Serie A 21/22

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Re: Serie A 21/22

Legg inn av GiPazzini_85 »

Korgutt skrev: tor aug 19, 2021 6:51 pm Er det et toppa lag fra Roma si side vi ser i bortekampen mot Trabzonspor ikveld?
https://www.uefa.com/uefaeuropaconferen ... r-vs-roma/
Mangler Spinazzola, Smalling og Villar.

Lezah

Legg inn av Lezah »

GiPazzini_85 skrev: ons aug 18, 2021 7:29 pm
Kasteball skrev: ons aug 18, 2021 5:14 pm
GiPazzini_85 skrev: ons aug 18, 2021 12:30 pm Det er onsdag og bare tre dager til seriestart. Fremdeles ingen TV-avtale rundt Serie A (eller Ligue 1) for Norge og Danmark, mens resten av Europa, pluss Nord-Amerika og Kina, virker til å ha på plass avtalene nå. Får håpe det skjer noe snart. Håper på DAZN, kan klare meg greit med VG eller Viasat, men frykter TV2.

Der var de på plass i Danmark også, ja...
Har man deadlines på sånt? Antar det er fullt mulig å få på plass en tv-avtale også etter sesongstart. Hvis det blir TV2 vil vel de allerede syke prisene øke igjen, noe som fort kan få en backlash fra de som gikk med på galskapen også denne sesongen under sterk tvil.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: fre aug 20, 2021 10:06 am
Har man deadlines på sånt? Antar det er fullt mulig å få på plass en tv-avtale også etter sesongstart. Hvis det blir TV2 vil vel de allerede syke prisene øke igjen, noe som fort kan få en backlash fra de som gikk med på galskapen også denne sesongen under sterk tvil.
Ja, helt vanlig å kjøpe etter seriestart, da går gjerne prisene litt ned.

Men hvis TV2 får rettighetene. Huff…

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Thorsby til Atalanta? Er det noe hold i disse ryktene?

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 11:13 am Thorsby til Atalanta? Er det noe hold i disse ryktene?
Men da blir det mye miljøutgifter!!! :lol: :lol: :lol: neida fra spøk til alvor kan ikke tenke meg det når Sampdoria går høyt ut med tallet han skal ha for sesongen

Lezah

Legg inn av Lezah »

Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 11:11 am
Ja, helt vanlig å kjøpe etter seriestart, da går gjerne prisene litt ned.

Men hvis TV2 får rettighetene. Huff…
Makes sense. Tar jeg ikke feil, er Premium-pakken til TV2 nå 669ish for PL, LL, CL og "piss", mens den med LL og CL er nesten 350 kr billigere. Mon tro om de da vil presse Serie A inn i Premium-pakke til ytterligere kostnader eller hvordan de vil gjøre det.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tror jeg blir å kjøre DAZN via VPN. Gidder ikke dette tullet mer.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Lezah skrev: fre aug 20, 2021 12:17 pm
Chromeback skrev: fre aug 20, 2021 11:11 am
Ja, helt vanlig å kjøpe etter seriestart, da går gjerne prisene litt ned.

Men hvis TV2 får rettighetene. Huff…
Makes sense. Tar jeg ikke feil, er Premium-pakken til TV2 nå 669ish for PL, LL, CL og "piss", mens den med LL og CL er nesten 350 kr billigere. Mon tro om de da vil presse Serie A inn i Premium-pakke til ytterligere kostnader eller hvordan de vil gjøre det.
Blir det TV2 så blir det fort å lete videre etter andre måter, med mindre de «alltid» blir vist på de åpne sportskanalene siden de uansett følger med i GET-pakken.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Har forsøkt DAZN, FuboTV og CMore via VPN nå. Alle avslører VPN med en gang uansett hvilke lokasjoner jeg setter dem til. Blir dårlig med Serie A i år.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Kamptråd kommer i løpet av kvelden. Så får vi håpe at vi har noe TV-alternativ i morgen. Blir trist å se på Unibet.

