Fantasy Premier League 2022-2023

Svar

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tir mar 28, 2023 6:03 pm
Tipper han spiller for Brighton da Brighton ønsker så langt det lar seg gjøre å stille med sine beste i kampen om topp 4 :)

hakonf

Legg inn av hakonf »

Jeg har på følelsen at Benrahma kan bli en fin mann å ha i både runde 29 og 32, og har nesten lyst å hitte han inn, men hvem skal ut av Saka, Martinelli, Rashford, Maddison eller MacAllister. Tror det blir bare med tanken😀 Har bytta Warszawa med Iversen, og vurderer -4 for Zinchenko til Shaw.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Byttet også Warszawa - med Wien :)

Hansiso

Legg inn av Hansiso »

Jeg har selvsagt satt meg i den situasjonen at BB er oppbrukt etter en løs finger i en helt alminnelig runde 10 runder tilbake.
Så nå sitter man i en situasjon der jeg må vurdere å benke dobbeltspillere.

Raya
Chilwell - Shaw - Trippier
March - Mitoma(C) - Saka - Rashford
Toney - Haaland - Kane
Benk: Ward, Martinelli, Botman, Pinnock

Både Pinnock og Botman er aktuelle på første benk, men jeg vurderer kampene til Brentford som vanskelige fra et defensivt perspektiv. Newcastle kan få med seg en smultring mot West Ham og faktisk mot United, men nå er Botman i tvil. Da blir plutselig Martinelli det beste alternativet på første benk i mine øyne. Potensielt Kane ut er en mulighet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 4:59 pm
Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 1:34 pm Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.
Hvilke spillere tenker du på / hvordan ser laget ditt ut?
Kepa, Steele
Trippier, Gabriel, Chilwell, Mee, Cash (50%)
Maddison, Ødegaard, Martinelli, Mac Allister, Rashford (75%)
Kane, Haaland (75%), Havertz (75%)

Bah.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

eppaen skrev: ons mar 29, 2023 7:06 am Byttet også Warszawa - med Wien :)
:lol: :lol:

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

hakonf skrev: ons mar 29, 2023 6:45 am Jeg har på følelsen at Benrahma kan bli en fin mann å ha i både runde 29 og 32, og har nesten lyst å hitte han inn, men hvem skal ut av Saka, Martinelli, Rashford, Maddison eller MacAllister. Tror det blir bare med tanken😀 Har bytta Warszawa med Iversen, og vurderer -4 for Zinchenko til Shaw.
Skal du kjøre BB i 29? Isåfall kan kanskje Martinelli - Benrahma være en mulighet?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hansiso skrev: ons mar 29, 2023 3:34 pm Jeg har selvsagt satt meg i den situasjonen at BB er oppbrukt etter en løs finger i en helt alminnelig runde 10 runder tilbake.
Så nå sitter man i en situasjon der jeg må vurdere å benke dobbeltspillere.

Raya
Chilwell - Shaw - Trippier
March - Mitoma(C) - Saka - Rashford
Toney - Haaland - Kane
Benk: Ward, Martinelli, Botman, Pinnock

Både Pinnock og Botman er aktuelle på første benk, men jeg vurderer kampene til Brentford som vanskelige fra et defensivt perspektiv. Newcastle kan få med seg en smultring mot West Ham og faktisk mot United, men nå er Botman i tvil. Da blir plutselig Martinelli det beste alternativet på første benk i mine øyne. Potensielt Kane ut er en mulighet.
Synes du oppsummerer det fint selv! Hadde nok personlig vurdert å bytte Martinelli - Kane :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: ons mar 29, 2023 3:44 pm
K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 4:59 pm
Trolljegeren skrev: tir mar 28, 2023 1:34 pm Fyfaen, sjekket tilfeldigvis laget mitt, etter å ha brukt WC til runden som var. Faen meg tre spillere på 75% og en på 50%. Og jeg som hadde tenkt til å bruke BB. Tror jeg bare sparer den da gitt.
Hvilke spillere tenker du på / hvordan ser laget ditt ut?
Kepa, Steele
Trippier, Gabriel, Chilwell, Mee, Cash (50%)
Maddison, Ødegaard, Martinelli, Mac Allister, Rashford (75%)
Kane, Haaland (75%), Havertz (75%)

Bah.
Bare å vente til pressekonferanser fredag før du gjør bytter eller finner haglen ;)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »


Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 5:02 pm
BrannLFC skrev: tir mar 28, 2023 4:41 pm Noen info om Haaland,Rash og Darwin? Mulig jeg må utsette benchboosten til DGW34
Se innlegget til Urbeka om Rash :)
Alfie Haaland tvilte på at Erling ble klar til Liverpool-kampen, men dette er noen dager gammelt. Ikke sett noe angående Darwin.
Klopp forventer at Darwin blir klar.

