Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Deila

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Deila »

Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:48 pm
Deila skrev: lør nov 12, 2022 11:47 pm
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:46 pm Skjer det prisjusteringer i natt, eller er prisene fryst til etter VM?
I natt er siste prisjusteringer, så blir de fryst til etter VM.

Så man bør altså få hentet inn litt verdi i natt, siden det er fritt med bytter nå.
Ja, skader ikke å hente inn spillere en kanskje har lyst på i det minste. Kjedelig om de har gått opp 0,1 over natten om man likevel skal ha de senere.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Ehm fri bytter nå?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

If a cup match is drawn, then the following tie-breaks will be applied until a winner is found:

Most goals scored in the Gameweek
Fewest goals conceded in the Gameweek
Virtual coin toss

Regnes det som innslupne mål bare fra forsvarerne og keeperen inne i elleveren? Eller hele elleveren?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:52 pm Ehm fri bytter nå?
Yes, fra nå til og med neste runde.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:55 pm
Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:52 pm Ehm fri bytter nå?
Yes, fra nå til og med neste runde.
Såpass ja bør vel vurdere å gå full kanakkas

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Haha. Ryker ut cupen nå. Han luringen jeg møter kjørte Bench Boost denne runden.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:56 pm
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:55 pm
Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:52 pm Ehm fri bytter nå?
Yes, fra nå til og med neste runde.
Såpass ja bør vel vurdere å gå full kanakkas
Jeg tror hvertfall det. Så dobbelsjekk er lurt

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:56 pm Haha. Ryker ut cupen nå. Han luringen jeg møter kjørte Bench Boost denne runden.
Startelver du spiller mot?😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør nov 12, 2022 11:34 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 11:23 pm
Nevi skrev: lør nov 12, 2022 11:21 pm Tar jeg ut Cancelo nå i kveld taper jeg muligens 0,1 om jeg skal ha han med meg videre. Tar jeg han ikke ut nå, men senere i pausen taper jeg det samme.
Den føler jeg var litt vrient. På de seks neste kampene har City fire ganske tøffe bortekamper. Men samtidig to litt enklere hjemmekamper Usikker her gitt, om Cancelo blir med meg videre.
Jeg har gjort Cancelo - Robbo :)
Vi tenker stort sett likt 😀

Uten at jeg er sikker på om Robbo blir med meg når vi skriver 26 desember tenker jeg og på dette bytte Så må Foden ut.
Skal snart sette meg ned med laptoppen nå 😃
Har kvittet meg med både Foden og Cancelo og tatt inn blant annet Robbo og Maddison. Ikke sikkert de blir med på laget den 26.12, men gjør det pga. pris :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: lør nov 12, 2022 11:34 pm
K-Torget skrev: lør nov 12, 2022 11:23 pm
Nevi skrev: lør nov 12, 2022 11:21 pm Tar jeg ut Cancelo nå i kveld taper jeg muligens 0,1 om jeg skal ha han med meg videre. Tar jeg han ikke ut nå, men senere i pausen taper jeg det samme.
Den føler jeg var litt vrient. På de seks neste kampene har City fire ganske tøffe bortekamper. Men samtidig to litt enklere hjemmekamper Usikker her gitt, om Cancelo blir med meg videre.
Jeg har gjort Cancelo - Robbo :)
Vi tenker stort sett likt 😀

Uten at jeg er sikker på om Robbo blir med meg når vi skriver 26 desember tenker jeg og på dette bytte Så må Foden ut.
Skal snart sette meg ned med laptoppen nå 😃
Merker videre at vi tenker mye likt ja :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør nov 12, 2022 11:43 pm Hopper mye frem og tilbake hvem som stiger i pris nå. Prisstigning minutt for minutt. Allison nærmest å stige av keeperne nå. Derfor inne på mitt lag i tilfelle prisstigning. Har også hentet inn Martinez, White, Greenwood og Almiron som ser ut til å stige. Akanji gikk fra over 100 til 70 på kort tid.
Har hentet de samme som deg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: lør nov 12, 2022 11:30 pm Da er Robertson, Almiron og Ward hentet inn i tilfelle prisstigning.
Ser ut som det er stor sjanse for at de stiger :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:48 pm
Deila skrev: lør nov 12, 2022 11:47 pm
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:46 pm Skjer det prisjusteringer i natt, eller er prisene fryst til etter VM?
I natt er siste prisjusteringer, så blir de fryst til etter VM.

Så man bør altså få hentet inn litt verdi i natt, siden det er fritt med bytter nå.
Ja!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:56 pm
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:55 pm
Mr.Meep skrev: lør nov 12, 2022 11:52 pm Ehm fri bytter nå?
Yes, fra nå til og med neste runde.
Såpass ja bør vel vurdere å gå full kanakkas
Ja 8-)

TLee

Legg inn av TLee »

Tavernier med 6 målpoeng på 3 matcher.
Noen som har sett han spille?

Ødegård har nå like mange poeng som Martinelli/Saka
Maddison er også i den klubben

Gibbs-White er på gang. Forest med brukbart program etter juleprogram.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Dier,Saka,Grob,Andreas,Firmino,Schar,Mitro UT!!

Botmann,Martinelli,Almiron,Bailey,Toney,NecoWilliams,Kane INn!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Screenshot_20221113-003212.jpg

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: søn nov 13, 2022 12:31 am Dier,Saka,Grob,Andreas,Firmino,Schar,Mitro UT!!

Botmann,Martinelli,Almiron,Bailey,Toney,NecoWilliams,Kane INn!
;)

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:48 pm
Deila skrev: lør nov 12, 2022 11:47 pm
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:46 pm Skjer det prisjusteringer i natt, eller er prisene fryst til etter VM?
I natt er siste prisjusteringer, så blir de fryst til etter VM.

