Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Knaxern

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Knaxern »

Ser slikt ut pdd:
Raya-4.0
Trent-Robertson-Cancelo-James-Perisic
Son-Mahrez-4.5-4.5-4.5
Haaland-Nunez

Blir fryktelig tynt på midten om jeg skal gå kun for premiums i forsvar. Mulig jeg kjører James ut om Neco ender opp i Forest, spesielt hvis Tuchel går for fire bak denne sesongen. Robertson og Trent blir nok bankers hele sesongen, endel snakk på twitter om at Liverpool blir litt annerledes i år med Nunez der oppe, Trent og Robertson ender nok opp med en god del mer assist enn forrige sesong.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Griffen skrev: tor jul 07, 2022 4:28 pm Jeg er slett ikke ueffen for å gå med lavprisforsvar.

Sanchez/Guaita
Guehi- Mings- Dunk -Justin (Jansson)
Salah-Maddison-Foden-Zaha (Pereira)
Haaland-Kane (Greenwood)
0.5ITB

eventuelt bytte ut Maddison/ Foden for KDB/Murphy, men jeg er rimelig sikker på at Maddison/Foden får mer poeng enn KDB og en 4.5 spiller.
Hvem er denne Pereira som er innbytter på midtbanen din?

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Sikkert Uniteds Pereira som er klar for Fulham.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Drøye tall på Wissa i fjor: 1268 minutter ga 92 poeng, 7 mål og 2 assist...
Han og Brentford blir vel ikke like effektive i år antar jeg.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Spent på om Brentford overlever den famøse andresesongen.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

Denne draften skal jeg la stå litt;

Raya
TAA James Cancelo Perisic
Salah Diaz Neto Saint-Maxim
Havertz Haaland

Klaesson, Pereira, Bailly, Archer

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Foreløpig følgende tropp:

Raya
Perisic, Chilwell, Arnold, Cancelo, Tomiyasu
Salah, Mount, Neto, Son
Jesus

Balcombe, Mateta, Andreas, Greenwood

Ingen Haaland ennå, men vurderer fortløpende 😄

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Flere som vurderer Son+Haaland frem til GW4, og Salah derfra? Den millionen ekstra hjelper godt på, og i rundene frem til da kan vi fort ha funnet noen hete billige spillere.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Ser Jesus herjer mot Nürnberg. 2 mål på 45 min.

Deila

Legg inn av Deila »

Mitt utkast per nå som blir stående en stund til det nærmer seg:
Raya
TAA Perisic James Cancelo White
Salah Coutinho Saka Diaz
Haaland

Olsen, Forss, Moder, Greenwood.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tidlig draft ser slik ut:

Raya, 4.0
TAA, Cancelo, Chilwell, Perisic, Trippier
Salah, Diaz, Rashford, Guimaraes, Andreas
Haaland, Mitro, Greenwood

Tenker 541 med Andreas, Mitro og Greenwood på benk.

Deila

Legg inn av Deila »

Raya
TAA Robertson James Cancelo Chilwell
Salah Neto Coutinho Sancho
Haaland

Olsen, Forss, Moder, Greenwood

Bashir_9001

Legg inn av Bashir_9001 »

Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Bashir_9001 skrev: lør jul 09, 2022 3:31 pm Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?
Ser veldig solid ut. Jeg har noenlunde det samme, kun Chilwell og 4.5 mid isteden for Martinelli og Vestergaard.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør jul 09, 2022 3:56 pm
Bashir_9001 skrev: lør jul 09, 2022 3:31 pm Dette er mitt lag:
Raya
Trent - Reece James - Perisic - Cancelo
Martinelli - Salah - Neto - Luis Diaz
Håland - Gabriel Jesus

Benk
Balcombe - Vestergaard - Andreas Pereira - Greenwood

Hva synes dere?
Ser veldig solid ut. Jeg har noenlunde det samme, kun Chilwell og 4.5 mid isteden for Martinelli og Vestergaard.
Har samme-lag som deg Firminoo, bortsett fra på benken kanskje.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Haaland får drakt-nummer 9.

TLee

Legg inn av TLee »

Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da 😃

Darwin til 9, toppscorer på Benfica i fjor med 26 mål. Spennende å følge han. Kan passe veldig godt inn! Husker Klopp prøvde ut 4-2-4 når Jota kom. Kanskje det er det han har i planene nå med Darwin Nunez inn? Time Will show 😃

Carvalho kan også bli spennende. En del målpoeng i fjor for Fulham.
19-åring som er stinn av selvtillit. Uttalt at han skal vinne Ballon d or før han gir seg. Sånt liker vi å høre 😃
Klopp liker å satse på unggutta, er han god og heldig spiller han seg inn på laget.

Nevi

Legg inn av Nevi »

TLee skrev: lør jul 09, 2022 9:34 pm Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da 😃

Darwin til 9, toppscorer på Benfica i fjor med 26 mål. Spennende å følge han. Kan passe veldig godt inn! Husker Klopp prøvde ut 4-2-4 når Jota kom. Kanskje det er det han har i planene nå med Darwin Nunez inn? Time Will show 😃

Carvalho kan også bli spennende. En del målpoeng i fjor for Fulham.
19-åring som er stinn av selvtillit. Uttalt at han skal vinne Ballon d or før han gir seg. Sånt liker vi å høre 😃
Klopp liker å satse på unggutta, er han god og heldig spiller han seg inn på laget.
Hvilken posisjon er Carvalho mest spilt? Tieren? Spiss? Over alt der fremme?

eppaen

Legg inn av eppaen »

TLee skrev: lør jul 09, 2022 9:34 pm Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da
Unnskyld meg - men Mane var kanongod hele våren!