Fra Liverpool.no i dag

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: ons mar 29, 2023 5:15 pm
K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 5:02 pm
BrannLFC skrev: tir mar 28, 2023 4:41 pm Noen info om Haaland,Rash og Darwin? Mulig jeg må utsette benchboosten til DGW34
Se innlegget til Urbeka om Rash :)
Alfie Haaland tvilte på at Erling ble klar til Liverpool-kampen, men dette er noen dager gammelt. Ikke sett noe angående Darwin.
Klopp forventer at Darwin blir klar.

Fra Liverpool.no i dag
Jepp! Delte lenke, sikkert mens du holdt på å skrive innlegget ditt :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 6:13 pm
Nevi skrev: ons mar 29, 2023 5:15 pm
K-Torget skrev: tir mar 28, 2023 5:02 pm

Se innlegget til Urbeka om Rash :)
Alfie Haaland tvilte på at Erling ble klar til Liverpool-kampen, men dette er noen dager gammelt. Ikke sett noe angående Darwin.
Klopp forventer at Darwin blir klar.

Fra Liverpool.no i dag
Jepp! Delte lenke, sikkert mens du holdt på å skrive innlegget ditt :)
Jeg så det, at jeg var noen sekunder for sent ute 😀

Har ellers sjeldent vært mindre inne på fantasy ennnå under ett landslagsopphold.
Har heller ikke fulgt med om det har vært prisjusteringer på noen interessante spillerer.

Men nå må jeg snart begynbe å tenke igjen.

Siste tanke rett etter forrige runde var at DDG må inn for Ward om jeg kjører BB.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: ons mar 29, 2023 6:24 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 6:13 pm
Nevi skrev: ons mar 29, 2023 5:15 pm

Klopp forventer at Darwin blir klar.

Fra Liverpool.no i dag
Jepp! Delte lenke, sikkert mens du holdt på å skrive innlegget ditt :)
Jeg så det, at jeg var noen sekunder for sent ute 😀

Har ellers sjeldent vært mindre inne på fantasy ennnå under ett landslagsopphold.
Har heller ikke fulgt med om det har vært prisjusteringer på noen interessante spillerer.

Men nå må jeg snart begynbe å tenke igjen.

Siste tanke rett etter forrige runde var at DDG må inn for Ward om jeg kjører BB.
Samme her, finnes det en side der man kan se prisjussteringer siste 10 dager?
Blir fort samme bytte her, iallefall det siste jeg også tenkte på :)

Nevi

Legg inn av Nevi »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 6:49 pm
Nevi skrev: ons mar 29, 2023 6:24 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 6:13 pm

Jepp! Delte lenke, sikkert mens du holdt på å skrive innlegget ditt :)
Jeg så det, at jeg var noen sekunder for sent ute 😀

Har ellers sjeldent vært mindre inne på fantasy ennnå under ett landslagsopphold.
Har heller ikke fulgt med om det har vært prisjusteringer på noen interessante spillerer.

Men nå må jeg snart begynbe å tenke igjen.

Siste tanke rett etter forrige runde var at DDG må inn for Ward om jeg kjører BB.
Samme her, finnes det en side der man kan se prisjussteringer siste 10 dager?
Blir fort samme bytte her, iallefall det siste jeg også tenkte på :)
http://www.fplstatistics.co.uk/

Maks tre justeringer etter hver runde til en ny runde.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: ons mar 29, 2023 7:49 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 6:49 pm
Nevi skrev: ons mar 29, 2023 6:24 pm

Jeg så det, at jeg var noen sekunder for sent ute 😀

Har ellers sjeldent vært mindre inne på fantasy ennnå under ett landslagsopphold.
Har heller ikke fulgt med om det har vært prisjusteringer på noen interessante spillerer.

Men nå må jeg snart begynbe å tenke igjen.

