Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
startelver

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av startelver »

Merkelig runde dette, men vi gir ikke opp.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn feb 05, 2023 5:36 pm Hvor mange er det som har cappet Haaland denne runden? Regner ikke med at vi taper for mye denne gang om han skårer.
Kan ikke være mange seriøse spillere som har gjort det?🤔

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn feb 05, 2023 5:48 pm Deeeilig altså! En herlig FPL lørdag kroner seg søndag kveld. Nydelig av Kane som jeg beholdt, ikke minst dreper City CS.
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: søn feb 05, 2023 5:46 pm Gåtte helvete, Nketiah inn for Kane og beholde KdB er jo gode vurderinger
Stang ut for din del...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn feb 05, 2023 5:51 pm Cancelo sitter på min benk å gliser lurt til Pep nå 😏
😅😅

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: søn feb 05, 2023 6:26 pm Pep er ferdig. Starte uten big game kev. Sigh.
Håper Kdb kommer inn tidlig i 2 omg!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn feb 05, 2023 6:29 pm Merkelig runde dette, men vi gir ikke opp.
Hva mener du?

guru

Legg inn av guru »

Mahrez ut før 60 min. KdB inn.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Grattis til alle Mahrez eiere med 1 poeng i kveld. 🧨

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn feb 05, 2023 6:46 pm Mahrez ut før 60 min. KdB inn.
Flott!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn feb 05, 2023 6:48 pm Grattis til alle Mahrez eiere med 1 poeng i kveld. 🧨
No må KdB levere!

guru

Legg inn av guru »

Romero rødt kort.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Nydelig kveld i London.

guru

Legg inn av guru »

For en flaks man har denne runden.
KdB 1-poenger og City-nullen ryker. Deilig. 89 poeng med Shaw, Bruno og TC Rashford igjen. Burde være ok muligheter for å bryte 100-poengsgrensen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

67 poeng og opp til rundt 65k ovr. Rashford C, Bruno og Shaw igjen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: søn feb 05, 2023 7:29 pm For en flaks man har denne runden.
KdB 1-poenger og City-nullen ryker. Deilig. 89 poeng med Shaw, Bruno og TC Rashford igjen. Burde være ok muligheter for å bryte 100-poengsgrensen.
Her lukter det araber lang vei! :D

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Deilig å cappe Rash fremfor Haaland. Og Kane leverer. Trippier failer. 61 med 3 igjen inkl Cashford.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn feb 05, 2023 8:13 pm Deilig å cappe Rash fremfor Haaland. Og Kane leverer. Trippier failer. 61 med 3 igjen inkl Cashford.
Blir en grei runde dette :)

Trappoppned

Legg inn av Trappoppned »

Fornøyd med 78p hvor Rash(C), Shaw og Fernandes spiller igjen. Problemet er GW25 hvor jeg har 2x Newcastle, 3x Manu og 1xBrighton spiller. Hva planlegger dere i samme båt gjøre?
Tenker bruke første FT på Schar -> Chelsea forsvarer

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trappoppned skrev: søn feb 05, 2023 9:24 pm Fornøyd med 78p hvor Rash(C), Shaw og Fernandes spiller igjen. Problemet er GW25 hvor jeg har 2x Newcastle, 3x Manu og 1xBrighton spiller. Hva planlegger dere i samme båt gjøre?
Tenker bruke første FT på Schar -> Chelsea forsvarer
Har selv 2 x Newcastle + 3 x United (Kvittet meg med Almiron før denne runden som en del av planen mot GW25). Her blir det fort Bruno - Mahrez / Saka / Ødegaard før kommende runde. Før Botman er nestemann ut, Enten for -4 i GW23 eller i 24.

Trappoppned

Legg inn av Trappoppned »

K-Torget skrev: søn feb 05, 2023 9:27 pm
Trappoppned skrev: søn feb 05, 2023 9:24 pm Fornøyd med 78p hvor Rash(C), Shaw og Fernandes spiller igjen. Problemet er GW25 hvor jeg har 2x Newcastle, 3x Manu og 1xBrighton spiller. Hva planlegger dere i samme båt gjøre?
Tenker bruke første FT på Schar -> Chelsea forsvarer
Har selv 2 x Newcastle + 3 x United (Kvittet meg med Almiron før denne runden som en del av planen mot GW25). Her blir det fort Bruno - Mahrez / Saka / Ødegaard før kommende runde. Før Botman er nestemann ut, Enten for -4 i GW23 eller i 24.
Har selv både Saka og Ødegård allerede. Usikker hvor mye det frister og ødelegge strukturen i hele laget for den ene GW, er også egentlig lite giret på City spillere da en aldri vet hva Pep roulette innebærer..

startelver

Legg inn av startelver »

Det hjalp ikke mye, opp på 57 poeng.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

City slår vel ut Bristol City i 4.runde FA cupen. Da er de sikret en ny DGW. Da bør triple cap på Haaland vente?

