Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

John Garfield skrev: man mai 29, 2023 10:32 am Ender på 2189 poeng og inne topp 3 million. Høres jo ganske beskjedent ut, men det var nå første gang jeg spiller dette. Har stort sett ligget mellom 2 og 3 millioner hele sesongen, men snek meg inn topp 2 million en runde eller to.
Ikke gale :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man mai 29, 2023 12:53 pm Endte til slutt opp på rundt 215k. Solid nedtur fra monstersesongen i fjor (5000k). Men alt i alt ok fornøyd. Lukta på topp 100k for noen få runder siden, men kjørte høy risk på slutten, noe som ikke lyktes helt.

Utrolig slitsom sesong med alle dobbeltrundene som på mange måter forkludrer mye av planleggingen. Satser på at det bli ren normal sesong fra august, med kun de "vanlige" dobbetlrundene.
Redd alle disse doblene er blitt den nye normalen og kommet for å bli..Håper selvsagt ikke det!

Juiced

Legg inn av Juiced »

Er hvertfall betydelig høyere nivå i FPL nå, enn det var noen 5-6 år siden.

Hadde min bestenotering med 2.255 plass i 18/19 sesongen med 2438 poeng.
Forrige sesong endte jeg på 45.550 plass med 2555 poeng.
Denne sesongen endte jeg på 9.094 plass med 2609 poeng.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Juiced skrev: man mai 29, 2023 3:27 pm Er hvertfall betydelig høyere nivå i FPL nå, enn det var noen 5-6 år siden.

Hadde min bestenotering med 2.255 plass i 18/19 sesongen med 2438 poeng.
Forrige sesong endte jeg på 45.550 plass med 2555 poeng.
Denne sesongen endte jeg på 9.094 plass med 2609 poeng.
Ursterke plasseringer! :) Viser også at nivået stiger! :)

mashadar

Legg inn av mashadar »

Forsøker meg på en liten oppsummering av sesongen:

Beste øyeblikk:
-Saka (c) i GW28 og Kane(c) i GW38
-Kulusevski og Haaland i GW1
-Haaland(c) i de første hat-trick-kampene hans i tida før absolutt alle hadde han som kaptein

Verste øyeblikk:
-Estupinan benk i GW36
-Isak vs Wilson i GW36. Tror den runden kostet meg rundt 30-40k plasser på OR.
-Salah, Gakpo og Darwin ut på WC til runden med 7-0-seieren mot Man.Utd.

Mest absurde:
0 målpoeng på Salah i 9-0-seieren mot Bournemouth

Årets helt: Saka
Årets flopp: Ederson (andre nominerte: Chilwell, KdB)
Årets troll: Darwin (andre nominerte: Foden, Gakpo, Nketiah)
Årets nemesis: Ødegaard

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: man mai 29, 2023 8:54 pm Forsøker meg på en liten oppsummering av sesongen:

Beste øyeblikk:
-Saka (c) i GW28 og Kane(c) i GW38
-Kulusevski og Haaland i GW1
-Haaland(c) i de første hat-trick-kampene hans i tida før absolutt alle hadde han som kaptein

Verste øyeblikk:
-Estupinan benk i GW36
-Isak vs Wilson i GW36. Tror den runden kostet meg rundt 30-40k plasser på OR.
-Salah, Gakpo og Darwin ut på WC til runden med 7-0-seieren mot Man.Utd.

Mest absurde:
0 målpoeng på Salah i 9-0-seieren mot Bournemouth

Årets helt: Saka
Årets flopp: Ederson (andre nominerte: Chilwell, KdB)
Årets troll: Darwin (andre nominerte: Foden, Gakpo, Nketiah)
Årets nemesis: Ødegaard
Takk for innlegg :)
Verste øyeblikk for meg var også Isak over Wilson i DGW36..

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Firminoooo skrev: søn mai 28, 2023 8:49 pm Taper mye på å ikke gi Kane Kapteinsbindet, (hadde det på han 1 min før frist, men byttet tilbake til Salah).

