Odds Ballklubb

Svar
Gunnar88

Re: Odds Ballklubb: En klubb som er kulere enn din klubb

Legg inn av Gunnar88 »

Ny kamp i morgen.

Ryktene sier at Mush er med, da lever fortsatt håpet om poeng. Hvis Odd skulle klare å vinne den kampen også så lukter vi plutselig på medaljer.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Gunnar88 skrev: tir jul 20, 2021 2:18 pm Suffo var sterk i 2005.

Det som var en fryktelig åpning i 2005 ble til en fantastisk høst. TSL, Occean og Suffo leverte bra da.
Helt klart god, men det er noen som tidligere hadde et veldig romantisk forhold til Suffo og hvor god han faktisk var. Solid var han, og Occean også.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Canucks skrev: tir jul 20, 2021 2:23 pm
Gunnar88 skrev: tir jul 20, 2021 2:18 pm Suffo var sterk i 2005.

Det som var en fryktelig åpning i 2005 ble til en fantastisk høst. TSL, Occean og Suffo leverte bra da.
Helt klart god, men det er noen som tidligere hadde et veldig romantisk forhold til Suffo og hvor god han faktisk var. Solid var han, og Occean også.
Akkurat det har jeg også bitt meg merke i. Jeg var ung i 2005, men har gode minner om den høsten der. Var vel den sesongen Odd faktisk spilte 352.

Brodden

Legg inn av Brodden »

Tydeligvis skadebonanza hos oss i dag. Flere viktige spillere uaktuelle, inkludert Bakenga. Spent på 11eren vi stabler på beina i dag.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

0-0 til pause i etter en nitrist første omgang uten noe mye å skrive hjem om.

Sliter med og se hvem som skal putte mål for dette Odd-laget.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Kolapset i andre omgang ja, ingen overraskelse med tanke på det laget Odd stiller her, hadde vært flaut av Godset å ikke vinne denne kampen.

Brodden

Legg inn av Brodden »

Ikke bra for helsen det her. Mangelen på våre fremste lederskikkelser ble dessverre svært synlig i kveld..

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Kampen i går gikk akkurat som forventet.

Odd-laget er svekket fra tidligere og når man på toppen av det mangler Joar, Lekven, Bjørtuft og Ruud, så blir det veldig vanskelig.
Når man ser på stopperparet vi hadde store deler av kampen så er det Solo og Gilli. Det stinker ikke høy ES-klasse,

Jeg vil egentlig berømme laget for en kamp hvor de utfra forutsetninger gjør en ok kamp.

Bare å sette strek over dette og se frem til kampen mot Eik til helgen. Skal bli veldig bra å komme i gang med NM igjen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hva med Rossbach? Ustabil type

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Står noe i TA om at Odin har slitt etter han tok vaksine. Noen med abo. som kan gjengi hva han sliter med?

HengeTrynet

Legg inn av HengeTrynet »

MadBum skrev: tor jul 22, 2021 1:16 pm Hva med Rossbach? Ustabil type
Vært for lenge i Norge. Utviklingen har stoppet opp.

Brodden

Legg inn av Brodden »

Utdrag fra TA-artikkelen om Odin. Høres overhodet ikke bra ut.

Jeg har hanglet litt i to uker. Det er veldig rart. Det har vært fram og tilbake. Plutselig får jeg skikkelig feber, forklarer Bjørtuft, som forteller at han også har slitt med halsbetennelse og utmattelse. Det skal være ettervirkninger fra vaksinen, slik jeg har forstått det, sier han.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Odd møter Fram Larvik i 2. runde i køppen. Fram har gjort det svært dårlig i sin avdeling i år og Odd 2 spilte uavgjort mot de for ikke mange ukene siden. Bør gå veien det der.

Men jeg husker fortsatt at Fram holdt på å sende Odd rett ut i 2014.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Bakenga usikker til kampen mot Sandefjord, uten han kan vi se langt etter poeng dessverre. Nå må noen se at Lauritsen ikke holder mål, det må kjøpes når Bakenga forsvinner!!

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Så folkens - fint å se så mange kjente her. Hva tror folket om sandefjordkampen? Går fort dårlig uten Bakenga. Kampen mot Eik var skremmende, og viser hvor lite man skaper. Her må flere heve seg. Så får vi håpe det skjer på onsdag

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Jeg tror det blir vanskelig å ta poeng uten Joar. Vi er dessverre helt avhengig av han på topp.

Hvis vi spiller med Lauritsen så er Odd avhengig av å spille på styrkene hans, innlegg. Det småspillet Odd ofte prøver på fungerer ikke med Tobias på banen.

Så optimismen min avhenger av om Joar spiller.

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

Aprilsnarr skrev: man jul 26, 2021 11:29 pm Så folkens - fint å se så mange kjente her. Hva tror folket om sandefjordkampen? Går fort dårlig uten Bakenga. Kampen mot Eik var skremmende, og viser hvor lite man skaper. Her må flere heve seg. Så får vi håpe det skjer på onsdag
Bra at du også fant veien inn hit nå til slutt.

Mangler enda et par tapte sjeler fra gamle VGD, om du har kontakt med noen utenfor VGD på noe sted redd dem.

