Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:35 pm
silkyglenjohnson skrev: lør mai 27, 2023 7:32 pm City og United kommer til å stille sterkt, kampstyrke er viktig og man sparer seg ikke til en kamp om seks dager. Så må man ta forbehold om at det er to skalla jævler det er snakk om her, men tipper de mest relevante fpl-spillerne starter (Shaw noe usikker).

Sykt usikker på hva jeg gjør denne runden, men fristet med et Firmino-punt om han starter denne.
Enig! Tror ikke jeg bytter ut Haaland med Kane som jeg ser mange vurderer sterkt!

Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 11:43 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:35 pm

Enig! Tror ikke jeg bytter ut Haaland med Kane som jeg ser mange vurderer sterkt!

Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)
Raya, Trippier, White, TAA, Estupinan, Mitoma, MacAllister, Gakpo ,Wilson, Haaland, Kane

Men har ikke gjort siste byttet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 12:18 am
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 11:43 pm
startelver skrev: lør mai 27, 2023 11:12 pm


Jeg har begge
Hvordan stiller du denne runden? :)
Raya, Trippier, White, TAA, Estupinan, Mitoma, MacAllister, Gakpo ,Wilson, Haaland, Kane

Men har ikke gjort siste byttet.
Hvilke bytte er planen? Brighton-midtbane eller Gakpo ut? Darwin er tilbake og Firmino får fort spille i sin siste kamp..

startelver

Legg inn av startelver »

Ja Gakpo skal nok ut, har en skadet benk så trenger et godt alternativ. Må tenke litt på det.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Vanskelig å benke en offensivt:

Rashford (Fulham)
Mitoma (Aston Villa)
Grealish (Brentford)
Eze (Nottingham Forest)
Ødegaard (Wolves)

Kane (Leeds)
Haaland (Brentford)
Isak (Chelsea)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: søn mai 28, 2023 12:35 am Ja Gakpo skal nok ut, har en skadet benk så trenger et godt alternativ. Må tenke litt på det.
:)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Mitoma eller Mac Aallister ut for Eze?

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har jo Eze på benken, han går selvsagt inn på bekostning av en forsvarer. Kan fort løsne for han.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: søn mai 28, 2023 11:25 am Mitoma eller Mac Aallister ut for Eze?
Er i samme båten. Om det ikke kommer noen lekasjer tenker jeg Mitoma ut.

Eller er det bedre for min del å droppe dette bytte og heller ta inn Wilson for Isak?

guru

Legg inn av guru »

Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.


Nevi

Legg inn av Nevi »

guru skrev: søn mai 28, 2023 12:24 pm Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.

Er dette helt troverdig? Da er det plutselig Grealish som må ut. Kan øke mulighetene for at både Haaland og Alvarez er inne i startelleveren.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Nevi skrev: søn mai 28, 2023 12:36 pm
guru skrev: søn mai 28, 2023 12:24 pm Grealish, Dias, KdB, Akanji visstnok ikke i City-troppen.

Er dette helt troverdig? Da er det plutselig Grealish som må ut. Kan øke mulighetene for at både Haaland og Alvarez er inne i startelleveren.
Samme kilde har i hvert fall truffet to ganger på rad nå. Ville gått ut fra at det stemmer og lagt planer etter det, men så er jeg en jævla fet fyr som er sykt god i FPL da.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Må nok bare vente og se hvem som ikke starter av Mitoma, Saka, MacAllister og Alvarez.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Alisson på benk om man skal tro sam, som har vist seg troverdig tidligere. Blir kaos dette.


Nevi

Legg inn av Nevi »

Firminoooo skrev: søn mai 28, 2023 12:41 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Må nok bare vente og se hvem som ikke starter av Mitoma, Saka, MacAllister og Alvarez.
Så er spørsmålet når vi får vite noe konkret. Om serveren holder.
Skulle vært deadline kl 17 😀

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Kane/McNeil inn for Salah/Greenwood? -4

Nevi

Legg inn av Nevi »

Hva med kaptein? Håpløst å vite hvor roteringene kommer. Står nå med Salah som kaptein.

startelver

Legg inn av startelver »

Er ganske sikker på at Alvarez starter, så er et greit alternativ.

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Nevi skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Eze inn for Mitoma kanskje?
Eller Wilson inn for Alvarez om det kommer sterke signaler at Haaland starter med Alvarez på benk?