Den ene pengeligaen ryker med 1 poeng (Winner takes it all) Han satte Kane(C)

Ender på 53 poeng og en liten grønn pil opp til 17k OR. Ikke katastrofe, men blir aldri fornøyd med en sesong utenfor topp 10k. Håper jeg vinner litt i noen andre pengeligaer, så jeg hvertfall går litt i pluss.
Takk for duellen, kniving til siste sekund, var jævlig nervøs for den Botman-bonusen!

Pilsen

Legg inn av Pilsen »

FPL begynner å få ett ekstremt høyt nivå i toppen. Mine plasseringer:

2016/17 - 2.155 poeng - 125.734 OR
2017/18 - 2.217 poeng - 93.084 OR
2018/19 - 2.400 poeng - 6.739 OR
2019/20 - 2.259 poeng - 114.823 OR
2020/21 - 2.469 poeng - 19.097OR
2021/22 - 2.379 poeng - 368.627 OR
2022/23 - 2.542 poeng - 71.413 OR

eppaen

Legg inn av eppaen »

Pilsen skrev: tir mai 30, 2023 1:25 pm FPL begynner å få ett ekstremt høyt nivå i toppen. Mine plasseringer:

2016/17 - 2.155 poeng - 125.734 OR
2017/18 - 2.217 poeng - 93.084 OR
2018/19 - 2.400 poeng - 6.739 OR
2019/20 - 2.259 poeng - 114.823 OR
2020/21 - 2.469 poeng - 19.097OR
2021/22 - 2.379 poeng - 368.627 OR
2022/23 - 2.542 poeng - 71.413 OR
Det har heller aldri blitt laget så mye twitter-content som det gjør nå? Det er rett og slett bare flere og flere som ikke spiller på "egenhånd". Vi er alle en del av det - så konkurransen blir enorm.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

For en jævel av en sesong. Jada, man husker alltid nedturene mer enn oppturene, men denne sesongen har vært et konstant blodslit à la Alpe d'Huez. Ender opp med en OR på 50K, men det er faen meg et under mtp. hvor mange ganger 50/50-valgene har cummet meg i trynet og klasket en femtilapp på nattbordet.

Det positive er at man klarer å snu sesongen fra krise til helt ok ganske så eksakt halvveis. Etter runde 19 har jeg en OR på 1.3 millers og er et hav bak i alle miniligaer. Når man da ender opp på 50K, vinner noen ligaer og tar pallen i andre så må man jo nesten si seg fornøyd allikevel. Ingen sinnsyke runder, kun solid spill, stødig poengplukking og blodsæd når Wilson et al. har funnet på å gjøre livet mitt vanskelig.

Fuck FPL, fuck dere, gleder meg til neste sesong. Snakkes.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: tir mai 30, 2023 1:55 pm For en jævel av en sesong. Jada, man husker alltid nedturene mer enn oppturene, men denne sesongen har vært et konstant blodslit à la Alpe d'Huez. Ender opp med en OR på 50K, men det er faen meg et under mtp. hvor mange ganger 50/50-valgene har cummet meg i trynet og klasket en femtilapp på nattbordet.

Det positive er at man klarer å snu sesongen fra krise til helt ok ganske så eksakt halvveis. Etter runde 19 har jeg en OR på 1.3 millers og er et hav bak i alle miniligaer. Når man da ender opp på 50K, vinner noen ligaer og tar pallen i andre så må man jo nesten si seg fornøyd allikevel. Ingen sinnsyke runder, kun solid spill, stødig poengplukking og blodsæd når Wilson et al. har funnet på å gjøre livet mitt vanskelig.

Fuck FPL, fuck dere, gleder meg til neste sesong. Snakkes.
Ikke noe ESF på deg altså? :)

startelver

Legg inn av startelver »

John Garfield skrev: man mai 29, 2023 10:32 am Ender på 2189 poeng og inne topp 3 million. Høres jo ganske beskjedent ut, men det var nå første gang jeg spiller dette. Har stort sett ligget mellom 2 og 3 millioner hele sesongen, men snek meg inn topp 2 million en runde eller to.
Samme her, jeg tar det ikke like seriøst men fikk ihvertfall testet meg.

Endte på topp 662k OVR og 2399 points , og avsluttet med en sterk 61-runde.

Hadde nok greid topp 300k hadde jeg fulgt med litt mer. Er jo ikke mange poeng opp til en hederlig plassering.

guru

Legg inn av guru »

Juiced skrev: man mai 29, 2023 3:27 pm Er hvertfall betydelig høyere nivå i FPL nå, enn det var noen 5-6 år siden.