Og Mahrez ut etter 58 min for KdB. Nå ble jeg usikker. Skal han virkelig inn til DGW, eller bør jeg heller kjøre Ake,Akanji,Lewis? Føler ingen av dem er sikre på to starter heller.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trappoppned skrev: søn feb 05, 2023 9:35 pm
K-Torget skrev: søn feb 05, 2023 9:27 pm
Trappoppned skrev: søn feb 05, 2023 9:24 pm Fornøyd med 78p hvor Rash(C), Shaw og Fernandes spiller igjen. Problemet er GW25 hvor jeg har 2x Newcastle, 3x Manu og 1xBrighton spiller. Hva planlegger dere i samme båt gjøre?
Tenker bruke første FT på Schar -> Chelsea forsvarer
Har selv 2 x Newcastle + 3 x United (Kvittet meg med Almiron før denne runden som en del av planen mot GW25). Her blir det fort Bruno - Mahrez / Saka / Ødegaard før kommende runde. Før Botman er nestemann ut, Enten for -4 i GW23 eller i 24.
Har selv både Saka og Ødegård allerede. Usikker hvor mye det frister og ødelegge strukturen i hele laget for den ene GW, er også egentlig lite giret på City spillere da en aldri vet hva Pep roulette innebærer..
Hva er planen din frem mot GW25?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn feb 05, 2023 9:50 pm City slår vel ut Bristol City i 4.runde FA cupen. Da er de sikret en ny DGW. Da bør triple cap på Haaland vente?

Og Mahrez ut etter 58 min for KdB. Nå ble jeg usikker. Skal han virkelig inn til DGW, eller bør jeg heller kjøre Ake,Akanji,Lewis? Føler ingen av dem er sikre på to starter heller.
Planen min var TC Haaland i GW23, men jeg er ganske sikker på at City tar seg av Bristol City så muligens jeg tar sjansen på å spare TC til en fremtidig mulig dobbel for City

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Frister egentlig å gi f i å hente KdB eller Mahrez til dobbelen (for en hit), og heller bare kjøre sideveis Martinelli -> Saka. På den måten beholder jeg Bruno i en fin kamp mot Leeds.

Oppsiden til Mahrez er selvsagt stor, men Pep Fraudiola er et helvete å forholde seg til. Gjør det ikke stort bedre når selv Kevin blir benket mot Spurs..

Deila

Legg inn av Deila »

TheIceman10 skrev: søn feb 05, 2023 10:03 pm Frister egentlig å gi f i å hente KdB eller Mahrez til dobbelen (for en hit), og heller bare kjøre sideveis Martinelli -> Saka. På den måten beholder jeg Bruno i en fin kamp mot Leeds.

Oppsiden til Mahrez er selvsagt stor, men Pep Fraudiola er et helvete å forholde seg til. Gjør det ikke stort bedre når selv Kevin blir benket mot Spurs..
Jeg beholder nok bare KDB og gjør Martinelli-->Saka med det ene byttet jeg har.

Sportsidiot

Legg inn av Sportsidiot »

75 poeng. Rashford, Bruno (C) og Shaw igjen. Ned en plass overall i fridiskusjon ligaen. Fra 1 til 2 plass.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Vurderer Lewis inn for Koulibaly. Da har jeg 4.6 i banken, noe som gir meg økt spillerom om det skulle dukke opp DGW på kort varsel. Lite vits å investere mer i roterende City spillere uansett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: søn feb 05, 2023 10:05 pm
TheIceman10 skrev: søn feb 05, 2023 10:03 pm Frister egentlig å gi f i å hente KdB eller Mahrez til dobbelen (for en hit), og heller bare kjøre sideveis Martinelli -> Saka. På den måten beholder jeg Bruno i en fin kamp mot Leeds.

Oppsiden til Mahrez er selvsagt stor, men Pep Fraudiola er et helvete å forholde seg til. Gjør det ikke stort bedre når selv Kevin blir benket mot Spurs..
Jeg beholder nok bare KDB og gjør Martinelli-->Saka med det ene byttet jeg har.
Jeg beholder også KdB. Spørsmålet er om jeg skal gjøre Martinelli og / eller Bruno til Mahrez / Saka / Ødegaard. Har kun 1FT og vet ikke om dette er verdt -4..?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»