Siste tanke rett etter forrige runde var at DDG må inn for Ward om jeg kjører BB.
Samme her, finnes det en side der man kan se prisjussteringer siste 10 dager?
Blir fort samme bytte her, iallefall det siste jeg også tenkte på :)
http://www.fplstatistics.co.uk/

Maks tre justeringer etter hver runde til en ny runde.
Takker :)

startelver

Legg inn av startelver »

Kan nesten garantere at Haaland blir klar. Men litt gambling blir det.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: ons mar 29, 2023 9:41 pm Kan nesten garantere at Haaland blir klar. Men litt gambling blir det.
Satser på et kort innhopp fra benken for Haalands del uten målpoeng. Tok han ut for Watkins før GW28 og han kommer ikke inn hos meg før i GW 30 for Toney.

startelver

Legg inn av startelver »

K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 9:54 pm
startelver skrev: ons mar 29, 2023 9:41 pm Kan nesten garantere at Haaland blir klar. Men litt gambling blir det.
Satser på et kort innhopp fra benken for Haalands del uten målpoeng. Tok han ut for Watkins før GW28 og han kommer ikke inn hos meg før i GW 30 for Toney.
Samme her, stiller med Kane, Watkins og Toney igjen fremme.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

startelver skrev: ons mar 29, 2023 9:57 pm
K-Torget skrev: ons mar 29, 2023 9:54 pm
startelver skrev: ons mar 29, 2023 9:41 pm Kan nesten garantere at Haaland blir klar. Men litt gambling blir det.
Satser på et kort innhopp fra benken for Haalands del uten målpoeng. Tok han ut for Watkins før GW28 og han kommer ikke inn hos meg før i GW 30 for Toney.
Samme her, stiller med Kane, Watkins og Toney igjen fremme.
Samme gjeng i front hos meg. Blir Haaland klar til 29 / 30 blir det med all sannsynlighet Toney - Haaland i 30 her. Skulle Haaland ikke rekke GW30 så må jeg tenke på nytt.

urbeka

Legg inn av urbeka »

Ang Haaland så tar vel en lyskestrekk minst 2-3 uker for å lege, og retur bør være forsiktig. Det skal ganske klare bevis på at han er skadefri osv til før jeg binder opp masse kapital på Haaland igjen. 29 høres litt tidlig ut, kanskje 30.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

urbeka skrev: ons mar 29, 2023 10:09 pm Ang Haaland så tar vel en lyskestrekk minst 2-3 uker for å lege, og retur bør være forsiktig. Det skal ganske klare bevis på at han er skadefri osv til før jeg binder opp masse kapital på Haaland igjen. 29 høres litt tidlig ut, kanskje 30.
Blir overrasket selv om han spiller i 29 basert på skade og uttalelser fra Alfie. Håper han er klar til 30 så kan jeg kjøre Toney - Haaland da.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

1 bytte, 5,2 i bank og denne gjengen:

Raya
Chilwell Trippier Estupinan Henry
Mitoma Mac Allister Rashford Maddison
Toney Watkins
Ward Saka Zinchenko Kane

Kjøre BB? Hvilke bytter bør jeg eventuelt gjøre?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Jeg tror det blir Martinelli og Zinchenko til Bruno og Shaw. Stiller da med 13 DGW spillere og Kane + Saka og BB

Kepa
Trippier Botman Shaw Chilwell
Bruno MacAllister March Rashford
Toney Watkins

BB Steele, Henry, Kane og Saka

GW30: Toney til Håland
GW31: Henry til 5.0
GW32: FH
GW33: Kane og Saka til Salah og billig spiss

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ødegaard/Davies til Bruno og Shaw tenker jeg er ganske klink denne runden.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Firminoooo skrev: ons mar 29, 2023 11:33 pm Jeg tror det blir Martinelli og Zinchenko til Bruno og Shaw. Stiller da med 13 DGW spillere og Kane + Saka og BB

Kepa
Trippier Botman Shaw Chilwell
Bruno MacAllister March Rashford
Toney Watkins

BB Steele, Henry, Kane og Saka

GW30: Toney til Håland
GW31: Henry til 5.0
GW32: FH
GW33: Kane og Saka til Salah og billig spiss
Har du 2FT?
Liker planen! Kanskje jeg burde gjøre noe av det samme! :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Megapixsel skrev: tor mar 30, 2023 6:33 am Ødegaard/Davies til Bruno og Shaw tenker jeg er ganske klink denne runden.
Høres fornuftig ut :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mitoma kan være usikker til Brentford med en "minor leg injury" ifølge Brighton-forumet.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tor mar 30, 2023 8:28 am Mitoma kan være usikker til Brentford med en "minor leg injury" ifølge Brighton-forumet.
Er jo fullstendig krise. Har du link til dette? Finner ikke noe på dette.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»