TikTok

Svar
Queenie

TikTok

Legg inn av Queenie »

Elsk det og hat det, jeg hater det nok mest og det er mye fordummende der, men samtidig kan det være svært opplysende for den oppvoksende generasjon og jeg kunne selv trengt noe liknende i tyveårene.

Vil se favorittkanalene dine og morsomme videoer.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Han her er helt nydelig, dagen kan aldri bli dårligere av å høre på en snutt eller to. @pfrog567 er du ikke enig? 😀


vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Har denne appen og jeg sjekker de jeg følger med jevne mellomrom. Og appen har lært at jeg ikke er særlig interessert i tiss og bæsj, humor

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

Har prøvd instagram og tik tok

Begge er borte igjen, sitter foreløbig desverre igjen med facebook...

Brukeravatar
Jonasar
Innlegg: 2007

Legg inn av Jonasar »

vadefugl skrev: tir aug 09, 2022 7:52 am Har denne appen og jeg sjekker de jeg følger med jevne mellomrom. Og appen har lært at jeg ikke er særlig interessert i tiss og bæsj, humor
Var det som var mitt store problem, de jentene som absolutt skal "danse erotisk" foran kamera

Fant ut at jeg kunne ignorere, men ignorerte appen istedet :p

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Det jeg har sett av TikTok fremkaller det aller verste i menneskets dype sinn... Ut fra det jeg har sett.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

vadefugl skrev: tir aug 09, 2022 7:52 am Har denne appen og jeg sjekker de jeg følger med jevne mellomrom. Og appen har lært at jeg ikke er særlig interessert i tiss og bæsj, humor
Du får jo det opp for at det er det du har fortalt gjennom din kikking og klikking at du liker, algoritmene tar jo ikke feil.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Har ikke giddet å lastet den ned, og
med tanke på alt tullet som «trender» med horder av ungdommer som gjør tåpelige og direkte livsfarlige ting som det stadig står om i media, så har jeg ikke behov for fordummende apper som dette.
Instagram og snap holder.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»