Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Sir-Alex »

Koko avslutningsrunde. Men alt i alt ser jeg ut til å havne cirka rundt 40K 🌎

Det er en litt dupp fra ifjor da jeg var innen top 20K, men bare å kjøre på igjen til august. Blir deilig med litt fri nå, eller vent, vi har jo den jævla Eliteserien Fantasy. 😜

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ender opp på 187k tror jeg, har såvidt vært i nærheten av 300k før nå. Herlig siste runde om ikke annet i det som har vært en ganske frustrerende sesong.
Takk for laget alle, blir godt å få en pause fra dere :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PScholes18 skrev: søn mai 28, 2023 8:21 pm
K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 7:48 pm
Bliss skrev: søn mai 28, 2023 7:47 pm

Gratulerer med den. Du var vel relativt langt bak (20k) for et par runder siden om jeg husker rett? Godt å klatre inn i 10k på slutten.

Spilte selv som en gal mann de siste rundene, var ranket 16k før GW37. Kjørte -12 før den runden og -8 før denne. Smaker jævlig godt å treffe når man går for det så til de grader.

67 - 8 = 59 poeng her.
Herlig! Gratulerer! 😊 hvor ender du?😊
9880 i følge LiveFPL
Klasse! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn mai 28, 2023 8:26 pm Koko avslutningsrunde. Men alt i alt ser jeg ut til å havne cirka rundt 40K 🌎

Det er en litt dupp fra ifjor da jeg var innen top 20K, men bare å kjøre på igjen til august. Blir deilig med litt fri nå, eller vent, vi har jo den jævla Eliteserien Fantasy. 😜
Sterkt! :)

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

Uansett deilig at denne sesongen er over. Blir nok mer tid neste år, så da skal det tas seriøst. Går jo fra en OR-rank på over 2mill til 700K i løpet av en halvannen måneds tid.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 8:37 pm Uansett deilig at denne sesongen er over. Blir nok mer tid neste år, så da skal det tas seriøst. Går jo fra en OR-rank på over 2mill til 700K i løpet av en halvannen måneds tid.
Solid klatring og spurt! Har lyst å ta det mer seriøst selv neste sesong og ergo bli med i flere ligaer med premiepenger!

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Taper mye på å ikke gi Kane Kapteinsbindet, (hadde det på han 1 min før frist, men byttet tilbake til Salah).

Den ene pengeligaen ryker med 1 poeng (Winner takes it all) Han satte Kane(C)

Ender på 53 poeng og en liten grønn pil opp til 17k OR. Ikke katastrofe, men blir aldri fornøyd med en sesong utenfor topp 10k. Håper jeg vinner litt i noen andre pengeligaer, så jeg hvertfall går litt i pluss.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: søn mai 28, 2023 8:49 pm Taper mye på å ikke gi Kane Kapteinsbindet, (hadde det på han 1 min før frist, men byttet tilbake til Salah).

Den ene pengeligaen ryker med 1 poeng (Winner takes it all) Han satte Kane(C)

Ender på 53 poeng og en liten grønn pil opp til 17k OR. Ikke katastrofe, men blir aldri fornøyd med en sesong utenfor topp 10k. Håper jeg vinner litt i noen andre pengeligaer, så jeg hvertfall går litt i pluss.
Håper du ender i pluss! All inn på ESF nå? :)

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenker at tiden er moden for at spillere som Salah, Saka og Rashford blir forwards. For å endre dynamikken i spillet. Flere må løftes til 9-10 mill også.

Må gjerne bytte ut noen chips også.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: søn mai 28, 2023 9:04 pm Tenker at tiden er moden for at spillere som Salah, Saka og Rashford blir forwards. For å endre dynamikken i spillet. Flere må løftes til 9-10 mill også.

Må gjerne bytte ut noen chips også.
Tror de forblir midtbanespillere, men at spillere som Rash og Saks er dyrere neste sesong skal du ikke se bort fra. Haaland bør også være dyrere blant annet.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

eppaen skrev: søn mai 28, 2023 9:04 pm Tenker at tiden er moden for at spillere som Salah, Saka og Rashford blir forwards. For å endre dynamikken i spillet. Flere må løftes til 9-10 mill også.

Må gjerne bytte ut noen chips også.
Fjerne eierandel også

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 9:24 pm
eppaen skrev: søn mai 28, 2023 9:04 pm Tenker at tiden er moden for at spillere som Salah, Saka og Rashford blir forwards. For å endre dynamikken i spillet. Flere må løftes til 9-10 mill også.

Må gjerne bytte ut noen chips også.
Fjerne eierandel også
Hvorfor?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Kun 10 spillere involvert. Men greit å få inn Bruno som kap og Henry inn fra benk. Ender da på 57 denne runden.

Mitrovic med sin fjerde straffebom for sesongen. fine poeng for De Gea:) Bruno og Jesus leverer, også Gakpo som innbytter:)

Ellers er trippier mitoma rash og wilson store skuffelser. sesongen er over. går vel muligens bittelitt opp idag, men min nest svakeste sesong av 5 med ca 900k OR. Er det tøffere nå enn tidligere sesonger pga flere spillere?

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ble en finfin siste runde her, med 67(-4) og klatrer fra 103k til 73k. Traff godt med Cane og Saka inn for Haaland og Grealish. Litt ergerlig at ikke Saka kunne holdt seg på banen et minutt til, men skal ikke klage.

