Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av guru »

BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 9:23 am Selv vil jeg ha 3 x Utd som eneste spillere med blank i GW25. Og med De Gea bak Ramsdale, trenger jeg kanskje bare gjøre et bytte, kanskje ingen.

Chelsea-Liverpool kan vel også bli dobbel i 25?

Hva skjer forresten med Koulibaly? Noen mulighet for at han kan få noen kamper igjen, eller er han en ren backup nå?
Sitter du uten Trippier?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

guru skrev: ons feb 01, 2023 11:21 am
BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 9:23 am Selv vil jeg ha 3 x Utd som eneste spillere med blank i GW25. Og med De Gea bak Ramsdale, trenger jeg kanskje bare gjøre et bytte, kanskje ingen.

Chelsea-Liverpool kan vel også bli dobbel i 25?

Hva skjer forresten med Koulibaly? Noen mulighet for at han kan få noen kamper igjen, eller er han en ren backup nå?
Sitter du uten Trippier?
Ja.

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 7:53 am
Deila skrev: tir jan 31, 2023 11:22 pm
K-Torget skrev: tir jan 31, 2023 10:49 pm

Veldig usikker, akkurat nå er heller jeg mer mot å spare TC til senere.

Hva tenker du?
Hellet mot å vente selv, men frister litt med TC Rash.
Akkurat slik jeg tenker per nå. Ender dog med all sannsynlighet opp med å vente.
Venter dere til runden etterpå? Eller mot slutten av sesongen?

Deila

Legg inn av Deila »

Nevi skrev: ons feb 01, 2023 5:23 pm
K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 7:53 am
Deila skrev: tir jan 31, 2023 11:22 pm

Hellet mot å vente selv, men frister litt med TC Rash.
Akkurat slik jeg tenker per nå. Ender dog med all sannsynlighet opp med å vente.
Venter dere til runden etterpå? Eller mot slutten av sesongen?
Blir nok runden etter i så fall.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: ons feb 01, 2023 11:21 am
BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 9:23 am Selv vil jeg ha 3 x Utd som eneste spillere med blank i GW25. Og med De Gea bak Ramsdale, trenger jeg kanskje bare gjøre et bytte, kanskje ingen.

Chelsea-Liverpool kan vel også bli dobbel i 25?

Hva skjer forresten med Koulibaly? Noen mulighet for at han kan få noen kamper igjen, eller er han en ren backup nå?
Sitter du uten Trippier?
Tørr du å sitte uten han frem til etter gw 25?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: ons feb 01, 2023 5:30 pm
Nevi skrev: ons feb 01, 2023 5:23 pm
K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 7:53 am

Akkurat slik jeg tenker per nå. Ender dog med all sannsynlighet opp med å vente.
Venter dere til runden etterpå? Eller mot slutten av sesongen?
Blir nok runden etter i så fall.
Sannsynligvis det samme her.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 5:58 pm
guru skrev: ons feb 01, 2023 11:21 am
BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 9:23 am Selv vil jeg ha 3 x Utd som eneste spillere med blank i GW25. Og med De Gea bak Ramsdale, trenger jeg kanskje bare gjøre et bytte, kanskje ingen.

Chelsea-Liverpool kan vel også bli dobbel i 25?

Hva skjer forresten med Koulibaly? Noen mulighet for at han kan få noen kamper igjen, eller er han en ren backup nå?
Sitter du uten Trippier?
Tørr du å sitte uten han frem til etter gw 25?
Ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 8:00 pm
K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 5:58 pm
guru skrev: ons feb 01, 2023 11:21 am
Sitter du uten Trippier?
Tørr du å sitte uten han frem til etter gw 25?
Ja.
Oki :)

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Sabitzer 5.0. Går fra å være poengplukker til ingenting nærmest siste 2 sesonger. Går fra offensiv til defensiv på sine eldre dager?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 8:17 pm Sabitzer 5.0. Går fra å være poengplukker til ingenting nærmest siste 2 sesonger. Går fra offensiv til defensiv på sine eldre dager?
Han har hatt en mye mer defensiv rolle i Bayern enn Leipzig, samt at han har spilt mye mindre!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

Hvis ikke et mirakel skjer og at Forest går til ligacupfinalen, blir Man Utd - Brentford blank i GW25. Ingen av lagene kan spille i midtuken i GW25 heller. United har spiller FA cup den midtuken, mens Brentfords eneste hengekampmotstander Soton også er involvert i FA cupens 5.runde.

Martial forresten på scoringslisten. Da blir det usikkerhet rundt han og Weghorst til DGW. Morro:) Glad jeg ikke tar/har noen av dem.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Ser ikke kveldens kamp. Men registrerer at Rashford kom inn og har notert seg for to assist.

