Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Crabsen

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Crabsen »

Er det bekreftet at Mitro er ute til helgen da? Er jo kun gul pdd

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:40 pm
Detvareingang skrev: tir okt 04, 2022 2:48 pm Hva tenker vi om Martial? 6.9 mill. Blir sikkert ein reaksjon fra ETH etter City kampen, å kan fort starte kampen. Vurdering opp mot Mitro. Blir jo ein kortvarig sak siden Martial er skadet innen 3-4 kamper. Også på jakt etter ein forsvars spiller til Max 5.4 har Trippier, Cancelo, Saliba og Caufal. Sistnevnte vil eg ha ut, spilte ikkje sist å tipper West Ham fortsetter med samme lag neste kamp.
Vurderer Martial selv om Mitro er ute mer enn en runde. Andre alternativ er Willson, Watkins, Antonio. Har Toney og Haaland fra før.
Det er det eg og vurderer, tror dog ikkje eg tør før det nermer seg. Eg ser hvertfall på det som ein fin diff. Kan jo bli skivebom, men tror ikkje Mitro vil putte i neste. Martial starter garantert om ETH syns han er match fit. Tror han hadde han som plan A i utgangspunktet. Å i tillegg må det komme ein reaksjon etter sist kamp, så kan fort benke ein del av spillerene. Tenker Sancho fort kan få ein tur på benken.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Crabsen skrev: tir okt 04, 2022 6:10 pm Er det bekreftet at Mitro er ute til helgen da? Er jo kun gul pdd
Nei, det er ikke bekreftet. Marco Silva skulle kommed med en oppdatering, men den har ikke fortsatt ikke kommet. Men ville ikke byttet ham ut tidig, for det er en god sjanse for at han starter til helgen.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Mr.Meep skrev: tir okt 04, 2022 6:02 pm
K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:43 pm
Mr.Meep skrev: tir okt 04, 2022 5:41 pm

78 og raste nedover som en stein!
Kjedelig. Hvor mange poeng har du ovr da?
526 poebzfgg
Vi ligger nesten likt, har 532 poeng, reddet av Maddison der. Havnet på 88 poeng denne runden. Har heldigvis kun brukt WC til nå. Han som leder i min pengeliga har 587 poeng, men har blåst både FH og TC.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Detvareingang skrev: tir okt 04, 2022 6:48 pm
Mr.Meep skrev: tir okt 04, 2022 6:02 pm
K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:43 pm

Kjedelig. Hvor mange poeng har du ovr da?
526 poebzfgg
Vi ligger nesten likt, har 532 poeng, reddet av Maddison der. Havnet på 88 poeng denne runden. Har heldigvis kun brukt WC til nå. Han som leder i min pengeliga har 587 poeng, men har blåst både FH og TC.
Var nok foran 10 personer på FD ligaen før Maddison😅

Det jeg tenkte at de fleste foran har sprengt av sine chips

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:36 pm
Sir-Alex skrev: tir okt 04, 2022 8:30 am Litt prisendringer i natt.

Stjernene fra kampen i går økte i pris :) Ward / Maddison.

Prisøkninger! 💷

⬆️ Saliba #ARS £5.0m
⬆️ Ward #LEI £4.1m
⬆️ Maddison #LEI £8.1m
⬆️ De Bruyne #MCI £12.4m

Prisnedgang! 💷

⬇️ Lowe #BOU £5.2m
⬇️ Ghoddos #BRE £4.8m
⬇️ Roerslev #BRE £4.3m
⬇️ Onyeka #BRE £4.8m
⬇️ Luis Díaz #LIV £8.1m
⬇️ Mahrez #MCI £7.5m
⬇️ Dias #MCI £5.9m
⬇️ Ogbonna #WHU £4.4m
Nydelig! Har 3 av 4 (ikke Saliba) av de som gikk opp i pris :)
Overraskene at Saliba fortsetter å stige på nåværende tidspunkt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mr.Meep skrev: tir okt 04, 2022 6:10 pm
K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 6:03 pm
Mr.Meep skrev: tir okt 04, 2022 6:02 pm

526 poebzfgg
Meget habil poengsum det! :)
Joda tross alt inne på topp 505000 plass 😅 men var bittert å se det rasert etter maddison raidet...

Jaja det er maraton dette og de foran har vel begynt å brukt opp et par av chipsa
Godt mulig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: tir okt 04, 2022 6:48 pm
Crabsen skrev: tir okt 04, 2022 6:10 pm Er det bekreftet at Mitro er ute til helgen da? Er jo kun gul pdd
Nei, det er ikke bekreftet. Marco Silva skulle kommed med en oppdatering, men den har ikke fortsatt ikke kommet. Men ville ikke byttet ham ut tidig, for det er en god sjanse for at han starter til helgen.
Bare å avvente til frist/ er kommet mer i info.

startelver

Legg inn av startelver »

Endte på 76 poeng til slutt.