Hadde min bestenotering med 2.255 plass i 18/19 sesongen med 2438 poeng.
Forrige sesong endte jeg på 45.550 plass med 2555 poeng.
Denne sesongen endte jeg på 9.094 plass med 2609 poeng.
Jo, men p.g.a. så mange dobbeltrunder blir også poengsummene pr. runde høyere, så det er vanskelig å sammenligne. Det er jo år og dag siden vi hadde en "normal" sesong.

Om nivået er høyere er jeg tvilende til, men p.g.a. at det nå er blitt så mye innhold på twitter og youtube, så er det flere som spiller likt, og man får langt flere spillere som kopierer gode spillere, og da blir det nødvendigvis langt flere som scorer høye poengsummer.

Man kan like det eller ikke, men poengsystemet i FPL favoriserer de som bruker underliggende tall og algoritmer. Det er ren matematikk. Spiller man gørrkjedelig og velger etter disse tallene, så vil man få en god score til slutt, og man er er vel nærmest garantert topp 100k. Slik kommer jeg aldri til å spille, og da tar jeg heller 300k og har det litt gøyere.

guru

Legg inn av guru »

Han som ble nr. 2 totalt cappet March i GW27. Da han scoret, men ble fratatt scoringen i spillet, men ble kreditert scoringen senere.

Han endte 5 poeng bak vinneren.......

Vinneren hadde også March, men ikke som kaptein.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons mai 31, 2023 9:20 am
Juiced skrev: man mai 29, 2023 3:27 pm Er hvertfall betydelig høyere nivå i FPL nå, enn det var noen 5-6 år siden.

Hadde min bestenotering med 2.255 plass i 18/19 sesongen med 2438 poeng.
Forrige sesong endte jeg på 45.550 plass med 2555 poeng.
Denne sesongen endte jeg på 9.094 plass med 2609 poeng.
Jo, men p.g.a. så mange dobbeltrunder blir også poengsummene pr. runde høyere, så det er vanskelig å sammenligne. Det er jo år og dag siden vi hadde en "normal" sesong.

Om nivået er høyere er jeg tvilende til, men p.g.a. at det nå er blitt så mye innhold på twitter og youtube, så er det flere som spiller likt, og man får langt flere spillere som kopierer gode spillere, og da blir det nødvendigvis langt flere som scorer høye poengsummer.

Man kan like det eller ikke, men poengsystemet i FPL favoriserer de som bruker underliggende tall og algoritmer. Det er ren matematikk. Spiller man gørrkjedelig og velger etter disse tallene, så vil man få en god score til slutt, og man er er vel nærmest garantert topp 100k. Slik kommer jeg aldri til å spille, og da tar jeg heller 300k og har det litt gøyere.
En mellomting mellom ren matematikk og litt gøyere er vel kanskje en god løsning :)

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:30 pm En mellomting mellom ren matematikk og litt gøyere er vel kanskje en god løsning :)
Jepp, man er jo ikke helt idiot heller og lar være å spille Haaland :)

Jeg tenker at hvis man velger 7-8 "template-spillere", og kjører 2-3 differ gjennom sesomgen, så blir det mye morsommere. Slik reglene er nå, så vil det bety null og niks hva Haaland gjør fordi alle har han. og i 99% av tilfellene så vil man tape terreng om Haaland leverer og man ikke har cappet han. Nå er jo Haaland ganske spesiell da, men vi så mye av det samme i fjor, da det var Salah som var i storform og straffet alle som lot være å cappe han.

De beste øyeblikkene i FPL er når man har spillere som er lite eid som leverer.

Jeg fortsetter nok å spille videre, men jeg kjenner jo på en viss "utmattelse" av å bruke så mye tid på et spill som har så håpløse regler. Det burde aldri være slik at man sitter og håper på at ens egen spiller IKKE leverer.

Hadde jeg vært med å bestemme hadde jeg strippet ned spillet maksimalt + innført et poengssystem som gjør ALLE spillere interessante, også defensive midtbanespillere.

