Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 4:16 pm Shaw og Rashford starter:

Kjør Shaw og Cashford!

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:17 pm
silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 4:16 pm Shaw og Rashford starter:

Kjør Shaw og Cashford!
To defensive fra både Newcastle og Man United. Pluss kaptein Rashfotd.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn apr 02, 2023 4:20 pm
K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:17 pm
silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 4:16 pm Shaw og Rashford starter:

Kjør Shaw og Cashford!
To defensive fra både Newcastle og Man United. Pluss kaptein Rashfotd.
Shaw, Cashford og Trippier her :)

Har du Botman / Schar i tillegg?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:23 pm
Nevi skrev: søn apr 02, 2023 4:20 pm
K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:17 pm

Kjør Shaw og Cashford!
To defensive fra både Newcastle og Man United. Pluss kaptein Rashfotd.
Shaw, Cashford og Trippier her :)

Har du Botman / Schar i tillegg?
Har DDG og Botman i tillegg i tillegg til dine tre.

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:07 pm
startelver skrev: søn apr 02, 2023 1:03 pm Raya 6, March og Martinelli 5, Toney 9 og Watkins 8 er positivt så langt, men får håpe det løsner skikkelig i dag.
BB?
Nei, jeg tar det jeg får , satser på cap Rashford i dag.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Med nyheten om at Rodgers er ferdig i Leicester, er det bare å drøye litt med hva en skal gjøre med Ward. Iversen styrket vel ikke akkurat sjansene sine for å fortsette mellom stengene igår, dermed kan en fort slippe unna å bruke noe bytte på keeper plass. Selv om Brentford går inn i periode med mere vriene kamper fremover, klarer nok Raya skaffe seg noen poeng også i de kampene. Får se an utover uka.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn apr 02, 2023 4:28 pm
K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:23 pm
Nevi skrev: søn apr 02, 2023 4:20 pm

To defensive fra både Newcastle og Man United. Pluss kaptein Rashfotd.
Shaw, Cashford og Trippier her :)

Har du Botman / Schar i tillegg?
Har DDG og Botman i tillegg i tillegg til dine tre.
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn apr 02, 2023 4:33 pm
K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 4:07 pm
startelver skrev: søn apr 02, 2023 1:03 pm Raya 6, March og Martinelli 5, Toney 9 og Watkins 8 er positivt så langt, men får håpe det løsner skikkelig i dag.
BB?
Nei, jeg tar det jeg får , satser på cap Rashford i dag.
Oki :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn apr 02, 2023 5:05 pm Med nyheten om at Rodgers er ferdig i Leicester, er det bare å drøye litt med hva en skal gjøre med Ward. Iversen styrket vel ikke akkurat sjansene sine for å fortsette mellom stengene igår, dermed kan en fort slippe unna å bruke noe bytte på keeper plass. Selv om Brentford går inn i periode med mere vriene kamper fremover, klarer nok Raya skaffe seg noen poeng også i de kampene. Får se an utover uka.
Enig, avvent situasjonen rundt Ward til en runde du ikke vil bruke Raya eller BB i GW34 :)

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Fantastisk resultat. Røk på Brunocappen min, røk på Shaw, røk på Rashford, røk på tipping og nå er det 8 poeng opp for Liverpool. Alt i alt en strålende dag.

guru

Legg inn av guru »

Irritrende at Isak blanker, så kommer Wilson inn og putter. Isak hadde fortjent målpoeng. Vel, vel, jeg sjanser på Isak og ikke Watkins, får håpe han putter neste kamp. Foreløpig et korrekt valg å cappe MacA og ikke Rashford, men frykter det kan bli flere målpoeng for Rashford mot Brentford.

Deilig med 19 poeng på Trippier+Botman.

81-4=77 poeng med 14 spillere igjen. Herlig start på første del av BB og DGW29.

Knax

Legg inn av Knax »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:28 pm og nå er det 8 poeng opp for Liverpool.
Det hadde vært oppnåelig hadde man ikke vært bedritne selv. Man Utd kommer til å droppe mye mer poeng fremover, og Newcastle er ikke en seiersmaskin.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:28 pm Fantastisk resultat. Røk på Brunocappen min, røk på Shaw, røk på Rashford, røk på tipping og nå er det 8 poeng opp for Liverpool. Alt i alt en strålende dag.
Alt gikk i mot meg også i dag.. Areola, Shaw og Cashford og ikke minst for Liverpool-hjertet mitt også..

Eneste lysglimt var CS og assist på Trippier, frem til jeg kom på at alle har han..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn apr 02, 2023 7:30 pm Irritrende at Isak blanker, så kommer Wilson inn og putter. Isak hadde fortjent målpoeng. Vel, vel, jeg sjanser på Isak og ikke Watkins, får håpe han putter neste kamp. Foreløpig et korrekt valg å cappe MacA og ikke Rashford, men frykter det kan bli flere målpoeng for Rashford mot Brentford.

Deilig med 19 poeng på Trippier+Botman.