Kaptein Haaland står for 46 av poengene :lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Detvareingang skrev: tir okt 04, 2022 6:45 pm
K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:40 pm
Detvareingang skrev: tir okt 04, 2022 2:48 pm Hva tenker vi om Martial? 6.9 mill. Blir sikkert ein reaksjon fra ETH etter City kampen, å kan fort starte kampen. Vurdering opp mot Mitro. Blir jo ein kortvarig sak siden Martial er skadet innen 3-4 kamper. Også på jakt etter ein forsvars spiller til Max 5.4 har Trippier, Cancelo, Saliba og Caufal. Sistnevnte vil eg ha ut, spilte ikkje sist å tipper West Ham fortsetter med samme lag neste kamp.
Vurderer Martial selv om Mitro er ute mer enn en runde. Andre alternativ er Willson, Watkins, Antonio. Har Toney og Haaland fra før.
Det er det eg og vurderer, tror dog ikkje eg tør før det nermer seg. Eg ser hvertfall på det som ein fin diff. Kan jo bli skivebom, men tror ikkje Mitro vil putte i neste. Martial starter garantert om ETH syns han er match fit. Tror han hadde han som plan A i utgangspunktet. Å i tillegg må det komme ein reaksjon etter sist kamp, så kan fort benke ein del av spillerene. Tenker Sancho fort kan få ein tur på benken.
Personlig håper jeg Mitroviv blir klar og jeg kan spare opp ett bytte.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tir okt 04, 2022 7:24 pm
K-Torget skrev: tir okt 04, 2022 5:36 pm
Sir-Alex skrev: tir okt 04, 2022 8:30 am Litt prisendringer i natt.

Stjernene fra kampen i går økte i pris :) Ward / Maddison.

Prisøkninger! 💷

⬆️ Saliba #ARS £5.0m
⬆️ Ward #LEI £4.1m
⬆️ Maddison #LEI £8.1m
⬆️ De Bruyne #MCI £12.4m

Prisnedgang! 💷

⬇️ Lowe #BOU £5.2m
⬇️ Ghoddos #BRE £4.8m
⬇️ Roerslev #BRE £4.3m
⬇️ Onyeka #BRE £4.8m
⬇️ Luis Díaz #LIV £8.1m
⬇️ Mahrez #MCI £7.5m
⬇️ Dias #MCI £5.9m
⬇️ Ogbonna #WHU £4.4m
Nydelig! Har 3 av 4 (ikke Saliba) av de som gikk opp i pris :)
Overraskene at Saliba fortsetter å stige på nåværende tidspunkt.
Er nok mange som henter han enda ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: tir okt 04, 2022 7:29 pm Endte på 76 poeng til slutt.

Kaptein Haaland står for 46 av poengene :lol: :lol:
Grønn pil?

startelver

Legg inn av startelver »

Nei gikk såvidt ned.

Hvem ville dere valgt mellom Firminho og Toney ?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

startelver skrev: tir okt 04, 2022 7:55 pm Nei gikk såvidt ned.

Hvem ville dere valgt mellom Firminho og Toney ?
Helt klart Toney. Jeg er usikker på startplassen til Firmino etterhvert. Nunez er prestisjesigneringen til Klopp, og han vil stjele minutter fra Firmino. Toney er main man hos Brentford, og er i veldig god form. Toney it is.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Der var Liverpool i gang mot Rangers.

TAA henter fram den gode gamle frispark foten. Frispark fra noen og tyve meter, curler den i krysset.

Spennende formasjon Liverpool kjører i dag med både Salat, Jota, Luiz og Darwin på topp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: tir okt 04, 2022 7:57 pm
startelver skrev: tir okt 04, 2022 7:55 pm Nei gikk såvidt ned.

Hvem ville dere valgt mellom Firminho og Toney ?
Helt klart Toney. Jeg er usikker på startplassen til Firmino etterhvert. Nunez er prestisjesigneringen til Klopp, og han vil stjele minutter fra Firmino. Toney er main man hos Brentford, og er i veldig god form. Toney it is.
Helt klar Toney om du vil ha en spiller som er sikker å spille. Firmino kommer til å bli rullert med blant andre Jota og Nunez.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir okt 04, 2022 9:12 pm Der var Liverpool i gang mot Rangers.

TAA henter fram den gode gamle frispark foten. Frispark fra noen og tyve meter, curler den i krysset.

Spennende formasjon Liverpool kjører i dag med både Salat, Jota, Luiz og Darwin på topp.
Nydelig frispark og en meget spennende og offensiv formasjon i kveld fra oss! Ligner på en 4 - 2 - 4 formasjon :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ingen Kulu i dagens Spurs-tropp! Spørs om han blir klar til helgen da for dere som har han..

startelver

Legg inn av startelver »

Har dessverre Kula ja, men kan ikke bytte han ut nå.
Den andre usikkerheten er Mitrovic, viktig at han blir klar.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

2 bytter tilgjengelig. Maddison inn og Arnold ut ? Arnold scoret jo igår....