Endringer jeg hadde støttet 100%
  • Fjern kaptein
  • Fjern TC og BB
  • Gi alle spillerne 1 stk. WC og 1 stk. FH i hver halvdel av sesongen (Det vil demme opp for dobbeltrunder og blanke runder)
  • Endre poengsystemet slik at også defensive midtbanespillere blir attraktive (taklinger, pasninger, brudd, etc.)
  • Gi f.eks. 2 poeng til en spiller som skaffer straffespark - uavhengig av det scores på straffen eller ikke
  • Flytt fristen fram til kickoff eller 5 minutter før kickoff som i ESF
Er nok mange som er uenige - men det er slik jeg ser det. Jeg får f.eks. puls bare av tanken på Bench Boost-chipen. Den desidert verste chipen som er funnet opp i dette spillet.

Jeg skjønner jo at det meste er utopi. Spesielt kaptein - den forsvinner aldri. Men et alternativ hadde vært at de f.eks. kunne ha begrenset hvor mange ganger en spiller kunne være kaptein i én sesong. F.eks. maks 10 kamper. Det hadde gjort spillet veldig mye mer interessant, og presset folk til å cappe noen andre enn Haaland, og faktisk gjort egne valg. Eller at man ikke kan cappe en spiller to runder på rad.

Det er mange muligheter å gjøre dette spillet mer interessant.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

guru skrev: tor jun 01, 2023 12:26 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:30 pm En mellomting mellom ren matematikk og litt gøyere er vel kanskje en god løsning :)
Hadde jeg vært med å bestemme hadde jeg strippet ned spillet maksimalt + innført et poengssystem som gjør ALLE spillere interessante, også defensive midtbanespillere.
  • Endre poengsystemet slik at også defensive midtbanespillere blir attraktive (taklinger, pasninger, brudd, etc.)
Er enig i mye av hva du skriver, men dette må jeg si meg uenig i. Hvis alle tar poeng har ingen verdi lenger, og prisene hadde blitt enda mer fucked enn nå. Noen må være dårlige valg i dette spillet.

Ulempen med så klar template er at man sitter hver runde og håper på at de 2 spillerne ulik fra konkurrentene leverer, som gjør spillet mer kjedelig. Hovedproblemene denne sesongen som førte til ekstremt mye template var i mine øyne:

1: Haaland sin dominans og stor mangel på andre kapteinsalternativer
2: Dronninga sitt dødsfall førte til masse dobbeltrunder hvor man "måtte" få på spillere fra valgte lag. Spesielt perioden 27-29 førte til en situasjon hvor det var alt for logiske valg, spesielt med tanke på chips. Tok selv 13 hits denne sesongen hvor hele 10 var etter restart, men det var alltid lite risiko pga. blanks/dobler. Dette gjeldte nok for mange andre også, som ga like lag.
3: Prissettingen, og spesielt hvor billig enkelte spillere var. Det var aldri behov for budsjettforsvarere i år, og med Liverpool sin form var det ingen premium-forsvarere som meldte seg på før sent i sesongen. Arsenal-forsvar kostet f.eks like mye som Forest-forsvar, og midtbane bestående av Rashford, Brighton og Arsenal var alt for billig. Veldig sjeldent budsjett var et problem denne sesongen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Hadde vært veldig fan av at man kunne hatt en maks limit på kapteinsvalg ila sesongen. Det hadde blitt så mye mer spennende. Så må de virkelig gode spillerne rett og slett være dyre. Ordentlig dyre.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor jun 01, 2023 12:26 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:30 pm En mellomting mellom ren matematikk og litt gøyere er vel kanskje en god løsning :)
Jepp, man er jo ikke helt idiot heller og lar være å spille Haaland :)

Jeg tenker at hvis man velger 7-8 "template-spillere", og kjører 2-3 differ gjennom sesomgen, så blir det mye morsommere. Slik reglene er nå, så vil det bety null og niks hva Haaland gjør fordi alle har han. og i 99% av tilfellene så vil man tape terreng om Haaland leverer og man ikke har cappet han. Nå er jo Haaland ganske spesiell da, men vi så mye av det samme i fjor, da det var Salah som var i storform og straffet alle som lot være å cappe han.

De beste øyeblikkene i FPL er når man har spillere som er lite eid som leverer.

