Fantasy Premier League 2022-2023

Svar
Wellé

Re: Fantasy Premier League 2022-2023

Legg inn av Wellé »

Ornstein melder at Cancelo er på vei til Bayern på lån. Så da gjelder det å få han ut før denne runden vil jeg tro.

guru

Legg inn av guru »

Helt vanvittig. Fra å være en av de sikreste i City i hele fjor, og frem mot VM-pausen er altså Cancelo på vei bort. Her har det åpenbart skjedd utenomsportslige ting i kulissene.

Nå er Lewis plutselig meget interessant.

Og nå tror jeg Aké vil starte mange kamper fremover. Greit å beholde han da.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Glad jeg aldri gikk for Cancelo etter at han forsvant ut av laget for flere måneder siden, men denne utviklingen forstår jeg virkelig ingenting av.

Greit nok at det har lugget en del bakover i år, men det går jo ikke bare på portugiseren.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Wellé skrev: man jan 30, 2023 1:15 pm Ornstein melder at Cancelo er på vei til Bayern på lån. Så da gjelder det å få han ut før denne runden vil jeg tro.
:o :shock:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 30, 2023 1:26 pm Helt vanvittig. Fra å være en av de sikreste i City i hele fjor, og frem mot VM-pausen er altså Cancelo på vei bort. Her har det åpenbart skjedd utenomsportslige ting i kulissene.

Nå er Lewis plutselig meget interessant.

Og nå tror jeg Aké vil starte mange kamper fremover. Greit å beholde han da.
Enig!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:29 pm Glad jeg aldri gikk for Cancelo etter at han forsvant ut av laget for flere måneder siden, men denne utviklingen forstår jeg virkelig ingenting av.

Greit nok at det har lugget en del bakover i år, men det går jo ikke bare på portugiseren.
Må ha skjedd ting som vi ikke vet om...

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Fin grunn til å kvitte seg med Cancelo nå :) Løser opp mye penger man kan bruke i andre ledd.


K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Fare for at Cancelo synker i verdi nå? venter dere til fredag eller kvitter dere dere med han før?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Erstatte Cancelo med Ake, Lewis eller Arsenalforsvarer?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:35 pm
Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:29 pm Glad jeg aldri gikk for Cancelo etter at han forsvant ut av laget for flere måneder siden, men denne utviklingen forstår jeg virkelig ingenting av.

Greit nok at det har lugget en del bakover i år, men det går jo ikke bare på portugiseren.
Må ha skjedd ting som vi ikke vet om...
Kom over denne, her må alt selvsagt tas med noen klyper salt, men ser jo ganske riktig ut nå.

Bilde

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:45 pm Fare for at Cancelo synker i verdi nå? venter dere til fredag eller kvitter dere dere med han før?
Han ligger an til å synke i natt og etter denne nyheten er det vel nesten 100% sikkert at han synker. Men det blir nok bare med denne ene gangen, for så forsvinner han ut av spillet.

Edit: Nå dumpes han i rekordfart. Allerede oppe i 103%. Tror vi kan si med sikkerhet at han synker i natt ja. Faktisk tror jeg han synker enda en gang i morgen natt om ikke han er fjernet fra spillet til da.
Sist redigert av guru den man jan 30, 2023 1:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Pedro Porro snappes opp av City foran Spurs da eller?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 30, 2023 1:47 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:45 pm Fare for at Cancelo synker i verdi nå? venter dere til fredag eller kvitter dere dere med han før?
Han ligger an til å synke i natt og etter denne nyheten er det vel nesten 100% sikkert at han synker. Men det blir nok bare med denne ene gangen, for så forsvinner han ut av spillet.
Takker! hva gjør du? Bytter du han ut allerede nå, evt. for hvem?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:48 pm Pedro Porro snappes opp av City foran Spurs da eller?
Har ikke han vært i City-systemet før?

guru

Legg inn av guru »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:54 pm Takker! hva gjør du? Bytter du han ut allerede nå, evt. for hvem?
Bytta han ut for Aké i GW20 :)

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Godt å se Leicester videre. Hangler seg videre. Håper de når langt.

vemodig

Legg inn av vemodig »

Shaw DGW22 eller White DGW23?

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:54 pm
Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:48 pm Pedro Porro snappes opp av City foran Spurs da eller?
Har ikke han vært i City-systemet før?
Jo, ble kjøpt i 2019 og solgt igjen i fjor sommer.

Perfekt å hente han igjen nå :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

guru skrev: man jan 30, 2023 1:58 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:54 pm Takker! hva gjør du? Bytter du han ut allerede nå, evt. for hvem?
Bytta han ut for Aké i GW20 :)
ikke dumt :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

vemodig skrev: man jan 30, 2023 4:56 pm Shaw DGW22 eller White DGW23?
Begge?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Chromeback skrev: man jan 30, 2023 5:02 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 1:54 pm
Chromeback skrev: man jan 30, 2023 1:48 pm Pedro Porro snappes opp av City foran Spurs da eller?
Har ikke han vært i City-systemet før?
Jo, ble kjøpt i 2019 og solgt igjen i fjor sommer.

Perfekt å hente han igjen nå :lol:
JA 8-) 8-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Erstatte Cancelo med Ake, Lewis eller Arsenalforsvarer?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Jeg tok inn Shaw for Cancelo for ett par uker siden. Bedre seint enn aldri, selv om jeg gikk glipp av nye poeng som ikke foretok det bytte på det ekstra wildcardet.

Har nå Martinelli og Gabriel fra Arsenal. Dersom jeg tar ett bytte nr to til kommende runde blir det nok enten Ødegaard inn for Almiron. Eller Nketiah for Darwin. Men greit om Liverpool evt får en ekstra kamp nå. Og Klopp MÅ kjøre inn Darwin igjen nå.

Men mulig jeg sparer opp ett bytte for å se det an før runde 23 Bruno inn for KdB er rimelig bankers nå.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2424

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Typisk at de legger det inn rett etter fristen. Men jeg går nok uansett for Shaw+ Rash for Reed + Cancelo.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: man jan 30, 2023 7:15 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Jeg tok inn Shaw for Cancelo for ett par uker siden. Bedre seint enn aldri, selv om jeg gikk glipp av nye poeng som ikke foretok det bytte på det ekstra wildcardet.

Har nå Martinelli og Gabriel fra Arsenal. Dersom jeg tar ett bytte nr to til kommende runde blir det nok enten Ødegaard inn for Almiron. Eller Nketiah for Darwin. Men greit om Liverpool evt får en ekstra kamp nå. Og Klopp MÅ kjøre inn Darwin igjen nå.

Men mulig jeg sparer opp ett bytte for å se det an før runde 23 Bruno inn for KdB er rimelig bankers nå.
Oki👍
Høres ut som en god plan.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: man jan 30, 2023 7:23 pm
K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Typisk at de legger det inn rett etter fristen. Men jeg går nok uansett for Shaw+ Rash for Reed + Cancelo.
Høres ut som fornuftige bytter😊

Deila

Legg inn av Deila »


Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: man jan 30, 2023 6:56 pm
Nevi skrev: man jan 30, 2023 6:13 pm Nå som Liverpool røk ut av cupen blir det vel gjerne ett ekstra oppgjør mot Wolves neste runde?
Er snakk om det ja, forhåpentligvis vet vi mer før frist fredag.

Hvem erstatter du Cancelo med? Gjør du bytte i dag?
Tenker Ake, men må gjøre litt research på Lewis før jeg bestemmer meg. Blir nok en av de to.

Eventuelt Botman?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»