Så man bør altså få hentet inn litt verdi i natt, siden det er fritt med bytter nå.
Henter kun inn spillere som stiger som jeg også kanskje vil ha på laget, blir jo ingen dobbel prisstigning som gir gevinst. Selger også kun spillere jeg ikke har verdi knyttet til.

Deila

Legg inn av Deila »

Firminoooo skrev: søn nov 13, 2022 12:41 am
Sir-Alex skrev: lør nov 12, 2022 11:48 pm
Deila skrev: lør nov 12, 2022 11:47 pm

I natt er siste prisjusteringer, så blir de fryst til etter VM.

Så man bør altså få hentet inn litt verdi i natt, siden det er fritt med bytter nå.
Henter kun inn spillere som stiger som jeg også kanskje vil ha på laget, blir jo ingen dobbel prisstigning som gir gevinst. Selger også kun spillere jeg ikke har verdi knyttet til.
Samme her. Mine bytter ble: Foden, Emerson og Solanke ut. Robertson, Trossard og Greenwood inn.

Deila

Legg inn av Deila »

Endte på 59(-4) og kryper opp til 48k OVR. Småsurt med Solanke på benk, men om Zaha hadde satt den straffen så vet jeg ikke hvem jeg skulle benket for Solanke heller..

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Deila skrev: søn nov 13, 2022 12:57 am Endte på 59(-4) og kryper opp til 48k OVR. Småsurt med Solanke på benk, men om Zaha hadde satt den straffen så vet jeg ikke hvem jeg skulle benket for Solanke heller..
Brødrenemere?

Sterkt okkesom!
Sist redigert av Mr.Meep den søn nov 13, 2022 1:06 am, redigert 1 gang totalt.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

For en som tidligere aldri har hatt bedre resultat(totalsum etter endt sesong) enn 400k før, så har man aldri spilt så bra etter 14 runder før. Kommer nok ikke til å holde ut resten resten av sesongen, men man får nyte det man har fått til så langt. Etter en meget god lunsjkamp/hovedrunde(med tanke på hva folk har gjort) så treffer man også på Tripper(7), Almiron(6) og Martinelli (6) og man har har hoppet fra forrige runde på ish 77k til ish 20k(!) OVR.

Morsomt. Så får man se hvor lenge det varer når PL er tilbake igjen i romjulen. Har som sagt ikke troen, men får bare krysse fingrene så lenge det varer.

Deila

Legg inn av Deila »

Mr.Meep skrev: søn nov 13, 2022 1:05 am
Deila skrev: søn nov 13, 2022 12:57 am Endte på 59(-4) og kryper opp til 48k OVR. Småsurt med Solanke på benk, men om Zaha hadde satt den straffen så vet jeg ikke hvem jeg skulle benket for Solanke heller..
Brødrenemere?

Sterkt okkesom!
Solgte Toney før runden, men det er lettere å akseptere. Hadde jeg hatt Toney hadde jeg nok benket han uansett :lol:

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

Var kun Robertson og White som gikk opp i pris i natt?

Bror1

Legg inn av Bror1 »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 9:31 am Var kun Robertson og White som gikk opp i pris i natt?
Og Alisson

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 9:31 am Var kun Robertson og White som gikk opp i pris i natt?
Disse gikk opp i pris i natt. Fikk alle inn på laget :)

Robertson £6.8M
Alisson £5.5M
White £4.7M

Skal bli deilig med fred og ro, ingen prisendringer på 43 dager.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2473

Legg inn av BrannLFC »

Bror1 skrev: søn nov 13, 2022 9:40 am
BrannLFC skrev: søn nov 13, 2022 9:31 am Var kun Robertson og White som gikk opp i pris i natt?
Og Alisson
Stemmer. Noen som har hørt noe om når de utsatte kampene spilles?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

K-Torget skrev: fre nov 11, 2022 4:54 pm
k9b skrev: fre nov 11, 2022 3:12 pm Veldig, veldig, veldig lyst på Perisic denne helgen, men har også veldig lyst på Darwin.

Står med følgende alternativer:
1. Scamacca + KdB -> Haaland + Kulusevski (-4)
2. Jesus -> Darwin
3. Jesus -> Darwin + Guehi -> Perisic (Dunk tar plass på benk) (-4)
4. Guehi -> Perisic
5. Noe annet mindre sexy

Står med Cancelo, KdB og Alvarez fra City og kan naturligvis bli buttfucka noe voldsomt av Haaland, men har på følelsen av at han igjen starter på benk, så er egentlig komfortabel med å ha Alvarez og KdB på banen.
Fine alternativ alle sammen, men hadde gått for 1 eller 3😊
Endte faktisk på Alvarez & Scamacca til Darwin & Solanke for -4. selv om det ble leaket så klarte jeg ikke ta minus 4 for å ta ut KdB til Haaland

TLee

Legg inn av TLee »

Laget mitt var skikkelig ute å sykle der, men fornøyd med at jeg fikk til to ok runder før pausen.
Faller vel endel idag iom at jeg ikke har noen igjen, men sålangt ser det bra ut 😃

Krysser fingrene for at man får mekket sammen et lag som kan stå ei stund og at man får utnyttet chipsene etterhvert.

Blir å kose seg med avslutning av tippeligamanager for min del idag.
Ligger på en hederlig 350 plass, bra det 😃
Fått inn Vecchia som superdiff, ikke sikkert han starter, men må gamble litt 😃

VM-manager står jeg over. Egentlig lyst til å boikotte hele VM pga omstendighetene, men blir vel til at man følger litt med.
Bedre med noe fotball enn ingen fotball 😃

Blir vel nye innlegg før BD 😃

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»