Mens Bruno spiller hele kampen.
Sist redigert av Nevi den ons feb 01, 2023 10:45 pm, redigert 1 gang totalt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Jeg var klar for å bytte ut Martial for Gnonto og få inn Fernandes for en -4, men nå er jeg usikker igjen. Martial er tidenes FPL troll.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 8:37 pm
BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 8:17 pm Sabitzer 5.0. Går fra å være poengplukker til ingenting nærmest siste 2 sesonger. Går fra offensiv til defensiv på sine eldre dager?
Han har hatt en mye mer defensiv rolle i Bayern enn Leipzig, samt at han har spilt mye mindre!
Han er mao en ren Eriksen erstatter?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: ons feb 01, 2023 10:42 pm Ser ikke kveldens kamp. Men registrerer at Rashford kom inn og har notert seg for to assist.

Mens Bruno spiller hele kampen.
Stemmer det :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 11:11 pm
K-Torget skrev: ons feb 01, 2023 8:37 pm
BrannLFC skrev: ons feb 01, 2023 8:17 pm Sabitzer 5.0. Går fra å være poengplukker til ingenting nærmest siste 2 sesonger. Går fra offensiv til defensiv på sine eldre dager?
Han har hatt en mye mer defensiv rolle i Bayern enn Leipzig, samt at han har spilt mye mindre!
Han er mao en ren Eriksen erstatter?
Er vel skaden til Eriksen som gjorde at de hentet han ja.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kærlighed skrev: ons feb 01, 2023 10:43 pm Jeg var klar for å bytte ut Martial for Gnonto og få inn Fernandes for en -4, men nå er jeg usikker igjen. Martial er tidenes FPL troll.
Blir meget overrasket om Martial starter mer en maks en kamp i dobbelen! Hadde tatt inn Bruno!

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hvor mange kjører TC? Er jo nesten vanskelig å se for seg et spesielt bedre tidspunkt enn å bruke det på Rash..

animals

Legg inn av animals »

TC på Bruno Fernandes for å ta en sjans ? ligger rund 800k overall. trenger en boost. er det idiotisk? Vil ha spille dypere nå med Eriksen ute?

Deila

Legg inn av Deila »

I tvil om jeg skal nedgradere Kane eller KDB for å få midler til Bruno.. Det frister litt med Nketiah, men samtidig har jeg lyst til å få ut Almiron for enten Ødegaard eller Saka..

startelver

Legg inn av startelver »

Tenkte å få ut KDB, inn med Mitoma. Det frigjør en del. Har 2 bytter.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

startelver skrev: tor feb 02, 2023 3:05 pm Tenkte å få ut KDB, inn med Mitoma. Det frigjør en del. Har 2 bytter.
Hva med Brightons blanke i runde 25?

startelver

Legg inn av startelver »

Evertonion skrev: tor feb 02, 2023 3:08 pm
startelver skrev: tor feb 02, 2023 3:05 pm Tenkte å få ut KDB, inn med Mitoma. Det frigjør en del. Har 2 bytter.
Hva med Brightons blanke i runde 25?
Jeg får heller ta GW25 når den kommer, tror han ihvertfall kan innfri før det.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


startelver

Legg inn av startelver »

Vurderte Rodrigo faktisk, da glemmer vi det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: tor feb 02, 2023 12:25 pm Hvor mange kjører TC? Er jo nesten vanskelig å se for seg et spesielt bedre tidspunkt enn å bruke det på Rash..
Vurderer det og kommer til å vurdere det helt frem til frist i morgen. Heller dog per nå mot å ikke spille TC denne runden..

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

animals skrev: tor feb 02, 2023 12:26 pm TC på Bruno Fernandes for å ta en sjans ? ligger rund 800k overall. trenger en boost. er det idiotisk? Vil ha spille dypere nå med Eriksen ute?
Selvsagt en mulighet.
Jeg hadde dog ikke tatt sjansen! Enten TC Rashford eller spare det i mitt hodet.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor feb 02, 2023 12:31 pm I tvil om jeg skal nedgradere Kane eller KDB for å få midler til Bruno.. Det frister litt med Nketiah, men samtidig har jeg lyst til å få ut Almiron for enten Ødegaard eller Saka..
Synes alle alternativene er forsvarlige! Hadde dog selv prioritert å få inn Bruno og eller Ødegaard/ Saka.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: tor feb 02, 2023 3:44 pm
Evertonion skrev: tor feb 02, 2023 3:08 pm
startelver skrev: tor feb 02, 2023 3:05 pm Tenkte å få ut KDB, inn med Mitoma. Det frigjør en del. Har 2 bytter.
Hva med Brightons blanke i runde 25?
Jeg får heller ta GW25 når den kommer, tror han ihvertfall kan innfri før det.
Hva med Bruno / Saka / Ødegaard inn for KdB om du ikke har disse?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: tor feb 02, 2023 4:24 pm Vurderte Rodrigo faktisk, da glemmer vi det.
Samme her, får betslt for at jeg ikke gjør tidligere bytter 😊

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»