Jeg fortsetter nok å spille videre, men jeg kjenner jo på en viss "utmattelse" av å bruke så mye tid på et spill som har så håpløse regler. Det burde aldri være slik at man sitter og håper på at ens egen spiller IKKE leverer.

Hadde jeg vært med å bestemme hadde jeg strippet ned spillet maksimalt + innført et poengssystem som gjør ALLE spillere interessante, også defensive midtbanespillere.

Endringer jeg hadde støttet 100%
  • Fjern kaptein
  • Fjern TC og BB
  • Gi alle spillerne 1 stk. WC og 1 stk. FH i hver halvdel av sesongen (Det vil demme opp for dobbeltrunder og blanke runder)
  • Endre poengsystemet slik at også defensive midtbanespillere blir attraktive (taklinger, pasninger, brudd, etc.)
  • Gi f.eks. 2 poeng til en spiller som skaffer straffespark - uavhengig av det scores på straffen eller ikke
  • Flytt fristen fram til kickoff eller 5 minutter før kickoff som i ESF
Er nok mange som er uenige - men det er slik jeg ser det. Jeg får f.eks. puls bare av tanken på Bench Boost-chipen. Den desidert verste chipen som er funnet opp i dette spillet.

Jeg skjønner jo at det meste er utopi. Spesielt kaptein - den forsvinner aldri. Men et alternativ hadde vært at de f.eks. kunne ha begrenset hvor mange ganger en spiller kunne være kaptein i én sesong. F.eks. maks 10 kamper. Det hadde gjort spillet veldig mye mer interessant, og presset folk til å cappe noen andre enn Haaland, og faktisk gjort egne valg. Eller at man ikke kan cappe en spiller to runder på rad.

Det er mange muligheter å gjøre dette spillet mer interessant.
Er enig i veldig mye her!!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: tor jun 01, 2023 2:26 pm Hadde vært veldig fan av at man kunne hatt en maks limit på kapteinsvalg ila sesongen. Det hadde blitt så mye mer spennende. Så må de virkelig gode spillerne rett og slett være dyre. Ordentlig dyre.
Støttes!😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tor jun 01, 2023 12:52 pm
guru skrev: tor jun 01, 2023 12:26 pm
K-Torget skrev: ons mai 31, 2023 5:30 pm En mellomting mellom ren matematikk og litt gøyere er vel kanskje en god løsning :)
Hadde jeg vært med å bestemme hadde jeg strippet ned spillet maksimalt + innført et poengssystem som gjør ALLE spillere interessante, også defensive midtbanespillere.
  • Endre poengsystemet slik at også defensive midtbanespillere blir attraktive (taklinger, pasninger, brudd, etc.)
Er enig i mye av hva du skriver, men dette må jeg si meg uenig i. Hvis alle tar poeng har ingen verdi lenger, og prisene hadde blitt enda mer fucked enn nå. Noen må være dårlige valg i dette spillet.

Ulempen med så klar template er at man sitter hver runde og håper på at de 2 spillerne ulik fra konkurrentene leverer, som gjør spillet mer kjedelig. Hovedproblemene denne sesongen som førte til ekstremt mye template var i mine øyne:

1: Haaland sin dominans og stor mangel på andre kapteinsalternativer
2: Dronninga sitt dødsfall førte til masse dobbeltrunder hvor man "måtte" få på spillere fra valgte lag. Spesielt perioden 27-29 førte til en situasjon hvor det var alt for logiske valg, spesielt med tanke på chips. Tok selv 13 hits denne sesongen hvor hele 10 var etter restart, men det var alltid lite risiko pga. blanks/dobler. Dette gjeldte nok for mange andre også, som ga like lag.
3: Prissettingen, og spesielt hvor billig enkelte spillere var. Det var aldri behov for budsjettforsvarere i år, og med Liverpool sin form var det ingen premium-forsvarere som meldte seg på før sent i sesongen. Arsenal-forsvar kostet f.eks like mye som Forest-forsvar, og midtbane bestående av Rashford, Brighton og Arsenal var alt for billig. Veldig sjeldent budsjett var et problem denne sesongen.
Veldig mange gode poeng som alltid fra deg Heskey!!😊

guru

Legg inn av guru »

eppaen skrev: tor jun 01, 2023 2:26 pm Hadde vært veldig fan av at man kunne hatt en maks limit på kapteinsvalg ila sesongen. Det hadde blitt så mye mer spennende. Så må de virkelig gode spillerne rett og slett være dyre. Ordentlig dyre.
Helg enig. Prisene må opp på de beste. Jeg tror Haaland ender opp på 14M, det er det dyreste en spiller har vært i dette spillet, og de går neppe over, selv om jeg mener han bør koste 14.5 eller 15.

