Ny PM i UK

Svar
Neptun
Innlegg: 5550

Re: Ny PM i UK

Legg inn av Neptun »

Brezjnev skrev: man okt 24, 2022 7:07 pm
Everenga skrev: man okt 24, 2022 6:48 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Ja for det har jo gått så sinnsykt bra med de hvite statsministrene denne siden av årtusenskiftet. Du mener helt genuint at det at han er brun er en faktor som inngår i hvor god statsminister han vil være?
Ja, det mener Neptun. Om Sunak så transformerer UK til et land som flyter av melk og honning, som vinner fotball-VM og hvor kriminalitet er et minne blott, der hvor Johnson og Truss leverte kaos, nasjonale ydmykelser og økonomisk ruin - Neptun vil uansett for all tid mene at det var en krise at UK fikk en ikke-hvit statsminister.
England har en blytung og ekstremt viktig rolle for at Vesten har hatt den utviklingen vi har hatt i moderne tid.
Med sin industrielle revolusjon, alle viktige patenterte oppfinnelser, demokrati og enorme innflytelse innen all kultur. Alt som er viktig.

- Dette i motsetning til den historiske tabben det var å oppheve pass fra tidligere kolonier/u-land. Med det resultat at øygruppen ble invadert av lykkejegere i den grad at de holder på å synke i havet - til en enorm økonomisk og sosial kostnad.

Vi og verden har veldig mye å takke britene for.
Men knapt noe å takke indere og pakistanere for. Tvert i mot.
Så ikke lat som om britene trenger slike personer for å holde orden i eget hus.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 7:21 pm
Brezjnev skrev: man okt 24, 2022 7:07 pm
Everenga skrev: man okt 24, 2022 6:48 pm

Ja for det har jo gått så sinnsykt bra med de hvite statsministrene denne siden av årtusenskiftet. Du mener helt genuint at det at han er brun er en faktor som inngår i hvor god statsminister han vil være?
Ja, det mener Neptun. Om Sunak så transformerer UK til et land som flyter av melk og honning, som vinner fotball-VM og hvor kriminalitet er et minne blott, der hvor Johnson og Truss leverte kaos, nasjonale ydmykelser og økonomisk ruin - Neptun vil uansett for all tid mene at det var en krise at UK fikk en ikke-hvit statsminister.
England har en blytung og ekstremt viktig rolle for at Vesten har hatt den utviklingen vi har hatt i moderne tid.
Med sin industrielle revolusjon, alle viktige patenterte oppfinnelser, demokrati og enorme innflytelse innen all kultur. Alt som er viktig.

- Dette i motsetning til den historiske tabben det var å oppheve pass fra tidligere kolonier/u-land. Med det resultat at øygruppen ble invadert av lykkejegere i den grad at de holder på å synke i havet - til en enorm økonomisk og sosial kostnad.

Vi og verden har veldig mye å takke britene for.
Men knapt noe å takke indere og pakistanere for. Tvert i mot.
Så ikke lat som om britene trenger slike personer for å holde orden i eget hus.
Jeg er gift med en brite (ja en sånn hvit en som du liker), mine barn er britiske statsborgere, jeg har 12 år bak meg i UK og har min utdannelse derfra og tro du meg akkurat nå trenger britene sårt enhver som er i stand til å noenlunde holde et hus stående, orden er vi ikke i nærheten av å kunne tenke på en gang. Sunak er Tory og dermed diskvalifisert fra å være den oveltende kraften UK trenger, men han er den minst udugelige og kompromiterte kandidaten i påvente av et valg.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Everenga skrev: man okt 24, 2022 7:35 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 7:21 pm
Brezjnev skrev: man okt 24, 2022 7:07 pm

Ja, det mener Neptun. Om Sunak så transformerer UK til et land som flyter av melk og honning, som vinner fotball-VM og hvor kriminalitet er et minne blott, der hvor Johnson og Truss leverte kaos, nasjonale ydmykelser og økonomisk ruin - Neptun vil uansett for all tid mene at det var en krise at UK fikk en ikke-hvit statsminister.
England har en blytung og ekstremt viktig rolle for at Vesten har hatt den utviklingen vi har hatt i moderne tid.
Med sin industrielle revolusjon, alle viktige patenterte oppfinnelser, demokrati og enorme innflytelse innen all kultur. Alt som er viktig.

