Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 11:16 pm
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 10:14 pm
BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 10:09 pm

Neida. Ikke i forhold til internligaer hvertfall. Har selvsagt også igjen de tre på United.

Glad jeg ikke sitter med Casemiro hvertfall :lol:
:lol: :lol:
Hvor ligger du ovr?
1.8...beskjedent. men i det minste grønne piler.
Da er du på vei oppover :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: lør feb 04, 2023 11:37 pm Kom veldig sent den goalen av Mitoma.
Trodde Brighton skulle kjøre over svake Bournemouth, men tok feil der.

Spørsmålet er om det er verdt og ta han inn nå da Brighton møter Palace borte og Fulham hjemme før de blanker.
Fulham er gode denne sesongen.
Min plan er Mitoma inn til GW26, men med det fine programmet de er inne i nå burde jeg fått han inne for flere runder siden, og senest nå til GW23.

TLee

Legg inn av TLee »

Arsenal med Brentford og City i dgw
Brentford er veldig bra nå, blir sannsynligvis ikke enkelt for Arsenal i neste gw.

Planen min var å få inn Saka nå, men mulig jeg ser til Mahrez istedenfor.
Jeg tror City tar Arsenal.
Fikk en gavepakke av Everton idag.
Med seier over Tottenham i morgen er de bare 2p bak.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Tror Arsenal får en tøff periode nå. Det kan fort bli City på toppen av tabellen snart, men jeg tror faktisk Arsenal tar trofeet til slutt og jeg selger ingen assets!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

EspenLie skrev: søn feb 05, 2023 3:54 am Tror Arsenal får en tøff periode nå. Det kan fort bli City på toppen av tabellen snart, men jeg tror faktisk Arsenal tar trofeet til slutt og jeg selger ingen assets!
Har Ramsdale, Martinelli og Nketiah. De to sistnevnte faste og billige. DGW i neste og mulig en til snart. Ingen blanke. Ramsdale solid keeper på spillet med ofte CS og save points. Har andre prioriteringer enn å rokke ved dette selvom Martinelli har dabbet litt av, så ser programmet lettere ut fremover.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

[[/quote]

Gode poeng.
Må ta -4 selv for å få inn Mitoma til neste da jeg kun har 2 x Arsenal nå.
Kanskje jeg bare bør holde meg til planen å vente til GW26.
[/quote]

Om jeg ikke tar helt feil K-Torget, har jo du per idag 6 utespillere med blank i GW 25, og du har jo kun plass til 3 på benken. Og om du skal da stille 11 spillere må du spille både Reed og Martinelli. Om du skal inn med Mitoma til neste runde skaffer du deg bare enda ett problem til GW 25, slik ser da jeg det. Jeg sa tt også med 6 blank spillere, men det er redusert til 5 nå, siden Almiron forsvant ut fordel Martin i et tidlig bytte. Tok sjansen på det, siden jeg ikke ville tape ytterligere 0,1 på Almiron. Som sagt planlegger jeg en -4 tett inntil frist, da enter KDB eller Mahrez skal inn for Bruno. Benker Mee i neste, spiller han i 24 og selger til 25. Da har jeg ingen reserver fra benk, da den inneholder Trippier. Shaw og Rash. Litt av grunnen til at jeg enda sitter med Mitro er jo GW 25. Benket han i denne, spiller han i neste mot Nottingham. Benker han i 24 borte mot Brighton, og spiller han i 25 hjemme mot Wolves. Men om planen holder er jo en annen sak, plutselig er der en skade eller kort som kullkaster alt, og fremtvinger et minus bytte som en egentlig ikke vil ha. Men Mitoma for min del er ikke aktuell inntil vi ser GW 26 tidligst. Og da kan jo toget fort ha stoppet opp for hva vo vet idag.

Lezah

Legg inn av Lezah »

K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:02 pm
Lezah skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm Flott med Kepa og Mee på benk.
Hvem har du inne i stedet for?
Sanchez og Schar (anså Shaw pg Trippier spm bankers, fryktet dobbel-def Newcastle her).

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Lezah skrev: søn feb 05, 2023 10:30 am
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:02 pm
Lezah skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm Flott med Kepa og Mee på benk.
Hvem har du inne i stedet for?
Sanchez og Schar (anså Shaw pg Trippier spm bankers, fryktet dobbel-def Newcastle her).
Du var da i det minste forberedt, siden du fryktet dobbel def Newcastle. Selv vurderte jeg at var der en kamp Mee skulle spilles, var det nå. Mitt videre program for Mee er benkes i neste, spilles i 24, og selges til 25 ( for å sikre 11 spillere med kamp i 25 ).

