Champions League 22-23

Svar
Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Re: Champions League 22-23

Legg inn av Jolla »

Real-_- skrev: ons feb 22, 2023 9:39 pm Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?
Bilde

Det er flere som ser på dem som favoritter.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Jolla skrev: ons feb 22, 2023 10:18 pm
Real-_- skrev: ons feb 22, 2023 9:39 pm Meldes av Mathisen at City er KLARE favoritter til å vinne i år. Kan ikke være mange andre enn han som mener det eller?
Bilde

Det er flere som ser på dem som favoritter.
At noen mener de er favoritter skjønner jeg, men å melde at de er klare favoritter blir litt merkelig for min del. Hvorfor har man fått se den siste halvtimen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Floppen Pep rider igjen. 1-1

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Der satt den fra Josko Gvardiol! ⚽️

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Utrolig ræva andre omgang av City.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

To kamper som lever til neste oppgjør, det er bra

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
Jeg som ser Manchester City for underholdningens del ser gjerne at Haaland drar videre. Når Midtbanen/angrepet bestod av Fernandinho, De Bruyne, David Silva, Sterling, Sané og Kun Agüero så var angrepsspillet langt morsommere (og etter min mening også bedre) enn det man ser idag.

Jeg sliter med å like en spisstype som Haaland, selv om han selvfølgelig er effektiv i den lille perioden han er involvert.
Nei, gi meg Álvarez!


GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
De kunne jo gjort det innimellom. Alt er ikke svart og hvitt i verden.

Saturn

Legg inn av Saturn »

Jolla skrev: fre feb 24, 2023 12:23 pm
k9b skrev: fre feb 24, 2023 9:30 am
GatlingGun skrev: ons feb 22, 2023 10:53 pm Haaland må finne seg en annen klubb, som er flinkere til å få maks ut av ham. Han kan ikke fortsette slik som dette.
Gjentar man bare det samme som man snakket om i Dortmund nå?

Haaland får masse baller å jobbe med. Skal han få enda mer så må han endre spillestilen sin. Er ingen lag som slår på bakromspiss hele tiden.
Nei, gi meg Álvarez!

Det klippet der kunne jo like gjerne vært Haaland. Hadde en del flaks der Alvarez. Men skjønner hva du mener med spilletypene.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Saturn skrev: fre feb 24, 2023 3:38 pm Det klippet der kunne jo like gjerne vært Haaland. Hadde en del flaks der Alvarez.
Det kunne det. Det var jo egentlig kun ståpåvilje og løp i lengderetning i full fart, noe som Haaland er en mester på.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Er det så laber interesse rundt Bayern - PSG at det ikke er en slags kamptråd engang?

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

En enorm sjanse til Psg i første omgang i hvert fall. Og Bayern et offsidemål i andre. Håper Bayern ror denne i land.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Klassisk Verratti.

Brukeravatar
Soccermannen
Innlegg: 1207

Legg inn av Soccermannen »

Og der golla Bayern. Bra.

Elendig av Verratti, aldri frispark.

Investor

Legg inn av Investor »

Deilig Bayern. Knus araberpakket.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Nesten 1-1 med Ramos, det er av de gamle RM-legendene man skal ha det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

PSG kommer aldri til å vinne CL

peraleks

Legg inn av peraleks »

Ramos igjen, nesten 1-1.
Strengt talt den eneste utpå der av PSG-spillerne som faktisk ser ut til å gidde fremdeles.

Ghost

Legg inn av Ghost »

Elendig dag på jobb for Verratti.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Der ja, 2-0 Bayern.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Osnes med en aldri så liten "sementering". Jeg blir nostalgisk.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

ElGuaje skrev: ons mar 08, 2023 10:24 pm PSG kommer aldri til å vinne CL
Beholder de Galtier så tror jeg de vinner på sikt.

Investor

Legg inn av Investor »

Ghost skrev: ons mar 08, 2023 10:48 pm Elendig dag på jobb for Verratti.
Blir vel 10 piskeslag dette.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

ElGuaje skrev: ons mar 08, 2023 10:24 pm PSG kommer aldri til å vinne CL
Hvor lenge orker Mbappe dette prosjektet?

peraleks

Legg inn av peraleks »

chelsea8 skrev: ons mar 08, 2023 10:50 pm
ElGuaje skrev: ons mar 08, 2023 10:24 pm PSG kommer aldri til å vinne CL
Hvor lenge orker Mbappe dette prosjektet?
Så lenge $$$$ renner inn på kontoen så skal du se at han orker det der ut karrieren.

Investor

Legg inn av Investor »

peraleks skrev: ons mar 08, 2023 10:53 pm
chelsea8 skrev: ons mar 08, 2023 10:50 pm
ElGuaje skrev: ons mar 08, 2023 10:24 pm PSG kommer aldri til å vinne CL
Hvor lenge orker Mbappe dette prosjektet?
Så lenge $$$$ renner inn på kontoen så skal du se at han orker det der ut karrieren.
Araberhore kaller vi sånne.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

chelsea8 skrev: ons mar 08, 2023 10:50 pm Hvor lenge orker Mbappe dette prosjektet?
Tror Qatar kommer til å selge seg ut gradvis, de har for første gang siden de kjøpte klubben, vært åpne for å selge en bit siden ifjor høst.

Samt lite å vise til for alle miliardene investert på å vinne CL, når de knapt kommer seg videre fra 16-dels -finalen år etter år.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hetfield skrev: tor mar 09, 2023 11:15 am
chelsea8 skrev: ons mar 08, 2023 10:50 pm Hvor lenge orker Mbappe dette prosjektet?
Tror Qatar kommer til å selge seg ut gradvis, de har for første gang siden de kjøpte klubben, vært åpne for å selge en bit siden ifjor høst.

Samt lite å vise til for alle miliardene investert på å vinne CL, når de knapt kommer seg videre fra 16-dels -finalen år etter år.
Antagelig, men det vil nok ta minst et tiår.
Tror dog ikke at det har noe å si for Mbappe, han tjener allerede bortimot dobbelt så mye som Messi igjen(og et lysår foran andre med unntak av CR).
Når nåværende kontrakt går ut og andre klubber kommer på banen igjen vil det bare bli en ny mongostor lønning fra PSG igjen.

Således, hvis man nå setter dette opp hvor de to største yngre superstjernene er Haaland og Mbappe så vil nok folk fort se tilbake på Haalands karriere som bedre, i tillegg tror jeg Haaland har det mer i seg å faktisk ta den overgangen til Real Madrid med tiden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»