- Dette i motsetning til den historiske tabben det var å oppheve pass fra tidligere kolonier/u-land. Med det resultat at øygruppen ble invadert av lykkejegere i den grad at de holder på å synke i havet - til en enorm økonomisk og sosial kostnad.

Vi og verden har veldig mye å takke britene for.
Men knapt noe å takke indere og pakistanere for. Tvert i mot.
Så ikke lat som om britene trenger slike personer for å holde orden i eget hus.
Jeg er gift med en brite (ja en sånn hvit en som du liker), mine barn er britiske statsborgere, jeg har 12 år bak meg i UK og har min utdannelse derfra og tro du meg akkurat nå trenger britene sårt enhver som er i stand til å noenlunde holde et hus stående, orden er vi ikke i nærheten av å kunne tenke på en gang. Sunak er Tory og dermed diskvalifisert fra å være den oveltende kraften UK trenger, men han er den minst udugelige og kompromiterte kandidaten i påvente av et valg.
Labour er da ingen overveldende kraft, og de har heller ingen karismatisk og dyktig leder til å lose landet gjennom den tøffe tiden nå. Så å vente på nyvalg er liten vits.

VivaLV

Legg inn av VivaLV »

Usikker på om han skjelte eller om han sto skjevt på telepromteren. Men så både kjedelig og ukomfortabel ut. Har endel å gå på her!

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 7:21 pm England har en blytung og ekstremt viktig rolle for at Vesten har hatt den utviklingen vi har hatt i moderne tid.
Med sin industrielle revolusjon, alle viktige patenterte oppfinnelser, demokrati og enorme innflytelse innen all kultur. Alt som er viktig.

- Dette i motsetning til den historiske tabben det var å oppheve pass fra tidligere kolonier/u-land. Med det resultat at øygruppen ble invadert av lykkejegere i den grad at de holder på å synke i havet - til en enorm økonomisk og sosial kostnad.

Vi og verden har veldig mye å takke britene for.
Men knapt noe å takke indere og pakistanere for. Tvert i mot.
Så ikke lat som om britene trenger slike personer for å holde orden i eget hus.
Å disse forferdelige lykkejegerne. Tenk å jakte lykke! For en skammelig holdning til livet! Det er langt bedre å sitte på nettet og spre kvalme om andre folkeslag.

Og disse dumme inderne, hva har de egentlig gitt verden? Bortsett fra sjakk, USB-brikken, sjampo, knappen, raffineringen av sukker, tallet null, yoga, og fantastisk mat?

Nei, nok avsporing nå. Denne tråden handler om den nye statsministeren i Storbritannia, ikke Neptuns dårlig skjulte rasisme.

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

MacanT skrev: man okt 24, 2022 5:58 pm Merkelig at den elendige politikken startet etter Brexit var et faktum ;)

https://www.theguardian.com/politics/20 ... port-finds
Det stemmer ikke, og det vet du godt. SBs økonomiske tilbakegang begynte før Brexit.

Og tilbakegangen er egentlig temmelig teoretisk:

"Trade has recovered to most of its pre-2021 level in value terms. However, it remains significantly below what it might otherwise have been if it had followed the same growth rate as other trade partners."

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Kongemannen skrev: man okt 24, 2022 7:04 pm Anglosakserne angrer seg nok nå på å ha forlatt EU. Store økonomiske tap , skyhøy inflasjon og elendighet
Det har de nok gjort lenge.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

VifteKopp skrev: man okt 24, 2022 7:52 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 7:21 pm England har en blytung og ekstremt viktig rolle for at Vesten har hatt den utviklingen vi har hatt i moderne tid.
Med sin industrielle revolusjon, alle viktige patenterte oppfinnelser, demokrati og enorme innflytelse innen all kultur. Alt som er viktig.

- Dette i motsetning til den historiske tabben det var å oppheve pass fra tidligere kolonier/u-land. Med det resultat at øygruppen ble invadert av lykkejegere i den grad at de holder på å synke i havet - til en enorm økonomisk og sosial kostnad.

