Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Evertonion
Innlegg: 767

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Evertonion »

Er ikke dette en del av Citys slue plan?
Lar Haaland stå over treningen for å få det til å virke enda mer som en reell skade, før han plutselig står opp fra de halvdøde og spiller kampen i helgen allikevel?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Evertonion skrev: tor mar 30, 2023 12:12 pm Er ikke dette en del av Citys slue plan?
Lar Haaland stå over treningen for å få det til å virke enda mer som en reell skade, før han plutselig står opp fra de halvdøde og spiller kampen i helgen allikevel?
Blir ikke sjokkert om det er tilfellet! Er det dog snakk om en lyskestrekk så er det vel sannsynlig med 2-3 uker på sidelinjen.

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 5:01 pm
Kjedelig.. 2FT?
Tenker du BB denne runden? Hvordan ser laget ditt ut og hvilke chips har du igjen? :)

Jeg er en av de som har FH igjen, brukes muligens i 32 8-)
Kun 1 FT. BB skal kjøres ja. Har kun BB igjen. Og den skal brukes denne runden. Det er etter mitt skjønn den beste runden å bruke den i, pluss at jeg må bli kvitt den så jeg kan planlegge resten av sesongen uten å måtte ha de store navnene på benk.

Pr. nå er følgende flagget hos meg:

Haaland
Rashford
Botman
Johnson

Så har man usikkerheten rundt Mitoma i tillegg.

Jeg sitter selvsagt helt stille i båten til pressekonferansene har vært gjennomført, og andre nyheter kommer.

Den største skuffelsen for meg er Johnson, som var min store diffespiller som jeg hentet inn på WC27 nettopp p.g.a. denne runden. En veldig håpløs situasjon, da Cooper rett og slett lyver på pressekonferansene, så man vil ikke få bekreftet om han er ute eller ikke, med mindre man finner noen leaks på twitter. Spørsmålet er om hvor mye jeg skal gamble på at han spiller. Johnson->Solanke er meget aktuelt pga dette. Bournemouth med 2 fine kamper i DGW29 og i tillegg har den en fin kamp i GW30. Og han spiller også i GW31.

Om Haaland meldes ute, så må jeg ute med han og inn med en som har dobbel i GW29 og som spiller i GW32. Det kan bli Isak, Watkins, Felix f.eks. Her er det muligheter for at vi får lekkasjer på lørdag, da City-Liverpool er første kamp i runden.

Mitoma må man bare satse på spiller. Han kaster jeg ikke ut. Jeg har masse verdi i han (hentet han da ingen hadde han for 4.9) og de skal ha en haug med dobbeltkamper fremover.

Botman er flagget p.g.a. sykdom, så han tror jeg blir klar.

Hvis Rashford er ute, så er Saka høyaktuell inn. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor så mange tilsynelatende skal bytte han ut, bare p.g.a. at han ikke dobler. Han har potensiale til å slå alle andre med dobbeltkamper. De skal møte Leeds. Og han spiller i GW32.

Hadde fristen vært om 5 min, hadde jeg nok gjort Johnson -> Solanke.

urbeka

Legg inn av urbeka »

K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 12:11 pm
urbeka skrev: tor mar 30, 2023 10:00 am For meg som sitter på Estupnian Mitoma March kan det uansett være et godt bytte å gå Mitoma-MacAllistair, blir spennende å følge dette.
Hvordan ser resten av laget ditt ut?😊
før bytter;
Kepa-(Raya)
Trippier-Chilwell-Estupnian-(Botman-Gabriel)
Saka-Rashford-March(C)-Mitoma-(Øde)
Watkins-Kane-Toney

guru

Legg inn av guru »

Var visst pressekonferanser allerede i dag.

Brennan Johnson svært usikker til helga, så han ryker nok fra mitt lag. Innerst inne tror jeg han starter, men tror ikke jeg er villig til å gamble, spesielt ikke når jeg kjører BB.


guru

Legg inn av guru »

Haaland fortsatt ikke på trening, og nå begynner det å sirkulere rykter på twitter om at han er ute i flere uker.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mar 30, 2023 12:22 pm
K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 5:01 pm
Kjedelig.. 2FT?
Tenker du BB denne runden? Hvordan ser laget ditt ut og hvilke chips har du igjen? :)

Jeg er en av de som har FH igjen, brukes muligens i 32 8-)
Kun 1 FT. BB skal kjøres ja. Har kun BB igjen. Og den skal brukes denne runden. Det er etter mitt skjønn den beste runden å bruke den i, pluss at jeg må bli kvitt den så jeg kan planlegge resten av sesongen uten å måtte ha de store navnene på benk.

