Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Yesil

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Yesil »

Plange (4,5 angrep på Palace) med hattrick i dagens treningskamp mot Ipswich.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: lør jul 16, 2022 2:57 pm Plange (4,5 angrep på Palace) med hattrick i dagens treningskamp mot Ipswich.
Tror du det er noen sjanse for at får noe spilletid når sesongen starter?
Er Palace fortsatt i Asia? De har isåfall halve A-stallen igjen i England..

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

WH med stort bud på Broja. No brainer til 5.5

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knaxern skrev: lør jul 16, 2022 10:15 pm WH med stort bud på Broja. No brainer til 5.5
Frister med en Broja i WH til 5,5 ja!

Yesil

Legg inn av Yesil »

K-Torget skrev: lør jul 16, 2022 10:01 pm
Yesil skrev: lør jul 16, 2022 2:57 pm Plange (4,5 angrep på Palace) med hattrick i dagens treningskamp mot Ipswich.
Tror du det er noen sjanse for at får noe spilletid når sesongen starter?
Er Palace fortsatt i Asia? De har isåfall halve A-stallen igjen i England..
Ingen aning, men kanskje det beste 4,5-alternativet?

Tror som du sier at halve a-stallen er i England, og at det var den gjengen som spilte dagens kamp. Den andre halvdelen møtte jo Liverpool i Singapore i går.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nytt utkast:
Raya
Trent Cancelo James Perisic
Rashford Salah Diaz
Haaland Jesus Broja
Forster Neco 4,5 midt 4,5 midt

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Conte forteller at han har snakket med Lucas om å konvertere han til en høyre vingback. Han spilte 45 minutter i den posisjonen i dag.

Doherty har spilt venstre vingback begge treningskampene til nå. Han kommer nok primært til å bli brukt på høyresiden, men kan bekle begge sider.

Det betyr at man per dags dato har disse alternativene på vingbackene.

RWB: 1. Doherty, 2. Spence, 3. Emerson Royal 4. Lucas
LWB: 1. Perisic 2. Sessegnon 3. Doherty

Reguilon er ikke med i Asia-turen og skal ifølge kilder med innsikt selges, så han er ikke inkludert. Jeg hadde regnet med Emerson skulle selges, men er ikke like sikker lenger siden han fikk bli med på Asia-turen. Han gjorde også sakene sine greit mot slutten av sesongen. Det høres allikevel ut som veldig mye med hele 4 alternativer på vingback-plassene, så jeg får ikke regnestykket til å gå opp med mindre noen selges.

Conte drev med mye rullering (og bytter før 60 min) på vingbackene i Inter, og jeg tror det kan bli tilfelle i Spurs også med så mange alternativer. Derfor frister de mindre. Perisic har vært i mine utkast helt siden spillet ble lansert, men jeg fjernet han i dag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: lør jul 16, 2022 10:55 pm Conte forteller at han har snakket med Lucas om å konvertere han til en høyre vingback. Han spilte 45 minutter i den posisjonen i dag.

Doherty har spilt venstre vingback begge treningskampene til nå. Han kommer nok primært til å bli brukt på høyresiden, men kan bekle begge sider.

Det betyr at man per dags dato har disse alternativene på vingbackene.

RWB: 1. Doherty, 2. Spence, 3. Emerson Royal 4. Lucas
LWB: 1. Perisic 2. Sessegnon 3. Doherty

Reguilon er ikke med i Asia-turen og skal ifølge kilder med innsikt selges, så han er ikke inkludert. Jeg hadde regnet med Emerson skulle selges, men er ikke like sikker lenger siden han fikk bli med på Asia-turen. Han gjorde også sakene sine greit mot slutten av sesongen. Det høres allikevel ut som veldig mye med hele 4 alternativer på vingback-plassene, så jeg får ikke regnestykket til å gå opp med mindre noen selges.