Vi og verden har veldig mye å takke britene for.
Men knapt noe å takke indere og pakistanere for. Tvert i mot.
Så ikke lat som om britene trenger slike personer for å holde orden i eget hus.
Å disse forferdelige lykkejegerne. Tenk å jakte lykke! For en skammelig holdning til livet! Det er langt bedre å sitte på nettet og spre kvalme om andre folkeslag.
Saken som du ikke evner å skjønne er at vestlige land skaper sin egen lykke og gode land å bo i - mens velferdsjegere fra u-land ønsker å kommer til dekket bord og høste av det andre har skapt.
Som f.eks indere og pakistanere som har nedrent England - og laget et helvete der med sin forferdelige kultur som bryter med alt det Storbritannia står for.

Vesten med sine 700 millioner (ca) er ikke ansvarlig for å skape lykke for 7 milliarder ikke-vestlige. Det sier seg selv.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
For en rabiat rasist så er jo dette en dødssynd.
Herregud for noen holdninger du har, slikt hører mer naturlig hjemme på 1930-tallet

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 9:49 pm Saken som du ikke evner å skjønne er at vestlige land skaper sin egen lykke og gode land å bo i - mens velferdsjegere fra u-land ønsker å kommer til dekket bord og høste av det andre har skapt.
Ja, for Sunak har bare fått og aldri gjort noe selv. Han bare surfet seg gjennom Oxford og Stanford og oppover Tory-systemet og inn i Downing Street som den late innvandrersønnen han er! Hvorfor er ikke innvandrere mer ambisiøse?

Ljot

Legg inn av Ljot »

VifteKopp skrev: man okt 24, 2022 11:13 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 9:49 pm Saken som du ikke evner å skjønne er at vestlige land skaper sin egen lykke og gode land å bo i - mens velferdsjegere fra u-land ønsker å kommer til dekket bord og høste av det andre har skapt.
Ja, for Sunak har bare fått og aldri gjort noe selv. Han bare surfet seg gjennom Oxford og Stanford og oppover Tory-systemet og inn i Downing Street som den late innvandrersønnen han er! Hvorfor er ikke innvandrere mer ambisiøse?
Men forsår du ikke dette? Han skulle jo aldri ha vært der. Han har brun hud og er født utenfor morellspytteavstand til Greenwich-meridianen. Det kansellerer alle hans personlige egenskaper. Ellers ville det nok vært færre mennesker av sentralasiatisk opphav i UK hvis ikke disse britiske sjøfarerene og koloniherrene var så besatt på å gi oss oppskriften på IPA. Forbannet hipster-øl.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Henningsen skrev: man okt 24, 2022 10:09 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
For en rabiat rasist så er jo dette en dødssynd.
Herregud for noen holdninger du har, slikt hører mer naturlig hjemme på 1930-tallet
Var "morsomt" å lese han som Ultima på Vgd hvor han rakka ned på spillere på det norske landslaget som ikke var griserosa.
Noen endrer seg aldri.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Stephen Colbert: Rough year to be a Liz in the UK. Someone please check on Liz Hurley.

William_S

Legg inn av William_S »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Ah der kom rasisten ut av skapet. Denne fyren er forøvrig utdannet ved Oxford, er britisk statsborger og har rett til å bli valgt som statsminister. Hva synes du om Stortingspresidenten vår? Er ikke han hvit nok i dine øyne heller

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 4:21 pm Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.
Om du ikke vil bli kalt rasist, så får du slutte å poste rasistiske innlegg.
Veldig enkel løsning det egentlig...

Det høres ikke bare litt hult ut når du syter dine bitre tårer...

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

busemannen skrev: tir okt 25, 2022 10:52 am
Henningsen skrev: man okt 24, 2022 10:09 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
For en rabiat rasist så er jo dette en dødssynd.
Herregud for noen holdninger du har, slikt hører mer naturlig hjemme på 1930-tallet
Var "morsomt" å lese han som Ultima på Vgd hvor han rakka ned på spillere på det norske landslaget som ikke var griserosa.
Noen endrer seg aldri.
For noen folk.
Tragiske typer.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 4:21 pm Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.
Du mener saken "statsministerens hudfarge"?