Calcio2021

Legg inn av Calcio2021 »

Trist at det forsvant fra Strive. Hadde Serie A "gratis" på tv forrige sesong.

lumanpauw

Legg inn av lumanpauw »

Kanskje feil tråd, men i mangel på Serie C-tråd (svakt, Pazzini), tar jeg det her. Gått meg helt hus forbi, men Zdenek Zeman gjør sitt andre comeback i Foggia. Helt sikkert et siste eventyr før han går av med pensjon. Fulgte dem tett sist, og fikk sett noen kamper via tvilsomme streamer med elendig kvalitet. Morsomt med Marco Sau og en purung Lorenzo Insigne banke inn mål på topp, og husker jeg ikke feil endte sesongen med Foggia som både mestscorende og mest innsluppende lag i ligaen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

lumanpauw skrev: lør aug 21, 2021 8:41 pm Kanskje feil tråd, men i mangel på Serie C-tråd (svakt, Pazzini), tar jeg det her. Gått meg helt hus forbi, men Zdenek Zeman gjør sitt andre comeback i Foggia. Helt sikkert et siste eventyr før han går av med pensjon. Fulgte dem tett sist, og fikk sett noen kamper via tvilsomme streamer med elendig kvalitet. Morsomt med Marco Sau og en purung Lorenzo Insigne banke inn mål på topp, og husker jeg ikke feil endte sesongen med Foggia som både mestscorende og mest innsluppende lag i ligaen.
Zeman er ikke glemt, nei. Seriestart neste helg for Foggia. Skal bli interessant å se om de låner inn en haug med unggutter fra bedre klubber.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Zeman <3

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Helt nytt Lazio med Sarri, det er helt sikkert. Ser ut som de kjører 4-3-3. Luis Alberto på benken høres spesielt ut, men i den formasjonen kan jeg på en måte forstå det også. Får håpe at de finner plass til ham på laget etter hvert; blir for dumt om en spiller av det formatet skal slite benken gjennom en hel sesong. Ellers en fin start resultatmessig, men det virka som Empoli yppa seg veldig; de hadde vel ett i stanga og ett i tverra, blant annet.

Er Strive lagt ned som strømmetjeneste også, eller kun som TV-kanal?

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Skraevadottir skrev: søn aug 22, 2021 8:12 am Helt nytt Lazio med Sarri, det er helt sikkert. Ser ut som de kjører 4-3-3. Luis Alberto på benken høres spesielt ut, men i den formasjonen kan jeg på en måte forstå det også. Får håpe at de finner plass til ham på laget etter hvert; blir for dumt om en spiller av det formatet skal slite benken gjennom en hel sesong. Ellers en fin start resultatmessig, men det virka som Empoli yppa seg veldig; de hadde vel ett i stanga og ett i tverra, blant annet.

Er Strive lagt ned som strømmetjeneste også, eller kun som TV-kanal?
Strive ble vel opprettet av IMG i sin tid. Men det er helt finito nå, ja.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 22, 2021 9:13 am Strive ble vel opprettet av IMG i sin tid. Men det er helt finito nå, ja.
Okei. Hvor skal man se Serie A nå, da? Mulig det går noen kamper på TV2 Sport?

GiPazzini_85
Innlegg: 12997

Legg inn av GiPazzini_85 »

Skraevadottir skrev: søn aug 22, 2021 9:31 am
GiPazzini_85 skrev: søn aug 22, 2021 9:13 am Strive ble vel opprettet av IMG i sin tid. Men det er helt finito nå, ja.
Okei. Hvor skal man se Serie A nå, da? Mulig det går noen kamper på TV2 Sport?
Ingen har rettighetene i Norge pdd, men du kan se kampene hos Norsk Tipping eller hos Betsson eller Unibet. NT fungerer best med Firefox og fullskjerm der. Betsson tror jeg ikke har fullskjerm i Chrome og Unibet har det bare på noen kamper.