Det kommer til å bli vanskeligere i høst, når både Saka, Martinelli, Ødegaard og Rashford blir å koste 8-10M.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: lør jun 03, 2023 4:26 pm
eppaen skrev: tor jun 01, 2023 2:26 pm Hadde vært veldig fan av at man kunne hatt en maks limit på kapteinsvalg ila sesongen. Det hadde blitt så mye mer spennende. Så må de virkelig gode spillerne rett og slett være dyre. Ordentlig dyre.
Helg enig. Prisene må opp på de beste. Jeg tror Haaland ender opp på 14M, det er det dyreste en spiller har vært i dette spillet, og de går neppe over, selv om jeg mener han bør koste 14.5 eller 15.

Det kommer til å bli vanskeligere i høst, når både Saka, Martinelli, Ødegaard og Rashford blir å koste 8-10M.
Men det er helt greit at det blir vanskeligere og at man ikke kan ha alle disse samtidig 😊

Nevi

Legg inn av Nevi »

Har egentlig tenkt heke uka at Vetlesen og en død spiss skal ut. Grønbæk eller Mwuka og Faris inn.
Når spiller Mwuka sin siste kamp. Og hvordan ligger det an med Vetlesen sin overgang? Fortsatt bare rykter?

Evt bare ett enkelt bytte fra Adams til Faris.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor jun 08, 2023 6:55 pm Har egentlig tenkt heke uka at Vetlesen og en død spiss skal ut. Grønbæk eller Mwuka og Faris inn.
Når spiller Mwuka sin siste kamp. Og hvordan ligger det an med Vetlesen sin overgang? Fortsatt bare rykter?

Evt bare ett enkelt bytte fra Adams til Faris.
Feil tråd? :)
Virker som det ikke er noe nytt rundt Vetlesen hvertfall. Lurer på om Mvuka forsvinner 1. juli?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: tor jun 08, 2023 6:57 pm
Nevi skrev: tor jun 08, 2023 6:55 pm Har egentlig tenkt heke uka at Vetlesen og en død spiss skal ut. Grønbæk eller Mwuka og Faris inn.
Når spiller Mwuka sin siste kamp. Og hvordan ligger det an med Vetlesen sin overgang? Fortsatt bare rykter?

Evt bare ett enkelt bytte fra Adams til Faris.
Feil tråd? :)
Virker som det ikke er noe nytt rundt Vetlesen hvertfall. Lurer på om Mvuka forsvinner 1. juli?
Jeg var på feil plass ja 😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: tor jun 08, 2023 7:31 pm
K-Torget skrev: tor jun 08, 2023 6:57 pm
Nevi skrev: tor jun 08, 2023 6:55 pm Har egentlig tenkt heke uka at Vetlesen og en død spiss skal ut. Grønbæk eller Mwuka og Faris inn.
Når spiller Mwuka sin siste kamp. Og hvordan ligger det an med Vetlesen sin overgang? Fortsatt bare rykter?

Evt bare ett enkelt bytte fra Adams til Faris.
Feil tråd? :)
Virker som det ikke er noe nytt rundt Vetlesen hvertfall. Lurer på om Mvuka forsvinner 1. juli?
Jeg var på feil plass ja 😀
Du får lime inn innlegget og svaret mitt i rett tråd om du ønsker 😊

guru

Legg inn av guru »

Da var vi i gang. Crellin på jobb


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jun 12, 2023 4:31 pm Da var vi i gang. Crellin på jobb

Du kan kanskje lage en ny tråd og lime inn innlegget der? :)

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: man jun 12, 2023 4:39 pm Du kan kanskje lage en ny tråd og lime inn innlegget der? :)
Nei, er vel litt tidlig for det synes jeg... Greit å vente til det nærmer seg lansering :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»