81-4=77 poeng med 14 spillere igjen. Herlig start på første del av BB og DGW29.
Gratulerer med en herlig start på runden for din del!
Ikke like heldig start for min del med 58 poeng og 14 igjen.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Knax skrev: søn apr 02, 2023 7:30 pm
silkyglenjohnson skrev: søn apr 02, 2023 7:28 pm og nå er det 8 poeng opp for Liverpool.
Det hadde vært oppnåelig hadde man ikke vært bedritne selv. Man Utd kommer til å droppe mye mer poeng fremover, og Newcastle er ikke en seiersmaskin.
Det er det. Sliter med å se at vi skal få til en rekke sånn som man har sett ut og da blir det vanskelig uansett hva lagene foran oss gjør.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

At mange valgte Rashford cap gjorde dagens resultat veldig bra for min del. Det optimale ville jo vært 0-0 som ved pause, men i og med Trippier assist og 3 bonus går det opp i opp med lite Shaw poeng. At Rashford holdt seg stille passet meg med Mac Allister cap utmerket. 70 poeng med 11 spillere igjen og null BB, gjør at håpet om å holde noenlunde stand mot BB lagene er lysegrønt. Watkins over Isac ser så langt ut til å være bra valg, og dobbel NC defensivt også god uttelling.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

guru skrev: søn apr 02, 2023 7:30 pm Irritrende at Isak blanker, så kommer Wilson inn og putter. Isak hadde fortjent målpoeng. Vel, vel, jeg sjanser på Isak og ikke Watkins, får håpe han putter neste kamp. Foreløpig et korrekt valg å cappe MacA og ikke Rashford, men frykter det kan bli flere målpoeng for Rashford mot Brentford.

Deilig med 19 poeng på Trippier+Botman.

81-4=77 poeng med 14 spillere igjen. Herlig start på første del av BB og DGW29.
For de av oss som sitter med benk som umuliggjør BB i denne runden ( Ward, Saka, Gabriel, Haaland ) kunne nesten ikke resultater bli bedre etter første del av DGW. Med Mac cap, Mitoma, Watkins, Toney og dobbel NC forsvar, kan Man U fiasko og annet plask bare spre glede. 70 poeng og 11 spillere tilbake, gjør at man kanskje taper mindre til BB lagene enn fryktet på forhånd.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2486

Legg inn av BrannLFC »

Aguerd:) !!! Rash holdt seg rolig. Helt greit.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn apr 02, 2023 8:01 pm At mange valgte Rashford cap gjorde dagens resultat veldig bra for min del. Det optimale ville jo vært 0-0 som ved pause, men i og med Trippier assist og 3 bonus går det opp i opp med lite Shaw poeng. At Rashford holdt seg stille passet meg med Mac Allister cap utmerket. 70 poeng med 11 spillere igjen og null BB, gjør at håpet om å holde noenlunde stand mot BB lagene er lysegrønt. Watkins over Isac ser så langt ut til å være bra valg, og dobbel NC defensivt også god uttelling.
Gratulerer! :) Du tar meg kanskje igjen denne runden, selv om jeg kjører BB.......... :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn apr 02, 2023 8:25 pm Aguerd:) !!! Rash holdt seg rolig. Helt greit.
Der traff du godt! Gratulerer :)

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

Potter ferdig.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: søn apr 02, 2023 9:39 pm Potter ferdig.
Ikke lenge siden jeg leste en artikkel hos Sky om at han skulle få fortsette ut sesongen uavhengig av hvordan resultatene var. Dog ikke overrasket over at Chelsea gjør dette da de har prestert elendig, selv med et helt enormt pengebruk.

Ser Nagelsmann ryktes inn som ny trener.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Fare for at Kepa mister plassen til Mendy under ny manager.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

70 poeng :-)
Ward-Trippier-White-Mee-Schär-Trossard-Andreas-KDB-Gros-Toney-Watkins

Men kun 7 spillere igjen, så faller nok litt tilbake totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: søn apr 02, 2023 9:55 pm Fare for at Kepa mister plassen til Mendy under ny manager.
Det tror jeg det er en stor sjanse for! Men Mendy er vel fremdeles skadet? Ikke på benk i går iallefall.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2486

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 8:30 pm
BrannLFC skrev: søn apr 02, 2023 8:25 pm Aguerd:) !!! Rash holdt seg rolig. Helt greit.
Der traff du godt! Gratulerer :)
Takker. 47 poeng med 14 mann igjen. Kan jeg få sesongens første araber?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

VivaLV skrev: søn apr 02, 2023 10:01 pm 70 poeng :-)
Ward-Trippier-White-Mee-Schär-Trossard-Andreas-KDB-Gros-Toney-Watkins

Men kun 7 spillere igjen, så faller nok litt tilbake totalt.
Solid! Hvor ligger du ovr? Har du noen chipper igjen?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn apr 02, 2023 10:22 pm
K-Torget skrev: søn apr 02, 2023 8:30 pm
BrannLFC skrev: søn apr 02, 2023 8:25 pm Aguerd:) !!! Rash holdt seg rolig. Helt greit.
Der traff du godt! Gratulerer :)
Takker. 47 poeng med 14 mann igjen. Kan jeg få sesongens første araber?
Er nok en mulighet! Får krysse fingrene :) Personlig har jeg heldigvis fått noen arabere tidligere i sesongen da BB går ganske dårlig :(

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

64 poeng med 14 spiller igjen. Grønne piler.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn apr 02, 2023 10:26 pm 64 poeng med 14 spiller igjen. Grønne piler.
58 poeng med samme antall spillere igjen. Røde piler her, ned fra 65k ovr til 72k ovr.

Hvem cappet du denne runden?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»