Pr. nå er følgende flagget hos meg:

Haaland
Rashford
Botman
Johnson

Så har man usikkerheten rundt Mitoma i tillegg.

Jeg sitter selvsagt helt stille i båten til pressekonferansene har vært gjennomført, og andre nyheter kommer.

Den største skuffelsen for meg er Johnson, som var min store diffespiller som jeg hentet inn på WC27 nettopp p.g.a. denne runden. En veldig håpløs situasjon, da Cooper rett og slett lyver på pressekonferansene, så man vil ikke få bekreftet om han er ute eller ikke, med mindre man finner noen leaks på twitter. Spørsmålet er om hvor mye jeg skal gamble på at han spiller. Johnson->Solanke er meget aktuelt pga dette. Bournemouth med 2 fine kamper i DGW29 og i tillegg har den en fin kamp i GW30. Og han spiller også i GW31.

Om Haaland meldes ute, så må jeg ute med han og inn med en som har dobbel i GW29 og som spiller i GW32. Det kan bli Isak, Watkins, Felix f.eks. Her er det muligheter for at vi får lekkasjer på lørdag, da City-Liverpool er første kamp i runden.

Mitoma må man bare satse på spiller. Han kaster jeg ikke ut. Jeg har masse verdi i han (hentet han da ingen hadde han for 4.9) og de skal ha en haug med dobbeltkamper fremover.

Botman er flagget p.g.a. sykdom, så han tror jeg blir klar.

Hvis Rashford er ute, så er Saka høyaktuell inn. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor så mange tilsynelatende skal bytte han ut, bare p.g.a. at han ikke dobler. Han har potensiale til å slå alle andre med dobbeltkamper. De skal møte Leeds. Og han spiller i GW32.

Hadde fristen vært om 5 min, hadde jeg nok gjort Johnson -> Solanke.
Liker planen og tankene dine😊
Planlegger selv BB i denne runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: tor mar 30, 2023 12:38 pm
K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 12:11 pm
urbeka skrev: tor mar 30, 2023 10:00 am For meg som sitter på Estupnian Mitoma March kan det uansett være et godt bytte å gå Mitoma-MacAllistair, blir spennende å følge dette.
Hvordan ser resten av laget ditt ut?😊
før bytter;
Kepa-(Raya)
Trippier-Chilwell-Estupnian-(Botman-Gabriel)
Saka-Rashford-March(C)-Mitoma-(Øde)
Watkins-Kane-Toney
Hvilke bytter planlegger du? Du kjører også på med BB?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mar 30, 2023 2:08 pm Haaland fortsatt ikke på trening, og nå begynner det å sirkulere rykter på twitter om at han er ute i flere uker.

Takk for innlegget 😊

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: tor mar 30, 2023 12:46 pm Var visst pressekonferanser allerede i dag.

Brennan Johnson svært usikker til helga, så han ryker nok fra mitt lag. Innerst inne tror jeg han starter, men tror ikke jeg er villig til å gamble, spesielt ikke når jeg kjører BB.

Da blir det Johnson - Solanke og kanskje ut med Haaland i tillegg?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Darwin (og Diaz) tilbake på trening med resten av laget:

https://www.liverpool.no/liveblogg#diaz ... -for-fullt

mashadar

Legg inn av mashadar »

guru skrev: tor mar 30, 2023 12:22 pm Hvis Rashford er ute, så er Saka høyaktuell inn. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor så mange tilsynelatende skal bytte han ut, bare p.g.a. at han ikke dobler. Han har potensiale til å slå alle andre med dobbeltkamper. De skal møte Leeds. Og han spiller i GW32.
Greia er vel at han for mange er eneste vei til å få inn Bruno. Og det er ikke bare med tanke på denne runden, men mange runder fremover. Man. Utd. har flere doble igjen (34 og 37 antakelig) og generelt fint program, mens Arsenal har et vanskelig program fra og med neste runde. Bruno vil trolig være en hold for resten av sesongen. Har man igjen FH så er den høyaktuell å bruke i GW32, hvor man da kan få inn 3x Arsenal mot Southampton.
Men dette er jo selvsagt lagavhengig. Hvis man ikke har igjen FH så blir det jo en annen sak.