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Jeg er ganske sikker på at et samlet politisk landskap er enig i at hudfarge ikke er et kriterie som skal diskvalifisere Sunak fra statsministerposten.
Med unntak av de på den helt ytterste høyre fløy, men da har man beveget seg fra blått og over til brunt...

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

VifteKopp skrev: tir okt 25, 2022 4:33 pm
Neptun skrev: tir okt 25, 2022 4:21 pm Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.
Du mener saken "statsministerens hudfarge"?
Jeg registrerer en viss gjeng skriver om dette. Ikke meg.
Jeg er opptatt av å følge gode tradisjoner og kultur som har gjort vestlige land best i verden.

Venstresiden derimot er mest opptatt av å rive ned alt som kjennetegner Vestens fortrinn bl.a. ved å ta inn og implementere religioner og kulturer som historisk sett kun fører til undertrykking og armod.

Brukeravatar
Karatel
Innlegg: 6683

Legg inn av Karatel »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 5:46 pm
VifteKopp skrev: tir okt 25, 2022 4:33 pm
Neptun skrev: tir okt 25, 2022 4:21 pm Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.
Du mener saken "statsministerens hudfarge"?
Jeg registrerer en viss gjeng skriver om dette. Ikke meg.
Jeg er opptatt av å følge gode tradisjoner og kultur som har gjort vestlige land best i verden.

Venstresiden derimot er mest opptatt av å rive ned alt som kjennetegner Vestens fortrinn bl.a. ved å ta inn og implementere religioner og kulturer som historisk sett kun fører til undertrykking og armod.
Er du redd Sunak skal erklære kua hellig og ukrenkelig og lar gater veier fylles av hellige kyr som ingen får forstyrre?

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 5:46 pm Jeg er opptatt av å følge gode tradisjoner og kultur som har gjort vestlige land best i verden.
Hva får deg til å tro at Sunak som er født og oppvokst i England, har tatt sin utdannelse i det britiske skolesystemet, gått gradene i det konservative partiet, ikke er opptatt av følge vestlige tradisjoner?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

VifteKopp skrev: tir okt 25, 2022 7:46 pm
Neptun skrev: tir okt 25, 2022 5:46 pm Jeg er opptatt av å følge gode tradisjoner og kultur som har gjort vestlige land best i verden.
Hva får deg til å tro at Sunak som er født og oppvokst i England, har tatt sin utdannelse i det britiske skolesystemet, gått gradene i det konservative partiet, ikke er opptatt av følge vestlige tradisjoner?
Han er hindu, det er en religion/kultur langt unna vestlig tankesett.
Dette er relativt enkelt - man konsentrerer seg om regelen - ikke evt. sjeldne unntak om man vil bevare Vesten. De som leter etter unntak er de samme som nekter å ta et oppgjør med hijabtvang fordi det ikke gjelder absolutt alle.

England har enorme problemer med innvandring og veldig mange er fra tidligere koloniland. Bla. derfor har de økonomiske problemer og svenske tilstander i engelske byer.

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 7:55 pm Han er hindu, det er en religion/kultur langt unna vestlig tankesett.
Hvilke verdier er det Sunak har som ikke er forenlige med dette vestlige tankesettet?

trønderen

Legg inn av trønderen »

Neptun skrev: tir okt 25, 2022 4:21 pm Det er visst helt umulig for venstresiden å diskutere sak.
Bare personfokus og personangrep. Bør lukes vekk.
@Ljot Har du gått over til venstresiden? :lol:

Centrist

Legg inn av Centrist »

Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Nå skal jeg gå utenfor hva jeg vanligvis gjør, og sette litt personfokus. For det fortjener du. Du er et kvalmt menneske. Fatter ikke at folk, inklusive undertegnede, har sett ett poeng med å debattere med deg for det eneste du spyr ut er rasisme.

Sunak er født og oppvokst i England, gått på verdens eldste universitet som er blant de beste i verden og det folk kaller den "britiske statsministerskolen:" Den høyere utdanning han har gjennomført er med all sannsynlighet mye tyngre enn den du opplever på livets harde skole, for vi vet alle at du ikke klarte å gjennomføre videregående en gang.