Lezah

Legg inn av Lezah »

Kapteinhivoghoi skrev: søn feb 05, 2023 11:07 am
Lezah skrev: søn feb 05, 2023 10:30 am
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:02 pm

Hvem har du inne i stedet for?
Sanchez og Schar (anså Shaw pg Trippier spm bankers, fryktet dobbel-def Newcastle her).
Du var da i det minste forberedt, siden du fryktet dobbel def Newcastle.
Ja, det er en trøst 😄

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

EspenLie skrev: søn feb 05, 2023 3:54 am Tror Arsenal får en tøff periode nå. Det kan fort bli City på toppen av tabellen snart, men jeg tror faktisk Arsenal tar trofeet til slutt og jeg selger ingen assets!
Tror også Arsenal er på vei inn i en tøffere periode, tror dog at City stikker av med tittelen til slutt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn feb 05, 2023 10:28 am [
Gode poeng.
Må ta -4 selv for å få inn Mitoma til neste da jeg kun har 2 x Arsenal nå.
Kanskje jeg bare bør holde meg til planen å vente til GW26.
[/quote]

Om jeg ikke tar helt feil K-Torget, har jo du per idag 6 utespillere med blank i GW 25, og du har jo kun plass til 3 på benken. Og om du skal da stille 11 spillere må du spille både Reed og Martinelli. Om du skal inn med Mitoma til neste runde skaffer du deg bare enda ett problem til GW 25, slik ser da jeg det. Jeg sa tt også med 6 blank spillere, men det er redusert til 5 nå, siden Almiron forsvant ut fordel Martin i et tidlig bytte. Tok sjansen på det, siden jeg ikke ville tape ytterligere 0,1 på Almiron. Som sagt planlegger jeg en -4 tett inntil frist, da enter KDB eller Mahrez skal inn for Bruno. Benker Mee i neste, spiller han i 24 og selger til 25. Da har jeg ingen reserver fra benk, da den inneholder Trippier. Shaw og Rash. Litt av grunnen til at jeg enda sitter med Mitro er jo GW 25. Benket han i denne, spiller han i neste mot Nottingham. Benker han i 24 borte mot Brighton, og spiller han i 25 hjemme mot Wolves. Men om planen holder er jo en annen sak, plutselig er der en skade eller kort som kullkaster alt, og fremtvinger et minus bytte som en egentlig ikke vil ha. Men Mitoma for min del er ikke aktuell inntil vi ser GW 26 tidligst. Og da kan jo toget fort ha stoppet opp for hva vo vet idag.
[/quote]

Godt poeng og helt rett observert.
Derfor planen har vært Mitoma inn til GW26 om formen ikke har dabbet av innen den tid. Er nok best å holde meg til planen og ikke ta forhastede vurderinger/ bytter. Takk 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lezah skrev: søn feb 05, 2023 10:30 am
K-Torget skrev: lør feb 04, 2023 9:02 pm
Lezah skrev: lør feb 04, 2023 8:51 pm Flott med Kepa og Mee på benk.
Hvem har du inne i stedet for?
Sanchez og Schar (anså Shaw pg Trippier spm bankers, fryktet dobbel-def Newcastle her).
Oki😊

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Ake og Odegaard opp 0,1 inatt. Almiron og Martinelli ned 0.1 sammen med Auba og Orsic. Almiron var forventet med dårlig poengfangst i det siste og blank 25. Derfor jeg tok sjansen på tidlig bytte for han, med Odegaard inn. Men Martinelli med dgw i neste ned overrasket litt, over 50000 solgt han ila natten. Siden jeg skaffet han for 6,0 får jeg fortsatt 6,3 for han. Men regner med at han detter til minst 6,5 innen gw 25 er ferdig, men det tapet får jeg bare ta. Trenger han uansett til gw 25, om man skal stable 11 spillere opp, uten å bli tvunget til flere hits.

startelver

Legg inn av startelver »

Skuffende runde så langt, 46 p . Og det merkes ekstra mye når man har Casemiro med en dobbel.

Har igjen Kane, Haaland, Shaw, Rash (C).

guru

Legg inn av guru »

Kapteinhivoghoi skrev: søn feb 05, 2023 12:03 pm Ake og Odegaard opp 0,1 inatt. Almiron og Martinelli ned 0.1 sammen med Auba og Orsic. Almiron var forventet med dårlig poengfangst i det siste og blank 25. Derfor jeg tok sjansen på tidlig bytte for han, med Odegaard inn. Men Martinelli med dgw i neste ned overrasket litt, over 50000 solgt han ila natten. Siden jeg skaffet han for 6,0 får jeg fortsatt 6,3 for han. Men regner med at han detter til minst 6,5 innen gw 25 er ferdig, men det tapet får jeg bare ta. Trenger han uansett til gw 25, om man skal stable 11 spillere opp, uten å bli tvunget til flere hits.
Bare tidsspørsmål før han benkes til fordel for Trossard. Jeg tror det skjer allerede neste kamp. Han har vært svak de siste kampene, mens Trossard har virket friskere. Jeg vurderer et direktebytte fra Martinelli->Saka til GW23, finansiert med Bruno->Mahrez for en -4. Jeg kjøpte han også for 6.0, og tåler en prisnedgang til før jeg taper mer.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Leeds sin CS røyk tidlig i kampen mot Forest. Helt fint det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn feb 05, 2023 12:03 pm Ake og Odegaard opp 0,1 inatt. Almiron og Martinelli ned 0.1 sammen med Auba og Orsic. Almiron var forventet med dårlig poengfangst i det siste og blank 25. Derfor jeg tok sjansen på tidlig bytte for han, med Odegaard inn. Men Martinelli med dgw i neste ned overrasket litt, over 50000 solgt han ila natten. Siden jeg skaffet han for 6,0 får jeg fortsatt 6,3 for han. Men regner med at han detter til minst 6,5 innen gw 25 er ferdig, men det tapet får jeg bare ta. Trenger han uansett til gw 25, om man skal stable 11 spillere opp, uten å bli tvunget til flere hits.
Takk for info. Kvittet meg med Almiron før denne runden og ser enn så lenge ut til å være en ok avgjørelse. Har lyst å få ut Martinelli også, men må nok bare beholde han til og med GW 25 om jeg skal unngå for mange hits.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn feb 05, 2023 1:39 pm Skuffende runde så langt, 46 p . Og det merkes ekstra mye når man har Casemiro med en dobbel.

