må).
Har WC og FH igjen også så trenger bare tenke på denne og potensielt neste runde avhengig av når jeg svir av WC.
Med BB kan kanskje DDG vurderes inn for Ward?

Jeg tenker selv i den banen. Vi har faktisk de samme spillerne på midtbanen og i angrep. Ellers små forskjeller i forsvar.

Fordelen med å bruke, for min del, DDG nå erat det ikke betyr så mye i den blanke runden i 32. Siden jeg har Raya. Tror jeg klarer meg ganske greit den runden uten å måtte bruke FH.
Shaw, Bruno, DDG, March, McAllistar og Bowen er de jeg foreløpig har på listen, men maks tre skal inn. Bruno var selvsagt, men er mer usikker på United uten Casemiro.
Martinelli kan vurderes ut, men han kan fort plukke 15 poeng mot Leeds...

Så tror jeg må se litt mer på forsvarsspillere ettersom det er der det er enklest å ta folk ut.
Liker planen! Bueno ut mener jeg du iallefall skal gjøre! :)

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Liker planen! Bueno ut mener jeg du iallefall skal gjøre! :)
[/quote]

Heller mot Bueno, Pinnock og Martinelli ut.
Chilwell, Estupian og Bruno inn.
Koster minus 8 så mulig jeg lar Pinnock være og dropper Estupian. Dropper United bak ettersom jeg forventer baklengs i begge kampene.

Verdt minus 8?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: fre mar 31, 2023 7:53 pm Liker planen! Bueno ut mener jeg du iallefall skal gjøre! :)
Heller mot Bueno, Pinnock og Martinelli ut.
Chilwell, Estupian og Bruno inn.
Koster minus 8 så mulig jeg lar Pinnock være og dropper Estupian. Dropper United bak ettersom jeg forventer baklengs i begge kampene.

Verdt minus 8?
[/quote]

Jeg mener det er verdt -8!

Hva tenker du om dette?
1 bytte, 5,2 i bank, BB, TC, FH igjen og denne gjengen:

Raya
Chilwell Trippier Estupinan Henry
Mitoma Mac Allister Rashford Maddison
Toney Watkins
Ward Saka Zinchenko Kane

Kjøre BB? Hvilke bytter bør jeg eventuelt gjøre?
Ward - Areola / DDG?
Zin - Shaw?
Saka - Bruno?
Kane - Isak?

mashadar

Legg inn av mashadar »

K-Torget skrev: fre mar 31, 2023 8:36 pm Hva tenker du om dette?
1 bytte, 5,2 i bank, BB, TC, FH igjen og denne gjengen:

Raya
Chilwell Trippier Estupinan Henry
Mitoma Mac Allister Rashford Maddison
Toney Watkins
Ward Saka Zinchenko Kane

Kjøre BB? Hvilke bytter bør jeg eventuelt gjøre?
Ward - Areola / DDG?
Zin - Shaw?
Saka - Bruno?
Kane - Isak?
Ja til BB. Ville prioritert de to første byttene, og beholdt Saka og Kane.
Litt vanskelig mtp hvilken keeper som skal inn for Ward. Usikker på hvor trygg Areola er, når Fabianski ev. er tilbake. Og hvis du tar inn både DDG og Shaw sperrer det for å få inn Bruno senere. Andre keeper-alternativer du kan vurdere? Har du råd til Pope f.eks.?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»