Så til sakens kjerne, som du ønsker å diskutere. Hvilken sak er det? Er det at Sunas foreldre er fra India (og ikke Pakistan selv om jeg skjønner at du ikke kan forskjellen) som er saken? Hvilken sak er det?

Kom deg for f*en ut av døra og begynn å snakk med folk istedenfor å sitte å være en idiot på et anonymt nettsted. Flaut.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Centrist skrev: ons okt 26, 2022 2:21 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Nå skal jeg gå utenfor hva jeg vanligvis gjør, og sette litt personfokus. For det fortjener du. Du er et kvalmt menneske. Fatter ikke at folk, inklusive undertegnede, har sett ett poeng med å debattere med deg for det eneste du spyr ut er rasisme.

Sunak er født og oppvokst i England, gått på verdens eldste universitet som er blant de beste i verden og det folk kaller den "britiske statsministerskolen:" Den høyere utdanning han har gjennomført er med all sannsynlighet mye tyngre enn den du opplever på livets harde skole, for vi vet alle at du ikke klarte å gjennomføre videregående en gang.

Så til sakens kjerne, som du ønsker å diskutere. Hvilken sak er det? Er det at Sunas foreldre er fra India (og ikke Pakistan selv om jeg skjønner at du ikke kan forskjellen) som er saken? Hvilken sak er det?

Kom deg for f*en ut av døra og begynn å snakk med folk istedenfor å sitte å være en idiot på et anonymt nettsted. Flaut.
Han har sikkert høyere utdanning enn meg - påkostet av England. Jeg har bare Bachelor grad.
Antar det er bedre enn dere enkle bananer som sitter her å remjer om "rasisme" hele dagen når jeg skjøtter mine oppgaver.
Det burde være et tankekors selv for dere at slike "redningsmenn" for Vesten kun "blomstrer" under vår paraply. I sine egne land får de ikke til noen ting bortsett fra å kreve medgift og brenne enker mm. om dere regner slikt for en prestasjon. De er helt hjelpeløse uten den lille åtteprosenten som er vestlige. Men tror jeg dere er i stand til å reflektere over slikt? selvsagt ikke.

Har vel tidligere gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker å bruke tid på dere som ikke er i stand til å holde dere til sak.
Oppkastet ditt er således like "ønsket" som hundebæsj under skoene. Lek med dine egne, der finner du støtte uansett hvor hjelpeløse dere fremstår.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Neptun skrev: ons okt 26, 2022 6:01 pm
Centrist skrev: ons okt 26, 2022 2:21 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Nå skal jeg gå utenfor hva jeg vanligvis gjør, og sette litt personfokus. For det fortjener du. Du er et kvalmt menneske. Fatter ikke at folk, inklusive undertegnede, har sett ett poeng med å debattere med deg for det eneste du spyr ut er rasisme.

Sunak er født og oppvokst i England, gått på verdens eldste universitet som er blant de beste i verden og det folk kaller den "britiske statsministerskolen:" Den høyere utdanning han har gjennomført er med all sannsynlighet mye tyngre enn den du opplever på livets harde skole, for vi vet alle at du ikke klarte å gjennomføre videregående en gang.

Så til sakens kjerne, som du ønsker å diskutere. Hvilken sak er det? Er det at Sunas foreldre er fra India (og ikke Pakistan selv om jeg skjønner at du ikke kan forskjellen) som er saken? Hvilken sak er det?

Kom deg for f*en ut av døra og begynn å snakk med folk istedenfor å sitte å være en idiot på et anonymt nettsted. Flaut.
Han har sikkert høyere utdanning enn meg - påkostet av England. Jeg har bare Bachelor grad.
Antar det er bedre enn dere enkle bananer som sitter her å remjer om "rasisme" hele dagen når jeg skjøtter mine oppgaver.
Det burde være et tankekors selv for dere at slike "redningsmenn" for Vesten kun "blomstrer" under vår paraply. I sine egne land får de ikke til noen ting bortsett fra å kreve medgift og brenne enker mm. om dere regner slikt for en prestasjon. De er helt hjelpeløse uten den lille åtteprosenten som er vestlige. Men tror jeg dere er i stand til å reflektere over slikt? selvsagt ikke.