Knax
Innlegg: 784

Legg inn av Knax »

K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 9:31 pm
Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 9:24 pm
eppaen skrev: søn mai 28, 2023 9:04 pm Tenker at tiden er moden for at spillere som Salah, Saka og Rashford blir forwards. For å endre dynamikken i spillet. Flere må løftes til 9-10 mill også.

Må gjerne bytte ut noen chips også.
Fjerne eierandel også
Hvorfor?
Mest sannsynlig for at folk ikke skal følge flokken og hente inn de spillerne som er eid av flest.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knax skrev: søn mai 28, 2023 10:10 pm
K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 9:31 pm
Megapixsel skrev: søn mai 28, 2023 9:24 pm

Fjerne eierandel også
Hvorfor?
Mest sannsynlig for at folk ikke skal følge flokken og hente inn de spillerne som er eid av flest.
Helt enig i det, men mange vil jo ha de samme spillerne uansett..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn mai 28, 2023 9:51 pm Kun 10 spillere involvert. Men greit å få inn Bruno som kap og Henry inn fra benk. Ender da på 57 denne runden.

Mitrovic med sin fjerde straffebom for sesongen. fine poeng for De Gea:) Bruno og Jesus leverer, også Gakpo som innbytter:)

Ellers er trippier mitoma rash og wilson store skuffelser. sesongen er over. går vel muligens bittelitt opp idag, men min nest svakeste sesong av 5 med ca 900k OR. Er det tøffere nå enn tidligere sesonger pga flere spillere?
Kanskje tøffere nå på grunn av at det er flere som spiller, fantasy er mer populært generelt sett? Flere som spiller pga. jobbsammenheng / er med i jobbligaer og så er også mitt inntrykk at flere er med i pengeligaer..?

PScholes18

Legg inn av PScholes18 »

BrannLFC skrev: søn mai 28, 2023 9:51 pm Kun 10 spillere involvert. Men greit å få inn Bruno som kap og Henry inn fra benk. Ender da på 57 denne runden.

Mitrovic med sin fjerde straffebom for sesongen. fine poeng for De Gea:) Bruno og Jesus leverer, også Gakpo som innbytter:)

Ellers er trippier mitoma rash og wilson store skuffelser. sesongen er over. går vel muligens bittelitt opp idag, men min nest svakeste sesong av 5 med ca 900k OR. Er det tøffere nå enn tidligere sesonger pga flere spillere?
Det er stadig flere hjelpemidler og flere tar det nok mer seriøst. Template vil alltid være template av en grunn uansett hvordan spillet utvikler seg, men det er spillerne rundt som fort avgjør sammen med kaptein og bruk av chips.

Deila

Legg inn av Deila »

Da ble det 58p og 27 597 OVR

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:51 pm Da ble det 58p og 27 597 OVR
Ikke gale! Fornøyd? :)

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm
Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:51 pm Da ble det 58p og 27 597 OVR
Ikke gale! Fornøyd? :)
Må vel nesten si meg fornøyd, ja. Fin sesong :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm
K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm
Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:51 pm Da ble det 58p og 27 597 OVR
Ikke gale! Fornøyd? :)
Må vel nesten si meg fornøyd, ja. Fin sesong :)
Sterk sesong ja :) Aktiv i ESF fremdeles? :)

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 10:57 pm
Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm
K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm

Ikke gale! Fornøyd? :)
Må vel nesten si meg fornøyd, ja. Fin sesong :)
Sterk sesong ja :) Aktiv i ESF fremdeles? :)
Yess :!:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:58 pm
K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 10:57 pm
Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:53 pm

Må vel nesten si meg fornøyd, ja. Fin sesong :)
Sterk sesong ja :) Aktiv i ESF fremdeles? :)
Yess :!:
Herlig :)

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ender på rundt 204k-plass. Ikke så vanvittig mye å skryte av, men min beste sesong med god margin.

Synd at det gikk til helvete etter VM, da lå jeg på innen topp 15k. Så sprakk det fullstendig etter nyttår :lol:

Deila

Legg inn av Deila »

Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:51 pm Da ble det 58p og 27 597 OVR
Ble faktisk 21k OVR ser jeg på livepl.net. Bare ikke oppdatert seg. Jaujau.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn mai 28, 2023 11:43 pm
Deila skrev: søn mai 28, 2023 10:51 pm Da ble det 58p og 27 597 OVR
Ble faktisk 21k OVR ser jeg på livepl.net. Bare ikke oppdatert seg. Jaujau.
:) :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

ElGuaje skrev: søn mai 28, 2023 11:02 pm Ender på rundt 204k-plass. Ikke så vanvittig mye å skryte av, men min beste sesong med god margin.

Synd at det gikk til helvete etter VM, da lå jeg på innen topp 15k. Så sprakk det fullstendig etter nyttår :lol:
Ny personlig bestenotering er aldri feil :)

Juiced

Legg inn av Juiced »

Klarte og karre meg til min andre top 10k overall, etter noen sterke runder på slutten.

Veldig fornøyd.

ermathi

Legg inn av ermathi »

Gratulerer til mange med fantastiske plasseringer. Dere er flinke!!! Jeg kom ganske bra på slutten og vant cupen i et par venneligaer. Dog få som bryr seg om de cupene vel.😂 Jeg kommer sterkere tilbake neste år. Han som ble nummer 2 OR hadde Pinnock med 15 poeng på første benk. Hadde f eks Estupinian ikke kommet inn hadde han vunnet hele greia. Tilfeldigheter.🙂

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»