TLee

Legg inn av TLee »

Eppaen:
Liverpool vant Fa-Cup
Nære på i serien, men endte med 2.pl
Tapte CL-finalen
Scorte ikke engang på det Real-laget som hadde lekt som en sil under sluttspillet.

Som jeg skrev, Mane var bedre enn Salah etter at de kom tilbake fra mesterskapet.
Jeg vet ikke hvorfor Klopp foretrakk Mane på spissplass over Jota som hadde vært knallgod i Firminos skadefravær, men var vel for å få plass til Luiz.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør jul 09, 2022 9:39 pm
TLee skrev: lør jul 09, 2022 9:34 pm Liverpool drar vel til Asia snart. Møter United i første kamp for sesongen.
Kampen spilles førstkommende Tirsdag.
Fredag venter Crystal Palace.

Spennende med de nye spillerne inn.
Mane har fått mye skryt, velfortjent naturligvis, men sannhet er vel at hverken han eller Salah leverte som forventet etter Afrika-mesterskap. Mane mindre dårlig da 😃

Darwin til 9, toppscorer på Benfica i fjor med 26 mål. Spennende å følge han. Kan passe veldig godt inn! Husker Klopp prøvde ut 4-2-4 når Jota kom. Kanskje det er det han har i planene nå med Darwin Nunez inn? Time Will show 😃

Carvalho kan også bli spennende. En del målpoeng i fjor for Fulham.
19-åring som er stinn av selvtillit. Uttalt at han skal vinne Ballon d or før han gir seg. Sånt liker vi å høre 😃
Klopp liker å satse på unggutta, er han god og heldig spiller han seg inn på laget.
Hvilken posisjon er Carvalho mest spilt? Tieren? Spiss? Over alt der fremme?
Carvalho er tiltenkt en ving og / eller 10-er posisjonen. Tipper han vil spille mest i Firmino-rollen.

TLee

Legg inn av TLee »

Ingen som tok opp tråden der nei 😃

Tenkte folk som er glade i andre klubber enn Liverpool kunne skrive noen ord om hvordan deres Pre-season blir.

Spesielt fra klubber som Arsenal, Chelsea, City, Spurs, West Ham, Wolves

Er det flere gode lag i ligaen? 😃

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

TLee skrev: lør jul 09, 2022 10:17 pm Nære på i serien, men endte med 2.pl

Scorte ikke engang på det Real-laget som hadde lekt som en sil under sluttspillet.
Lå 14p bak Man City(to kamper mindre spilt), så var aldri realistisk med gull uansett. Var avhengige av at Man City rotet det bort flere ganger uten at man rotet det til selv. Det eneste realistiske var at man kunne ta innpå noen poeng helt mot slutten, og godt gjort at man kortet det ned til 1p avstand.

Liverpool generelt scorer ikke mål i finaler under Klopp om det ikke er en dødball. Tre CL-finaler under Klopp har endt med tre mål, alle på dødball. Null mål i begge finalene mot Chelsea. De eneste spillemålene kom i den sesongen Klopp tok over hvor man hadde andre typer spillere.

TLee

Legg inn av TLee »

Knax: Etter en litt dårlig periode av City kunne Liverpool ha klart det om de hadde vunnet på Etihad. Etter 2-2 der skulle man tro at det var over, men Liverpool fikk iallfall en sjanse til.

Hadde man vunnet resten kunne det gått da City avga overraskende poeng mot West Ham tror jeg det var.

Liverpool på sin side rotet det til hjemme mot Spurs, et lag som Klopp har hatt godt tak på.

Var på ingen måte en dårlig vår-sesong av Mane, men vet jo at han er i stand til å levere bedre.
Mulig at også han ble litt svakere totalt sett når Salah leverte litt under Pari i vårsesong.
16 mål for Mane i serien i fjor, han har jo potensiale til bedre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

TLee skrev: søn jul 10, 2022 3:42 pm Ingen som tok opp tråden der nei 😃

Tenkte folk som er glade i andre klubber enn Liverpool kunne skrive noen ord om hvordan deres Pre-season blir.

Spesielt fra klubber som Arsenal, Chelsea, City, Spurs, West Ham, Wolves

Er det flere gode lag i ligaen? 😃
Lager en post for Chelsea når preseason nærmer seg slutten. For mye usikkerhet til å si noe særlig vettugt nå.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Koste meg nettopp med litt youtube-klipp, og la merke til at Nunez ser usedvanlig sikker ut på straffespark. Sjekket så opp statistikken, og det viser seg at han har 100% uttelling på sine 11 forsøk i karrieren.

Nå tror jeg Salah er ganske bankers på straffene til Liverpool, men Nunez blir fort nummer 2.

Milner spiller såpass lite at jeg ikke teller med.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Raphinha nær overgang til Barcelona.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Det er så sprøtt at Norge har såpass mange spillere:


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vi har fått vår første aktuelle 4.0-forsvarer i FPL.


Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: man jul 11, 2022 11:07 am Vi har fått vår første aktuelle 4.0-forsvarer i FPL.

Opprettholder han målpoengssnittet fra forrige FPL-sesong blir dette en must-have. Målpoeng hvert 7.minutt😅

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»