Har prøvd diverse VPN-løsninger via alskens vestlige land for å kjøpe abonnement utenlands hos DAZN, FuboTV, CMore og BT Sport, men de er temmelig på hugget om dagen med å avdekke hvem som bruker VPN for så å sperre dem ute.

Ellers kan du prøve denne: https://skystreaming.tw/ (her må du ha adblock klar, for her spretter det opp mye). Forholdsvis grei kvalitet, men ikke alltid den fungerer.

Må prøve å se på noen IPTV-løsninger fremover om ingen kommer til å kjøpe rettighetene snart. Ligue 1 er vel inne i fjerde serierunde og heller ingen der som har rettighetene.

Viasat hadde nok gjort lurt i å kjøpe Serie A for utvide sendeflaten sin på kveldstid da Championship og Bundesliga sjelden har sene kamper i helgene, men de satser såpass mye på amerikansk sport at de kanskje ikke ser behovet. Discovery burde også hatt noe mer enn Eliteserien og OBOS-ligaen på TV og Allsvenskan på Discovery+.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

GiPazzini_85 skrev: søn aug 22, 2021 11:15 am
Skraevadottir skrev: søn aug 22, 2021 9:31 am
GiPazzini_85 skrev: søn aug 22, 2021 9:13 am Strive ble vel opprettet av IMG i sin tid. Men det er helt finito nå, ja.
Okei. Hvor skal man se Serie A nå, da? Mulig det går noen kamper på TV2 Sport?
Ingen har rettighetene i Norge pdd, men du kan se kampene hos Norsk Tipping eller hos Betsson eller Unibet. NT fungerer best med Firefox og fullskjerm der. Betsson tror jeg ikke har fullskjerm i Chrome og Unibet har det bare på noen kamper.

Har prøvd diverse VPN-løsninger via alskens vestlige land for å kjøpe abonnement utenlands hos DAZN, FuboTV, CMore og BT Sport, men de er temmelig på hugget om dagen med å avdekke hvem som bruker VPN for så å sperre dem ute.

Ellers kan du prøve denne: https://skystreaming.tw/ (her må du ha adblock klar, for her spretter det opp mye). Forholdsvis grei kvalitet, men ikke alltid den fungerer.

Må prøve å se på noen IPTV-løsninger fremover om ingen kommer til å kjøpe rettighetene snart. Ligue 1 er vel inne i fjerde serierunde og heller ingen der som har rettighetene.

Viasat hadde nok gjort lurt i å kjøpe Serie A for utvide sendeflaten sin på kveldstid da Championship og Bundesliga sjelden har sene kamper i helgene, men de satser såpass mye på amerikansk sport at de kanskje ikke ser behovet. Discovery burde også hatt noe mer enn Eliteserien og OBOS-ligaen på TV og Allsvenskan på Discovery+.
Takk for info!

emin

Legg inn av emin »

Deltok i Unibet sin tippekonkurranse om første målscorer og riktig minutt på lørdag i Inter-Genoa (300k premiepott). Valgte Calhanoglu etter 15 minutter. Egentlig glad det var 2-0 Calhanoglu satte etter 14 minutter..! :D

ATETE

Legg inn av ATETE »

Cristiano Ronaldo vil bort og kommer helt sikkert til å bli solgt. Spent på hvor han går, men helt klart mest spent på om Juventus rekker å hente en erstatter før vinduet stenger. Duvan Zapata hadde vært spennende nå som det ser ut til å ha roet seg med Inter-ryktene. Hva med Haaland? Tror nordmannen kan være interessert i en overgang, Dortmund er ikke all verden. Spørsmålet er om Juventus har råd. Må vel opp i 150 millioner.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ATETE skrev: tor aug 26, 2021 6:00 am Spørsmålet er om Juventus har råd. Må vel opp i 150 millioner.
Svaret på det er enkelt og greit nei.