Conte drev med mye rullering (og bytter før 60 min) på vingbackene i Inter, og jeg tror det kan bli tilfelle i Spurs også med så mange alternativer. Derfor frister de mindre. Perisic har vært i mine utkast helt siden spillet ble lansert, men jeg fjernet han i dag.
Takk for info :) Har hatt Perisic inne på alle utkast frem til nå, men blir mer og mer usikker på om risikoen blir for høy. Men enn så lenge at så mange har han inne forblir han på laget foreløpig.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Bytta Perisic til Neco for en stund siden og flytte pengene oppover i banen. Vanskelig balanse i laget med 5 dyre forsvarere. Holder med TAA, Cancelo, Chilwell/James og Trippier.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: lør jul 16, 2022 11:09 pm Bytta Perisic til Neco for en stund siden og flytte pengene oppover i banen. Vanskelig balanse i laget med 5 dyre forsvarere. Holder med TAA, Cancelo, Chilwell/James og Trippier.
Mulig det blir veien å gå ja. Har du vurdert White / Tomi?

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: lør jul 16, 2022 11:38 pm
Trolljegeren skrev: lør jul 16, 2022 11:09 pm Bytta Perisic til Neco for en stund siden og flytte pengene oppover i banen. Vanskelig balanse i laget med 5 dyre forsvarere. Holder med TAA, Cancelo, Chilwell/James og Trippier.
Mulig det blir veien å gå ja. Har du vurdert White / Tomi?
Så på muligheten for Tomi eller White i stedet for Neco, men da må jeg nedgradere Rashford eller Ødis til Bruno G, og jeg har allerede Wilson og Trippier.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mål og målgivende for Jesus mot Everton. Begynner å bli vanskelig å finne begrunnelse for å ikke ha ham inne på laget.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 7:53 am Mål og målgivende for Jesus mot Everton. Begynner å bli vanskelig å finne begrunnelse for å ikke ha ham inne på laget.
Bare å se på xGen hans kontra målene hittil i PL-karrieren, så går det helt fint for min del. Personlig er jeg tryggere på Wilson til 0.5 mindre, i hvert fall inntil første skade.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 7:53 am Mål og målgivende for Jesus mot Everton. Begynner å bli vanskelig å finne begrunnelse for å ikke ha ham inne på laget.
Ikke assist, i følge flashscore. Der står Martinelli oppført med assist til Saka.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: søn jul 17, 2022 10:17 am
Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 7:53 am Mål og målgivende for Jesus mot Everton. Begynner å bli vanskelig å finne begrunnelse for å ikke ha ham inne på laget.
Ikke assist, i følge flashscore. Der står Martinelli oppført med assist til Saka.
Så på nytt og det er mulig Martinelli toucher den, men tror ikke det. Uansett assist i mine øyne, og utfallet om Martinelli touchet (at Jesus hadde mistet assist i FPL) den har lite å si om hvorvidt Jesus er aktuell på laget mitt. Jesus skaper målet og det er tilfeldighet som isåfall gjør at han ikke får målpoenget.


TLee

Legg inn av TLee »

Har både Wilson og Jesus her 😃
Ingen Haaland, men har Son.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reece James hadde endt med -1 om det var FPL i natt. Hold dere unna alle sammen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Risikoen er alt for stor å gå uten Jesus når så mange eier han spør du meg. Så kan man alltid diskutere fotballspilleren Jesus og xG-en hans.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Vurderer å spille for en del penger i år, så da vil det kanskje legges ned en del ekstra tid i FPL. Må også være mer disiplinert mtp å punte.

Sitter fyllasjuk i sofaen og ser gjennom høydepunkter fra treningskampene til alle lagene nå, og lager et dokument med kampinfo og tanker. Tøft å se gjennom 3 minutter med Nottingham Forest - Burton 1-0...

En ting er sikkert, om det skulle være noen tvil, det kan bli umulig å hevde seg om man tør å gå uten Salah. Bare mot Palace sist fikk han et heldig mål, men burde jo hatt 3 målgivende i tillegg. Voldsomt aktiv.

Han er et stykke unna startoppstillingen, men Luke Plange hadde som det nevnes over her en praktkamp mot Ipswich. Fikk seg også en målgivende etter innhopp mot Millwall. Seiler opp som et alternativ til Greenwood som 4.5-spiss på benken, synes Plange ser ut som et voldsomt talent.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg har et håp om at Gallagher får endel spilletid. Chelsea har et kremprogram i åpningen, og til 6 blank er han must have. Sterling hadde også vært gøy (som Chelseasupporter), men 10 er mye å gamble med. Det ødelegger balansen i laget mitt for mye.