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

startelver skrev: tir okt 04, 2022 10:00 pm Har dessverre Kula ja, men kan ikke bytte han ut nå.
Den andre usikkerheten er Mitrovic, viktig at han blir klar.
Siste nytt på Mitrovic er at han går ned i pris førstkommende natt. Skulle han være ute i noen uker, så hadde det vært greit å få den infoen i løpet av dagen. Marco Silva sa det tok 24-48 timer til de visste mer, men ingenting har blitt kommunisert videre til offentligheten. Mitrovic har jo haltet i 2-3 uker nå, så frykter at han trenger et avbrekk. Satt med ispose etter begge landskampene også. Det kjipe er jo at kampprogrammet etter West Ham er strålende, med to kremkamper på hjemmebane, og et gavmildt Leeds på bortebane.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: tir okt 04, 2022 10:00 pm Har dessverre Kula ja, men kan ikke bytte han ut nå.
Den andre usikkerheten er Mitrovic, viktig at han blir klar.
Kun 1 bytte? Om det bli bekreftet at både Kulu og Mitrovic er ute og kanskje mer enn en kamp så kan det kanskje være verdt en -4 for din del?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 6:35 am 2 bytter tilgjengelig. Maddison inn og Arnold ut ? Arnold scoret jo igår....
Hvordan ser laget ditt ut?
Maddison inn høres fornuftig ut. Usikker på om jeg hadde kvittet meg med Taa nå om jeg hadde hatt han, men hadde jeg ikke hatt Maddison hadde jeg defintivt fått han på nå!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 6:32 pm
startelver skrev: tir okt 04, 2022 10:00 pm Har dessverre Kula ja, men kan ikke bytte han ut nå.
Den andre usikkerheten er Mitrovic, viktig at han blir klar.
Siste nytt på Mitrovic er at han går ned i pris førstkommende natt. Skulle han være ute i noen uker, så hadde det vært greit å få den infoen i løpet av dagen. Marco Silva sa det tok 24-48 timer til de visste mer, men ingenting har blitt kommunisert videre til offentligheten. Mitrovic har jo haltet i 2-3 uker nå, så frykter at han trenger et avbrekk. Satt med ispose etter begge landskampene også. Det kjipe er jo at kampprogrammet etter West Ham er strålende, med to kremkamper på hjemmebane, og et gavmildt Leeds på bortebane.
Takk for info! :)
Beste erstatter når man har Toney og Haaland fra før? Antonio, Wilson, Martial?

startelver

Legg inn av startelver »

Ja er vel den veien det går, men disse minuspoengene er ikke morsomt.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

startelver skrev: ons okt 05, 2022 6:40 pm Ja er vel den veien det går, men disse minuspoengene er ikke morsomt.
Minuspoeng i seg selv er ikke en negativ ting. Gjør du langsiktige bytter for hits, så kan du tjene mye poeng på det. En spillestil hvor du ikke tar hits fordi det er ubehagelig kan bite deg bak, og det beste valget kan like godt være å ta hits foran å spare byttet. Men det bør alltid være en tanke bak det, og valg som du kan stå inne for i flere GWs frem i tid.

startelver

Legg inn av startelver »

FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 6:56 pm
startelver skrev: ons okt 05, 2022 6:40 pm Ja er vel den veien det går, men disse minuspoengene er ikke morsomt.
Minuspoeng i seg selv er ikke en negativ ting. Gjør du langsiktige bytter for hits, så kan du tjene mye poeng på det. En spillestil hvor du ikke tar hits fordi det er ubehagelig kan bite deg bak, og det beste valget kan like godt være å ta hits foran å spare byttet. Men det bør alltid være en tanke bak det, og valg som du kan stå inne for i flere GWs frem i tid.
Jada ser den, har hatt noen av de allerede. Ingen WC så må bare gjøre de justeringene man kan.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: ons okt 05, 2022 6:40 pm Ja er vel den veien det går, men disse minuspoengene er ikke morsomt.
Hits sitter ofte langt inne ja. Men ville avventet til vi har mer info / nærmere frist med å gjøre byttene 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: ons okt 05, 2022 6:56 pm
startelver skrev: ons okt 05, 2022 6:40 pm Ja er vel den veien det går, men disse minuspoengene er ikke morsomt.
Minuspoeng i seg selv er ikke en negativ ting. Gjør du langsiktige bytter for hits, så kan du tjene mye poeng på det. En spillestil hvor du ikke tar hits fordi det er ubehagelig kan bite deg bak, og det beste valget kan like godt være å ta hits foran å spare byttet. Men det bør alltid være en tanke bak det, og valg som du kan stå inne for i flere GWs frem i tid.
Helt enig 😊

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons okt 05, 2022 6:37 pm
BrannLFC skrev: ons okt 05, 2022 6:35 am 2 bytter tilgjengelig. Maddison inn og Arnold ut ? Arnold scoret jo igår....
Hvordan ser laget ditt ut?
Maddison inn høres fornuftig ut. Usikker på om jeg hadde kvittet meg med Taa nå om jeg hadde hatt han, men hadde jeg ikke hatt Maddison hadde jeg defintivt fått han på nå!
Arnold er den som er aktuell å få ut. Har WC igjen, så ingen krise å ta han ut nå. Tar ikke ut KdB, Jesus, Martinelli eller Haaland

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»