ATETE

Legg inn av ATETE »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 6:55 pm
ATETE skrev: tor aug 26, 2021 6:00 am Spørsmålet er om Juventus har råd. Må vel opp i 150 millioner.
Svaret på det er enkelt og greit nei.
Mest sannsynlig ikke, men de er utvilsomt interessert i han, og har ifølge La Repubblica meldt seg på i kampen om hans signatur, men først neste sesong når man kan få han for 75.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ATETE skrev: tor aug 26, 2021 7:15 pm
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 6:55 pm
ATETE skrev: tor aug 26, 2021 6:00 am Spørsmålet er om Juventus har råd. Må vel opp i 150 millioner.
Svaret på det er enkelt og greit nei.
Mest sannsynlig ikke, men de er utvilsomt interessert i han, og har ifølge La Repubblica meldt seg på i kampen om hans signatur, men først neste sesong når man kan få han for 75.
Når man slet med såpass med å få i stand en avtale med Locatelli, så sier det seg selv at det blir utopi. Mulig at man kan være med neste år, men det er nok også et stort spørsmålstegn. Tviler veldig på at man egentlig kommer til å være med i det racet, ser ikke meg for Brauten som en typisk Serie A spiss, og det vet nok både Brauten, Alfie og Raiola veldig godt.

MarceloSalas

Legg inn av MarceloSalas »

Correa fra Lazio til Inter. Lån, med såvidt jeg forstår det tvungen oppsjon. Totalt €30m.

Helt greit. Får se om det skjer noe med Luis Alberto.

Calcio2021

Legg inn av Calcio2021 »

Bra for Juventus hvis det stemmer. Får frigjort endel midler.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Calcio2021 skrev: tor aug 26, 2021 7:47 pm Bra for Juventus hvis det stemmer. Får frigjort endel midler.
Hvordan stiller de nå? Dybala spiss og Chiesa ving - then what?

Noen spennende kjøp de kan gjøre?

Calcio2021

Legg inn av Calcio2021 »

MatsEn89 skrev: tor aug 26, 2021 8:14 pm
Calcio2021 skrev: tor aug 26, 2021 7:47 pm Bra for Juventus hvis det stemmer. Får frigjort endel midler.
Hvordan stiller de nå? Dybala spiss og Chiesa ving - then what?

Noen spennende kjøp de kan gjøre?
De har vel Morata, men ja ganske tynt der fremme.

ATETE

Legg inn av ATETE »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 7:32 pm
ATETE skrev: tor aug 26, 2021 7:15 pm
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 6:55 pm

Svaret på det er enkelt og greit nei.
Mest sannsynlig ikke, men de er utvilsomt interessert i han, og har ifølge La Repubblica meldt seg på i kampen om hans signatur, men først neste sesong når man kan få han for 75.
Når man slet med såpass med å få i stand en avtale med Locatelli, så sier det seg selv at det blir utopi. Mulig at man kan være med neste år, men det er nok også et stort spørsmålstegn. Tviler veldig på at man egentlig kommer til å være med i det racet, ser ikke meg for Brauten som en typisk Serie A spiss, og det vet nok både Brauten, Alfie og Raiola veldig godt.
Locatelli-avtalen tok tid grunnet bagateller. En eventuell Haaland-signering er av helt andre dimensjoner og man ville selvfølgelig ikke vært like pirkete da. Jeg tror som sagt Haaland ville vært interessert i en overgang nå, kanskje ikke neste år da flere klubber vil være inne i bildet. Og hva er egentlig en typisk Serie A-spiss? Alle nasjoner har alle ulike type spillere. At det kan være vanskelig å se for seg verdens største talent velge Serie A? Ja, det er jeg enig i.

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Blir fort en spiss eller to inn i Juve hvis Ronaldo stikker. Snakkes vel blant annet om Kean og Icardi.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»