Rashford er også på radaren min, avhengig av hva som skjer med CR7. 6.5 for en potensiell spiss eller vingspiss for ManU er ikke dumt.

Bruno G er det kjedelige valget, og jeg har allerede Trippier og Wilson som jeg er fornøyd med, så trippel Magpies føles drøyt.

TLee

Legg inn av TLee »

Harvey Elliott da 😃
Var veldig god i de kampene han fikk sjansen ifjor før han ble langtidsskadet.
Kan vel dra det sålangt som at han hadde spilt seg inn på laget.
Men Klopp rullerer litt på midten, må løpes mye der også 😅

Koster bare 5, potensielt røverkjøp!
Har startet pre-season veldig bra

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

TLee skrev: søn jul 17, 2022 6:57 pm Harvey Elliott da 😃
Var veldig god i de kampene han fikk sjansen ifjor før han ble langtidsskadet.
Kan vel dra det sålangt som at han hadde spilt seg inn på laget.
Men Klopp rullerer litt på midten, må løpes mye der også 😅

Koster bare 5, potensielt røverkjøp!
Har startet pre-season veldig bra
Kan ikke bruke en Liverpool spot på en sånn spiller.

TLee

Legg inn av TLee »

TJ:
En sånn spiller?
Hva mener du med det?

Vi snakker her om en unggutt som er i ferd med å spille seg inn på laget.
Potensialet er høyt!

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 12:00 pm Reece James hadde endt med -1 om det var FPL i natt. Hold dere unna alle sammen.
Spilte han wingback, eller kjørte Chelsea 4 bak?

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 2:49 pm Han er et stykke unna startoppstillingen, men Luke Plange hadde som det nevnes over her en praktkamp mot Ipswich. Fikk seg også en målgivende etter innhopp mot Millwall. Seiler opp som et alternativ til Greenwood som 4.5-spiss på benken, synes Plange ser ut som et voldsomt talent.
Har Plange som min 4.5-spiss. Med 5 innbytter er det store sjanser for at han får en del spilletid. Kun 1,4% eid pr. nå. Greenwood er oppe i nesten 30% eierskap.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: søn jul 17, 2022 7:19 pm
TLee skrev: søn jul 17, 2022 6:57 pm Harvey Elliott da 😃
Var veldig god i de kampene han fikk sjansen ifjor før han ble langtidsskadet.
Kan vel dra det sålangt som at han hadde spilt seg inn på laget.
Men Klopp rullerer litt på midten, må løpes mye der også 😅

Koster bare 5, potensielt røverkjøp!
Har startet pre-season veldig bra
Kan ikke bruke en Liverpool spot på en sånn spiller.
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn jul 17, 2022 8:06 pm
Lew_Ashby skrev: søn jul 17, 2022 2:49 pm Han er et stykke unna startoppstillingen, men Luke Plange hadde som det nevnes over her en praktkamp mot Ipswich. Fikk seg også en målgivende etter innhopp mot Millwall. Seiler opp som et alternativ til Greenwood som 4.5-spiss på benken, synes Plange ser ut som et voldsomt talent.
Har Plange som min 4.5-spiss. Med 5 innbytter er det store sjanser for at han får en del spilletid. Kun 1,4% eid pr. nå. Greenwood er oppe i nesten 30% eierskap.
Greenwood er inne som 4,5 spiss hos meg inntil videre, men godt mulig Plange er inne til seriestart. Får se hvordan preseason utvikler seg.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2494

Legg inn av BrannLFC »

Hva er greia med Greenwood? Foran bamford og gelhardt i køen?

Galskap imo å kjøre uten brauten, jesus og nunez

TLee

Legg inn av TLee »

Må holde mulighetene åpne nå folks!
Harry Kane kostet 5 engang i tiden han også 😃

Spiller Elliott seg inn på laget, noe som ikke er usannsynlig kan han bidra til mange poeng.

Her snakker vi Talent, slår han ut i full blomst allerede i år blir det morsomt for alle som er glade i Liverpool.

Kane

Legg inn av Kane »

FPL handler vel ikke om å oppdage talenter, eller har de endret greien ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»