Og ja, Saka er en knallgod spiller og det sitter langt inne å selge han. For min egen del kan det godt være at jeg beholder ham denne runden og venter med Bruno til GW30.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

mashadar skrev: tor mar 30, 2023 6:55 pm
guru skrev: tor mar 30, 2023 12:22 pm Hvis Rashford er ute, så er Saka høyaktuell inn. Jeg klarer ikke å forstå hvorfor så mange tilsynelatende skal bytte han ut, bare p.g.a. at han ikke dobler. Han har potensiale til å slå alle andre med dobbeltkamper. De skal møte Leeds. Og han spiller i GW32.
Greia er vel at han for mange er eneste vei til å få inn Bruno. Og det er ikke bare med tanke på denne runden, men mange runder fremover. Man. Utd. har flere doble igjen (34 og 37 antakelig) og generelt fint program, mens Arsenal har et vanskelig program fra og med neste runde. Bruno vil trolig være en hold for resten av sesongen. Har man igjen FH så er den høyaktuell å bruke i GW32, hvor man da kan få inn 3x Arsenal mot Southampton.
Men dette er jo selvsagt lagavhengig. Hvis man ikke har igjen FH så blir det jo en annen sak.

Og ja, Saka er en knallgod spiller og det sitter langt inne å selge han. For min egen del kan det godt være at jeg beholder ham denne runden og venter med Bruno til GW30.
For min del om Rashford er ute denne runden blir det fort Bruno inn for han. Sitter langt inne å gjøre Saka - Bruno selv om jeg har FH igjen.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Mine bytter denne runden avhenger helt av hva status på James er. Skulle være diffen min denne runde og jeg tok det valget vel vitende om at han er kjeks. High risk og high rewards og alt det der :lol: :clown:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: tor mar 30, 2023 7:43 pm Mine bytter denne runden avhenger helt av hva status på James er. Skulle være diffen min denne runde og jeg tok det valget vel vitende om at han er kjeks. High risk og high rewards og alt det der :lol: :clown:
:lol: :clown:
Jeg holdt på å gå i samme fellen, men endte heldigvis opp med Chilwell 8-)

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 7:59 pm
Kærlighed skrev: tor mar 30, 2023 7:43 pm Mine bytter denne runden avhenger helt av hva status på James er. Skulle være diffen min denne runde og jeg tok det valget vel vitende om at han er kjeks. High risk og high rewards og alt det der :lol: :clown:
:lol: :clown:
Jeg holdt på å gå i samme fellen, men endte heldigvis opp med Chilwell 8-)
Har Kepa, Chilwell og James etter min WC. Man blir litt gal når det er DGW. Men Chelsea hadde altså 3 hjemmekamper fra 28. Vanskelig å motstå fristelsen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: tor mar 30, 2023 8:11 pm
K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 7:59 pm
Kærlighed skrev: tor mar 30, 2023 7:43 pm Mine bytter denne runden avhenger helt av hva status på James er. Skulle være diffen min denne runde og jeg tok det valget vel vitende om at han er kjeks. High risk og high rewards og alt det der :lol: :clown:
:lol: :clown:
Jeg holdt på å gå i samme fellen, men endte heldigvis opp med Chilwell 8-)
Har Kepa, Chilwell og James etter min WC. Man blir litt gal når det er DGW. Men Chelsea hadde altså 3 hjemmekamper fra 28. Vanskelig å motstå fristelsen.
Veldig lett for ja! Jeg endte på kun Chilwell.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Haaland trente ikke med City i dag heller. Ikke trent med laget etter skaden ble kjent:

https://www.liverpool.no/nyheter/2023/3 ... enne-uken/

TLee

Legg inn av TLee »