Er selv meget bekymret over spillet om dagen med skadene og dybden vi har, svak kamp mot Eik, og svak kamp mot Godset, så ikke veldig optimistisk.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Canucks skrev: tir jul 27, 2021 10:17 am
Aprilsnarr skrev: man jul 26, 2021 11:29 pm Så folkens - fint å se så mange kjente her. Hva tror folket om sandefjordkampen? Går fort dårlig uten Bakenga. Kampen mot Eik var skremmende, og viser hvor lite man skaper. Her må flere heve seg. Så får vi håpe det skjer på onsdag
Bra at du også fant veien inn hit nå til slutt.

Mangler enda et par tapte sjeler fra gamle VGD, om du har kontakt med noen utenfor VGD på noe sted redd dem.

Er selv meget bekymret over spillet om dagen med skadene og dybden vi har, svak kamp mot Eik, og svak kamp mot Godset, så ikke veldig optimistisk.
Slitt med registreringen så tok nesten en uke før jeg fikk orden på det, men godt å være på plass her, så håper jeg det blir god aktivitet og et hyggelig forum fremover.

Ellers enig i din bekymring. Veldig lite å juble for siste ukene når bakenga har haltet. Å selge han for 2 mill er galskap. Han alene utgjør en så stor forskjell på laget at det kan bety forskjell på topp 6/potensiell medaljekamp og en 12 plass. Det utgjør en del i premiepenger

cpatton

Legg inn av cpatton »

Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...
Vi var mange som gjennom omveier og noen via inkognitovindu så posten din og klappet for deg.
Velkommen!

Brukeravatar
Canucks
Innlegg: 3698

Legg inn av Canucks »

cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...
Bra at du fant veien inn hit til oss.

Fant du oss gjennom brødsmulene som gutta på skogen har delt?

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...

Jeg sjekket nå og den ligger der fremdeles for meg - om det var den i tilbakemelding og med spørsmål rundt uttalelser fra brukermoderatorer. Sendte svar og det står og fremdeles hos meg, litt overraskende.

Men at du ikke finner det viser jo nettopp problemer med nye vgd. Umulig å finne frem

cpatton

Legg inn av cpatton »

missChance skrev: tir jul 27, 2021 6:05 pm
cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...
Vi var mange som gjennom omveier og noen via inkognitovindu så posten din og klappet for deg.
Velkommen!
Haha - takk til dere begge! Fant fram via twitter.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...
Hei cpatton, og velkommen til forumet! Noterer meg at du fikk æren av å være bruker nr 500 som registrerte seg på forumet. Det er bare å gratulere, dette er noe positivt du kan ta med deg inn i de trauste høstmånedene som venter.

cpatton

Legg inn av cpatton »

Aprilsnarr skrev: tir jul 27, 2021 6:13 pm
cpatton skrev: tir jul 27, 2021 6:02 pm Godt å finne fram, komme seg inn og se flere kjente fjes!
Postet en litt lenger en på vgd i går, godt innenfor alle vær varsom plakater, da jeg sjekket et par timer senere var den falt for sensuren. Ja ja..., men her får vi det nok veldig bra...

Jeg sjekket nå og den ligger der fremdeles for meg - om det var den i tilbakemelding og med spørsmål rundt uttalelser fra brukermoderatorer. Sendte svar og det står og fremdeles hos meg, litt overraskende.

Men at du ikke finner det viser jo nettopp problemer med nye vgd. Umulig å finne frem
Nettopp, det nærmeste man kommer en idrettsgren der må være terrengløp.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Jeg er optimist (som vanlig) før kampen. Selv uten bakenga burde gutta vinne denne hjemmekampen. Jobber til 18nullnull i morra, så jeg kan rekke å komme meg til stadion. Er det plasser igjen tru?

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Ryktes at liambird er Odds supporter. Er det noen av dere med kjennskap til han?
Mange ønsker Eliteserekonkorransen med tipping for hver runde velkommen videre, den er startet opp igjen her på fotball norsk, send varsel til alle dere tror som kan få han hit og fortsette videre i god ånd

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

seriemester2013 skrev: ons jul 28, 2021 1:23 am Ryktes at liambird er Odds supporter. Er det noen av dere med kjennskap til han?
Mange ønsker Eliteserekonkorransen med tipping for hver runde velkommen videre, den er startet opp igjen her på fotball norsk, send varsel til alle dere tror som kan få han hit og fortsette videre i god ånd
Jeg skal ikke være skråsikker, men tror at Liambird er Oddsupporter.

Gunnar88

Legg inn av Gunnar88 »

Kamp i dag. Det nærmeste vi kommer lokaloppgjør.

Mush melder i dag at han trolig ikke er klar, men at ingen avgjørelse tas før det nærmer seg kamp. Odd må uansett innstille seg på en tilværelse uten Joar, så vi er derfor avhengige av å få igang Tobias.

Jeg er ikke vedlig optimist i dag, men SF hjemme skal være 3 poeng.

Perkele

Legg inn av Perkele »

Håper jeg tar feil og blir grundig motbevist snart, men jeg har absolutt ingen tro på Lauritsen! Han viser null beslutsomhet, vi må få inn en spiss med avslutteregenskaper ala Bakenga.
Blir ikke mange poeng uten han er jeg redd, maks uavgjort i dag uten Bakenga.
Motbevis meg Lauritsen!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»