Men så har du Saka ja. Virker vel som han er ett av fire - fem som er ute for Arsenal?
Hvorfor Mitoma og ikke Macallister?

guru

Legg inn av guru »

Blir overrasket om ikke Firmino starter sin siste kamp for Liverpool. Frister litt.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Hvis Allison ikke starter er det en sterk indikator på stor rotasjon i Liverpool. Blir nesten litt nervøs for TAA og Salah nå.

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Cappe salah eller Haaland?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Scoobs skrev: søn mai 28, 2023 1:09 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm
K-Torget skrev: lør mai 27, 2023 7:02 pm Hva bør jeg gjøre? 0,6 i bank og 1FT:

Raya Areola
Trippier Shaw Estupinan Guehi Varane
Mitoma Mac Allister Saka Bruno Salah
Haaland Alvarez Solanke
Eze inn for Mitoma kanskje?
Eller Wilson inn for Alvarez om det kommer sterke signaler at Haaland starter med Alvarez på benk?

Men så har du Saka ja. Virker vel som han er ett av fire - fem som er ute for Arsenal?
Hvorfor Mitoma og ikke Macallister?
Er nesten 50/50. Mitoma er en bra spiller. Men føler det blir litt lite poeng utav det. Nen vet ikke hva som er riktig.

Eze inn for en av de. Eller Foden / Mahrez inn for Grealish. Eller beholde begge fra Brighton og kjøre Eze inn for Grealish. Eller Wilson inn for Isak.

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Kanskje cappe Fernandes?

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2812

Legg inn av bønna1/2 »

Nevi skrev: søn mai 28, 2023 12:46 pm Hva med kaptein? Håpløst å vite hvor roteringene kommer. Står nå med Salah som kaptein.
Han starter, noe annet er utenkelig.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Firminoooo skrev: søn mai 28, 2023 1:13 pm Hvis Allison ikke starter er det en sterk indikator på stor rotasjon i Liverpool. Blir nesten litt nervøs for TAA og Salah nå.
Leste litt på Liverpool.no nå.Salah jakter mål. Med mål blir han den første spilleren ned 20+ mål og 10+ assist tre sesonger på rad. Vet ikke om Klopp tenker for mye på dette. Men regner med at Salah starter.

Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Nevi skrev: søn mai 28, 2023 1:18 pm
Scoobs skrev: søn mai 28, 2023 1:09 pm
Nevi skrev: lør mai 27, 2023 7:05 pm

Eze inn for Mitoma kanskje?
Eller Wilson inn for Alvarez om det kommer sterke signaler at Haaland starter med Alvarez på benk?

Men så har du Saka ja. Virker vel som han er ett av fire - fem som er ute for Arsenal?
Hvorfor Mitoma og ikke Macallister?
Er nesten 50/50. Mitoma er en bra spiller. Men føler det blir litt lite poeng utav det. Nen vet ikke hva som er riktig.

Eze inn for en av de. Eller Foden / Mahrez inn for Grealish. Eller beholde begge fra Brighton og kjøre Eze inn for Grealish. Eller Wilson inn for Isak.
Jeg tenkte egentlig Mac ut for Eze men ble usikker når du vurderte Mitoma ut istedenfor. Mitoma kommer jo til sjanser men klarer ikke og sette de. Mac startet vel på benk sist kamp..

Nevi

Legg inn av Nevi »

Scoobs skrev: søn mai 28, 2023 1:21 pm
Nevi skrev: søn mai 28, 2023 1:18 pm
Scoobs skrev: søn mai 28, 2023 1:09 pm

Hvorfor Mitoma og ikke Macallister?
Er nesten 50/50. Mitoma er en bra spiller. Men føler det blir litt lite poeng utav det. Nen vet ikke hva som er riktig.

Eze inn for en av de. Eller Foden / Mahrez inn for Grealish. Eller beholde begge fra Brighton og kjøre Eze inn for Grealish. Eller Wilson inn for Isak.
Jeg tenkte egentlig Mac ut for Eze men ble usikker når du vurderte Mitoma ut istedenfor. Mitoma kommer jo til sjanser men klarer ikke og sette de. Mac startet vel på benk sist kamp..
Er dette med at Mac har blitt benket ett par ganger. Har det bare med den fysiske formen å gjøre? Eller at han linkes så sterkt bort?
Er Mitoma den av de offensive hos Brighton som er 100 % nailed?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Blir spennende med lagoppstillingene i dag. Man bør helt være litt kildekritiske, men han her bruker vel å stemme....?

Rashford starter.


Scoobs

Legg inn av Scoobs »

Om dere ledet en miniliga?
Shaw til Trippier?
Haaland til Kane?
Miaomt til Eze?
Eneste som kan slå meg har Trippier,Shaw ,Haaland og Kane…

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»