Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av K-Torget »

MadsFantasy skrev: fre feb 03, 2023 11:45 pm Kepa har vært enorm i det siste. Sender mine omtanker til de med Reece James, den der er bare kjedelig.
Veldig enig i begge deler!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2472

Legg inn av BrannLFC »

3 CS på rad for Chelsea nå.

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

I helvete så mye poeng denne fyren fikk på sine defense opplegg

Og ja dette er nok en av de som bare tuller for å vinne en runde
Screenshot_20230204-082003.jpg

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Mr.Meep skrev: lør feb 04, 2023 8:21 am I helvete så mye poeng denne fyren fikk på sine defense opplegg

Og ja dette er nok en av de som bare tuller for å vinne en rundeScreenshot_20230204-082003.jpg

Ja, der er en som fyrte av til en runde. Han blir nok ikke rundevinner, men ble nummer i i runden første dag. Er nok noen som går forbi han i løper av runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: lør feb 04, 2023 12:27 am 3 CS på rad for Chelsea nå.
Akkurat nå er jeg glad for at jeg beholdt Kepa. Samtidig flaks for hadde det ikke brent andre steder så hadde jeg kvittet meg med han før 3 - 4 runder siden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: lør feb 04, 2023 8:51 am
Mr.Meep skrev: lør feb 04, 2023 8:21 am I helvete så mye poeng denne fyren fikk på sine defense opplegg

Og ja dette er nok en av de som bare tuller for å vinne en rundeScreenshot_20230204-082003.jpg
Sikkert en person med ganske så mange lag som gjør han kan kjøre TC på mange lag hver runde..

guru

Legg inn av guru »

Overraskende få som eier Kepa. Har vært enorm de siste kampene. Han sendte meg 120k plasser opp på rankingen i går. Har også et strålende program fremover.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: lør feb 04, 2023 11:41 am Overraskende få som eier Kepa. Har vært enorm de siste kampene. Han sendte meg 120k plasser opp på rankingen i går. Har også et strålende program fremover.
Kepa skal ingen steder! 10,9 og 10p siste 3 runder ;)

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 11:44 am
guru skrev: lør feb 04, 2023 11:41 am Overraskende få som eier Kepa. Har vært enorm de siste kampene. Han sendte meg 120k plasser opp på rankingen i går. Har også et strålende program fremover.
Kepa skal ingen steder! 10,9 og 10p siste 3 runder ;)
Hysj hysj. Ikke skryt, Kepa opp for mye. Vi vil jo ikke at flere skal kjøpe han inn. :D

Deila

Legg inn av Deila »

Sir-Alex skrev: lør feb 04, 2023 11:50 am
Deila skrev: lør feb 04, 2023 11:44 am
guru skrev: lør feb 04, 2023 11:41 am Overraskende få som eier Kepa. Har vært enorm de siste kampene. Han sendte meg 120k plasser opp på rankingen i går. Har også et strålende program fremover.
Kepa skal steder! 1, 0 og 1p siste 3 runder ;)
Hysj hysj. Ikke skryt, Kepa opp for mye. Vi vil jo ikke at flere skal kjøpe han inn. :D
Bedre nå?

urbeka

Legg inn av urbeka »

urbeka skrev: fre feb 03, 2023 11:51 pm Tipper det er en eller annen spansk overtro greie, eller en statistikk arteta har fanget opp, at man scorer oftere første kamp etter nyfødt barn, sånn at trossard starter denne.
Yay Martinelli starter

Deila

Legg inn av Deila »


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Martinelli er jo helt iskald

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 12:05 pm
Sir-Alex skrev: lør feb 04, 2023 11:50 am
Deila skrev: lør feb 04, 2023 11:44 am

Kepa skal steder! 1, 0 og 1p siste 3 runder ;)
Hysj hysj. Ikke skryt, Kepa opp for mye. Vi vil jo ikke at flere skal kjøpe han inn. :D
Bedre nå?

Mye bedre. 😂

guru

Legg inn av guru »

Martinelli må ut. Virker ute av form, og Trossard kan få mye spilletid fremover.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: lør feb 04, 2023 2:11 pm Martinelli må ut. Virker ute av form, og Trossard kan få mye spilletid fremover.
Siste sjansen hans var i denne, ryker nok ut før neste.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ja Martinelli er ferdig nå. Går ikke.

Nevi

Legg inn av Nevi »

guru skrev: lør feb 04, 2023 2:11 pm Martinelli må ut. Virker ute av form, og Trossard kan få mye spilletid fremover.
Må nok bli ett sideveis bytte der til neste runde vil jeg tro. Saka elle Ødegaard.
Everton nærme på noen ganger.

Deila

Legg inn av Deila »

Nevi skrev: lør feb 04, 2023 2:19 pm
guru skrev: lør feb 04, 2023 2:11 pm Martinelli må ut. Virker ute av form, og Trossard kan få mye spilletid fremover.
Må nok bli ett sideveis bytte der til neste runde vil jeg tro. Saka elle Ødegaard.
Everton nærme på noen ganger.
Er litt i villrede om hvem jeg velger av Saka eller Ødegaard som erstatter. Heller per nå mot Saka..

startelver

Legg inn av startelver »

Kan jo være Arsenal får en liten nedtur etterhvert, men kampen er ikke over.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Martinelli av 80 aekunder for tidlig. Kun ett poeng der

urbeka

Legg inn av urbeka »

Martinelli ut etter 58 - det er spikern i kista

guru

Legg inn av guru »

Martinelli ut før 60. 2 tapte poeng.

Everton goal.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Med Gabriel på benk passet dette fint.

guru

Legg inn av guru »

Men hvorfor i alle dager settes Ødegaard på Tarkowski? Fullstendig hjerneblødning av Arsenal.

urbeka

Legg inn av urbeka »

White mer opptatt av å ligge i solarium enn å trene teknikk

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: lør feb 04, 2023 2:52 pm Men hvorfor i alle dager settes Ødegaard på Tarkowski? Fullstendig hjerneblødning av Arsenal.
Så planlagt ut der at han bare skulle ta ut mann. Han prøvde jo ikke å ta ballen en gang. Fokuserte kun på Tarkowski og ikke ball.

guru

Legg inn av guru »

Alle mine 3 Arsenalspillere ut med 2 poeng hver. Nydelig start på dagen 😀

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 11:44 am
guru skrev: lør feb 04, 2023 11:41 am Overraskende få som eier Kepa. Har vært enorm de siste kampene. Han sendte meg 120k plasser opp på rankingen i går. Har også et strålende program fremover.
Kepa skal ingen steder! 10,9 og 10p siste 3 runder ;)
Enig, sendte meg opp fra 75k ovr til 60k ovr 😎

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: lør feb 04, 2023 2:15 pm
guru skrev: lør feb 04, 2023 2:11 pm Martinelli må ut. Virker ute av form, og Trossard kan få mye spilletid fremover.
Siste sjansen hans var i denne, ryker nok ut før neste.
Ryker hos meg også nå før neste, selv om jeg som mange andre har bundet opp en del verdi i han.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»