Har vel tidligere gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker å bruke tid på dere som ikke er i stand til å holde dere til sak.
Oppkastet ditt er således like "ønsket" som hundebæsj under skoene. Lek med dine egne, der finner du støtte uansett hvor hjelpeløse dere fremstår.
Et ekkokammer er nok en mer passende arena for deg...

VifteKopp

Legg inn av VifteKopp »

Neptun skrev: ons okt 26, 2022 6:01 pm
Han har sikkert høyere utdanning enn meg - påkostet av England. Jeg har bare Bachelor grad.
Antar det er bedre enn dere enkle bananer som sitter her å remjer om "rasisme" hele dagen når jeg skjøtter mine oppgaver.
Det burde være et tankekors selv for dere at slike "redningsmenn" for Vesten kun "blomstrer" under vår paraply. I sine egne land får de ikke til noen ting bortsett fra å kreve medgift og brenne enker mm. om dere regner slikt for en prestasjon. De er helt hjelpeløse uten den lille åtteprosenten som er vestlige. Men tror jeg dere er i stand til å reflektere over slikt? selvsagt ikke.

Har vel tidligere gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker å bruke tid på dere som ikke er i stand til å holde dere til sak.
Oppkastet ditt er således like "ønsket" som hundebæsj under skoene. Lek med dine egne, der finner du støtte uansett hvor hjelpeløse dere fremstår.
Jeg vil bare minne deg på at du enda ikke har klart å svare på spørsmålet:

"Hvilke verdier er det Sunak har som ikke er forenlige med dette vestlige tankesettet?"

Brezjnev

Legg inn av Brezjnev »

Neptun skrev: ons okt 26, 2022 6:01 pm
Centrist skrev: ons okt 26, 2022 2:21 pm
Neptun skrev: man okt 24, 2022 5:15 pm En pakistaner med britisk pass blir statsminister?

Goodbye old England.
Nå skal jeg gå utenfor hva jeg vanligvis gjør, og sette litt personfokus. For det fortjener du. Du er et kvalmt menneske. Fatter ikke at folk, inklusive undertegnede, har sett ett poeng med å debattere med deg for det eneste du spyr ut er rasisme.

Sunak er født og oppvokst i England, gått på verdens eldste universitet som er blant de beste i verden og det folk kaller den "britiske statsministerskolen:" Den høyere utdanning han har gjennomført er med all sannsynlighet mye tyngre enn den du opplever på livets harde skole, for vi vet alle at du ikke klarte å gjennomføre videregående en gang.

Så til sakens kjerne, som du ønsker å diskutere. Hvilken sak er det? Er det at Sunas foreldre er fra India (og ikke Pakistan selv om jeg skjønner at du ikke kan forskjellen) som er saken? Hvilken sak er det?

Kom deg for f*en ut av døra og begynn å snakk med folk istedenfor å sitte å være en idiot på et anonymt nettsted. Flaut.
Han har sikkert høyere utdanning enn meg - påkostet av England. Jeg har bare Bachelor grad.
Antar det er bedre enn dere enkle bananer som sitter her å remjer om "rasisme" hele dagen når jeg skjøtter mine oppgaver.
Det burde være et tankekors selv for dere at slike "redningsmenn" for Vesten kun "blomstrer" under vår paraply. I sine egne land får de ikke til noen ting bortsett fra å kreve medgift og brenne enker mm. om dere regner slikt for en prestasjon. De er helt hjelpeløse uten den lille åtteprosenten som er vestlige. Men tror jeg dere er i stand til å reflektere over slikt? selvsagt ikke.

Har vel tidligere gitt uttrykk for at jeg ikke ønsker å bruke tid på dere som ikke er i stand til å holde dere til sak.
Oppkastet ditt er således like "ønsket" som hundebæsj under skoene. Lek med dine egne, der finner du støtte uansett hvor hjelpeløse dere fremstår.
Da ser jeg frem til at du holder deg til den gode vestlige tradisjon det er å holde ord, og holder deg unna det som pleide å være en god og informativ tråd.

Farvel.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Politikk - Internasjonal»