Blir Robbo/MacAllister inn her for Digne/Martinelli

Ederson
Robertson Chilwell Trippier
Saka Ma(c) Allister Rashford Mitoma Salah
Felix Toney
Ward Haaland Mee Pinnock

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

Helt krise om noen av Rashford, Mitoma og Haaland ikke spiller. Tror benchboost ryker. Kjører den heller inn til GW34.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: tor mar 30, 2023 9:22 pm Blir Robbo/MacAllister inn her for Digne/Martinelli

Ederson
Robertson Chilwell Trippier
Saka Ma(c) Allister Rashford Mitoma Salah
Felix Toney
Ward Haaland Mee Pinnock
Gjort byttene allerede? Du stoler på at Rashford blir klar?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:38 pm Helt krise om noen av Rashford, Mitoma og Haaland ikke spiller. Tror benchboost ryker. Kjører den heller inn til GW34.
Hvordan er resten av laget ditt og hvor mange bytter har du? Hvis to av tre blir klar så dropper du likevel BB?

TLee

Legg inn av TLee »

Gjort byttene allerede?

Ikke gjort bytter enda, men ganske sikker på at Rash blir klar.

Sliter med en tå, bør kunne være mulig å få fixet med nå smertestillende og teip 😃

Dropper dog (c) på Rash.

Fristende å prøve Mac Allister iom at jeg har havnet bakpå igjen.
Mulig det blir Felix også, men stoler ikke helt på spilletid der.
Potter rullerer og rullerer.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Skal dunke på med bb i 29 og FH 32 - så det bygges mot 34. Spillere som vurderes inn:
  • Steele, Shaw, Maddison og Bruno
Spillere som vurderes ut:
  • Raya, Zinchenko/Mee Martinelli/Saka
Har to FT. Er ganske klar på at Bruno må inn. Resten er jeg veldig usikker på. Lukter fylla og idiotavgjørelse dette her.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: tor mar 30, 2023 10:29 pm Gjort byttene allerede?

Ikke gjort bytter enda, men ganske sikker på at Rash blir klar.

Sliter med en tå, bør kunne være mulig å få fixet med nå smertestillende og teip 😃

Dropper dog (c) på Rash.

Fristende å prøve Mac Allister iom at jeg har havnet bakpå igjen.
Mulig det blir Felix også, men stoler ikke helt på spilletid der.
Potter rullerer og rullerer.
Oki, da vet du mer enn meg :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

silkyglenjohnson skrev: tor mar 30, 2023 10:44 pm Skal dunke på med bb i 29 og FH 32 - så det bygges mot 34. Spillere som vurderes inn:
  • Steele, Shaw, Maddison og Bruno
Spillere som vurderes ut:
  • Raya, Zinchenko/Mee Martinelli/Saka
Har to FT. Er ganske klar på at Bruno må inn. Resten er jeg veldig usikker på. Lukter fylla og idiotavgjørelse dette her.
Har samme chips-plan som deg. Har dog allerede Maddison inne, men til gjengjeld kun 1FT denne runden.

hakonf

Legg inn av hakonf »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 5:08 pm
eppaen skrev: ons mar 29, 2023 7:06 am Byttet også Warszawa - med Wien :)
:lol: :lol:
Ward skulle det være, men det ordlista ville det annetledes.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: tor mar 30, 2023 9:52 pm
BrannLFC skrev: tor mar 30, 2023 9:38 pm Helt krise om noen av Rashford, Mitoma og Haaland ikke spiller. Tror benchboost ryker. Kjører den heller inn til GW34.
Hvordan er resten av laget ditt og hvor mange bytter har du? Hvis to av tre blir klar så dropper du likevel BB?
En FT. Veldig i tvil hva jeg gjør.

guru

Legg inn av guru »

Rash er i trening, men vet ikke om har trent med resten av laget. Forhåpenltigvis får vi svar i dag på pressekonferansen. Haaland virker å være veldig tvilsom. Fortsatt ikke på trening. Lyskeskader er ikke å spøke med. Nå er det jo gode muligheter for at vi får lekket lagoppstilling til City-Liverpool, men vet ikke om jeg gidder å satse på det, og risikere ny server crash. 99% sikker på at vi vil få null info hos Pep på pressekonferansen.


Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvem cappes? Bindet står på Rash nu

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»