Har igjen Kane, Haaland, Shaw, Rash (C).
Casemiro er litt kjedelig ja.. Han må du bare få ut så fort som mulig tror jeg.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn feb 05, 2023 2:29 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn feb 05, 2023 12:03 pm Ake og Odegaard opp 0,1 inatt. Almiron og Martinelli ned 0.1 sammen med Auba og Orsic. Almiron var forventet med dårlig poengfangst i det siste og blank 25. Derfor jeg tok sjansen på tidlig bytte for han, med Odegaard inn. Men Martinelli med dgw i neste ned overrasket litt, over 50000 solgt han ila natten. Siden jeg skaffet han for 6,0 får jeg fortsatt 6,3 for han. Men regner med at han detter til minst 6,5 innen gw 25 er ferdig, men det tapet får jeg bare ta. Trenger han uansett til gw 25, om man skal stable 11 spillere opp, uten å bli tvunget til flere hits.
Bare tidsspørsmål før han benkes til fordel for Trossard. Jeg tror det skjer allerede neste kamp. Han har vært svak de siste kampene, mens Trossard har virket friskere. Jeg vurderer et direktebytte fra Martinelli->Saka til GW23, finansiert med Bruno->Mahrez for en -4. Jeg kjøpte han også for 6.0, og tåler en prisnedgang til før jeg taper mer.
Tåler også en prisnedgang til på Martinelli og har selv sett på Bruno + Martinelli til Mahrez og Saka / Ødegaard for -4, men liker ikke disse sideveis byttene.. Heldigvis en stund til frist!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn feb 05, 2023 3:20 pm Leeds sin CS røyk tidlig i kampen mot Forest. Helt fint det.
1 - 1 eller en annen form for uavgjort der hadde vært helt greit :)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Ryktes KdB benk.
Han skal ut av mitt lag etter dobbelen.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

mashadar skrev: søn feb 05, 2023 4:20 pm Ryktes KdB benk.
Han skal ut av mitt lag etter dobbelen.
Leser at KDB er ute ja, glad jeg tok inn Fernandes for han. Det var godt betalt. :roll:

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »


Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »


guru

Legg inn av guru »

Stod mellom å ta ut KdB eller Kane for å få inn Fernandes. Gjorde rett valg med å ta ut KdB tydeligvis. Men han kan fint komme inn og avgjøre denne kampen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn feb 05, 2023 4:23 pm
mashadar skrev: søn feb 05, 2023 4:20 pm Ryktes KdB benk.
Han skal ut av mitt lag etter dobbelen.
Leser at KDB er ute ja, glad jeg tok inn Fernandes for han. Det var godt betalt. :roll:
:(

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn feb 05, 2023 4:45 pm Stod mellom å ta ut KdB eller Kane for å få inn Fernandes. Gjorde rett valg med å ta ut KdB tydeligvis. Men han kan fint komme inn og avgjøre denne kampen.
Håper KdB kommer inn å avgjør kampen 8-) ;)

Nevi

Legg inn av Nevi »

Skjønner meg ikke helt på Pep. Med mindre KdB har slitt med noe på trening i det siste.

Tøff kamp borte mot spurs. Neste kamp er hjemme mot Villa neste søndag. Før ny kamp allerede tre dager etter borte mot Arsenal.
Måtte i utgangspunktet være bedre å få seg en liten hvil neste søndag.
Men har han ikke selv, så sånn sett er det greit for meg.

Deila

Legg inn av Deila »

Nevi skrev: søn feb 05, 2023 5:25 pm Skjønner meg ikke helt på Pep. Med mindre KdB har slitt med noe på trening i det siste.

Tøff kamp borte mot spurs. Neste kamp er hjemme mot Villa neste søndag. Før ny kamp allerede tre dager etter borte mot Arsenal.
Måtte i utgangspunktet være bedre å få seg en liten hvil neste søndag.
Men har han ikke selv, så sånn sett er det greit for meg.
Pep sin trolling er verre enn noensinne denne sesongen. På pressekonfen sier han at Ake ikke kan spille alt. Ake starter.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hvor mange er det som har cappet Haaland denne runden? Regner ikke med at vi taper for mye denne gang om han skårer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»